Dat schept verwachtingen Chawi, herkennen we je straks nog wel?!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Chawi het volgende:
Mijn rimpels glad gestreken, mijn benen gemaaid, mijn haar in de verf gezet en met de schuurmachine mijn huidje bewerkt..
Ik ben bijna klaar voor vanavond
Jawel, want dat doe ik iedere keer voor een meet. Het wordt anders wanneer je me zo doordeweeks een keer tegenkomt.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat schept verwachtingen Chawi, herkennen we je straks nog wel?!
En thanks Cue_!
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:30 schreef Daalder82 het volgende:
Veel plezier vanavond!
Ja, ik ben er ook nog (fuck mijn fobie) :w
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Hungry_Joe op 08-11-2012 00:30:57 ]It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Thuis. Was helemaal geslaagd, Weissman. Thanks, en doen we de volgende keer bij mij. Letterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes. Ik was al thuis voordat de trein naar Enschede vertrok.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:
Hier nog 2 uur onderweg...maar is het waard (geweest). Was gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Succes. Ik was al thuis voordat de trein naar Enschede vertrok.Had dat even gezegd, hadden we van plek kunnen wisselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was even na 12 uur thuis, straks maar een poging doen tot werken![]()
![]()
Had net de trein gemist maar de seinstoring was gelukkig wel al opgelost dus kwart voor 12 was ik thuis.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Leuk om te lezen dat het gezellig was
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Iets te, nu weer proberen te werkenquote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef automatic_ het volgende:
Leuk om te lezen dat het gezellig was
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Dat inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2012 08:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Iets te, nu weer proberen te werkenIk heb mezelf in de trein echt wakker moeten houden, was bang dat ik in slaap zou vallen en in den helder wakker zou worden.
![]()
Had ik dan toch mee moeten gaanquote:Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat inderdaadIk heb mezelf in de trein echt wakker moeten houden, was bang dat ik in slaap zou vallen en in den helder wakker zou worden.
Had hier ook grote moeite om wakker te blijven had muziek maar wat harder gezet.
Alleen nu deze dag doorkomen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ach, had niet verwacht dat ik er last van zou hebben. Ik had er geen rekening mee gehouden dat er meerdere personen tegelijkertijd zouden gaan praten.quote:Op donderdag 8 november 2012 07:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Had dat even gezegd, hadden we van plek kunnen wisselen![]()
Ik moest continu met m'n hoofd draaien om gesprekken te volgen.
Ik was volgens mij iets voor 12 uur thuis.quote:Ik was even na 12 uur thuis, straks maar een poging doen tot werken![]()
![]()
Ik heb trouwens nog genoten van een heerlijke white café mocha @ Starbucks.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef automatic_ het volgende:
Leuk om te lezen dat het gezellig was![]()
![]()
Ik ga altijd strategisch rechts zitten omdat ik met mijn rechteroog vrijwel niks zie... dus ik had prima kunnen ruilenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach, had niet verwacht dat ik er last van zou hebben. Ik had er geen rekening mee gehouden dat er meerdere personen tegelijkertijd zouden gaan praten.Ik moest continu met m'n hoofd draaien om gesprekken te volgen.
[..]
Ik was volgens mij iets voor 12 uur thuis.
Ben wel echt gaar nu zeg![]()
... Maar het was echt heel gezellig!
![]()
Had dat dan gezegd...quote:Op donderdag 8 november 2012 09:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga altijd strategisch rechts zitten omdat ik met mijn rechteroog vrijwel niks zie... dus ik had prima kunnen ruilen
Ik heb vanochtend toch maar besloten om in de ochtend thuis te werken, had namelijk geen zin om me zo vroeg in de ochtend om te kleden.quote:Ben wel echt gaar nu zeg![]()
... Maar het was echt heel gezellig!
![]()
![]()
Ik ben tot 2 uur vannacht beziggeweest...quote:
Zometeen nog de laatste spullen (wax, baardtrimmer, tandpasta, tandenborstel) inpakken...![]()
Braafquote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben tot 2 uur vannacht beziggeweest...
Zometeen nog de laatste spullen (wax, baardtrimmer, tandpasta, tandenborstel) inpakken...![]()
![]()
Veel plezier, geniet ervan!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Klaar! Ik ga nu richting Schiphol, bye bye!![]()
Veel plezier en geniet van je run en de vakantie natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 11:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Klaar! Ik ga nu richting Schiphol, bye bye!| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Count me inquote:Op donderdag 8 november 2012 00:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Wanneer?
Halverwege december.
Waar?
Groningen / Assen / Drachten
Wat?
Kroeg en misschien vooraf een etentje. Er wordt open gestaan voor alternatieve activiteiten.
Mensen die zeker komen:
Mensen die misschien komen:
Comp_Lex
Extra:
Aantal mensen is onbegrensd. Autisten en nerds zijn welkom. Motivatie is niet nodig. Het geeft niets als je in sociaal opzicht niet helemaal mee kan komen met de rest.![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Wanneer?
Halverwege december.
Waar?
Groningen / Assen / Drachten
Wat?
Kroeg en misschien vooraf een etentje. Er wordt open gestaan voor alternatieve activiteiten.
Mensen die zeker komen:
Weissman
Mensen die misschien komen:
Comp_Lex (afhankelijk van of ik tegen die tijd werk heb of niet)
Sawadie
Extra:
Aantal mensen is onbegrensd. Autisten en nerds zijn welkom. Motivatie is niet nodig. Het geeft niets als je in sociaal opzicht niet helemaal mee kan komen met de rest.
[ Bericht 1% gewijzigd door Comp_Lex op 08-11-2012 13:13:41 ]"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Wanneer?
15 December, 15:00.
Waar?
Rotterdam
Wat?
Wat drinken en misschien een etentje/poolen.
Mensen die zeker komen:
Weissman
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2012 13:12:57 ]![]()
Veel plezier Sylvesterrr!Moet nog even kijken hoe&wat aan vrijwilligerswerk die dag. Anywayz, als ik kan dan kom ik. Dan zet ik mij wel over mijn Rotterdamfobie heen...quote:Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef Weissman het volgende:
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Wat?
Mensen die zeker komen:
Weissman
Misschien:
douche-eendje![]()
![]()
Leuk!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef Weissman het volgende:
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Wat?
Mensen die zeker komen:
Weissman![]()
Zet mij nog maar even op misschien, maar grote kans dat ik kom."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Je maakt het er niet beter op hè...quote:Op donderdag 8 november 2012 09:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog genoten van een heerlijke white café mocha @ Starbucks."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Thanks!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef Weissman het volgende:
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Wat?
Mensen die zeker komen:
Weissman
Misschien:
douche-eendje
automatic_
sylvesterrr (hoogstwaarschijnlijk wel)We zijn gisteravond helemaal niet naar Starbucks geweest. Speciaal om jou te plagen ben ik op Schiphol naar Starbucks geweest.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je maakt het er niet beter op hè...
De groeten uit Istanbul!![]()
![]()
Is voor mij goed te doen, zet me maar op misschien!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef Weissman het volgende:
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Wat?
Mensen die zeker komen:
Weissman"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Gooi mij ook maar bij misschien, een maand vantevoren vrij vragen moet vast goed komen..quote:Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef Weissman het volgende:
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Wat?
Mensen die zeker komen:
WeissmanDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
I'm inquote:Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef Weissman het volgende:
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Wat?
Mensen die zeker komen:
Weissman![]()
![]()
Voor alle mensen die er (mss) bij willen zijn:
Kopieer het lijstje en zet je zelf in de juiste categorieEn zodra je het zeker weet mag je dat ook zelf aangeven
![]()
Bespaart mij weer werk![]()
Kusje kroel voor iedereen
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2012 06:49:13 ]![]()
![]()
Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef Weissman het volgende:
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Wat?
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Misschien
sawadie
douche-eendje
automatic_
sylvesterrr
El_Thijs
Jofunu-kun![]()
Hallo allemaal,
Ik had me hier al eens aangemeld, maar ik heb al een tijdje een nieuw account. Dus ik voeg mezelf even weer toe met wat andere informatie.
Waar woon je?
Dordrecht
Hoe oud ben je?
26 jaar, maar je zal me veel jonger inschatten![]()
Omschrijving?
Ik ben in nieuwe situaties onzeker, maar als ik eenmaal op dreef ben kan ik scherp en humoristisch uit de hoek komen. Ik praat ook harder dan de gemiddelde persoon en praat ook snel, waardoor sommige mensen dat misschien vaag vinden. Ik ben zelf totaal niet macho-achtig en soms heb ik idee dat mensen dat ook raar vinden.
Mijn vriendengroep is niks. In 2006 had ik voor het laatst vrienden, maar sindsdien is het allemaal weg verwaterd. Iedereen ging z'n eigen weg op en het kwam ook deels door mezelf. Ook werk ik al vanaf 2006 en ben ik niet meer naar school gegaan. Nieuwe vrienden heb ik ook niet gemaakt helaas. Op de een of andere manier maak ik gewoon niet zo snel vrienden. Ik wil ook wat dingen gaan ondernemen, maar de stap is soms gewoon te groot om alleen dingen te doen.
![]()
Ik zou ook graag weer eens vrienden willen hebben, want je raakt toch wel eenzaam na al die jaren![]()
Werk en hobbies?
Ik werk nu in de catering, maar wil wat anders gaan doen.
M'n hobbies zijn computers, gamen en voor de rest niks. Ik ben met de jaren ook steeds meer achter de pc gaan zitten, en dat is soms een beetje kut![]()
Hoe bereik je mij?
Per PM-en of door hier te posten
Groeten![]()
![]()
Hulde voor je PI-keuze.quote:Zeldzame klasse.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Dank jequote:
quote:Op zondag 11 november 2012 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hulde voor je PI-keuze.Zeldzame klasse.
![]()
![]()
Leuke UI. Familie van Comp_Lex?quote:It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!![]()
Ghehe nee haha.quote:Op zondag 11 november 2012 18:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Leuke UI. Familie van Comp_Lex?Is van een game wat ik heel leuk vind
![]()
![]()
Jij niet alleen. Fallout heerst de pan uit.quote:Op zondag 11 november 2012 18:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ghehe nee haha.Is van een game wat ik heel leuk vind
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Posticon:quote:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Ja ik vind het echt geweldigquote:Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij niet alleen. Fallout heerst de pan uit.
Ok, sorry dat ik je niet begreepquote:![]()
![]()
Het geeft niet.quote:Op zondag 11 november 2012 20:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ok, sorry dat ik je niet begreep
Zet mij maar op 'misschien'.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:57 schreef Weissman het volgende:
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Wat?
Mensen die zeker komen:
Weissman![]()
quote:quote:Op vrijdag 9 november 2012 06:38 schreef Weissman het volgende:
Voor alle mensen die er (mss) bij willen zijn:
Kopieer het lijstje en zet je zelf in de juiste categorieEn zodra je het zeker weet mag je dat ook zelf aangeven
![]()
Bespaart mij weer werk![]()
Kusje kroel voor iedereen![]()
![]()
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Wat?
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Misschien
sawadie
douche-eendje
automatic_
sylvesterrr
El_Thijs
Jofunu-kun
Daalder82
[ Bericht 86% gewijzigd door Daalder82 op 13-11-2012 20:26:02 (Woopsiedaisy.) ]![]()
Ik kan hem niet meer editen dus doe ik het zo; ik kan helaas niet de 15e.
Wanneer?
Waar?
Rotterdam
Wat?
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Misschien
sawadie
douche-eendje
automatic_
sylvesterrr
El_Thijs
Jofunu-kun![]()
Hallo allemaal,
Ik kom net een jaartje te kort maar voel me een beetje te oud voor 18 tm 25. Dus meld me toch eigenwijs hier aan
Waar woon je?
Utrecht
Hoe oud ben je?
24
Omschrijving?
Na een mislukt huwelijk ben ik achtergebleven met zero friends. Zijn allemaal met ex "meegegaan". Eigen vrienden heb ik eigenlijk niet. Heel veel kenissen maar vrienden helaas niet.
Ik vind het leuk om gezellige dingen af te spreken, vooral in de weekenden dat mijn dochter bij haar vader is.
Ik ben best spontaan, maar moet mezelf wel altijd even laten wennen aan mijn gezelschap.
Ik hoop wat contacten op te doen om leuke dingen mee te doen.
Werk en hobbies?
Ik zit in de schoonmaak. Niet echt leuk, maar betaal er de rekeningen mee
Verder hou ik van muziek, shoppen, koken, leuke dingen doen met mijn dochtertje enz.
Hoe bereik je mij?
Per PM /DM
Groetjes
[/quote]In life, every ending is a new beginning..![]()
[/quote]quote:Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef LaLouchi het volgende:
Hallo allemaal,
Ik kom net een jaartje te kort maar voel me een beetje te oud voor 18 tm 25. Dus meld me toch eigenwijs hier aan
Waar woon je?
Utrecht
Hoe oud ben je?
24
Omschrijving?
Na een mislukt huwelijk ben ik achtergebleven met zero friends. Zijn allemaal met ex "meegegaan". Eigen vrienden heb ik eigenlijk niet. Heel veel kenissen maar vrienden helaas niet.
Ik vind het leuk om gezellige dingen af te spreken, vooral in de weekenden dat mijn dochter bij haar vader is.
Ik ben best spontaan, maar moet mezelf wel altijd even laten wennen aan mijn gezelschap.
Werk en hobbies?
Verder hou ik van muziek, shoppen, koken, leuke dingen doen met mijn dochtertje enz.
Hoe bereik je mij?
Per PM /DM
Groetjes
Weest gegroet."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Hallo en voel je welkom hierquote:Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef LaLouchi het volgende:
Hallo allemaal,
Waar woon je?
Utrecht
Hoe oud ben je?
24
Omschrijving?
Werk en hobbies?
Hoe bereik je mij?
Per PM /DM
Groetjes![]()
![]()
Welkom!!![]()
Ik was hier ook met mijn 24e, dus dat kan net
Ik ook, al heb ik het best goed weten te verbergen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef automatic_ het volgende:
Welkom!!![]()
Ik was hier ook met mijn 24e, dus dat kan netIt's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Jouw leeftijd gedeeld door twee is inderdaad 24.quote:Op maandag 19 november 2012 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ook, al heb ik het best goed weten te verbergen.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jouw leeftijd gedeeld door twee is inderdaad 24.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jouw leeftijd gedeeld door twee is inderdaad 24.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Een goeie wijn wijs je ook niet af omdat ie ''oud'' isquote:Op maandag 19 november 2012 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jouw leeftijd gedeeld door twee is inderdaad 24.derhalve is je uitspraak een teken van gebrek aan respect, normen en waarden. Blasphemy it is
![]()
Ik pleit voor een openbare steniging. Met oude Nokia's uiteraard...
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 07:25:14 ]![]()
Vader, vergeef het hun, want ze weten niet wat zij doenIt's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Maar goed dat wij in Nederland geen Shariawetgeving hebben (al zou het in sommige gevallen wel m'n voorkeur hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2012 06:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een goeie wijn wijs je ook niet af omdat ie ''oud'' isderhalve is je uitspraak een teken van gebrek aan respect, normen en waarden. Blasphemy it is
![]()
Ik pleit voor een openbare steniging. Met oude Nokia's uiteraard...). We hoeven hier niet te luisteren naar een of andere persoon die zichzelf de wijze man noemt.
![]()
Blijkbaar...quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
is dit nou gewoon 1-0 voor onze valse kat haha"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Meer dan 75 personen die zich uitgebreid hebben voorgesteld en maar zo weinig activiteit in deze reeks![]()
![]()
Iedereen heeft al contacten op gedaan denk ik
Dat is wat ze je proberen wijs te maken. Niks van aantrekken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:19 schreef LaLouchi het volgende:
Deze reeks ia toch enkel om je voor te stellen?![]()
Socializen, je interesses delen, meet voorstellen doen, alles mag. Als het maar leidt naar een real life meet of blijvende contacten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2012 09:26:32 ]![]()
Hoi Weissman how r u? Zoiets?quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is wat ze je proberen wijs te maken. Niks van aantrekken.![]()
Socializen, je interesses delen, meet voorstellen doen, alles mag. Als het maar leidt naar een real life meet of blijvende contacten
In life, every ending is a new beginning..![]()
Beide kanten kloppen. Ik heb geen blijvende contacten opgedaan via deze reeks, maar ik heb via andere wegen wel blijvende contacten opgedaan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:18 schreef Weissman het volgende:
Dat zou het beste zijn wat je kan horen maar ik vermoed het tegendeel"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Muaquote:een DM met je nummer zou ik meer waarderen
Mss komt dat eerste nog wel, ben blij voor je dat je toch vooruitgang boektquote:Op vrijdag 23 november 2012 10:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Beide kanten kloppen. Ik heb geen blijvende contacten opgedaan via deze reeks, maar ik heb via andere wegen wel blijvende contacten opgedaan.![]()
![]()
Kijk hem gaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Muaeen DM met je nummer zou ik meer waarderen
Zet er wel even bij waarom je haar nummer wilt hebben
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Waarom zouden andere mensen dat willen weten ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kijk hem gaan
Zet er wel even bij waarom je haar nummer wilt hebben![]()
![]()
Ik heb een vaag vermoeden dat zij dat wel wilt wetenquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zouden andere mensen dat willen weten ?
Klein tipje waarom is voldoende vaak
Succes er mee
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Belastingpapieren doornemen. Gezellig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een vaag vermoeden dat zij dat wel wilt weten
Klein tipje waarom is voldoende vaak
Succes er mee![]()
Met de belasting papieren de openhaard aansteken onder het genot van een lekker wijntjequote:Op vrijdag 23 november 2012 11:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Belastingpapieren doornemen. Gezellig.
Ik ben boeddhistisch, ik drink nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met de belasting papieren de openhaard aansteken onder het genot van een lekker wijntje![]()
![]()
Ipv wijn glaasje melk danquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben boeddhistisch, ik drink niet
Want?quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
hier is het lekker warm hoor *wink* *wink*quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
hier is het lekker warm hoor *wink* *wink*![]()
Niet zo negatief denken.quote:
Ik zie dit type weer als een uitnodiging tot een warme choco met rum bij een heerlijk warm haard vuur knus tegen elkaar aan kruipen kans
Dat is vooral leuk als er sneeuw ligtquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef ook_gek het volgende:
Ik zie dit type weer als een uitnodiging tot een warme choco met rum bij een heerlijk warm haard vuur knus tegen elkaar aan kruipen kans
Als het je gelukkig maakt spuit ik m'n ramen wel vol met nep sneeuwquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is vooral leuk als er sneeuw ligt
als je geen haard heb 1 of andere romcom op dvd ter vervanging.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet zo negatief denken.
Ik zie dit type weer als een uitnodiging tot een warme choco met rum bij een heerlijk warm haard vuur knus tegen elkaar aan kruipen kansPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ja anders gaan we m'n idee afbranden op details! Er is voor alles een oplossing! Je moet alleen creatief zijn soms
Ik heb wel CV! Telt dat ook?quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet zo negatief denken.
In life, every ending is a new beginning..![]()
Kussens op de grond, met ons ruggetje tegen de CV aan zitten, kruip je lekker tegen me aan terwijl ik zachtjes in je nek krievel, wintje er bij en wat kleine lekkere hapjes. En genieten maarquote:
Uhm dat is een ja dus
Nou romantisch hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kussens op de grond, met ons ruggetje tegen de CV aan zitten, kruip je lekker tegen me aan terwijl ik zachtjes in je nek krievel, wintje er bij en wat kleine lekkere hapjes. En genieten maar
Uhm dat is een ja dus
In life, every ending is a new beginning..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: