Ja maar maar maar dan val ik ze niet eens opquote:Op zondag 4 november 2012 02:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon iets minder tonen. Rug recht, borst vooruit. Straal uit dat je die vrouwen niet nodig hebt.
Juist wel. Een "onbereikbare jongen" is veel interessanterquote:Op zondag 4 november 2012 02:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar maar maar dan val ik ze niet eens op
Nu doe je het weer. Heb schijt!quote:Op zondag 4 november 2012 02:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar maar maar dan val ik ze niet eens op
Jij hebt makkelijk praten met je lengte.quote:Op zondag 4 november 2012 02:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist wel. Een "onbereikbare jongen" is veel interessanter
Hoezo? Het is niet zo dat ik de dames van me af moet slaan ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 02:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met je lengte.
jajaquote:Op zondag 4 november 2012 02:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo? Het is niet zo dat ik de dames van me af moet slaan ofzo
Weltrusten.quote:
Je snapt m'n grap niet.quote:Op zondag 4 november 2012 02:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo? Het is niet zo dat ik de dames van me af moet slaan ofzo
Elke dag een vers eitje bij je ontbijt.quote:Op zondag 4 november 2012 02:07 schreef muhahaha het volgende:
Vrouwen, nergens voor nodig. Je kunt beter kippen houden
Jij snapt hem wel?quote:
Bevrucht?quote:Op zondag 4 november 2012 02:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke dag een vers eitje bij je ontbijt.
Goed zo jochie.quote:
wel vaker onderhoud 's nachts, het moet toch een keerquote:Op zondag 4 november 2012 02:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bevrucht?
Mijn ING is op dit moment niet beschikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.
Excuses voor het ongemak.
Heb ik weer he
Doe dat dan doordeweeksquote:Op zondag 4 november 2012 02:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel vaker onderhoud 's nachts, het moet toch een keer
Dat ze het dan 's ochtends doen tussen 7 en 11 ofzo, dan slaap ik tenminstequote:Op zondag 4 november 2012 02:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel vaker onderhoud 's nachts, het moet toch een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |