Ja maar maar maar dan val ik ze niet eens opquote:Op zondag 4 november 2012 02:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon iets minder tonen. Rug recht, borst vooruit. Straal uit dat je die vrouwen niet nodig hebt.
Juist wel. Een "onbereikbare jongen" is veel interessanterquote:Op zondag 4 november 2012 02:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar maar maar dan val ik ze niet eens op
Nu doe je het weer. Heb schijt!quote:Op zondag 4 november 2012 02:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar maar maar dan val ik ze niet eens op
Jij hebt makkelijk praten met je lengte.quote:Op zondag 4 november 2012 02:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist wel. Een "onbereikbare jongen" is veel interessanter
Hoezo? Het is niet zo dat ik de dames van me af moet slaan ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 02:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met je lengte.
jajaquote:Op zondag 4 november 2012 02:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo? Het is niet zo dat ik de dames van me af moet slaan ofzo
Weltrusten.quote:
Je snapt m'n grap niet.quote:Op zondag 4 november 2012 02:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo? Het is niet zo dat ik de dames van me af moet slaan ofzo
Elke dag een vers eitje bij je ontbijt.quote:Op zondag 4 november 2012 02:07 schreef muhahaha het volgende:
Vrouwen, nergens voor nodig. Je kunt beter kippen houden
Jij snapt hem wel?quote:
Bevrucht?quote:Op zondag 4 november 2012 02:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke dag een vers eitje bij je ontbijt.
Goed zo jochie.quote:
wel vaker onderhoud 's nachts, het moet toch een keerquote:Op zondag 4 november 2012 02:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bevrucht?
Mijn ING is op dit moment niet beschikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.
Excuses voor het ongemak.
Heb ik weer he
Doe dat dan doordeweeksquote:Op zondag 4 november 2012 02:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel vaker onderhoud 's nachts, het moet toch een keer
Dat ze het dan 's ochtends doen tussen 7 en 11 ofzo, dan slaap ik tenminstequote:Op zondag 4 november 2012 02:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel vaker onderhoud 's nachts, het moet toch een keer
Rum en ijsthee?quote:Op zondag 4 november 2012 02:14 schreef Koen66 het volgende:
IJsthee met rum en een knackebrodje met pindakaas![]()
Iddquote:
Trustequote:
Dan doe je iets verkeerdquote:
Slaap lekker.quote:
Daar hebben we gootstenen voor. Bewaren heeft toch geen zin, witte wijn wordt slecht na een dag of twee.quote:Op zondag 4 november 2012 02:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ook nog wat witte wijn in huis, die is alleen niet zo lekker
Witte wijn vind ik zo nu en dan ook wel okquote:Op zondag 4 november 2012 02:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ook nog wat witte wijn in huis, die is alleen niet zo lekker
Wil jij het niet hebben? Kan ik je meteen jouw tasje teruggevenquote:Op zondag 4 november 2012 02:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar hebben we gootstenen voor. Bewaren heeft toch geen zin, witte wijn wordt slecht na een dag of twee.
Dan moet je het komen brengen morgen, ben ik bang. Ik ga het niet halen.quote:Op zondag 4 november 2012 02:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil jij het niet hebben? Kan ik je meteen jouw tasje teruggeven
quote:Op zondag 4 november 2012 02:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil jij het niet hebben? Kan ik je meteen jouw tasje teruggeven
Hmmm, interessante optie, welquote:Op zondag 4 november 2012 02:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je het komen brengen morgen, ben ik bang. Ik ga het niet halen.
Je bent welkom, ik ben de hele dag thuis verder. Ben wel aan het leren/werken, dus misschien niet erg gezellig.quote:Op zondag 4 november 2012 02:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, interessante optie, wel
ik moet dringend eens uitnodigingen versturen voor m'n verjaardagquote:Op zondag 4 november 2012 02:19 schreef DaMook het volgende:
Owja ik moet al 4 dagen een mail versturen, misschien maar even doen![]()
.
Hmm, ik zal eens kijken of ik de auto kan regelenquote:Op zondag 4 november 2012 02:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent welkom, ik ben de hele dag thuis verder. Ben wel aan het leren/werken, dus misschien niet erg gezellig.
Die vier ik niet, ik ben te oud gewordenquote:Op zondag 4 november 2012 02:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet dringend eens uitnodigingen versturen voor m'n verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |