Ik schraap die poepresten wel uit je anus weg.quote:Op zondag 4 november 2012 01:42 schreef muhahaha het volgende: [..] Ja hoor, haal je pasje maar door mijn bilspleetje heen
![]()
![]()
Ach, ik heb ook geen pik vanavond. Of een vibo. Het leven is hard. Of wacht ... vanavond dus niet.quote:Op zondag 4 november 2012 01:43 schreef Faxie het volgende:
Nouja weer geen tieten dus vanavond
Ik ga zo maar eens slapen
Ik hou alles proper en frisjes!quote:Op zondag 4 november 2012 01:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik schraap die poepresten wel uit je anus weg.
Dat kan geregeld worden hoorquote:Op zondag 4 november 2012 01:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook geen pik vanavond. Of een vibo. Het leven is hard. Of wacht ... vanavond dus niet.
Ik zal de sleutel onder m'n deurmat leggen okequote:Op zondag 4 november 2012 01:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook geen pik vanavond. Of een vibo. Het leven is hard. Of wacht ... vanavond dus niet.
Ik geraak op dit tijdstip niet meer in dat gat waar jij woont.quote:Op zondag 4 november 2012 01:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal de sleutel onder m'n deurmat leggen oke
Ik wil wel een keer joyriden in die bak van jequote:Op zondag 4 november 2012 01:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal de sleutel onder m'n deurmat leggen oke
Dan geraak ik ook niet in jouw gatquote:Op zondag 4 november 2012 01:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geraak op dit tijdstip niet meer in dat gat waar jij woont.
Romance is dead.quote:
Touch it and diequote:Op zondag 4 november 2012 01:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer joyriden in die bak van je![]()
Hier ga ik maar wijselijk niet op inquote:Op zondag 4 november 2012 01:46 schreef Topiek het volgende:
[..]
Je anus schoonhoudenEr gaat als man niets in ( denk ik ). Er komt alleen maar uit.
Mag wel hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 01:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier ga ik maar wijselijk niet op in
Mag ik dan mee?quote:Op zondag 4 november 2012 01:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben allang weg eer jij door hebt dat ik je sleutels heb
Dan haal ik eerst zijn bak op en dan rij ik daarna naar jou. Ik wil wel eens weten hoe faxie's wagen neuktquote:
Vette shit.quote:Op zondag 4 november 2012 01:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Whoa, ik ben gewoon door een paar jongens meegevraagd of ik mee ga Europa in met PSV
Ik heb een stoma.quote:Op zondag 4 november 2012 01:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja? Ruik eens aan je gat zou ik zeggen.
Godver, jij bent ook al zo'n banale holbewoner.quote:Op zondag 4 november 2012 01:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan haal ik eerst zijn bak op en dan rij ik daarna naar jou. Ik wil wel eens weten hoe faxie's wagen neukt
Je mag met mij ook wel joyriden hoor. Dan maken we eerst een ritje in m'n auto, en dan een ritje met elkaarquote:
Niet MET de auto, met jou IN de autoquote:Op zondag 4 november 2012 01:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Godver, jij bent ook al zo'n banale holbewoner.
Ach, what the hell.
Dat vraag ik me ook wel af... zal niet makkelijk zijn denk ik....quote:Op zondag 4 november 2012 01:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan haal ik eerst zijn bak op en dan rij ik daarna naar jou. Ik wil wel eens weten hoe faxie's wagen neukt
krappe zooi, regel een riante hotelkamer voor dat meissie manquote:Op zondag 4 november 2012 01:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet MET de auto, met jou IN de auto![]()
Toch niet mijn bak
Dat bedoel ik maar.quote:Op zondag 4 november 2012 01:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dan valt er weinig te onderhouden he
Broodnodig ja, als je me überhaupt een druppel vocht wil laten vloeien.quote:Op zondag 4 november 2012 01:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag met mij ook wel joyriden hoor. Dan maken we eerst een ritje in m'n auto, en dan een ritje met elkaar
Dan steek ik wat kaarsjes aan en zet wat zwoele muziek op voor de broodnodige romatiek
Ik wist wel wat je bedoelde hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 01:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet MET de auto, met jou IN de auto![]()
Toch niet mijn bak
Yes. Zit er ook echt aan te denken mee te gaan, zit nu niet vast aan iets of iemand, in principequote:
quote:Op zondag 4 november 2012 01:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af... zal niet makkelijk zijn denk ik....
Zo geregeld hoor, ik ben net zoals Hightower. Stoelen die niet meewerken gaan eruitquote:Op zondag 4 november 2012 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
krappe zooi, regel een riante hotelkamer voor dat meissie man
quote:Op zondag 4 november 2012 01:51 schreef Fera het volgende:
Ik wist wel wat je bedoelde hoor.Dan nog, jammer dit.
Zeker doen.quote:Op zondag 4 november 2012 01:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes. Zit er ook echt aan te denken mee te gaan, zit nu niet vast aan iets of iemand, in principe
Ik kan heel romantisch zijn hoorquote:Op zondag 4 november 2012 01:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Broodnodig ja, als je me überhaupt een druppel vocht wil laten vloeien.
[..]
Ik wist wel wat je bedoelde hoor.Dan nog, jammer dit.
Echt zo grappig, het blijkt dat één van die jongens m'n oud-buurjongen is van toen ik nog in Brabant woondequote:
I wouldn't know dear. Het komt in ieder geval bar slecht naar voren nu.quote:
Kleine wereld.quote:Op zondag 4 november 2012 01:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Echt zo grappig, het blijkt dat één van die jongens m'n oud-buurjongen is van toen ik nog in Brabant woonde
't Is al laat, ik ben moe, en in een quasi grappige bui... 't gebeurt soms..quote:Op zondag 4 november 2012 01:54 schreef Fera het volgende:
[..]
I wouldn't know dear. Het komt in ieder geval bar slecht naar voren nu.
Inddquote:
Jouw wanhoop is niet erg aantrekkelijk.quote:Op zondag 4 november 2012 01:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is al laat, ik ben moe, en in een quasi grappige bui... 't gebeurt soms..
You would know if you'd try
Misschien komt dat wel weer als je hem vaker spreekt of zo.quote:Op zondag 4 november 2012 01:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
InddIk herinner me hem alleen niet, maar het is wel bazig dat we nu weer dicht bij elkaar wonen
Dat gaat lukken, want ik ga zeker vaker met die jongens naar PSVquote:Op zondag 4 november 2012 01:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien komt dat wel weer als je hem vaker spreekt of zo.
Weet ikquote:Op zondag 4 november 2012 01:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw wanhoop is niet erg aantrekkelijk.
IT WASNT ME!quote:Op zondag 4 november 2012 01:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik't Is dit forum....doet rare dingen met me
Fok! brengt het beest in je naar bovenquote:Op zondag 4 november 2012 01:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon iets minder tonen. Rug recht, borst vooruit. Straal uit dat je die vrouwen niet nodig hebt.quote:Op zondag 4 november 2012 01:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ooh, dát doe ik dus goedquote:Op zondag 4 november 2012 02:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon iets minder tonen. Rug recht, borst vooruit. Straal uit dat je die vrouwen niet nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |