artwork (klik op spoiler-balk hieronder)quote:Het spel speelt zich af in het noordoosten van de Verenigde Staten tussen 1753 en 1783 en volgt het verhaal van Connor; Engelsman en afstammeling van de inheems Amerikaanse Mohawks. Connor groeit op in de tijd van het kolonialisme en ziet met eigen ogen hoe de tirannie en politieke samenzweringen gedurende deze periode invloed heeft op de mensen om hem heen. Wanneer de kolonialisten een Mohawk dorp platbranden besluit hij zijn leven te veranderen en te gaan vechten tegen onrechtvaardigheid en onderdrukking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en meer artworkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste filmpjes :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Previews:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Review:
NU.nl [perfect] http://www.nu.nl/games/29(...)cte-wereld-neer.html
Gamer.nl [9.5] http://www.gamer.nl/review/400672/assassins-creed-iii-1
Gamespot (ps3) [9.1] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/ps3/
Gamesport (X360) [8.5] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/xbox360/
IGN (ps3) [8.5] http://www.ign.com/games/assassins-creed-iii/ps3-128700
[ Bericht 0% gewijzigd door Rickazio op 04-11-2012 02:31:45 ]♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
OP even opgeruimd. En een deel valt lekker uit te klappen voor de liefhebber.
Hier verder♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Die scene aan het einde van sequence 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rant mode on:
Die notificaties zijn wel een beetje buggy zeg. Ze poppen op de vreemdste moment op (bijvoorbeeld 1 seconde tussen laadschermen). Ook werd ik blijkbaar uitgenodigd door het jaaggenoodschap, kreeg er een trophy voor maar ook dat ging een beetje verloren door die buggy notificaties.Gelukkig kan je ze allemaal teruglezen, alleen dan zonder de contextuele acties.
Ook mag die ondertiteling wat meer schaduw of een border krijgen. Is af en toe nauwelijks te lezen op een lichte achtergrond. Op naar de volgende patch dus
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Inmiddels in NY aanbeland
En afgezien van de wegvliegende lijken, zwevende geweren en clipping problemen is het weer erg tof
Alleen had ik wel zwaar moeite met het nieuwe combat-mechanisme. De vorige AC's geen moeite om groepen van 10+ aan te vallen, maar hier leg ik het al af als het er meer dan 5 zijn..."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Dat lijkt me wel een vooruitgang, in alle AC's was het veel te makkelijk om in je eentje hele steden leeg te moordenquote:Op zondag 4 november 2012 10:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Inmiddels in NY aanbeland
En afgezien van de wegvliegende lijken, zwevende geweren en clipping problemen is het weer erg tof
Alleen had ik wel zwaar moeite met het nieuwe combat-mechanisme. De vorige AC's geen moeite om groepen van 10+ aan te vallen, maar hier leg ik het al af als het er meer dan 5 zijn...![]()
![]()
Inderdaad, het komt nu ook meer aan op stealth zodat je er op die wijze al enkele uit de weg kunt ruimen. Vind het zeker een vooruitgang.
En die tomahawk is bruut.
Amen.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 10:18 schreef DaFrenk het volgende:
Die scene aan het einde van sequence 4
Ik kan de optionele opdrachten ook heel moeilijk lezen. Slechte interface.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rant mode on:
Die notificaties zijn wel een beetje buggy zeg. Ze poppen op de vreemdste moment op (bijvoorbeeld 1 seconde tussen laadschermen). Ook werd ik blijkbaar uitgenodigd door het jaaggenoodschap, kreeg er een trophy voor maar ook dat ging een beetje verloren door die buggy notificaties.Gelukkig kan je ze allemaal teruglezen, alleen dan zonder de contextuele acties.
Ook mag die ondertiteling wat meer schaduw of een border krijgen. Is af en toe nauwelijks te lezen op een lichte achtergrond. Op naar de volgende patch dusAmen.![]()
Aanradertje dit spel? Heb verder alleen Brotherhood gespeeld.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Oké, dus ik heb alle underground fast travel-locaties gevonden in Boston, kijk ik in mijn logboek, undergroundsectie: staat er dat ik alle fast travel stations in New York gevonden heb. Daar ben ik nog helemaal niet geweest.
Leuk spel hoor, maar ik erger me al snel aan al die kleine foutjes. Als dit betekent dat ik geen 100% kan halen ...
Moira. is tof. :7![]()
Ja, dan is het hele spel gelijk geen fuck meer aanquote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef AthCom het volgende:
Als dit betekent dat ik geen 100% kan halen ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, dan is het hele spel gelijk geen fuck meer aan.
Ik ben een completionist / perfectionist wat dat betreft. Dan zit ik ermee dat ik het spel voor mijn gevoel niet helemaal heb uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moira. is tof. :7![]()
Hoezo, voor je gevoel heb je het toch juist wel uitgespeeld als je gewoon alles gedaan hebtquote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik ben een completionist / perfectionist wat dat betreft. Dan zit ik ermee dat ik het spel voor mijn gevoel niet helemaal heb uitgespeeld.. Dat ergens een of ander tekstje wat anders zegt laat jij je gevoel overheersen?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Feit is wel dat het gewoon heel slordig is al die bugs, ik hoop dat de meeste uit de pc-versie zijn gehaald![]()
Nee, voor mijn gevoel dus niet. Maar als jij zulke domme fouten in spellen geen probleem vindt, oké dan.quote:Op zondag 4 november 2012 17:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo, voor je gevoel heb je het toch juist wel uitgespeeld als je gewoon alles gedaan hebt. Dat ergens een of ander tekstje wat anders zegt laat jij je gevoel overheersen?
Het was mij ook al opgevallen dat ze New York hadden gezegd in plaats van Boston. Maar dat interesseert me inderdaad totaal nietquote:Op zondag 4 november 2012 17:15 schreef AthCom het volgende:
[..]
Nee, voor mijn gevoel dus niet. Maar als jij zulke domme fouten in spellen geen probleem vindt, oké dan.. Ik kan nu namelijk nog steeds exact hetzelfde doen als wanneer ze de namen niet omgedraaid hadden: het spel spelen.
Leuk voor je, ik speel het spel ook gewoon. Ik vind het gewoon stom dat er zoveel stomme fouten in zitten:quote:Op zondag 4 november 2012 17:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was mij ook al opgevallen dat ze New York hadden gezegd in plaats van Boston. Maar dat interesseert me inderdaad totaal niet. Ik kan nu namelijk nog steeds exact hetzelfde doen als wanneer ze de namen niet omgedraaid hadden: het spel spelen.
Deze fout.
Ik had alle schatten in Boston gevonden, maar het logboek zei dat ik er nog een moest vinden.
Ik schoot de lucht in en pleurde neer in een missie waardoor ik desynchroniseerde.
Ik werd aangevallen en gedood in een cutscene.
Ik pleurde door de grond heen.
Eenmaal bevroren.Moira. is tof. :7![]()
Dat zijn toch hele andere fouten dan een naampje verwisselenquote:Op zondag 4 november 2012 17:21 schreef AthCom het volgende:
[..]
Leuk voor je, ik speel het spel ook gewoon. Ik vind het gewoon stom dat er zoveel stomme fouten in zitten:
Deze fout.
Ik had alle schatten in Boston gevonden, maar het logboek zei dat ik er nog een moest vinden.
Ik schoot de lucht in en pleurde neer in een missie waardoor ik desynchroniseerde.
Ik werd aangevallen en gedood in een cutscene.
Ik pleurde door de grond heen.
Eenmaal bevroren.. Ik erger me ook aan fouten in het spel waardoor bijvoorbeeld mijn paard achter een onzichtbare pixel blijft hangen. Daardoor kun je niet meer het spel spelen zoals het zou moeten.
Die fouten zijn jammer. Maar het spel vind ik dermate goed dat ik het ze vergeef. Het zijn ook geen spelbrekende bugs verder, het is soms gewoon wat irritant, that's all.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik zag laatst wel een kanonskogel gewoon in de lucht zweven, dat was wel een mooi gezicht.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Aanradertje dit spel? Heb verder alleen Brotherhood gespeeld.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Of je leest de reviewcijfers in de OP en de reacties in dit en de vorige 3 delen vluchtig door? Zoals bijvoorbeeld post 3 en post 9 van dit topic.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:37 schreef Longcat. het volgende:
Hmm, Hoe kom je aan dyes? Ik heb het nodig voor een zwaard en me tailor verkoopt het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:39 schreef Bart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moira. is tof. :7![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 17:39 schreef Bart het volgende:
[..]Mucho graciasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef AthCom het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 17:41 schreef AthCom het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 17:42 schreef Bart het volgende:
[..]Danke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand trouwens een goede manier om geld te verdienen? Met die konvooien je zooi verkopen schiet niet op. Meeste geld verdien ik nu door kisten in forten, 7500 pond per keer. Maar die forten zijn ook niet in overvloed aanwezig. Wil mijn schip toch even flink upgraden maar dat kost megaveel
.
Probeer met naval schepen te handelen. Daar kan je iets met 10x in een keer items.quote:Op zondag 4 november 2012 17:46 schreef Bart het volgende:
Heeft iemand trouwens een goede manier om geld te verdienen? Met die konvooien je zooi verkopen schiet niet op. Meeste geld verdien ik nu door kisten in forten, 7500 pond per keer. Maar die forten zijn ook niet in overvloed aanwezig. Wil mijn schip toch even flink upgraden maar dat kost megaveel
.
Maar je moet wel naval missies doen om de risk te laten zakken![]()
Oh dat kan ik volgens mij nog niet. Maar dan nog, telkens die spullen maken kost ook weer tijd en zoveel levert het niet op. Maar ik zit nog in begin 8 dus wie weet.quote:Op zondag 4 november 2012 17:47 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Probeer met naval schepen te handelen. Daar kan je iets met 10x in een keer items.
Maar je moet wel naval missies doen om de risk te laten zakkenI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Inmiddels bij sequence 7, nog steeds fantastisch. Alleen een ding vond ik wel uitermate saai, en misschien ben ik hier een van de enigste in, en dat is Naval Warfare. Ik heb gewoon niks met op de oceaan rondvaren en een beetje als een malloot kanonskogels schieten. Ik ga zeker niet optioneel de oceaan op, alleen nog als het voor de main story moet. Wel goed uitgewerkt maar gewoon niks voor mij.![]()
Hmm, ik liep door Boston en ik zag ineens een guy rennen met een rode markering met een uitroepteken erin boven zijn hoofd.
Na een lange chase heb ik hem met behulp van de rope darts kunnen bijhouden en een hidden blade in zijn rug kunnen boren. Echter... daarna niks. Geen notificatie, niks. Weet iemand waar deze guys voor zijn? Had ik hem moeten "vangen" oid? Hoe, wat?
Of toch du vader?![]()
Ze hebben iets meer geld (rond de 50 pond i.p.v. rond de 10 pond) en een verkoopbaar voorwerp bij zich. Da's alles, geloof ik.quote:Op zondag 4 november 2012 19:04 schreef Luchtkoker het volgende:
Hmm, ik liep door Boston en ik zag ineens een guy rennen met een rode markering met een uitroepteken erin boven zijn hoofd.
Na een lange chase heb ik hem met behulp van de rope darts kunnen bijhouden en een hidden blade in zijn rug kunnen boren. Echter... daarna niks. Geen notificatie, niks. Weet iemand waar deze guys voor zijn? Had ik hem moeten "vangen" oid? Hoe, wat?Moira. is tof. :7![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond altijd dat de storyline beter was dan de gameplay, en dat vond ik alleen maar goed. Helaas is het dit deel andersom.
Desalniettemin, he is blijft een geweldige game, maar ze konden er zoooo veel meer mee.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!![]()
Ah fuck, ik heb hem niet gelootquote:Op zondag 4 november 2012 19:07 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ze hebben iets meer geld (rond de 50 pond i.p.v. rond de 10 pond) en een verkoopbaar voorwerp bij zich. Da's alles, geloof ik.Maar thanks.
Of toch du vader?![]()
bugs als je op 99% van het halen van een lastige opdracht zit waardoor je vast zit
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Om terug te komen op de schatkist in Boston die niet op de kaart verschijnt: die zit in de Green Dragon tavern.Moira. is tof. :7![]()
Op de PS3, L1 inhouden (de richtknop). Ze moeten dan een bepaalde taak aan het uitvoeren zijn. Bijv. bij de boeren moet die man 1. zijn veld omploegen, 2. op het nabijgelegen veldje met de groenten kloten en 3. met die bijen bezig zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef truedestiny het volgende:
Hoe analyseer je de bewoners van het dorp om die encyclopedie te maken?Moira. is tof. :7![]()
LTquote:Op zondag 4 november 2012 20:04 schreef truedestiny het volgende:
Hoe analyseer je de bewoners van het dorp om die encyclopedie te maken?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
o oke vandaar dat het niet lukt, thanks.quote:Op zondag 4 november 2012 20:06 schreef AthCom het volgende:
[..]
Op de PS3, L1 inhouden (de richtknop). Ze moeten dan een bepaalde taak aan het uitvoeren zijn. Bijv. bij de boeren moet die man 1. zijn veld omploegen, 2. op het nabijgelegen veldje met de groenten kloten en 3. met die bijen bezig zijn.![]()
Ik heb trouwens al een keer eerder gehandeld maar nu heb ik geen konvooi meer ofzo, wat moet ik hieraan doen?![]()
kun je gelijk los! +extra gameplayquote:
het is overigens echt een console game, snelheid/actie
strategies etc speel je op de pc♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
alles speel je op pc want betere graphicsquote:Op zondag 4 november 2012 22:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
kun je gelijk los! +extra gameplay
strategies etc speel je op de pc![]()
valt mee, waarom zouden er überhaupt consoles zijn andersquote:Op zondag 4 november 2012 22:12 schreef wuuht het volgende:
[..]
alles speel je op pc want betere graphics♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
nee valt helemaal niet mee, en er zijn console's door mensen zoals jijquote:Op zondag 4 november 2012 22:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
valt mee, waarom zouden er überhaupt consoles zijn anders![]()
onderbouw het is wat beter als je stelling neemtquote:Op zondag 4 november 2012 22:16 schreef wuuht het volgende:
[..]
nee valt helemaal niet mee, en er zijn console's door mensen zoals jij♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
nou jij wilt net als veel mensen een console dus er is een markt voor daarom zijn er console'squote:Op zondag 4 november 2012 22:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
onderbouw het is wat beter als je stelling neemt![]()
Snelheid/actie games zijn prima op een pc te spelen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
kun je gelijk los! +extra gameplay
strategies etc speel je op de pc![]()
Hoe raak je die kwijt?quote:Op zondag 4 november 2012 23:10 schreef MrBaas het volgende:
Blijkbaar wel, wil wel kopen maar ben mijn PS3 kwijtgeraakt...![]()
![]()
idk, hij moet OF in mijn kamer liggen OF beneden bij de TV maar ik vind hem dus nergens. Laatst met een vriend het huis overhoop gehaald van de WC tot mijn ouders slaapkamer, maar nee: Nergens een PS3 te vinden...quote:![]()
Misschien heeft hij hem gejatquote:Op zondag 4 november 2012 23:13 schreef MrBaas het volgende:
[..]
idk, hij moet OF in mijn kamer liggen OF beneden bij de TV maar ik vind hem dus nergens. Laatst met een vriend het huis overhoop gehaald van de WC tot mijn ouders slaapkamer, maar nee: Nergens een PS3 te vinden...
Nee maar ik dacht: meestal laat je een console gewoon staan dus die is niet ineens weg, maar als je het huis overhoop hebt gehaald dan kan het wel.![]()
Ga hem morgen ook wel ff halen denk ik, mooi om ff te spelen tot black ops 2 uitkomt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Tot wat uitkomtquote:Op zondag 4 november 2012 23:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ga hem morgen ook wel ff halen denk ik, mooi om ff te spelen tot black ops 2 uitkomt.![]()
![]()
Wat een heerlijke game is het toch. Gisteren bijna 2 uur rond gedwaald in de frontier. Zonder ook maar een missie te doen. Alleen maar jagen. Heerlijk!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ja same, beetje jagen en dorpje opbouwen.quote:Op maandag 5 november 2012 08:36 schreef aeque het volgende:
Wat een heerlijke game is het toch. Gisteren bijna 2 uur rond gedwaald in de frontier. Zonder ook maar een missie te doen. Alleen maar jagen. Heerlijk!
Heb mezelf alleen gisteren gedwongen om een stukje van het verhaal te doen, omdat ik helemaal geschift werd van de sneeuw...
Zodra het zomer werd meteen weer terug naar Frontier haha.
Super chill wel om nu zo'n nieuw pijlending enzo te hebben.
Meer pijlen, vallen, kogels etc...
Alleen dat ding dat je 2 pistolen kan dragen heb ik gemaakt, maar vaak heb ik toch maar 1 pistool... Dan selecteer ik er weer een extra bij een winkel ofzo, maar zodra ik dan fast travel doe raak ik hem weer kwijt...
En volgens mij kan je geen tas maken om extra lokvoer mee te nemen?
Want ik kan nu 15 vallen ofzo, maar me voer is altijd zo snel op![]()
![]()
Uitgespeeld
Dat einde
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Geen smaak hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 23:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ga hem morgen ook wel ff halen denk ik, mooi om ff te spelen tot black ops 2 uitkomt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Niet mainstrean zijnquote:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
PC reden is dikke bullshit. Je download hem toch, betere graphics my ass.. Ik heb zelf Brotherhood op mijn PC, maar het is ietjes scherper. Maar niet zo'n verschil waarbij je het zo ziet. Kijk als het op de console als san andreas eruit zag en op de PC als GTA IV (voorbeeld) Dan wil ik het best geloven, maar die reden is gewoon dikke onzin.![]()
![]()
Epische moment toen dit ging schieten:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2012 13:46:23 ]![]()
Aangeschaft, vanavond lekker speulenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nieuwe konvooi makenquote:Op zondag 4 november 2012 20:18 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb trouwens al een keer eerder gehandeld maar nu heb ik geen konvooi meer ofzo, wat moet ik hieraan doen?![]()
Ik heb al diverse zeeroutes veilig gesteld maar ik kan maar niet handelen via schepen hoe zit dat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
21 decemberquote:Op maandag 5 november 2012 14:39 schreef Doublepain het volgende:
Iemand een idee wanneer ik weer winter kan krijgen?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Je moet volgens mij eerst zelf zo'n Schip/Water convooi bouwen met je dorpelingen...quote:Op maandag 5 november 2012 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb al diverse zeeroutes veilig gesteld maar ik kan maar niet handelen via schepen hoe zit dat?
Maar moet zeggen dat ik niet echt met convooien bezig ben, alleen met shizzle maken voor mezelf (holsters, wapens, etc).
Dus kan zijn dat ik er compleet naast zit hoor...![]()
Hmm hoe check je de stats van je zwaard bijvoorbeeld in brotherhood was altairs zwaard 5 5 5 hoe kan dat nu?![]()
Volgens mij in een winkel ...quote:Op maandag 5 november 2012 14:54 schreef Longcat. het volgende:
Hmm hoe check je de stats van je zwaard bijvoorbeeld in brotherhood was altairs zwaard 5 5 5 hoe kan dat nu?Moira. is tof. :7![]()
Um, zo ver ben ik nog niet, maar kun je dat dan niet nagaan in dat craft-/tradelogboekding in je huis?quote:Op maandag 5 november 2012 14:59 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb sommige zwaarden zelf gecraftMoira. is tof. :7![]()
Hoe doet je dat dan? Ik snap niet veel van het economie gedeeode in deze game probeer ook wel producten te maken maar dat gaat altijd fout beetje vaag vind ik het.quote:Op maandag 5 november 2012 14:47 schreef Vinno het volgende:
[..]
Je moet volgens mij eerst zelf zo'n Schip/Water convooi bouwen met je dorpelingen...
Maar moet zeggen dat ik niet echt met convooien bezig ben, alleen met shizzle maken voor mezelf (holsters, wapens, etc).
Dus kan zijn dat ik er compleet naast zit hoor...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja in je Homestead, met dat boek in je huis.quote:Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe doet je dat dan? Ik snap niet veel van het economie gedeeode in deze game probeer ook wel producten te maken maar dat gaat altijd fout beetje vaag vind ik het.
Maar je moet dan wel eerst homestead missies gaan doen enzo volgens mij, want je moet voor veel dingen dan hoger niveau hebben.
Zo zal je voor dat Schip wel een niveau 2 of 3 houtbewerker nodig hebben gok ik...![]()
Dorp missies steek ik wel veel tijd in maar als ik bijvoorbeeld wil handelen levert me dat nooit meer dan 5 of 6 pond op.quote:Op maandag 5 november 2012 15:02 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja in je Homestead, met dat boek in je huis.
Maar je moet dan wel eerst homestead missies gaan doen enzo volgens mij, want je moet voor veel dingen dan hoger niveau hebben.
Zo zal je voor dat Schip wel een niveau 2 of 3 houtbewerker nodig hebben gok ik...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oke... Dan moet je al wel dat schipding kunnen maken denk ik...quote:Op maandag 5 november 2012 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dorp missies steek ik wel veel tijd in maar als ik bijvoorbeeld wil handelen levert me dat nooit meer dan 5 of 6 pond op.
En met jagen dan? Als je bijvoorbeeld kleding van de huiden gaat maken?
Levert het dan geen geld op?
Ik ga vanavond zelf ook eens kijken hoe ik meer geld kan verdienen hoor.
En ik wil ff sequentie 10 halen, dan kan je de blacksmith naar lvl 4 krijgen en die Saddle Bags maken.
Die wil ik zeer gaarne!![]()
![]()
Ik snap het handelen nu het zit heel raar in elkaar eerst noet je selecteren wat je wil maken dan kan je zien wat en wie je daarvoor nodig hebt vervolgens moet je weer naar het begin scherm om de juiste grondstoffen te kopen veel handelingen en een beetje krom.
Ze hadden beter een aanklikken kopen optie gedaan bij het ontwerpen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb het spel uitgespeeld, en het enige wat ik kanzeggen is:
Ubisoft meen je dit?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Wanneer je actief aan het vechten bent en je blokkeert iemands aanval, met X (op PS3 dan). Niet alle vijanden kunnen (in ieder geval gemakkelijk) ontwapend worden, geloof ik. Grenadiers, bijvoorbeeld.quote:Moira. is tof. :7![]()
Wat is dit? Uplay passport-code is al in gebruikt zegt hij als ik hem invoer. Meer die hier last van hebben (gehad)?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Is er nog wat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Is het iemand al gelukt om Boston of NewYork volledig te bevrijden?
Ik heb veel van die kleine bevrijding dingetjes al wel gedaan maar volgens mij zijn beide nog niet helemaal bevrijd wat vreemd is bij NY zie ik geen enkel tempeliers tekentje meer en bij Boston alleen de contactpersonen in beide gevallen kan ik niets meer maar bevrijd zijn ze ook nog niet. Iemand hier nog meer last van?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef BDIL het volgende:
Is er nog wat ?Nee, geloof van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moira. is tof. :7![]()
Pffff... wat een frustrerend spel zeg. Zoveel dingen waar ik echt niks van begrijp.
Meeste vage is zijn de homestead missies en crafting en trading. Daar snap ik niks van. Is er ergens een goede guide die dat goed uitlegt. Kom op inet alleen maar dingen tegen wat je kunt maken maar iets maken is me ook nog niet eens gelukt. (ja een paar houten vaten!) :-S
Forum Opties Forumhop: Hop naar: