SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Tja beter dan achter de geraniums..quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:35 schreef bobbernaut het volgende:
Mender gaat echt wachten tot de lapo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tja beter dan achter de geraniums..Kan niet, alles wat niet functioneel is stopt ie in een laatje. Zou hij zichzelf er dan ook in stoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#durftevragenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Piek vast en zekerquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:36 schreef MineraalWater het volgende:
HEY WIE HEEFT DAT TOPIC NUMMER DAAR NEER GEZET?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
Opgerot sletquote:
ONE LUV BRADDAquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:44 schreef MineraalWater het volgende:
Tom, Alles komt goed bro. Wie ons breekt breken wij.
quote:
Had ik nou ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:47 schreef bobbernaut het volgende:
WUUT MENDER ZIET ER VEEEEEEEEEEEL ANDERS UIT DAN IK DACHT!
Jij wordt een van mijn volgende kandidatenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:50 schreef TJV het volgende:
Ik ben nog altijd bang dat mijn bierpetfoto uitlekt.
Er zijn 3 personen die qua alles op mij lijken maar niet mij zijn en er is een nepnaam van mij in omloop. Begin maar met mijn Twitter. Succes.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jij wordt een van mijn volgende kandidaten
Morgen ff spreadsheet maken van alles
Maar echt heeeeeel anders, niet als dit!quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Had ik nou ook
Echt heul anders
Haha sowieso niet van mij bro.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:50 schreef TJV het volgende:
Ik ben nog altijd bang dat mijn bierpetfoto uitlekt.
Nah jij bent te lastig, ik weet alleen ditquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:52 schreef TJV het volgende:
[..]
Er zijn 3 personen die qua alles op mij lijken maar niet mij zijn en er is een nepnaam van mij in omloop. Begin maar met mijn Twitter. Succes.
Hahaha neee dat nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:53 schreef Lorrelies het volgende:
Is niet heel moeilijk hoor Bobber
Maar ik vind het serieus echt freaky dat je nu zelfs een bestandje gaat lopen aanmaken![]()
Ik weet ook jou naamquote:Op zondag 4 november 2012 00:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben benieuwd of er veel op de interwebz staat van sosua. Wel mn geliefde cafe.
Trannies?quote:Op zondag 4 november 2012 00:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://lmgtfy.com/?q=Diff(...)0+64bits+and+32+bitsquote:Op zondag 4 november 2012 00:43 schreef mschol het volgende:
same here
wat is het voordeel van office 2010 64bit t.o.v. 32bit?
morgen eindelijk eens ssd inbouwen, dus ik installeer gelijk office 2010..
nee jullie moeten het uitleggen, ik ben te lui om te googelen en zelf te zoeken..quote:Op zondag 4 november 2012 00:48 schreef shaderon het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Diff(...)0+64bits+and+32+bits
quote:To make the decision easier, end-user only need to consider whether 64-bit Office 2010 only if the system has already running 64-bit (x64) OS, such as 64-bit Windows 7. To install a 64-bit version of Office 2010 product, users must have a 64-bit supported operating system on the PC. For 32-bit (x86) OS, the 64-bit Office 2010 option is definitely out.
In addition, installing 32-bit and 64-bit Office 2010 side-by-side natively on the same 64-bit machine is not supported. The restriction applies to both Office 2010 suites or applications, according to TechNet blog. For example, user will be blocked from installing 64-bit Excel 2010 if 32-bit Outlook 2010 is already installed. This also applies to previous versions of Office, so that 64-bit Project 2010 cannot be installed on the same Windows instance as 32-bit Office 2007.
Considering the most modern computers is now powered with a 64-bit capable CPU processors, and 64-bit operating system has started to gaining momentum with the release of Windows 7, many Office users seriously consider to download and install 64-bit Office 2010. Is it a wise and right move?
Microsoft obviously does not think 64-bit Office 2010 is a good bet for average users. According to TechNet document, the main advantage of native 64-bit versions of Microsoft Office products is the ability to take advantage of more virtual and physical memory that can be installed on 64-bit systems (see differences between 32-bit and 64-bit Windows), allowing users to work with much larger data sets than they could previously, and to analyze and solve large computational problems. For example, this additional capacity is needed only by those Microsoft Excel users who require Excel spreadsheets that are larger than 2 gigabytes (GB).
The disadvantage of 64-bit Office 2010 is mainly on add-ins, extensions and ActiveX controls compatibility, which mostly developed for 32-bit Office and will not function in the 64-bit edition. The incompatibility may affect 32-bit versions of programs that interface directly with Office too. Ironically, drivers and applications compatibility issue is also the main reason the delay the popularity of 64-bit Windows OS.
As such, recommendations for which edition of Office 2010 to install from Microsoft are as follows:
If users in your organization depend on existing extensions to Office, such as ActiveX controls, third-party add-ins, in-house solutions built on previous versions of Office, or 32-bit versions of programs that interface directly with Office, we recommend that you install 32-bit Office 2010 (the default installation) on computers that are running both 32-bit and 64-bit supported Windows operating systems.
If some users in your organization are Excel expert users who work with Excel spreadsheets that are larger than 2 gigabytes (GB), they can install the 64-bit edition of Office 2010. In addition, if you have in-house solution developers, we recommend that those developers have access to the 64-bit edition of Office 2010 so that they can test and update your in-house solutions on the 64-bit edition of Office 2010.
To avoid any possible complication, Office 2010 setup installer has also been defaulted to install 32-bit version of Office 2010 on unified Office 2010 installation DVD or ISO which combines 32-bit and 64-bit versions onto one disc. However, for most Office users who do not use any add-ins or external programs, Office 2010 x64 is the edition to install, as it will definitely be the default version to install in coming years.
Ik had vroeger een typcursus gedaan van Pica ofzo hahaquote:Op zondag 4 november 2012 13:00 schreef -Datdus- het volgende:
jezus ik ben nu pas aan het leren hoe ik moet typen met al mijn vingers, dat is moeilijk zeg.
Ik ook. In groep 3.quote:Op zondag 4 november 2012 13:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik had vroeger een typcursus gedaan van Pica ofzo haha
Ik in groep 7 of 8quote:
Ja ik ook in groep 8, en toen ik halverwege was brak ik mijn armquote:Op zondag 4 november 2012 13:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik had vroeger een typcursus gedaan van Pica ofzo haha
Ditquote:Op zondag 4 november 2012 13:28 schreef tuut-chips het volgende:
10 vingers blind typen is de beste investering die je kunt maken in de opvoeding van je kind
Hm ja dat ookquote:Op zondag 4 november 2012 13:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Correctie: Een goed pak slaag wanneer je kind richting bondkraagje dreigt te gaan is de beste investering die je kunt maken bij de opvoeding van je kind.
Hoe gaat het verder met je project hogwarts ?quote:Op zondag 4 november 2012 14:11 schreef SosuaCafe het volgende:
ALDIECRAFT IS BACK TO LIFE.
• Nieuwe map 1.4.2
• Creative world - under construction
• PVP - Base vs Base world under construction
Opgeofferd voor het grotere goed. Ga wel SP verder.quote:Op zondag 4 november 2012 14:16 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je project hogwarts ?
quote:Op zondag 4 november 2012 16:06 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben benieuwd wat zijn vriendin er van vind.
Die disney film?quote:Op zondag 4 november 2012 17:08 schreef drumstickNL het volgende:
Brave was zeker de download waard.
Jammer dat hij niet te zien was in de bios hier.
ben nu bijna klaar.quote:Op zondag 4 november 2012 17:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Op de bay staat een best goede 1,5 gb rip.
yep. Wil 7.1dts-hd hebben. Beetje autistisch wbt beeld en geluidskwaliteitZquote:
Gebruik camtasia.quote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef TJV het volgende:
Wat is de kwaliteit van Fraps slecht zeg. Zal wel iets in de instellingen fout staan.
en dan gebruik je depositfiles IPV dropbox ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 19:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Hier Tom, mijn TP. Als je custom skies aan hebt staan in je opti/mcpatcher heb je de speciale nacht/dag lucht. Als je die niets vind moet je het maar uitzetten![]()
http://depositfiles.com/files/akkpf4u1i
ik kijk er wel naar.quote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef TJV het volgende:
Wat is de kwaliteit van Fraps slecht zeg. Zal wel iets in de instellingen fout staan.
Ik upload nooit files dus heb geen account voor al die zaken. DF kon het zonder, vandaar.quote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
en dan gebruik je depositfiles IPV dropbox ofzo
Hij komt er bij mij niet doorheen, moet mn telefoonofzo geven voor gold om dat ding te kunnen downloadquote:Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik upload nooit files dus heb geen account voor al die zaken. DF kon het zonder, vandaar.
Gebruik dan ook de gratis download optie..quote:Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hij komt er bij mij niet doorheen, moet mn telefoonofzo geven voor gold om dat ding te kunnen download
quote:Op zondag 4 november 2012 19:49 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gebruik dan ook de gratis download optie..
quote:Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Hij komt er bij mij niet doorheen, moet mn telefoonofzo geven voor gold om dat ding te kunnen download
check je java en videodrivers.quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef TJV het volgende:
Zou ook kunnen dat het aan mijn pc ligt hoor, maar ik heb daar de ballen verstand van.
Zand generatorsquote:Op zondag 4 november 2012 19:35 schreef TJV het volgende:
crappy crack?quote:Op zondag 4 november 2012 21:51 schreef -Datdus- het volgende:
godverdomme kan service pack 1 niet installeren door een of andere duistere reden.
paupersquote:Op maandag 5 november 2012 11:06 schreef Lorrelies het volgende:
Hoop ik maar
ik heb altijd zo'n hekel aan mensen die zo'n stomme oude volvo of zo "opknappen" door een dikke uitlaat, blauwe lampen en geblindeerde ramen etc en dan vooral hard rijden en lawaai maken en denken dat ze stoer zijn
Van die gasten in Golfjes die de hele boel pimpen en in de auto zitte nalsof ze helemaal DE MAN zijnquote:Op maandag 5 november 2012 11:06 schreef Lorrelies het volgende:
Hoop ik maar
ik heb altijd zo'n hekel aan mensen die zo'n stomme oude volvo of zo "opknappen" door een dikke uitlaat, blauwe lampen en geblindeerde ramen etc en dan vooral hard rijden en lawaai maken en denken dat ze stoer zijn
Is toch stoer man, Need for Speed:Underground in het echtquote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef Lorrelies het volgende:
Haha iedereen kent ze wel inderdaad
Maar waarom zou je nou eigenlijk ruiten blinderen? Is dat mooi of zo?
Subtiele geintjes voor een foute zwerver.quote:Op maandag 5 november 2012 11:19 schreef -Datdus- het volgende:
Er zit een zwerver voor me deur. Wat moet ik doen?
vermakelijk topic.quote:Op maandag 5 november 2012 11:22 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Subtiele geintjes voor een foute zwerver.
genoeg inspiratie zouikzozeggenzo
Heel hard de deur open, dan ... oh nee wacht, dan ligt ie er nog langerquote:Op maandag 5 november 2012 11:19 schreef -Datdus- het volgende:
Er zit een zwerver voor me deur. Wat moet ik doen?
Daarna kun je hem bewusteloos op het plesiebureau achterlatenquote:Op maandag 5 november 2012 11:23 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Heel hard de deur open, dan ... oh nee wacht, dan ligt ie er nog langer
Mwa...quote:
quote:Op maandag 5 november 2012 11:31 schreef bobbernaut het volgende:
Ik hoorde coldplay live terwijl ik in mijn kamer zat
Concert in agga jwz
Ik vond het best makkelijk na een tijdje, alleen de <iets> en </iets> tags braken mij opquote:
Ik zat net ook tussen eerstejaars omdat ik een vak moest inhalenquote:Op maandag 5 november 2012 14:41 schreef -Datdus- het volgende:
Omdat ik instabiel wordt van deze basis noobzooi.
Moest ook een eerstejaars vak doen voor premaster, was hun eerste college dus kreeg eerst een half uur durende introductie over het blackboard systeem. Wat vermoeiend zegquote:Op maandag 5 november 2012 15:14 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik zat net ook tussen eerstejaars omdat ik een vak moest inhalen![]()
Maar deze week was nog wel heel makkelijk en echt basiszooi, dus toen zat ik ook van: ZUCHT.
Aan het eind stond er een 'samenvatting sheet' en toen ging de halve zaal er een foto van maken terwijl het gewoon allang op internet staatN00bs
quote:
-SHquote:
lol; ja dat zuigt.quote:Op maandag 5 november 2012 15:14 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik zat net ook tussen eerstejaars omdat ik een vak moest inhalen![]()
Maar deze week was nog wel heel makkelijk en echt basiszooi, dus toen zat ik ook van: ZUCHT.
Aan het eind stond er een 'samenvatting sheet' en toen ging de halve zaal er een foto van maken terwijl het gewoon allang op internet staatN00bs
hm?quote:
volgende week even die server fixxen? Heb de hele week tijd hahahahahahaquote:
quote:Een hoop nieuwe GTA V details gelekt
Door Lennard Verhage op november 5, 2012 om 14:05 - 162 keer bekeken
Een hoop nieuwe GTA V details gelekt ps3 nieuws
Over een paar dagen zal de Game Informer aftrappen met de eerste preview van Grand Theft Auto V ter wereld en het lijkt er op dat de eerste details inmiddels gelekt zijn. Op Gamefaqs (via X360A) zijn deze details komen bovendrijven en hoewel het op dit moment nog even afwachten is of het klopt, klinkt het allemaal erg interessant. Hieronder het lijstje met de nieuwe details.
You play as Albert DeSilva a half American half Puerto Rican
He is 42 years old and has an ex-wife and two kids
The show Breaking Bad has a little influence on the game, as Albert is drawn to the life of crime from an older age for the money
You also play as Dougie Vejo a younger criminal just coming up in Los Santos
Los Santos is the only large city, smaller towns round out the countrtyside
Grove Street makes a return, however Carl and Sweet are not in the game
Money plays a large part as Albert lost most of his in a ponzi like scheme
Property buying is back
The only customization for characters are clothes/hair/facial hair.
No gyms or tattoos
One or more characters from (GTA) 4 may show up
car customization is back, seems more fitting for Dougie however Albert may be going through a midlife crisis
The triumphant return of Lovefist!!! or as the band is now known as the Jezzies
Songs confirmed so far: My Michelle-Guns and Roses, Magic Power- Triumph, California Dreaming – The beach boys and Beautiful-Snoop Dogg featuring Pharrell
New mini games include golf, tennis and surfing
Mission played was called “Alimony” featured the scene from the trailer in which they rob the jewelry store
Robbery returns only for Dougie, dispensaries are a large source of cash income
You can switch between Albert and Dougie by holding down the back button(360)
Game autosaves at that point
Stinger makes a return
Speculated not confirmed Aziz Ansari voices radio DJ for current hip-hop station
Naast de details is ook een nieuw stukje artwork gelekt, zie hieronder.
/warp war kan je alvast op de map.quote:Op maandag 5 november 2012 16:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
volgende week even die server fixxen? Heb de hele week tijd hahahahahaha
Sorry voor dat.
Vice Cityquote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef drumstickNL het volgende:
Ik hoop dat de gameplay lekker loopt; vond GTA V niet zo lekker spelen als voorganger Vice City.
umm, hoe zit dat? Misschien kun je dat wat toelichten?quote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
/warp war kan je alvast op de map.
Nou als jouw dingetje "PRRRFT" zegt, zou ik toch maar even naar de dokter gaanquote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FAP FAP FAP FAPFAPFPAFPAPFAPFPAPFPFAPFAFPAFPFAP PRRRRRRRRFT
vanuit de survival map kan je naar een andere verse wereld warpen. Speciaal voor bvb.quote:Op maandag 5 november 2012 16:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
umm, hoe zit dat? Misschien kun je dat wat toelichten?
Oh maar het is nog niet van start?quote:Op maandag 5 november 2012 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
vanuit de survival map kan je naar een andere verse wereld warpen. Speciaal voor bvb.
Kan je dat wel zo instellen dan? Want het is natuurlijk dezelfde serverquote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef maurisioo het volgende:
Oh doe aub geen /spawn en /home etc in die base vs base wereld. Dat is echt zo lelijk. Gewoon zonder plugins.
Vast wel. En anders gewoon de die andere worlds tijdelijk uitschakelen incl alle plugins (behalve anti cheat/xray plugins natuurlijk)quote:Op maandag 5 november 2012 18:24 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Kan je dat wel zo instellen dan? Want het is natuurlijk dezelfde server
maar ja ik heb dan ook geen verstand van plugins etc
Chickie!quote:Op maandag 5 november 2012 18:24 schreef Mordecai het volgende:
Beetje op mannen lopen te fappen. Neen, dan dit:
[ afbeelding ]
True that, een x-ray plugin e.d. kan er wel in natuurlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef maurisioo het volgende:
Oh doe aub geen /spawn en /home etc in die base vs base wereld. Dat is echt zo lelijk. Gewoon zonder plugins.
Aaah ik begin netquote:Op maandag 5 november 2012 18:48 schreef mar456 het volgende:
Yeah klaar met al die school shit voor vandaag, gameuh
Dan gaan mensen spawnkillen of wachten bij de spawn om je te volgenquote:Op maandag 5 november 2012 18:21 schreef maurisioo het volgende:
Je hebt er niks aan om te spawnkillen, en desnoods zet je er spawn protection op of zo. En dat volgen is juist leuk.quote:Op maandag 5 november 2012 18:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dan gaan mensen spawnkillen of wachten bij de spawn om je te volgen
ik ben straks thuis. Dan kijk ik nog wel even.quote:Op maandag 5 november 2012 19:19 schreef drumstickNL het volgende:
32 slots dacht ik zo? Volgens mij kwamen we toen op ongeveer 30 mensen met interesse uit.
Hoeveel RAM zouden we dan nodig hebben? Daarnaast; Aldie heeft toch ook een server?
Ik denk dat er iets van 20/25 mensen mee gaan doen. Dus 25 slots lijkt me wel genoeg. Ze zullen vast ook niet allemaal zo actief zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 19:19 schreef drumstickNL het volgende:
32 slots dacht ik zo? Volgens mij kwamen we toen op ongeveer 30 mensen met interesse uit.
Hoeveel RAM zouden we dan nodig hebben? Daarnaast; Aldie heeft toch ook een server?
True ik praat nu met Aldie erover; je hebt gelijk mau. Maar gezien we de server beperkt open willen doen kan het vrij druk worden.quote:Op maandag 5 november 2012 19:48 schreef tuut-chips het volgende:
We hebben de server van Aldie toch?
Je bent 13 man.quote:Op maandag 5 november 2012 21:09 schreef shaderon het volgende:
[..]
Was wel leuk vroeger, cammen met die chickies haha
Bed neerzetten.quote:Op maandag 5 november 2012 20:36 schreef Timwonnacott het volgende:
/home lijkt me idd ook ruk. Maar niet respawnen in je eigen basis is ook ruk
Mee eens; was ook de conclusie van de vorige potjes.quote:Op maandag 5 november 2012 20:31 schreef maurisioo het volgende:
Nee geen /home. Als iets de gameplay kan verpesten is dat het wel.
Goed nieuws inderdaad.quote:
Was dat toen je je profiel naam niet meer kon veranderen en toen je opeens je echte naam kreeg?quote:Op maandag 5 november 2012 21:19 schreef Lorrelies het volgende:
MSN werd steeds kutter, zeker na 2009.
Ja preciesquote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef drumstickNL het volgende:
Facebook begint ook sterk te verloederen; ik geef het tot eind 2013. Men ging (in Nederland althans) massaal over op fb omdat het een stuk rustiger/strakker was. Gaat helemaal de hyves kant op zo.
Nee, dat was recent nog toch?quote:Op maandag 5 november 2012 21:22 schreef shaderon het volgende:
[..]
Was dat toen je je profiel naam niet meer kon veranderen en toen je opeens je echte naam kreeg?![]()
njoa inderdaad maar zat toch weinig volk opquote:Op maandag 5 november 2012 21:28 schreef maurisioo het volgende:
Betekent dit ook dat Windows berichten via Outlook weggaat? Dat vond ik eigenlijk nog wel handig.
vrouwen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:34 schreef Lorrelies het volgende:
Die reclame van Andrelon Perfecte Krul vind ik wel leuk
Dat die vrouw ook veerkrachtig wordt en zo.
"Oooh, de nieuwe keuken!" en "Wat een ruimte!"
Hihi
quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef bobbernaut het volgende:
Doe home en dat je eerst 30 seconden stil moet staan voordat je geteleporteert wordt en daarna een cooldown van 10 min ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |