Nouja ik snap altijd wel dat ze een soort van avondklok hebben. Je wilt geen mensen die tot 3 uur 's nachts luidop buiten zitten te praten natuurlijk want je hebt meer gasten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Hopelijk mogen de gasten wel naar bed wanneer ze zelf willen
Ja het ziet er allemaal echt heel mooi uit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:28 schreef One_of_the_few het volgende:
Tip top in orde zeg. Wel respect dat het ze zo is gelukt.
Twee huizen (goed) verkocht en toen gaan hurenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Injetta het volgende:
Hoe hebben ze dit allemaal bekostigd? En hoe lang kunnen ze dit nou uitzingen zonder enige inkomsten?
Ja OK dat wel. Maar het is wel heel erg georganiseerd, de gasten willen wel iets vrijheid lijkt me. Je bent tenslotte op vakantie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja ik snap altijd wel dat ze een soort van avondklok hebben. Je wilt geen mensen die tot 3 uur 's nachts luidop buiten zitten te praten natuurlijk want je hebt meer gasten.
twee huizen met dikke winst verkocht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Injetta het volgende:
Hoe hebben ze dit allemaal bekostigd? En hoe lang kunnen ze dit nou uitzingen zonder enige inkomsten?
Huis verkocht en een hypotheek. Verder hadden ze volgens mij beide wel een goede baan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Injetta het volgende:
Ze zullen geen planning voor de gasten hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK dat wel. Maar het is wel heel erg georganiseerd, de gasten willen wel iets vrijheid lijkt me. Je bent tenslotte op vakantie.
Nee maar ik denk dat ze misschien wel nerveus gaan worden als de gasten iets doen wat hen niet bevalt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze zullen geen planning voor de gasten hebben.
Nee ze kunnen tegen onverwachte dingen. Zijn geen autisten. Zijn slimme mensen. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat ze misschien wel nervues gaan worden als de gasten iets doen wat hen niet bevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |