Nadeel is alleen dat de Phenom 4 alweer een jaar of 4 oud is?quote:Op woensdag 7 november 2012 08:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan
Misschien toch AMD APU kopen?
[..]
Ik was vanaf 00:30 wakker
Topicreeks: Presidentsverkiezingen USA 2012: Obama, Romney, Palin en ... Dezequote:
Phenom 4? Ik ken velen die liever een Phenom 3 of 4 hadden gehad dan bulldozer.quote:Op woensdag 7 november 2012 08:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nadeel is alleen dat de Phenom 4 alweer een jaar of 4 oud is?
quote:Op woensdag 7 november 2012 08:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Topicreeks: Presidentsverkiezingen USA 2012: Obama, Romney, Palin en ... Deze
[..]
Phenom 4? Ik ken velen die liever een Phenom 3 of 4 hadden gehad dan bulldozer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:00 schreef AnimeFan het volgende:
Mocht iemand van jullie vanochtend een portemonnee hebben gevonden in Heiloo of Alkmaar, lever 'm alstjeblieft in bij het gemeentehuis.
BedanktOK danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:00 schreef AnimeFan het volgende:
Mocht iemand van jullie vanochtend een portemonnee hebben gevonden in Heiloo of Alkmaar, lever 'm alstjeblieft in bij het gemeentehuis.
BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom daar nooit.
Jammerquote:
Jij was wijs. Ik helaas wat minder.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef .Cake. het volgende:
Ik was half van plan om het te volgen. En toen bedacht ik mij: morgen is dit de godsganse hele dag op de televee, ik zie dan wel wat het is geworden. Is het niet waard om een nacht slaap op te verliezen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jij was wijs. Ik helaas wat minder.
gmtaquote:Op woensdag 7 november 2012 10:42 schreef .Cake. het volgende:
Ik was half van plan om het te volgen. En toen bedacht ik mij: morgen is dit de godsganse hele dag op de televee, ik zie dan wel wat het is geworden. Is het niet waard om een nacht slaap op te verliezen.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]wtf did i just see?SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Gast, ik hoef echt niet jouw daginvulling tot in detail te weten ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*na 11 dagen weer brt/baderren,doet me goed*
OBAMA
nu 7 granen(volkoren)ontbijt eten en straks Haagsche markt
lezen is ook een kunstquote:Op woensdag 7 november 2012 14:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gast, ik hoef echt niet jouw daginvulling tot in detail te weten ofzo.
Knap.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Iemand die zonder handen 3 appels jongleert
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*na 11 dagen weer brt/baderren,doet me goed*
OBAMA
nu 7 granen(volkoren)ontbijt eten en straks Haagsche markt
Ondanks de moeite die de spannedsheidsindusterie nam is dat toch eigenlijk nauwelijks een verassing?quote:
Heel verrassend vond ik het niet, al had ik er een paar maanden terug wel een slecht gevoel bij.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ondanks de moeite die de spannedsheidsindusterie nam is dat toch eigenlijk nauwelijks een verassing?
Geen kawaï Obama x Romney fanfics meer.
Wat specifieker? Gewoon van verschillende anime?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:30 schreef NeeEcht het volgende:
Wie kan mij even dm'en waar ik Anime Soundtracks kan vinden
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
http://www.memecenter.com/fun/703171/obama-chan-x-romney-sama-3
Zo fout ditquote:Op woensdag 7 november 2012 17:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dit zijn het soort dingen die de race draagbaar hebben gemaakt.quote:
waarom jij?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ondanks de moeite die de spannedsheidsindusterie nam is dat toch eigenlijk nauwelijks een verassing?
Geen kawaï Obama x Romney fanfics meer.
Ik vind de karikaturen leuker dan de echte mensen zoals ze zich presenteren op de televisie, ben overigens niet veel fanficerigers dan onderstaande tegengekomen maar heb ook niet echt actief gezocht.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
4chanquote:Op woensdag 7 november 2012 17:32 schreef Easymodo het volgende:
[..]
De chinese tekenfilms wachten op je, dappere panter.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*nu eten*
* Blue_Panther_Ninja heeft 5 dagen weinig gegeten![]()
1 maand lang geen animes gekeken
Welke Chinese animaties?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De chinese tekenfilms wachten op je, dappere panter.
De live movie? Dat is de grootste shit ooit gemaakt die met db te maken heeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:04 schreef omelette het volgende:
Dragonball Z live-action op tv. Wtf is this shit
Ik vond 'm eerlijk gezegd wel grappig. en de grootste pisvlek is/zijn de one piece crossover(s).quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De live movie? Dat is de grootste shit ooit gemaakt die met db te maken heeft.
Ja hij is grappig omdat ie zo slecht is jaquote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond 'm eerlijk gezegd wel grappig. en de grootste pisvlek is/zijn de one piece crossover(s).
Dat is de kutste film die ik ooit heb gezien. Alles is fout gedaan wat maar kon.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De live movie? Dat is de grootste shit ooit gemaakt die met db te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |