Gast schrijft leuk. Gebookmarked. Bedankt voor het delen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:30 schreef Kyubey het volgende:
Mark
http://markwatches.net/re(...)-magi-madoka-magica/
Van Twilight tot ASOIAF tot Madoka. Geweldig.
Alleen een gedeelte van Fam the silver wing gezien. CGI was verrassend goed en de wereld zat goed in elkaar. De hoofdpersoon was irritant, de verwende prinses ook en de vijanden zagen eruit alsof ze wel eens irritant zouden kunnen worden. Daar stopte ik met kijken. Het ene personage dat kennelijk ook in de eerste last exile voorkwam was best oké en last exile wordt over het algemeen volgens mij wel veel geprezen dus misschien is het 't kijken wel waard.quote:Op maandag 5 november 2012 00:08 schreef Eenskijken het volgende:
kent iemand de serie last exile? of dat wat is?
quote:Op maandag 5 november 2012 00:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kut, heb mijn huiswerk een beetje zitten uitstellen vandaag, blijkt dat het best nog wel fucked up veel werk is
Een meisje verkleed als een jongen verkleed als een kat is wel wft waardig heur.quote:
Nyanquote:Op maandag 5 november 2012 17:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een meisje verkleed als een jongen verkleed als een kat is wel wft waardig heur.
Ja, ik dus tot 2 uur 's nachts aan mijn huiswerk, kom ik op school, gaat die les niet door en heb ik 4 tussenuren voor 1 uurtje lesquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, ik dus tot 2 uur 's nachts aan mijn huiswerk, kom ik op school, gaat die les niet door en heb ik 4 tussenuren voor 1 uurtje les
K-ON, Lucky Star, The World God Only Knows, Clannad, Kanon, Azumanga Daioh afgekeurd door Klipnap, uhmm...quote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef Arashimashou het volgende:
Mag ik een anime met veel moeblobs?
Tantei Opera Milky Holmesquote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef Arashimashou het volgende:
Azumanga een moeblob? Wat is dezequote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
K-ON, Lucky Star, The World God Only Knows, Clannad, Kanon, Azumanga Daioh, uhmm...
K-ON!, K-ON!!, Chuunibyou, Yuri Yuri, Yuri Yuri S2, Luckystarquote:Op maandag 5 november 2012 20:10 schreef Arashimashou het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |