Ik heb bakamonotagatari na 5 afleveringen gedropt omdat ik er echt geen touw aan vond vastknopen en het alleen maar nog keek voor de animatiestijl die wel heel gaaf was. Toen kregen toch andere series voorgang.quote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sayonara Zetsubou Sensei, Het zijn SHAFT anime's die er een eigen stijl aanhouden zijn best vermakelijk om te kijken en zijn vaak erg goed, ik stel ook voor om Bakemonogatari en Nisemonogatari te kijken dit zijn ook 2 erg goede SHAFT anime's
Hier een voorbeeld van Bakemonogatari en nisemonogatari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death note
:')
Zelfs ik vind het zwak.quote:Op zondag 4 november 2012 15:24 schreef Kyubey het volgende:
SOA 18
Incest-Imou's
En ze weet niet achter welke naam haar broer 2 jaar lang overpowered was? Beetje een raar verhaal
Brocon, Siscon... it's awwwwwwwwright.quote:Op zondag 4 november 2012 14:29 schreef Easymodo het volgende:
Die close-ups bij SAO 18, gericht naar imouto's boobs.
Wat is er met die imouto-love tegenwoordig?
SPOILER: soaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 4 november 2012 15:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sword art online is in 1 keer gespoild door me zusje zal het waarschijnlijk weer gaan oppaken na dieOke. Niet spoileren he.SPOILER: soaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze had maar iets van 3 woordjes gezegd en toen klonk het wel interessant in mijn orenquote:
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 15:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
Sword art online is in 1 keer gespoild door me zusje zal het waarschijnlijk weer gaan oppaken na dieSucces met de incestSPOILER: soaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanko 2.0 dit.Helemaal super.
Heb alleen wat mangas op de telefoon maar dat is het dan.quote:Op zondag 4 november 2012 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lezen/bezitten jullie eigenlijk veel manga?
Ik vind liar game wel heel tof klinken maar het is wel 13 volumes die ik dan zou moeten oppakken
hahaha gaaf hoorquote:
tetete, tetetete.quote:
nico nico gr grquote:Op zondag 4 november 2012 15:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
tetete, tetetete.
Waarom Chinese subs?(of wat het ook mag zijn)
quote:Op zondag 4 november 2012 16:40 schreef Easymodo het volgende:
afgezien van the forced sis bro complex, vind ik SOA nog best een leuke serie.
SOA's probleem is het overtollige verhaalvet. Als al die side stories (behalve Silica, Silica is kewl) en dat elfenland vervolg er niet zouden zijn dan zou SOA misschien best wel leuk kunnen zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 16:40 schreef Easymodo het volgende:
afgezien van the forced sis bro complex, vind ik SOA nog best een leuke serie.
quote:Soon after, Kirito plays another VRMMORPG called Gun Gale Online
Daar had me zusje het over.quote:Op zondag 4 november 2012 18:22 schreef Arashimashou het volgende:
Ik wil mezelf niet spoileren, dus ik heb niet goed gekeken, maar dit las ik wel:
[..]
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 18:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat Kirito voor een derde keer vast komt te zitten in een VMMORPG?
jeehquote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Arashimashou het volgende:
Hm.... betekent dit een nieuwe video van Klipnap? Even kijken.
Nein. Moet misschien welquote:
Wat is er?quote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Arashimashou het volgende:
Hm.... betekent dit een nieuwe video van Klipnap? Even kijken.
edit:
Ik heb ze beide gezien.quote:Op zondag 4 november 2012 22:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hihaho. Zie ook mijn nieuwe keyboardfilmpje gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |