PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Gelukkig heeft hij de komende week weinig uurtjes school, kan hij eens gaan oefenen na deze wanprestatiequote:
In dat systeem zou ik Gomez in de punt zetten ja..fysiek een stuk sterker en dat heb je in 4-3-3 wel nodigquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben bezig met een 4-3-3 bundesliga team
Is Gomez of Reus beter? Weet dat Reus meer pace heeft maar hoor dat Gomez veel als Ibrahimovic speelt
Ligt echt aan je speelstijlquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben bezig met een 4-3-3 bundesliga team
Is Gomez of Reus beter? Weet dat Reus meer pace heeft maar hoor dat Gomez veel als Ibrahimovic speelt
Prima, pak ik de linkerquote:
Die speelt ook echt fijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
hou ik nog geld over voor Gotze
Fap.jpg x100miljoenmiljardquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef Tim86 het volgende:
Kouyate heeft gescoord en Anderlecht staat 0-3 voor..hoe sick zou zijn IF zijn
Zelfs als ze hem goud maken zou het een beest zijn (en dan wel betaalbaar).quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef Tim86 het volgende:
Kouyate heeft gescoord en Anderlecht staat 0-3 voor..hoe sick zou zijn IF zijn
een verdedigende middenvelder erbijquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wie raad je als 3e CM aan? Heb nu Gotze en Gundogan. Twijfel tussen Van der Vaart of Muller
Schweinsteiger kan je niet betalen neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wie raad je als 3e CM aan? Heb nu Gotze en Gundogan. Twijfel tussen Van der Vaart of Muller
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:18 schreef poker4lifee het volgende:
Dikke buitenspelgoal Barca 3-1.
Sierd: Op fifa was het dan: Ja maar Joeri, dat was toch buitenspel? Inderdaad, dat was buitenspel.
Schweinsteiger is inderdaad te duur.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Schweinsteiger kan je niet betalen neem ik aan?![]()
Muller dan. Van der Vaart is wel traag voor aan de buitenkant, neemt aan dat je Gundogan centraal zet.
Wapp werkt ook hèquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:19 schreef Angel-Joy het volgende:
GJE, hommo, wil je de samenvattingen nog van maatschappijleer?
Je overdonderde me in het begin wel, maar was een leuke wedstrijd, aanvallen gingen snel over en weer. Tegen Fokkers spelen is altijd leukquote:
Geen zin om te whatsappen, ben aan het FOK!kenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wapp werkt ook hè
Ja graag, heb woensdag van h2 een toets
Rechtsstaatquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen zin om te whatsappen, ben aan het FOK!ken
Heet de hoofdstuk parlementaire democratie?
Hèhè dan heb je pech, ik ben met een heel ander hoofdstuk bezigquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rechtsstaat
Over trias politicas enzo
Heet jouw boek Thema's Maatschappij? Daar heb ik het hele boek van gevondenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hèhè dan heb je pech, ik ben met een heel ander hoofdstuk bezig
Maar ik whatsapp je morgen dat dan alvast, heb je het al voor over een maand oid
No shit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:27 schreef Fuszy het volgende:
Vitesse heeft trouwens een best goed elftal.
Klopt, hij gaat waarschijnlijk naar de AC.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vitesse kan Bony dus nooit behouden. Hoop echt niet dat hij naar Rusland gaat maar naar een mooie Engelse club
Nee, mijne heet Thema's Maatschappijleer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heet jouw boek Thema's Maatschappij? Daar heb ik het hele boek van gevonden
Die heb ik ook gehad paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, mijne heet Thema's Maatschappijleer.
Pestkop. Heb het hele boek gevonden, behalve hoofdstuk 7quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, mijne heet Thema's Maatschappijleer.
Nee, bij mij staat Mauro er huilend op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad paar jaar geleden.Oranje kaft geloof ik met Chickaaas op de eerste pagina
Dit dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
GJE en ik zijn IRL ook dikke vriendjes.
Je hebt jouw boek gevondenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pestkop. Heb het hele boek gevonden, behalve hoofdstuk 7
iddquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maatschappijleer trouwens.Wat was dat een makkelijk vak.
Idd. Die samenvattingen kan je beter zelf makenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Inderdaad, vond het ook nog leuk. Vooral als er allemaal actualiteit in de toetsen zat, makkelijk scoren. Als je ziet hoeveel mensen die vragen fout doenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb nog wel een samenvatting Nederlandse spelling voor je.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
GJE heeft er tenminstens een, jij hebt alleen jouw moeder.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee bedankt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb nog wel een samenvatting Nederlandse spelling voor je.
Beetje discussiëren over een stelling was ook leuk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, vond het ook nog leuk. Vooral als er allemaal actualiteit in de toetsen zat, makkelijk scoren. Als je ziet hoeveel mensen die vragen fout doen
Nou nou, laten we het gezellig houdenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was altijd een discussie met 5 man omdat de rest geen argumenten had (Marcie style) of niet wist waarover het gingquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Beetje discussiëren over stelling was ook leuk.
Zeg het tegen hem met zijn "slet".quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou nou, laten we het gezellig houden
But im not a rapperquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was altijd een discussie met 5 man omdat de rest geen argumenten had (Marcie style) of niet wist waarover het ging
Beetje cabaretiers kijken was ook wel chill.
Zolang twente maar verliest.quote:
Wat is dat voor bullshit danquote:
Onhandig groot die Note of is 'ie kleiner geworden?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
Die note II ziet er wel tof uit of ben ik te snel beïnvloedbaar door reclames
Dan heeft reageren ook geen zin meer voor mijquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeg het tegen hem met zijn "slet".
Nou genoeg gereld hier
Doei.
Onhandig groot? Denk het niet. Heb je hem al in je handen gehad? Lijkt me op zich wel fijn. Heb ik geen lenzen meer nodigquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Onhandig groot die Note of is 'ie kleiner geworden?
Ja, past niet eens in m'n broekzakquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Onhandig groot? Denk het niet. Heb je hem al in je handen gehad? Lijkt me op zich wel fijn. Heb ik geen lenzen meer nodig
Ga weg man subjectieveling. Heerlijke wedstrijd.quote:
Bony is technisch veel en veel sterker. En het doelpunten instinct is bij Bony veel beter ontwikkeldquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
Bony is de betere Pelle. Zeer sterk, maar weet wel makkelijk het net te vinden.
Al heeft Pelle er ook al een paar ingeschoten.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef Anonymous61 het volgende:
Wtf deze gast zn foto is veranderd lol sinds wanneer doet EA datmensen zeggen dat hij 5* moet hebben ipv 4[ afbeelding ]
3/4 jaar geleden had ik hem al ontdekt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
Magistraal scoutwerk van vitesse om Bony te halen.
Ik zeg toch ook de betere Pelle. Nergens gerept hoeveel beterquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bony is technisch veel en veel sterker. En het doelpunten instinct is bij Bony veel beter ontwikkeld
Van Chelsea bedoel jequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
Magistraal scoutwerk van vitesse om Bony te halen.
Haha, op elk vlak. Deze man gaat nog beter worden dan Drogbaquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook de betere Pelle. Nergens gerept hoeveel beterweet ook wel dat hij een paar klasse beter is.
Sana is trouwens echt wel slecht geworden joh
Nee, hij was al slecht maar werd vies overhyped omdat hij Breuer uit de wedstrijd kon spelenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook de betere Pelle. Nergens gerept hoeveel beterweet ook wel dat hij een paar klasse beter is.
Sana is trouwens echt wel slecht geworden joh
Kost niks joh, maar hij mag onderhand weleens op de bank komen nu. Of je moet hem gewoon echt eens als linksbuiten op gaan stellen en niet steeds dit gekutquote:
Hij is zo sterk en technisch zo gigantisch goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, op elk vlak. Deze man gaat nog beter worden dan Drogba
en hij heeft bullet time..echt bizar..hij doet alles zo chillquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is zo sterk en technisch zo gigantisch goedthe black Ibra!
Black Ibra is overdrevenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is zo sterk en technisch zo gigantisch goedthe black Ibra!
Ibra maakte ook echt parels van goals in de eredivisiequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Ibra is wel honderd miljoen keer technischer ja. En heeft ook nog eens de lengte
Alleen zit nu te kijken.. Ibrahimovic scoorde in zijn beste seizoenen bij Ajax 13 keer. Bony staat na vanavond al op 12 in elk geval.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Ibra is wel honderd miljoen keer technischer ja. En heeft ook nog eens de lengte
Ik had het puur over zijn techniekquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen zit nu te kijken.. Ibrahimovic scoorde in zijn beste seizoenen bij Ajax 13 keer. Bony staat na vanavond al op 12 in elk geval.
Linkje??quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Thorb het volgende:
Even die rode kaart van Ibra van vanmiddag gekeken, wat een gek
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:04 schreef Rijst het volgende:
Hoe de fuck beklim ik deze? Er zijn helemaal geen uitsteeksels.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je gelijk in, maar ik vind de cijfers echt indrukwekkend. Angstaanjagend bijna. Vitesse gaat zo'n klapper maken met deze gozer.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]Kom ik haar tegen in de mainquest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan best dat hij nog even populair wordt omdat hij nu gescoord heeftquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar ik vind de cijfers echt indrukwekkend. Angstaanjagend bijna. Vitesse gaat zo'n klapper maken met deze gozer.
En ik heb nog 2 ST IF Bony's. Hoop dat ik die nog zonder verlies kan verkopen
Gevaarlijk spel dat wel, maar was volgens mij niet de bedoeling om de keeper te raken.quote:
Hij draait wel zijn hoofd weg, maar trekt zijn been niet in...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel dat wel, maar was volgens mij niet de bedoeling om de keeper te raken.
Je been terug trekken in de lucht is best lastigquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij draait wel zijn hoofd weg, maar trekt zijn been niet in...
Misschien wou die bal nog aannemen. In de laatste herhaling zie je dat hij de bal net niet bij kan, dus denk daarom dat zijn been gesterkt was.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij draait wel zijn hoofd weg, maar trekt zijn been niet in...
Iemand?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waar komt een CDM het meest tot zijn recht in 4-3-3? Heb Gundogan al als CM maar wil Martinez in mijn team hebben, moet ik Gundogan dan naar links/rechts veerplaatsen of kan Martinez ook goed meeverdedidgen als LCM/RCM?
Ja pas net. Ik klim altijd eerst die viewpoints op en daarna de sidequest en de mainquest als laatstequote:
Je middelste CM staat het diepste, dus daar moet je de CDM neerzetten. Die andere twee posities zijn hetzelfde qua positionering.quote:
Meest verdedigende speler moet als middelste CM. RCM en LCM hebben ook wat meer loopvermogen nodig. Zou Gundogan aan de kant van je meest aanvallende back zetten, dan kan hij wat dichtlopen.quote:
beter dan met pisvee iigquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:13 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen lachte die Rutten wel uit, maar tot op heden doet hij het toch prima
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verdedigende man in het midden zetten. Makiadi is ook wel allround.
Bedanktquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je middelste CM staat het diepste, dus daar moet je de CDM neerzetten. Die andere twee posities zijn hetzelfde qua positionering.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja pas net. Ik klim altijd eerst die viewpoints op en daarna de sidequest en de mainquest als laatste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dembele ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef Anonymous61 het volgende:
Wtf deze gast zn foto is veranderd lol sinds wanneer doet EA datmensen zeggen dat hij 5* moet hebben ipv 4[ afbeelding ]
Spaanse successieoorlogquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:24 schreef BDIL het volgende:
Pepe is de hoofdrolspeler in Assasins creed 4Spaanse successieoorlog
Sierd de Vos gok ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Spaanse successieoorlogeigenlijk was dat gewoon de 1e wereldoorlog
Wel het einde van de Republiek als grootmacht![]()
Bron?
Was maar een grap hahahhah omdat ze toch altijd Assasino roepen tijden de wedstrijdquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Spaanse successieoorlogeigenlijk was dat gewoon de 1e wereldoorlog
Wel het einde van de Republiek als grootmacht![]()
Bron?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]Ja allen jamemr dat ik nog net niet bij de dstukje was toen ik op je spoiler klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, Serero's schorsing zit er toch allang op?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar iemand als Serero wordt bij Ajax gewoon gemistIk had net Sana in een pack maar ik heb hem gediscard.
Hij is geblesseerd en hij is er sowieso tot de winterstop uit, ook mist hij de Afrika cup dus ik heb geen idee wanneer hij weer terug is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, Serero's schorsing zit er toch allang op?
Serero is geblesseerd en komt in januari pas terugquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, Serero's schorsing zit er toch allang op?
Oh, was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is geblesseerd en hij is er sowieso tot de winterstop uit, ook mist hij de Afrika cup dus ik heb geen idee wanneer hij weer terug is.
Mwah als Bony naar de AC is moet ik het nog maar eens zienquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik denk dat we inmiddels wel kunnen stellen dat Vitesse een serieuze titelkandidaat is.
sowieso Heraclesquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
Heracles blijft gewoon 3-4-3 spelen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:32 schreef Caland het volgende:
twitter:eusroovers twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 20:30:34Het eeuwige dilemma voor het Ajax-publiek bij een achterstand in de Arena. Doorgaan met uitfluiten of ook eerder weggaan? #ajavit reageer retweet
is het al zeker dat Bony vertrekt in de winter dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah als Bony naar de AC is moet ik het nog maar eens zien
Hij wordt vast wel opgeroepen voor de Afrika Cup, ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is het al zeker dat Bony vertrekt in de winter dan?
Normaal gesproken zit hij bij de selectie, toernooi begint 19 januari maar weet niet hoeveel eerder de spelers al weggaan. Ligt er ook aan hoelang ze erin blijven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is het al zeker dat Bony vertrekt in de winter dan?
ik dacht dat je AC Milan bedoeldequote:Op zaterdag 3 november 2012 20:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Normaal gesproken zit hij bij de selectie, toernooi begint 19 januari maar weet niet hoeveel eerder de spelers al weggaan. Ligt er ook aan hoelang ze erin blijven.
Hij mist dan deze wedstrijden waarschijnlijk
zaterdag 19 januari 2013 AZ Vitesse
zondag 27 januari 2013 Vitesse Ajax
zondag 3 februari 2013 N.E.C. Vitesse
zaterdag 9 februari 2013 Vitesse PSV
zo'n geweldige wedstrijd was het nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:58 schreef v0lt026 het volgende:
fucking ayeeeeeeeeeeee 0-2 man!!! Wat een overwinning
Moet je niet leren ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo'n geweldige wedstrijd was het nou ook weer niet hoor
Als je Vitesse fan bent wel..ik ken die gozer verder niet, maar anders post je zoiets niet neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo'n geweldige wedstrijd was het nou ook weer niet hoor
Waarom post die het hier eigenlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je Vitesse fan bent wel..ik ken die gozer verder niet, maar anders post je zoiets niet neem ik aan?
XDquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:06 schreef OudeBok het volgende:
Kun je spelers die je in een auction hebt gegooid ook terughalen XD ?
Er zijn gister in Arnhem wat mensen aangehouden die een beetje veel aan het snuiven waren, misschien is het nog niet uitgewerkt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je Vitesse fan bent wel..ik ken die gozer verder niet, maar anders post je zoiets niet neem ik aan?
Ik vraag het me serieus af ! Volgens mij is Oxlade-Chamberlain toch wel wat meer waard dan 1500c.quote:
Nee kan niet, tenzij je nog een tweede account hebt dan kan je hem tradeofferen. Is het 1500 bin of open bid?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:08 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik vraag het me serieus af ! Volgens mij is Oxlade-Chamberlain toch wel wat meer waard dan 1500c.
Seems legitquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:07 schreef kilozout het volgende:
Is er hier al iemand geweest die free packs heeft mogen verwelkomen vandaag? Een maat van mij had 155 gold packs gekregen vandaag..
1800 BIN 1500+ bid. Heb geen tweede account, dan laat ik het maar zo denk ikquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee kan niet, tenzij je nog een tweede account hebt dan kan je hem tradeofferen. Is het 1500 bin of open bid?
Ox gaat voor 1300 BIN ongquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
1800 BIN 1500+ bid. Heb geen tweede account, dan laat ik het maar zo denk ik.
helemaal niks. En 155 packs? Ongeopende tamperpacks ofzo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:07 schreef kilozout het volgende:
Is er hier al iemand geweest die free packs heeft mogen verwelkomen vandaag? Een maat van mij had 155 gold packs gekregen vandaag..
Staan er best veel goedkoper op dus het is geen slechte actie...quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
1800 BIN 1500+ bid. Heb geen tweede account, dan laat ik het maar zo denk ik.
Ik heb geen idee waarom hij die shit heeft gekregen, hij is helemaal niet bezig met traden etc. Hij is iemand die MS points koopt en daar dan pakjes van koopt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
helemaal niks. En 155 packs? Ongeopende tamperpacks ofzo?
Er zijn op het EA forum best veel mensen die player packs hebben gekregen, maar dan een paar ofzo..155 is wel aardig WTFquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom hij die shit heeft gekregen, hij is helemaal niet bezig met traden etc. Hij is iemand die MS points koopt en daar dan pakjes van koopt.
Dat zou wel eens heel goed kunnen..quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zijn op het EA forum best veel mensen die player packs hebben gekregen, maar dan een paar ofzo..155 is wel aardig WTF
Snap ook niet waarom sommige mensen wel en anderen niet..denk dat het iets te maken heeft met het kopen via microsoft points en het niet krijgen van die fifa points
Zie ze hier op de XBOX veel voor rond de 2kquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ox gaat voor 1300 BIN ongop de PS3
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:16 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zie ze hier op de XBOX veel voor rond de 2k
zie udbquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Op welke prijs moet ik zoeken om die CAM>CM kaartjes te vinden?
3-5-2, dat welquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op xbox, allemaal 1300c BIN of minder. Welke formatie heb je?
Hij kreeg de bal toen hij alleen voor de keeper stond met nog 2 psv'ers naast hem. Hij besloot tegen de keeper aan te schieten zonder eerst even aan te nemen (en eventueel af te spelen).quote:
Manolevquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij kreeg de bal toen hij alleen voor de keeper stond met nog 2 psv'ers naast hem. Hij besloot tegen de keeper aan te schieten zonder eerst even aan te nemen (en eventueel af te spelen).
Handig toch tegen Narsingh en Mertensquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Heracles valt totaal niet aan en zet toch de verdedigende lijn op 40 meter vh doel
Dorda en Rienstra zijn toch snellerquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Handig toch tegen Narsingh en Mertens
De geur van verse schoolboeken is je naar het hoofd gestegenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dorda en Rienstra zijn toch sneller
eerder muffe schoolboekenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
De geur van verse schoolboeken is je naar het hoofd gestegen
Kan je beter even in het algemene FIFA topic vragen. Dit is voor Ultimate Teamquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:32 schreef Jetserjuh het volgende:
Hallo ik wil graag weten hoe je in fifa 13 een speler upload naar carrier die ik zelf heb gemaakt. Weet iemand dat moet of kan dat niet?
#7quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je beter even in het algemene FIFA topic vragen. Dit is voor Ultimate Team
[FIFA 13] #7 Update kom maar hoor.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je beter even in het algemene FIFA topic vragen. Dit is voor Ultimate Team
[FIFA 13] #7 Update kom maar hoor.
quote:
eeeeh G wtf Gquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Duuc-nl het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_rijke_tatta_s.html
Hoeveel is 1 miljoen?![]()
![]()
Inderdaad, ik let nu niet op. Heb je weer een goedkope Van Rhijn opgepikt?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo gigantisch veel mensen die echt niet opletten
niet eentje, wel meerderequote:Op zaterdag 3 november 2012 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik let nu niet op. Heb je weer een goedkope Van Rhijn opgepikt?
wowquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Duuc-nl het volgende:
![]()
Eindelijkquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Duuc-nl het volgende:
![]()
Dit moet wel gespeeld zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:44 schreef Duuc-nl het volgende:
![]()
Sowieso een aandachtshoer, anders eet je een taart niet alsof het een chicken wing is..oh wachtquote:
jupquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
Dat is zeker dat filmpje van Pownews, dat die presentator een wietplant meekrijgt
Heb je een seizure gehad ofzoquote:
Wss win je deze meteen alquote:
Is goed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Kom rijst. Crook en Kush zijn er al. Thorb, kom jij ook?
El Ghanassy Lukaku Iturbequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die hier een goed/fijn spelend zilver team heeft??
Ong 120K
7 chem spottedquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
El Ghanassy Lukaku Iturbe
Vadis Faurlin Martinez
Manga Kanu Juan Nei
Neto
30 50 10
10 5 3
4 4 10 5
5
[ afbeelding ]
Klopt, maar ik merk er niks van. Faurlin speelt als nog gewoon prima. Echt een heerlijk team, aanvallend echt de top van silvers.quote:
Dankjewel, maar eens even maken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
El Ghanassy Lukaku Iturbe
Vadis Faurlin Martinez
Manga Kanu Juan Nei
Neto
30 50 10
10 5 3
4 4 10 5
5
[ afbeelding ]
mijn suggestie:quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dankjewel, maar eens even maken.
Voelde echt dat jij het momentum had na het 1e doelpuntquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voelde echt dat jij het momentum had na het 1e doelpunt
Gg
Hmm, ziet er goed uit. Het is dat ik niet zoveel van de zilveren spelers weet.quote:
Ineens pijlsnelle spelersquote:
Ik had ook momentum tegen hem 1e potquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef Tim86 het volgende:
als je verliest dan is het door raar momentum en scripting, als je wint is het omdat je gewoon goed bent
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hmm, ziet er goed uit. Het is dat ik niet zoveel van de zilveren spelers weet.
Weet nu ook niet welk team ik moet gaan maken. Ik weet alleen dat ik 4-2-2-2 niet zo fijn vind spelen.
Ziet er goed. Ga denk ik voor deze. Bespaart me ook wat coins.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En geen zorgen om die 69 heading bij de Noorse CB. Gast is 1.90 en heeft 90 strength..echt te ziek
wel even checken mbt pricefixes voor de zekerheid..echt veeeel gezeik op de silvermarkt dit jaar daarmeequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ziet er goed. Ga denk ik voor deze. Bespaart me ook wat coins.
Dankje
Oke, zal ik op letten. Check alles wel via ultimatedbquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wel even checken mbt pricefixes voor de zekerheid..echt veeeel gezeik op de silvermarkt dit jaar daarmee
End of an eraquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef DutchSL het volgende:
Eerste competitie nederlaag sinds 50 wedstrijden volgens mij.
edit. dit had de 50e ongeslagen wedstrijd op rij moeten worden, maar nee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |