PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Gelukkig heeft hij de komende week weinig uurtjes school, kan hij eens gaan oefenen na deze wanprestatiequote:
In dat systeem zou ik Gomez in de punt zetten ja..fysiek een stuk sterker en dat heb je in 4-3-3 wel nodigquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben bezig met een 4-3-3 bundesliga team
Is Gomez of Reus beter? Weet dat Reus meer pace heeft maar hoor dat Gomez veel als Ibrahimovic speelt
Ligt echt aan je speelstijlquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben bezig met een 4-3-3 bundesliga team
Is Gomez of Reus beter? Weet dat Reus meer pace heeft maar hoor dat Gomez veel als Ibrahimovic speelt
Prima, pak ik de linkerquote:
Die speelt ook echt fijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
hou ik nog geld over voor Gotze
Fap.jpg x100miljoenmiljardquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef Tim86 het volgende:
Kouyate heeft gescoord en Anderlecht staat 0-3 voor..hoe sick zou zijn IF zijn
Zelfs als ze hem goud maken zou het een beest zijn (en dan wel betaalbaar).quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef Tim86 het volgende:
Kouyate heeft gescoord en Anderlecht staat 0-3 voor..hoe sick zou zijn IF zijn
een verdedigende middenvelder erbijquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wie raad je als 3e CM aan? Heb nu Gotze en Gundogan. Twijfel tussen Van der Vaart of Muller
Schweinsteiger kan je niet betalen neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wie raad je als 3e CM aan? Heb nu Gotze en Gundogan. Twijfel tussen Van der Vaart of Muller
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:18 schreef poker4lifee het volgende:
Dikke buitenspelgoal Barca 3-1.
Sierd: Op fifa was het dan: Ja maar Joeri, dat was toch buitenspel? Inderdaad, dat was buitenspel.
Schweinsteiger is inderdaad te duur.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Schweinsteiger kan je niet betalen neem ik aan?![]()
Muller dan. Van der Vaart is wel traag voor aan de buitenkant, neemt aan dat je Gundogan centraal zet.
Wapp werkt ook hèquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:19 schreef Angel-Joy het volgende:
GJE, hommo, wil je de samenvattingen nog van maatschappijleer?
Je overdonderde me in het begin wel, maar was een leuke wedstrijd, aanvallen gingen snel over en weer. Tegen Fokkers spelen is altijd leukquote:
Geen zin om te whatsappen, ben aan het FOK!kenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wapp werkt ook hè
Ja graag, heb woensdag van h2 een toets
Rechtsstaatquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen zin om te whatsappen, ben aan het FOK!ken
Heet de hoofdstuk parlementaire democratie?
Hèhè dan heb je pech, ik ben met een heel ander hoofdstuk bezigquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rechtsstaat
Over trias politicas enzo
Heet jouw boek Thema's Maatschappij? Daar heb ik het hele boek van gevondenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hèhè dan heb je pech, ik ben met een heel ander hoofdstuk bezig
Maar ik whatsapp je morgen dat dan alvast, heb je het al voor over een maand oid
No shit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:27 schreef Fuszy het volgende:
Vitesse heeft trouwens een best goed elftal.
Klopt, hij gaat waarschijnlijk naar de AC.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vitesse kan Bony dus nooit behouden. Hoop echt niet dat hij naar Rusland gaat maar naar een mooie Engelse club
Nee, mijne heet Thema's Maatschappijleer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heet jouw boek Thema's Maatschappij? Daar heb ik het hele boek van gevonden
Die heb ik ook gehad paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, mijne heet Thema's Maatschappijleer.
Pestkop. Heb het hele boek gevonden, behalve hoofdstuk 7quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, mijne heet Thema's Maatschappijleer.
Nee, bij mij staat Mauro er huilend op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad paar jaar geleden.Oranje kaft geloof ik met Chickaaas op de eerste pagina
Dit dusquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
GJE en ik zijn IRL ook dikke vriendjes.
Je hebt jouw boek gevondenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pestkop. Heb het hele boek gevonden, behalve hoofdstuk 7
iddquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maatschappijleer trouwens.Wat was dat een makkelijk vak.
Idd. Die samenvattingen kan je beter zelf makenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Inderdaad, vond het ook nog leuk. Vooral als er allemaal actualiteit in de toetsen zat, makkelijk scoren. Als je ziet hoeveel mensen die vragen fout doenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb nog wel een samenvatting Nederlandse spelling voor je.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
GJE heeft er tenminstens een, jij hebt alleen jouw moeder.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee bedankt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb nog wel een samenvatting Nederlandse spelling voor je.
Beetje discussiëren over een stelling was ook leuk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, vond het ook nog leuk. Vooral als er allemaal actualiteit in de toetsen zat, makkelijk scoren. Als je ziet hoeveel mensen die vragen fout doen
Nou nou, laten we het gezellig houdenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was altijd een discussie met 5 man omdat de rest geen argumenten had (Marcie style) of niet wist waarover het gingquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Beetje discussiëren over stelling was ook leuk.
Zeg het tegen hem met zijn "slet".quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou nou, laten we het gezellig houden
But im not a rapperquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was altijd een discussie met 5 man omdat de rest geen argumenten had (Marcie style) of niet wist waarover het ging
Beetje cabaretiers kijken was ook wel chill.
Zolang twente maar verliest.quote:
Wat is dat voor bullshit danquote:
Onhandig groot die Note of is 'ie kleiner geworden?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:44 schreef Fuszy het volgende:
Die note II ziet er wel tof uit of ben ik te snel beïnvloedbaar door reclames
Dan heeft reageren ook geen zin meer voor mijquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeg het tegen hem met zijn "slet".
Nou genoeg gereld hier
Doei.
Onhandig groot? Denk het niet. Heb je hem al in je handen gehad? Lijkt me op zich wel fijn. Heb ik geen lenzen meer nodigquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Onhandig groot die Note of is 'ie kleiner geworden?
Ja, past niet eens in m'n broekzakquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Onhandig groot? Denk het niet. Heb je hem al in je handen gehad? Lijkt me op zich wel fijn. Heb ik geen lenzen meer nodig
Ga weg man subjectieveling. Heerlijke wedstrijd.quote:
Bony is technisch veel en veel sterker. En het doelpunten instinct is bij Bony veel beter ontwikkeldquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef Fuszy het volgende:
Bony is de betere Pelle. Zeer sterk, maar weet wel makkelijk het net te vinden.
Al heeft Pelle er ook al een paar ingeschoten.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef Anonymous61 het volgende:
Wtf deze gast zn foto is veranderd lol sinds wanneer doet EA datmensen zeggen dat hij 5* moet hebben ipv 4[ afbeelding ]
3/4 jaar geleden had ik hem al ontdekt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
Magistraal scoutwerk van vitesse om Bony te halen.
Ik zeg toch ook de betere Pelle. Nergens gerept hoeveel beterquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bony is technisch veel en veel sterker. En het doelpunten instinct is bij Bony veel beter ontwikkeld
Van Chelsea bedoel jequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
Magistraal scoutwerk van vitesse om Bony te halen.
Haha, op elk vlak. Deze man gaat nog beter worden dan Drogbaquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook de betere Pelle. Nergens gerept hoeveel beterweet ook wel dat hij een paar klasse beter is.
Sana is trouwens echt wel slecht geworden joh
Nee, hij was al slecht maar werd vies overhyped omdat hij Breuer uit de wedstrijd kon spelenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook de betere Pelle. Nergens gerept hoeveel beterweet ook wel dat hij een paar klasse beter is.
Sana is trouwens echt wel slecht geworden joh
Kost niks joh, maar hij mag onderhand weleens op de bank komen nu. Of je moet hem gewoon echt eens als linksbuiten op gaan stellen en niet steeds dit gekutquote:
Hij is zo sterk en technisch zo gigantisch goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, op elk vlak. Deze man gaat nog beter worden dan Drogba
en hij heeft bullet time..echt bizar..hij doet alles zo chillquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is zo sterk en technisch zo gigantisch goedthe black Ibra!
Black Ibra is overdrevenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is zo sterk en technisch zo gigantisch goedthe black Ibra!
Ibra maakte ook echt parels van goals in de eredivisiequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Ibra is wel honderd miljoen keer technischer ja. En heeft ook nog eens de lengte
Alleen zit nu te kijken.. Ibrahimovic scoorde in zijn beste seizoenen bij Ajax 13 keer. Bony staat na vanavond al op 12 in elk geval.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Tim86 het volgende:
Ibra is wel honderd miljoen keer technischer ja. En heeft ook nog eens de lengte
Ik had het puur over zijn techniekquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen zit nu te kijken.. Ibrahimovic scoorde in zijn beste seizoenen bij Ajax 13 keer. Bony staat na vanavond al op 12 in elk geval.
Linkje??quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef Thorb het volgende:
Even die rode kaart van Ibra van vanmiddag gekeken, wat een gek
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:04 schreef Rijst het volgende:
Hoe de fuck beklim ik deze? Er zijn helemaal geen uitsteeksels.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je gelijk in, maar ik vind de cijfers echt indrukwekkend. Angstaanjagend bijna. Vitesse gaat zo'n klapper maken met deze gozer.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]Kom ik haar tegen in de mainquest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan best dat hij nog even populair wordt omdat hij nu gescoord heeftquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar ik vind de cijfers echt indrukwekkend. Angstaanjagend bijna. Vitesse gaat zo'n klapper maken met deze gozer.
En ik heb nog 2 ST IF Bony's. Hoop dat ik die nog zonder verlies kan verkopen
Gevaarlijk spel dat wel, maar was volgens mij niet de bedoeling om de keeper te raken.quote:
Hij draait wel zijn hoofd weg, maar trekt zijn been niet in...quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel dat wel, maar was volgens mij niet de bedoeling om de keeper te raken.
Je been terug trekken in de lucht is best lastigquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij draait wel zijn hoofd weg, maar trekt zijn been niet in...
Misschien wou die bal nog aannemen. In de laatste herhaling zie je dat hij de bal net niet bij kan, dus denk daarom dat zijn been gesterkt was.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij draait wel zijn hoofd weg, maar trekt zijn been niet in...
Iemand?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waar komt een CDM het meest tot zijn recht in 4-3-3? Heb Gundogan al als CM maar wil Martinez in mijn team hebben, moet ik Gundogan dan naar links/rechts veerplaatsen of kan Martinez ook goed meeverdedidgen als LCM/RCM?
Ja pas net. Ik klim altijd eerst die viewpoints op en daarna de sidequest en de mainquest als laatstequote:
Je middelste CM staat het diepste, dus daar moet je de CDM neerzetten. Die andere twee posities zijn hetzelfde qua positionering.quote:
Meest verdedigende speler moet als middelste CM. RCM en LCM hebben ook wat meer loopvermogen nodig. Zou Gundogan aan de kant van je meest aanvallende back zetten, dan kan hij wat dichtlopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |