SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
:Lquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee klopt, ik ben stiekum een diefje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Flodder450 op 03-11-2012 17:53:29 ]
Dat is het normale topic hequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:06 schreef Flodder450 het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: Minecraft
Gestart op 27-06-2010 om 02:40:33 door Dynd
Waarschijnlijk omdat hij niet geupdate is. Laatste update van tooltje stamt nog van voor de creatie van de SCquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Reeks-ID ongeldig als je de SC erdorheenhaalt
hoe heb jij dan die lijst gekregen in het vorige topic?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij niet geupdate is. Laatste update van tooltje stamt nog van voor de creatie van de SC
Andere tool, maar die kan bijv niet zien hoe vaak iemand een topic heeft geopend etc.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:13 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoe heb jij dan die lijst gekregen in het vorige topic?
Linkje?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Andere tool, maar die kan bijv niet zien hoe vaak iemand een topic heeft geopend etc.
ik blijf steken op 976, maar dat is omdat hij gisteren pas geupdate isquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)orum=115&tab=tab_bbc
wat updaten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:35 schreef -Datdus- het volgende:
Verdomme, wil ik ugraden moet je een paypal hebben of credit card. Lekker piraterij in de hand werken zo.
koop m in de winkel dan.quote:
bank/creditcard koppelen en het is een geweldig systeemquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Duurt een week voordat het geld erop staat en ik vind het echt een kutsysteem.
2 dagen, Je kan voortaan ook met iDeal en dan staat het meteen op je rekening.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Duurt een week voordat het geld erop staat en ik vind het echt een kutsysteem.
Ik had hem gewoon bij mediamarkt besteld met ideal, 60 euro. Als je download wilt ofzo tja dan heb je het blijkbaar wel nodig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:35 schreef -Datdus- het volgende:
Verdomme, wil ik ugraden moet je een paypal hebben of credit card. Lekker piraterij in de hand werken zo.
QFT...quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon bij mediamarkt besteld met ideal, 60 euro. Als je download wilt ofzo tja dan heb je het blijkbaar wel nodig.
Vind het wel fijn om gewoon een orginele cd te hebben. Als ik hem zelf moet branden beland hij in een bak met meer cd's en dan raak ik hem na een tijdje vast weer kwijt
die dingen raak ik nog sneller kwijt dan cd's.quote:
Usb externe hardeschijfquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
die dingen raak ik nog sneller kwijt dan cd's.
daar heb ik licentie van liggenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:57 schreef Flodder450 het volgende:
mijn office 2010 geeft over een week de geest
icanhas?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik licentie van liggen
(net als voor W8 pro, Office 2013, windows server 2012, 2008r2 en meer)
nope, tis een zakelijk technet account; en MS heeft de hoeveelheid licenties e.d. iet wat ingeperkt per maart 2012..quote:
Counter strike.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:13 schreef mar456 het volgende:
Wie weet een leuk spel om voor suprise (max 15 euro) te vragen..?
En pas je er ook in?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:19 schreef drumstickNL het volgende:
vandaag auto gekocht. geen pareltje maar wel mooi zuinig en op lpg; nog aardig vlot ook.
WAAROM WORD IK NIET UITGENODIGT?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef MineraalWater het volgende:
Ey flodder ik kom niet op TS zolang die lobke daar opzit vuile kut hoer,.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:20 schreef MineraalWater het volgende:
Ey flodder ik kom niet op TS zolang die lobke daar opzit vuile kut hoer,.
Lees het terug zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:22 schreef Lorrelies het volgende:
Hoi wat heb ik gemist sinds gisterochtend?
Was ik mee bezig maar het is best wel veelquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lees het terug zou ik zeggen.
Ja man die zeikt echt overal over "Ja ik vind eten niet lekker" "Ja haten jullie dit en dat en dat" "Ik haat nederland" ze zegt zelfs "Ik haat limburg" Terwijl ze een super obvious limburgs accent heeft omdat limburgers zoveel zeiken. Ja kijk maar eerst naar jezelf vuige animeverslaafde kut hoer.quote:
Volgende keer als ik op TS ga nodig ik je ook uit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WAAROM WORD IK NIET UITGENODIGT?
Quote voor het nageslacht?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:26 schreef bobbernaut het volgende:
Die baajguardian is echt kankerstom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
server werkt niet goed nog. Morgen even fixen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:46 schreef Lorrelies het volgende:
Oh ik denk jullie zitten allemaal ineens weer te Minecraften maar niet eens
Ik zit op minecraft. Mender ook en flodder.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:46 schreef Lorrelies het volgende:
Oh ik denk jullie zitten allemaal ineens weer te Minecraften maar niet eens
mfok?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik zit op minecraft. Mender ook en flodder.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht?Meen je deze?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CRYSTAL FUCKING CLEAR?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Dit is waar, zie ze er zelfs meelopen op de uni. Energytuig zit in alle niveaus van de samenleving, derhalve moeten ze allen gezuiverd wordenquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:02 schreef shaderon het volgende:
Redbull is gewoon kk lekker, niet lullen kan gewoon op vwo.
Tja, mensen die 10 blikjes per dag drinken alleen maar voor de status en stoer doen met frikandel broodjes kunnen ze afschieten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dit is waar, zie ze er zelfs meelopen op de uni. Energytuig zit in alle niveaus van de samenleving, derhalve moeten ze allen gezuiverd worden
Echt he dat spul werkt geen eens. Iemand bij mij in de klas heeft ook elke dag energie zegt ie zo: Ja ik ben echt moe man heeft ie net 3 energie blikjes op. Alleenmaar van die euroshopper troepquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dit is waar, zie ze er zelfs meelopen op de uni. Energytuig zit in alle niveaus van de samenleving, derhalve moeten ze allen gezuiverd worden
quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:09 schreef TJV het volgende:
Grolsch. Nog liever een hele avond op azijn.
Wat drink jij dan, zit jij aan je pallemke?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:11 schreef TJV het volgende:
Amstel en Heineken zijn ook alleen te doen als je je tanden moet poetsen, of als je weet dat je het binnen 2 uur weer uitkotst.
Zoiets.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
Wat drink jij dan, zit jij aan je pallemke?
Ik drink helemaal niet jonge WAT VIND JE DAAR VAN HE.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik vind het zeer goed van je dat je jezelf kunt beheersen geen alcohol te drinken en aan je gezondheid denkt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik drink helemaal niet jonge WAT VIND JE DAAR VAN HE.
Danku, Dat respecteer ik zeer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:20 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik vind het zeer goed van je dat je jezelf kunt beheersen geen alcohol te drinken en aan je gezondheid denkt.
wat is daar lets play aanquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:43 schreef shaderon het volgende:
Iemand interesse om een let's play portal 2 coop te doen?
oh; ga je er ook over praten dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord misschien. Je kunt het lets play video noemen, playthrough dan
Iddquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oh; ga je er ook over praten dan?
Omdat het leuk is, weet jij iets beters dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
waarom zou je; er zijn daar al 1000 video's over
texelse skuumkoppe of HJ.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ip?quote:
naar de kroeg fietsen en jezelf helemaal naar de tering zuipen totdat je niet meer weet hoe je thuis moet komen maar morgen toch weer brak wakker in je bed wakker word niet wetende hoe je daar gekomen bentquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:56 schreef shaderon het volgende:
[..]
Omdat het leuk is, weet jij iets beters dan?
Jawelquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:43 schreef shaderon het volgende:
Na ah, geen optie, kan nergens komen met mijn gescheurde kruisband en miniscus, dan maar ditquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
naar de kroeg zuipen en jezelf helemaal naar de tering zuipen totdat je niet meer weet hoe je thuis moet komen maar morgen toch weer brak wakker in je bed wakker word niet wetende hoe je daar gekomen bent
Mooiquote:
plex, flodder, mar456 en ik zitten op mfok. en plex op de TS van mfok.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:04 schreef Lorrelies het volgende:
Waar zitten jullie dan, ik zie niemand :c
ip?
Héél mfok? nee, een klein groepje oudere spelers bleef dapper weerstand bieden aan de overheersers en maakte het de 10-jarigen bepaald niet gemakkelijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:11 schreef mar456 het volgende:
De gemiddelde leeftijd op mfok ligt rond de 10 heb ik het gevoel
Iedereen boven de 14quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef Lorrelies het volgende:
Mja dat gevoel kreeg ik ook een beetje
"Ik ben 8!"
"Ben je echt 8?"
"Ja"
"Oh, ik ben 12"
"Ik 14"
"Ik ben 11"
En toen zat ik van:FUCK IT IK BEN AL 21
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef mar456 het volgende:
30 jarige mannen die minecraft spelen![]()
Ga een vrouw neuk0n of desnoods ga je vreemd met je linkerhand
Naast zijn baan waarmee hij 50000 euro per maand verdient natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Want elke 30+ man vult zijn vrije tijd natuurlijk uitsluitend met het neuken van vrouwen.
Dat is wat anders dan game sexquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Lorrelies het volgende:
Ja wacht maar tot jullie allemaal een keertje een vriendin hebben
één keertje een vriendin gehad, maar van dat mens was ik na 2 weken al zatquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Lorrelies het volgende:
Ja wacht maar tot jullie allemaal een keertje een vriendin hebben
Je moet ook eentje met een goede kont nemen, een fiets met een slecht zadel ben je ook snel zat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
één keertje een vriendin gehad, maar van dat mens was ik na 2 weken al zat
Jawel, lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:43 schreef shaderon het volgende:
Had je al gezegd man, hannes.quote:
Te strak, te strak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nice, had op de vorige pagina ergens al gereageerdquote:
quote:Mooi
Prefereer jij het echte verhaal of een custom mappen reeks.
Moeten we het maar is op steam chat ofzo over hebben
heldquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:43 schreef bobbernaut het volgende:
Hahaha ik laat fucking harde scheet in TS terwijl bnerd online was, banned
Haha die was echt geniaalquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:43 schreef bobbernaut het volgende:
Een dag in het leven van Bobbernaut:quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:43 schreef bobbernaut het volgende:
gewoon eerst co-op door het verhaal heenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:43 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nice, had op de vorige pagina ergens al gereageerd
edit: dit
[..]
Zien dat je vriendin/vrouw door een of andere papzak wordt gedaan lijkt mij niet echt een plezant aanzicht neequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Lorrelies het volgende:
Ik kijk een programma over swingers
Echt wth. Kan het me niet voorstellen
respect voor brownie, jij weet niks, hij alleeszzszquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:45 schreef Lorrelies het volgende:
Die stomme reclame van alie bee en die andere allochtoon is er weer
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Een dag in het leven van Bobbernaut:
"scheet gelaten, ben nu gebanned op TS"
quote:
Hij klonk ook faaacking ranzig hahahahahahaquote:
Nekschot.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:46 schreef shaderon het volgende:
[..]
respect voor brownie, jij weet niks, hij alleeszzsz
Als jij hem in zijn vriendin steekt die knapper is, waarom niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:46 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zien dat je vriendin/vrouw door een of andere papzak wordt gedaan lijkt mij niet echt een plezant aanzicht nee
Onderbroek is nu net zo bruin als jijzelf?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij klonk ook faaacking ranzig hahahahahaha
elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:46 schreef TJV het volgende:
[..]
Als jij hem in zijn vriendin steekt die knapper is, waarom niet?
Ok daar moest ik wel een beetje om lachenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Onderbroek is nu net zo bruin als jijzelf?
Okequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
gewoon eerst co-op door het verhaal heen!
wel alles opnemen he
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
Heb ik ondertussen zelf al gedaan
Morgen ofzo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oke
Moet je maar ff zeggen als je tijd hebt
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ok daar moest ik wel een beetje om lachen
altijd nog strakker dan die van je moederquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:48 schreef bobbernaut het volgende:
Nee man ik poep niet als ik een scheet laat..
Mijn sluitspieren zijn niet uitgerekt in tegenstelling tot die van jou
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:48 schreef bobbernaut het volgende:
Nee man ik poep niet als ik een scheet laat..
Mijn sluitspieren zijn niet uitgerekt in tegenstelling tot die van jou
flauw, puntje erbij voor team bobberquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
altijd nog strakker dan die van je moeder
Je moeder grappen. Zooo oud en overused..quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
altijd nog strakker dan die van je moeder
Opnemen, dan kan er nog geedit wordenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]![]()
Misschien livestream? of opnemen en dan op YT knallen?
wederom flauw, puntje voor team TreinindeKerkquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je moeder grappen. Zooo oud en overused..
NET ALS JE MOEDER OOOOH
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef TJV het volgende:
[..]
wederom flauw, puntje voor team TreinindeKerk
2-1
Wat origineel, mij een beetje zwart gaan lopen makenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je moeder grappen. Zooo oud en overused..
NET ALS JE MOEDER OOOOH
Moet ik mijn muziek uitzetten. Nah.quote:
Nee doe dit is de moeite waard :'Dquote:
Da's lulligquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:54 schreef MineraalWater het volgende:
Aldie gebanned op mFOK omdat hij "penis" zei
Nee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee doe dit is de moeite waard :'D
aldie heldquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:54 schreef MineraalWater het volgende:
Aldie gebanned op mFOK omdat hij "penis" zei
Was vast een tienermoeder die je er dan uitpeoptequote:Op zaterdag 3 november 2012 22:54 schreef Lorrelies het volgende:
Je voornaam zou maar 'Loveless' zijn![]()
Dafaq.
Alsjeblieeeft dan kan je even lekker trollenquote:
omdat hij penis zeiquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:56 schreef shaderon het volgende:
mFok die mensen van het minecraft fok topic bant
Het zit godver in de naam waarom dan de fokkers bannen
Geef het IP, dan bedenk ik eerst wel even of het waard is om mijn microfoon te zoeken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Alsjeblieeeft dan kan je even lekker trollen
sletquote:
Voor dergelijke dingen worden andere userts ook gebantquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:56 schreef shaderon het volgende:
[..]
ja en ik sloeg 1 stukje glas kapot, ban
Fokkers hebben ten alle tijden voorrang, het is/was ten slotte een fok server..quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:57 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Voor dergelijke dingen worden andere userts ook gebant
Is mor zijn lollie zo lekker dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:58 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hm tja ik had eigenlijk het enkelvoud moeten roepen....
Vol. Gelukkig.quote:
Bnerd is er nietquote:
Ja komt door bobquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:06 schreef shaderon het volgende:
jullie geluid is fucked, helemaal echo
PRAAT NOU MAAR NICHTquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:06 schreef shaderon het volgende:
jullie geluid is fucked, helemaal echo
Wie ben jij en waarom maak jij speciaal een account aan voor de MC SC?quote:
Nou dan pas je er prima tussen toch?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:18 schreef bobbernaut het volgende:
WHAHAHAHA A GEBANNED OMDAT IK JE MOEDER GRAPJES MAAKTE TERWIJL IEDEREEN T DEED MFOK IS VOOR KINDJES
Jajajajjaja echt he wtfik deed NIKSquote:
Ben een maat van Plexcon zat net ook met bobber te praten xDquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom maak jij speciaal een account aan voor de MC SC?
echt hequote:
1: houd Plexcon hierbuiten en 2: weg met je xD.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:19 schreef MagicTwisty het volgende:
[..]
Ben een maat van Plexcon zat net ook met bobber te praten xD
Nee dat is serieus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:19 schreef TJV het volgende:
[..]
1: houd Plexcon hierbuiten en 2: weg met je xD.
1: Mineraalwater dan 2: okquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:19 schreef TJV het volgende:
[..]
1: houd Plexcon hierbuiten en 2: weg met je xD.
Jij mag victor, ik had plexcon al geclaimdquote:
Neuken?quote:
Hahaha ik las berend heeft een kanker stemquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:22 schreef shaderon het volgende:
BEREND HEEFT EEN KAKKER STEM HAHAHA![]()
![]()
Was wel grappig eigenlijk
hihiquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Alsof je niet regelmatig van andere fok servers bent gebanned
Nou nu hoeft het niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:27 schreef shaderon het volgende:
Omdat het moet van Berend,
''Hee shaderoonn je kunt wel een grote bek hebben op fok, maar kun je het ook tegen mij zeggen'
'' ok je hebt een kakker stem''
'' ok ok''
'' nu kun je dit ook zeker op het forum zetten''
Gedaan, krijg ik nu een koekje berend.
Juistem.quote:Berend is een Duitse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `dapper als een beer`.
Hahahahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:32 schreef shaderon het volgende:
ik ben banned, ik zei toch niets verkeerd lol
Zo dat is ook weer gealeters.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:31 schreef bobbernaut het volgende:
Berend en cees skypen met die lobke
HOSSELLLLENNN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |