SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Ja en 9 van de 10 keer knalt hij hem in de kruising.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Persie al keer pingel gemist heeft.![]()
Arsenal kan niet beter heurquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:33 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal is wel echt ondermaats zeg.![]()
Klopt. Maar 1 keer missen betekent nummer 2 etc etc.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en 9 van de 10 keer knalt hij hem in de kruising.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:![]()
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Allemaal Blatter.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Photoshop, MaFifa dit dat. Kijk hoe raar die bal versnelt![]()
Wenger, voortaan gewoon Walcott laten beginnen? Lijkt mij wel zo handig.
Snap niet waarom Walcott geen basisplaats meer heeft.![]()
Sportief gezien is er ook geen reden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:55 schreef Eppie_NL het volgende:
Wenger, voortaan gewoon Walcott laten beginnen? Lijkt mij wel zo handig.
Snap niet waarom Walcott geen basisplaats meer heeft.
Waarschijnlijk willen ze hem op die manier 'motiveren' om gewoon zijn contract te verlengen, maar persoonlijk denk ik dat zoiets averechts zal werken.![]()
Mijn hemel Cazorla ;')“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jezus...En dan lopen ze hier in NL te zeuren over Willems, maar die is echt 10x beter dan die Santos.
![]()
Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
Jezus...En dan lopen ze hier in NL te zeuren over Willems, maar die is echt 10x beter dan die Santos.
![]()
Willems speelt niet tegen Man Utd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
Willems is ook nog maar 18 jaar oud, en zelfs op die leeftijd vind ik hem stukken beter dan Santos (29).quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Willems speelt niet tegen Man Utd.
Daarnaast speelt Santos wellicht tegen Man Utd, maar wel tegen fucking Valencia.![]()
Valencia, debiel“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jouw voetbalinzicht is beperkt. Je vindt dat Douglas een goede verdedigende middenvelder bij Arsenal zou zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Willems is ook nog maar 18 jaar oud, en zelfs op die leeftijd vind ik hem stukken beter dan Santos.
Daarnaast speelt Santos wellicht tegen Man Utd, maar wel tegen fucking Valencia.![]()
Valencia maakt het zelfs de beste linksbacks lastig. Prima speler.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Willems is ook nog maar 18 jaar oud, en zelfs op die leeftijd vind ik hem stukken beter dan Santos.
jezus tering wat is dit allemaal slecht zegOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Zowel cleverly als rvp hadden rood moeten hebbenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Type Viera/Toure idd. Hij beschikt over dezelfde kwaliteiten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Jouw voetbalinzicht is beperkt. Je vindt dat Douglas een goede verdedigende middenvelder bij Arsenal zou zijn.
Van Persie had wel rood mogen krijgen trouwens.![]()
Laat me raden: jij bent voor Arsenal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zowel cleverly als rvp hadden rood moeten hebben![]()
Dan verdiend Wilshere er ook 1.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zowel cleverly als rvp hadden rood moeten hebben"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
![]()
Zowel cleverly als rvp hadden rood moeten hebben
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Kloptquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
![]()
Maar dit is echt een slechte wedstrijd. Heb er gewoon geen plezier meer met kijken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zwolle PSV was een stuk beter ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:08 schreef mrstylo het volgende:
Maar dit is echt een slechte wedstrijd. Heb er gewoon geen plezier meer met kijken.![]()
oeff“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
![]()
Da's Naniquote:
Anderson moet juist veel meer spelen (mja voorheen ook vaak geblesseerd), gast kan het echt wel maar nooit echt het vertrouwen gekregen.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Wilshere rood“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Nou, rol ze nu maar op dan.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Kan gewoon niet dat Wilshere dit krijgt, waarschijnlijk frustratie. Zo'n goede speler.
Nou, als je anders ziet hoe dit seizoen de goals erin vliegen tegen ManUtd..quote:Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Jullie kunnen zeggen wat je wilt, en het is een terechte rode kaart, maar Cleverly had er ook al rood mogen hebben dus is United hier weer bevoordeeld.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Die wilshere werd eerder nog door de ref gespaard, Wenger moet hem dan gewoon wisselen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:12 schreef sausagin het volgende:
Wat een kut ref , wilshere wel en cleverly niet!![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat je wilt, en het is een terechte rode kaart, maar Cleverly had er ook al rood mogen hebben dus is United hier weer bevoordeeld.
FA CORRUPT REFS VERKOCHTquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat je wilt, en het is een terechte rode kaart, maar Cleverly had er ook al rood mogen hebben dus is United hier weer bevoordeeld.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Wat ben jij een jankbal manquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat je wilt, en het is een terechte rode kaart, maar Cleverly had er ook al rood mogen hebben dus is United hier weer bevoordeeld.![]()
u madquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat je wilt, en het is een terechte rode kaart, maar Cleverly had er ook al rood mogen hebben dus is United hier weer bevoordeeld.![]()
Ach, misschien scoort Arsenal wel weer 4x in blessuretijdquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dit bedoelde ik dus met 'jullie kunnen zeggen wat je wilt'.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Na afgelopen wedstrijd (die League Cup 5-4 Chelsea) ging SAF Nani de schuld geven omdat hij de bal niet bij zich hield ofzo, ging nergens over, vrij duidelijk dat hij dat deed omdat hij Nani weg wilt hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oke. Dacht eerst dat Anderson weg mochtÖzil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Ja, daarvoor zijn forums.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus met 'jullie kunnen zeggen wat je wilt'.![]()
Ga in je Arsenal-topic verder huilen. Ze zijn gewoon bedroevend slecht of ze nou met 10,11 of 22 man in het veld staan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus met 'jullie kunnen zeggen wat je wilt'.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Haal die Santos er maar gewoon af, ga met 3 man achterin spelen, of een spits erbij (Chamakh), of een extra middenvelder erbij...![]()
Die kneus zong ook al Van Persie breek je been.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga in je Arsenal-topic verder huilen. Ze zijn gewoon bedroevend slecht of ze nou met 10,11 of 22 man in het veld staan.![]()
Raar want ik vind Nani beter dan Young en Nani kan ook aardig op links uit de voeten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Na afgelopen wedstrijd (die League Cup 5-4 Chelsea) ging SAF Nani de schuld geven omdat hij de bal niet bij zich hield ofzo, ging nergens over, vrij duidelijk dat hij dat deed omdat hij Nani weg wilt hebben![]()
Chamakh erin zetten en dan Park Chuyoung uitlenen, dat is gewoon een betere versie van Chamakhquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
Haal die Santos er maar gewoon af, ga met 3 man achterin spelen, of een spits erbij (Chamakh), of een extra middenvelder erbij...
Chamakh
Arsenal
Cleverly verdiende ook rood, daar ben ik wel mee eens. Maar dan had Arsenal nog steeds niet gewonnen. Ze missen gewoon kwaliteit."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat is nog onzin ook. Wilshere had vlak voor die overtreding van Cleverly een overtreding gemaakt die zijn 2e geel waard was. Hi jwerd toen gespaard door Dean, toen even later Cleverly precies hetzelfde had, werd hij ook gespaard.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat Wilshere even daarna weer de fout in gaat is zijn eigen domme schuld. Terecht dus dat hij er wel af is en Cleverly niet.![]()
Wilshere mag van geluk spreken dat hij uberhaupt nog op het veld stond. Als je dan doorblijft gaan is rood het gevolg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus met 'jullie kunnen zeggen wat je wilt'.![]()
Arsenal mist alles op dit moment en dan hebben ze ook nog zo'n zwak team.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:16 schreef mrstylo het volgende:
Cleverly verdiende ook rood, daar ben ik wel mee eens. Maar dan had Arsenal nog steeds niet gewonnen. Ze missen gewoon kwaliteit.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wilshere mag van geluk spreken dat hij uberhaupt nog op het veld staat. Als je dan doorblijft gaan is rood het gevolg.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Ik vind Nani juist dramatisch en zie hem liever helemaal niet spelen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Raar want ik vind Nani beter dan Young en Nani kan ook aardig op links uit de voeten.![]()
Nou heeft die Park ook niet echt indruk gemaakt bij Arsenal vorig jaar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:16 schreef Thas het volgende:
[..]
Chamakh erin zetten en dan Park Chuyoung uitlenen, dat is gewoon een betere versie van Chamakh
Chamakh
Arsenal![]()
Ja ik vind Nani ook wel beter dan Young maar dat ligt meer aan Young dan aan Nani. Nani speelt soms fantastisch en soms drama, hij is gewoon te inconsistent. Aan de andere kant er gaat wel vaak dreiging/verrassing van uit itt een Valencia die heel goed is in wat hij doet maar wel erg voorspelbaar is, hij doet altijd hetzelfde. In de grote wedstrijden als iedereen fit is verwacht ik echter toch een opstelling met Rooney/Kagawa/RVP en daar wordt Nani toch al niet in gebruikt dus ach.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Raar want ik vind Nani beter dan Young en Nani kan ook aardig op links uit de voeten.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Ik zou Chamakh ook niet gekocht hebben, maar afgelopen week bleek wel dat hij beter speelt met een andere spits naast hem, ipv alleen voorin. Wat dat betreft kun je hem erin gooien, naast Giroud.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:16 schreef Thas het volgende:
[..]
Chamakh erin zetten en dan Park Chuyoung uitlenen, dat is gewoon een betere versie van Chamakh
Chamakh
Arsenal![]()
Ja hij heeft inderdaad wel 0 wedstrijden de kans gekregen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nou heeft die Park ook niet echt indruk gemaakt bij Arsenal vorig jaar.
Ja 1 in de League Cup en daarin speelde hij goed en scoorde hij, volgens mij was het nog tegen een PL club ook.
Chamakh kreeg wel de kans en bakte er niks van
Natuurlijk ben ik bevooroordeeld tov Park maar het slaat nergens op dat Chamakh wél een aanzienlijke hoeveelheid minuten kreeg waarin hij er niks van bakte en ze Park op de bank lieten wegrotten.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Dat doen met geel op zak.
Hij leert het ook nooit.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wat een onzin. Hij schoot in de fluit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
Hij leert het ook nooit.![]()
Die lollerbakkes van de grensrechter.Ik typ straat.
Tegen Barca idd. Sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:20 schreef LudoSanders het volgende:
Die lollerbakkes van de grensrechter.![]()
Lijkt wel toen tijdens het WK, toen gaf hij de vuvuzela's de schuld, hahaquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
Ik was ook wel onder de indruk van het United met 3 pure spitsen (RVP, Rooney en Welbeck).quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja ik vind Nani ook wel beter dan Young maar dat ligt meer aan Young dan aan Nani. Nani speelt soms fantastisch en soms drama, hij is gewoon te inconsistent. Aan de andere kant er gaat wel vaak dreiging/verrassing van uit itt een Valencia die heel goed is in wat hij doet maar wel erg voorspelbaar is, hij doet altijd hetzelfde. In de grote wedstrijden als iedereen fit is verwacht ik echter toch een opstelling met Rooney/Kagawa/RVP en daar wordt Nani toch al niet in gebruikt dus ach.![]()
Hahaha.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:21 schreef MrMolotov het volgende:
[..]
Lijkt wel toen tijdens het WK, toen gaf hij de vuvuzela's de schuld, haha![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nou heeft die Park ook niet echt indruk gemaakt bij Arsenal vorig jaar.![]()
![]()
Sportmoment van het jaarÖzil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Eens.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja hij heeft inderdaad wel 0 wedstrijden de kans gekregen.
Ja 1 in de League Cup en daarin speelde hij goed en scoorde hij, volgens mij was het nog tegen een PL club ook.
Chamakh kreeg wel de kans en bakte er niks van
Natuurlijk ben ik bevooroordeeld tov Park maar het slaat nergens op dat Chamakh wél een aanzienlijke hoeveelheid minuten kreeg waarin hij er niks van bakte en ze Park op de bank lieten wegrotten.
Maar goed, ik vind het ook compleet belachelijk dat Bendtner weg moest en dan halen ze Giroud.
Bendtner is een prima spits, jong, sterk, aanspeelpunt, scoort redelijk makkelijk. Ook nooit echt een eerlijke kans gekregen bij Arsenal.
Is geen Fransman he!?![]()
quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Eindelijk die kneus Valencia eraf.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Olympische spelen bronzen medaille Haniljeon Park Chuyoung scoort de 1-0 1 tegen 3 verdedigersquote:![]()
Nou nou, geweldig zeg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:25 schreef Thas het volgende:
[..]
Olympische spelen bronzen medaille Haniljeon Park Chuyoung scoort de 1-0 1 tegen 3 verdedigers![]()
![]()
Voor andere mensen is Ted van de Pavert die de 1-0 scoort in de streekderby tegen Achilles'29 het sportmoment van het jaar, is toch niks mis mee?quote:Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Doe me daar niet aan denkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Sportmoment van 2012 vind ik de laatste speelronde van de PL vorig seizoen
Second this. Heerlijk kampioenschap, laatste minuutquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Sportmoment van 2012 vind ik de laatste speelronde van de PL vorig seizoen![]()
Yep. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, dit jaar gaat Al-Citteh hem sowieso niet weer winnen. Ze verliezen van Ajaxquote:
Leuk dat je van Arsenal houdt maar wat vind je van de resultaten?Niet die elegant ingeschoten penalty van Ramos tegen Bayern?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Die delen we in bij de hilarische momenten. Kan je aan je kleinkinderen vertellenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet die elegant ingeschoten penalty van Ramos tegen Bayern?![]()
Voor de wedders hier, X1 (of heet dat 1X) Swansea - Chelsea vind ik wel een mooie dit weekend. Geef Swansea best een kans, spelen steeds beter, best goed team, spelen thuis, Chelsea net 2 wedstrijden tegen ManUtd gehad waarin ze 2x de toppers (Hazard, Mata) gebruikten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo maar eens kijken of Swansea het lukt om Chelsea te verslaan.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Makkelijk, Chelsea is helemaal niets, verloren zelfs bij Shakhtar kansloos. Michu 2 keer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo maar eens kijken of Swansea het lukt om Chelsea te verslaan.![]()
natuurlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:37 schreef Thas het volgende:
Het belangrijkste bij Swansea natuurlijk:
[ afbeelding ]![]()
En weer scoort Arsenal na de blessuretijd
Weet niet of jij sarcastisch bent, maar wie zou jij dan noemen van Swanseaquote:?
Ohja Vorm
Cazorla is wel een held, maarja, die is volgend seizoen wel weer weg. Net als elke goede speler bij Arsenal doet![]()
Vorm (als hij niet geblesseerd is), De Guzman, en een stelletje spanjaarden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:39 schreef Thas het volgende:
[..]
Weet niet of jij sarcastisch bent, maar wie zou jij dan noemen van Swansea?
![]()
http://www.reddit.com/r/S(...)ce_my_anxiety_man_u/ Hij had al ze geld op over 2.5 goals gezet, dat zijn een paar spannende laatste minuten geweest.![]()
Ja Vorm wel ja, die vergat ik even, inderdaad erg goede keeper.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorm (als hij niet geblesseerd is), De Guzman, en een stelletje spanjaarden.
Michu is ook goed, maar die andere Spanjaarden mwah modale spelers.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Ja ok.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:40 schreef Tweek het volgende:
http://www.reddit.com/r/S(...)ce_my_anxiety_man_u/ Hij had al ze geld op over 2.5 goals gezet, dat zijn een paar spannende laatste minuten geweest.![]()
Dat is nog nooit gebeurt hoor, dus stop met zeuren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:38 schreef Zorro het volgende:
En weer scoort Arsenal na de blessuretijdOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Speelt HSV?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komen jullie naar het Bundesliga topic? We have cookies.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Michu natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:39 schreef Thas het volgende:
[..]
Weet niet of jij sarcastisch bent, maar wie zou jij dan noemen van Swansea?
Ohja Vorm![]()
Sowieso een erg leuk team dat durft te voetballen.![]()
SWANSEA
Tremmel; Rangel, Monk, Williams (c), Davies; De Guzman, Britton, Ki Sung-Yueng; Pablo Hernández, Michu, Routledge.
SUBS
Cornell, Tate, Tiendalli, Dyer, Agustien, Graham, Shechter.
CHELSEA
Petr Cech (c); Cesar Azpilicueta, Branislav Ivanovic, Gary Cahill, Ashley Cole; Oriol Romeu, John Mikel Obi, Victor Moses, Oscar, Eden Hazard; Fernando Torres
SUBS
Ross Turnbull, Paulo Ferreira, Ryan Bertrand, Ramires, Marko Marin, Lucas Piazon, Daniel Sturridge.
Let's see who has the best sea.![]()
Leuk inderdaad. Swansea is echt prachtig om te volgen. Zitten ook genoeg Nederlanders bij, dus niks mis met die club op het moment. Overwinning voor het voetbal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Michu natuurlijk.
Sowieso een erg leuk team dat durft te voetballen.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Tegen Reading slechts anderhalve minuut na blessuretijd, bijna niks.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:41 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat is nog nooit gebeurt hoor, dus stop met zeuren.Un dann rettet kein Kavallerie,
ManU had vandaag ook wel met een paar man minder mogen staan, maar nee hoor dat mag dan weer niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegen Reading slechts anderhalve minuut na blessuretijd, bijna niks.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ja klopt, Michu is echt erg goed, Vorm ook. Geef ze daarom dus ook best wel kans tegen Chelsea.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Michu natuurlijk.
Sowieso een erg leuk team dat durft te voetballen.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Nee en al geloofde ik erin, Vorm ligt er nog paar weken uit met een blessure.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja klopt, Michu is echt erg goed, Vorm ook. Geef ze daarom dus ook best wel kans tegen Chelsea.![]()
Oh oepsquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee en al geloofde ik erin, Vorm ligt er nog paar weken uit met een blessure.
Kiiiiquote:
Je kijkt zeker Chelsea?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Swansea helden
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Het blijft leuk als zo'n poenclub niet wint.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Weet niet wat de odd was maar goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:36 schreef Thas het volgende:
[..]
Voor de wedders hier, X1 (of heet dat 1X) Swansea - Chelsea vind ik wel een mooie dit weekend. Geef Swansea best een kans, spelen steeds beter, best goed team, spelen thuis, Chelsea net 2 wedstrijden tegen ManUtd gehad waarin ze 2x de toppers (Hazard, Mata) gebruikten.
ach jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/search/realtime?q=KK+van+persie&src=typdEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
![]()
Echt een mooie moment gister.
Natuurlijk, Suarez staat namelijk altijd in de basis dus lijk me logisch wie ik bedoel.quote:Op zondag 4 november 2012 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar had hij het over toch?
Maar ze staan beide in de basis.
Ik kijk nu, hij staat rechtsback volgens mij.![]()
Had nou gewoon bijgetekend.![]()
![]()
Terwijl hij met trainer had gepraat enzo.quote:Op zondag 4 november 2012 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Natuurlijk, Suarez staat namelijk altijd in de basis dus lijk me logisch wie ik bedoel.
Had nou gewoon bijgetekend.
Ja, dan hadden we nu 10 punten meer. En geen stokoude Deen die het allemaal niet meer kan belopen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Natuurlijk, Suarez staat namelijk altijd in de basis dus lijk me logisch wie ik bedoel.
Had nou gewoon bijgetekend.![]()
Tiote geschorst en zelfs dan nog niet op het middenveld.
Ja, gaat nergens over. Denk dat hij zich afvroeg of hij net zoveel verdiende als de rest van de selectie.quote:Op zondag 4 november 2012 17:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Terwijl hij met trainer had gepraat enzo.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 13:18 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een mooie moment gister.
Feyenoord Rotterdam![]()
Anita is gewoon niet zo'n bijzondere voetballer.Ik typ straat.
Joh.quote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
Anita is gewoon niet zo'n bijzondere voetballer.sig verwijderd door FA![]()
Anita nu naar de plek van verdedigende middenvelder blijkbaar. Gaat nu een makkelijke partij voor Newcastle worden dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
no shit.quote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
Anita is gewoon niet zo'n bijzondere voetballer.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Om dat juichen vorige week kon ik wel weer lachen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als rechtsback niet, idd.quote:Op zondag 4 november 2012 17:23 schreef LudoSanders het volgende:
Anita is gewoon niet zo'n bijzondere voetballer.![]()
0-1
Lekker doelpunt ook.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat geloof ik best. Jammer dat hij zo misbruikt wordt.quote:Op zondag 4 november 2012 17:44 schreef GGMM het volgende:
Kijk, als je hem op VM neerzet loopt het wel."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ach, sowieso een verkeerde clubkeuze van hem.quote:Op zondag 4 november 2012 17:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Jammer dat hij zo misbruikt wordt.![]()
Suarez wtf. Speel eens normaal.
Cabaya en Tiote bleven, dus raar dat je alsnog gaat.quote:Op zondag 4 november 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, sowieso een verkeerde clubkeuze van hem."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Mwah, een subtopper in een topcompetitie en een salaris wat zeker 3x zo hoog ligt dan bij Ajax. Snap de keuze wel. Denk niet dat een Chelsea of Madrid en dat soort clubs hem gehaald had.quote:Op zondag 4 november 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, sowieso een verkeerde clubkeuze van hem.
Voor hetzelfde geldt had ie dit jaar bij Ajax een minder seizoen gehad, dan had er misschien helemaal geen leuke club voor 'm gekomen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja, snap z'n keuze op dat moment ook wel. Maar puur achteraf en puur voetballend gezien is het niet handig geweest.quote:Op zondag 4 november 2012 18:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, een subtopper in een topcompetitie en een salaris wat zeker 3x zo hoog ligt dan bij Ajax. Snap de keuze wel. Denk niet dat een Chelsea of Madrid en dat soort clubs hem gehaald had.
Voor hetzelfde geldt had ie dit jaar bij Ajax een minder seizoen gehad, dan had er misschien helemaal geen leuke club voor 'm gekomen.![]()
Aardig balletje van SuarezOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Daar komt dan ook alle gevaar van bij Liverpool. Op Gerard na is de rest niet veel soeps wat daar rondloopt.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze staan ook wel terecht ergens in de middenmoot.quote:Op zondag 4 november 2012 18:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar komt dan ook alle gevaar van bij Liverpool. Op Gerard na is de rest niet veel soeps wat daar rondloopt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Suarez![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een geweldige goal![]()
![]()
Zo'n verschrikkelijk heerlijke voetballer om iedere wedstrijd weer aan de gang te zien.![]()
Ik kan gewoon niet haten op Suarez, dat komt vooral door zijn interviews in het nederlands: "Suarez wil doelpunte maak", ik ging altijd stuk.![]()
Ik moet ook om hem lachen, ondanks zijn schwalbes, dat hij wel eens een tegenstander probeert op te eten, letterlijk en alle andere dingen die hij heeft uitgehaald.quote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan gewoon niet haten op Suarez, dat komt vooral door zijn interviews in het nederlands: "Suarez wil doelpunte maak", ik ging altijd stuk.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon een passievolle en emotionele gozer. Ik vind hem geweldig. Werkt ALTIJD keihard, goede winnaarsmentaliteit, en gewoon geniaal.
Het altijd LEUK om naar hem te kijken. Scoort misschien minder dan andere spelers, maar is veel 'specialer' om te zien. Ook vaak MOOIE goals, en schitterende acties.
Gewoon een genot om te zien. Al jaren.![]()
Ik ben blij dat ik niet de 2e helft van NAC-RKC heb gekeken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 4 november 2012 18:30 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon een passievolle en emotionele gozer. Ik vind hem geweldig. Werkt ALTIJD keihard, goede winnaarsmentaliteit, en gewoon geniaal.
Het altijd LEUK om naar hem te kijken. Scoort misschien minder dan andere spelers, maar is veel 'specialer' om te zien. Ook vaak MOOIE goals, en schitterende acties.
Gewoon een genot om te zien. Al jaren.
Mensen die haten op Suarez zijn niet wijs.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Waarom zou je überhaupt Nederlands voetbal kijken als er ook buitenlands voetbal is..quote:Op zondag 4 november 2012 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de 2e helft van NAC-RKC heb gekeken.sig verwijderd door FA![]()
Echt een idioot ja, hij weet dat hij rood gaat krijgen, dan had hij hem veeeeel harder kunnen raken. Sukkel.Un dann rettet kein Kavallerie,
Heeft iemand een GIF van de zware overtreding op Suarez?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Zware overtredingquote:Op zondag 4 november 2012 18:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heeft iemand een GIF van de zware overtreding op Suarez?![]()
Wordt nauwelijks geraakt, rood is alleen voor de intentie anders niks. Suarez maaar doen alsof hij doodgaat.Un dann rettet kein Kavallerie,
Hij is weer geweldig he. Verreweg de beste man in het veld.quote:Op zondag 4 november 2012 18:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zware overtreding![]()
Wordt nauwelijks geraakt, rood is alleen voor de intentie anders niks. Suarez maaar doen alsof hij doodgaat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Weet ik niks van, zet het net aan.Un dann rettet kein Kavallerie,
Voor de rest was het een en al drama inderdaad.quote:Op zondag 4 november 2012 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuke wedstrijd. Beste van de week die ik heb gezienOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 18:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heeft iemand een GIF van de zware overtreding op Suarez?![]()
![]()
Ziet er in die eerste slomo wat erger uit dan in de tweede.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als die Suarez raakt breekt die zn been.quote:Op zondag 4 november 2012 19:05 schreef tech4u het volgende:
Daar een lange schorsing voor willen geven
Dat jij dit geen lange schorsing waard vindt is echt ongelooflijk.![]()
Dat dus. Maar met teksten als 'medaille voor die kerel' weet je eigenlijk al waar dat door komt.quote:Op zondag 4 november 2012 19:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Als die Suarez raakt breekt die zn been.
Dat jij dit geen lange schorsing waard vindt is echt ongelooflijk.![]()
![]()
Ik zie elke wedstrijd overtredingen die wel volop raak zijn van achter waar ze slechts geel voor geven.
En die medaille opmerking niet al te serieus nemen![]()
Hij nam het 'kick racism out of football' wel wat serieus. Maar prima zaak verder toch.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Achja, gelukkig zit dit soort figuren veilig thuis achter hun computer.quote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Maar met teksten als 'medaille voor die kerel' weet je eigenlijk al waar dat door komt.
Kortzichtigheid ten top.Doe toch niet zo simpel. Je weet zelf ook heel goed dat dit donkerrood was.quote:Ik zie elke wedstrijd overtredingen die wel volop raak zijn van achter waar ze slechts geel voor geven![]()
Sterk argumentquote:Op zondag 4 november 2012 19:11 schreef Platina het volgende:
[..]
Achja, gelukkig zit dit soort figuren veilig thuis achter hun computer.
Kortzichtigheid ten top.
[..]
Doe toch niet zo simpel. Je weet zelf ook heel goed dat dit donkerrood was.![]()
Voor intentie kun je rood geven, maar een lange schorsing is achterlijk daar hij hem bijna niet raakt.![]()
Nee, jou drogredenatie is een sterk argument wil je zeggen
"Als Pietje van zijn moeder een auto krijgt dan moet ik van mijn moeder er ook 1 krijgen"![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 19:59 schreef Platina het volgende:
Nee, jou drogredenatie is een sterk argument wil je zeggen
"Als Pietje van zijn moeder een auto krijgt dan moet ik van mijn moeder er ook 1 krijgen"Leer spellen.
![]()
Hij raakt hem nauwelijks, maar je kan natuurlijk nooit zo op iemand afspringen, hij probeert zich ook nauwelijks in te houden. Feit is dat Suarez wel doet alsof er een kettingzaag in zijn benen wordt gezet.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Nee hoor, ik reageer op dezelfde wijze als jij mee begon.quote:Op maandag 5 november 2012 00:00 schreef Platina het volgende:
[..]
Wat een top argument weer. Wat laat jij je kennen zeg.
[..]
Ik vind het geen lange schorsing waard, jij wel. Wat voor argumenten moet ik daar nog meer voor aandragen behalve dat hij hem amper raakt.
Meningsverschil meer niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: