SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Ja en 9 van de 10 keer knalt hij hem in de kruising.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Persie al keer pingel gemist heeft.![]()
Arsenal kan niet beter heurquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:33 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal is wel echt ondermaats zeg.![]()
Klopt. Maar 1 keer missen betekent nummer 2 etc etc.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en 9 van de 10 keer knalt hij hem in de kruising.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:![]()
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Allemaal Blatter.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Photoshop, MaFifa dit dat. Kijk hoe raar die bal versnelt![]()
Wenger, voortaan gewoon Walcott laten beginnen? Lijkt mij wel zo handig.
Snap niet waarom Walcott geen basisplaats meer heeft.![]()
Sportief gezien is er ook geen reden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:55 schreef Eppie_NL het volgende:
Wenger, voortaan gewoon Walcott laten beginnen? Lijkt mij wel zo handig.
Snap niet waarom Walcott geen basisplaats meer heeft.
Waarschijnlijk willen ze hem op die manier 'motiveren' om gewoon zijn contract te verlengen, maar persoonlijk denk ik dat zoiets averechts zal werken.![]()
Mijn hemel Cazorla ;')“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jezus...En dan lopen ze hier in NL te zeuren over Willems, maar die is echt 10x beter dan die Santos.
![]()
Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
Jezus...En dan lopen ze hier in NL te zeuren over Willems, maar die is echt 10x beter dan die Santos.
![]()
Willems speelt niet tegen Man Utd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
Willems is ook nog maar 18 jaar oud, en zelfs op die leeftijd vind ik hem stukken beter dan Santos (29).quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Willems speelt niet tegen Man Utd.
Daarnaast speelt Santos wellicht tegen Man Utd, maar wel tegen fucking Valencia.![]()
Valencia, debiel“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jouw voetbalinzicht is beperkt. Je vindt dat Douglas een goede verdedigende middenvelder bij Arsenal zou zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Willems is ook nog maar 18 jaar oud, en zelfs op die leeftijd vind ik hem stukken beter dan Santos.
Daarnaast speelt Santos wellicht tegen Man Utd, maar wel tegen fucking Valencia.![]()
Valencia maakt het zelfs de beste linksbacks lastig. Prima speler.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Willems is ook nog maar 18 jaar oud, en zelfs op die leeftijd vind ik hem stukken beter dan Santos.
jezus tering wat is dit allemaal slecht zegOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Zowel cleverly als rvp hadden rood moeten hebbenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Type Viera/Toure idd. Hij beschikt over dezelfde kwaliteiten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Jouw voetbalinzicht is beperkt. Je vindt dat Douglas een goede verdedigende middenvelder bij Arsenal zou zijn.
Van Persie had wel rood mogen krijgen trouwens.![]()
Laat me raden: jij bent voor Arsenal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zowel cleverly als rvp hadden rood moeten hebben![]()
Dan verdiend Wilshere er ook 1.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zowel cleverly als rvp hadden rood moeten hebben"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zowel cleverly als rvp hadden rood moeten hebben![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: