Done, kwam me bekend voorquote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm nee. Dat staat in de TR.
Ik heb hem hier niet meer.
Ik denk PS4, als ze niet tegen de geruchten in gaan, nou ja, eigenlijk worden ze gebracht als feiten, dan kan Sony niet veel anders doen dan tonen. Zo niet, dan vrees ik hooivorken en fakkels, teleurgestelde fanboys, teleurgestelde pers en teleurgestelde aandeelhouders. Dat doet in een bedrijf als Sony niet veel goeds.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:12 schreef Aether het volgende:
Wat denken jullie: wordt het PS4 of wordt het iets anders in de lijn zoals 360-Wii-Vita-?.
Kwatsch. De Vita en PSP wellicht, maar de PS2 en PS3 hadden echt wel dikke games bij launch.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hop.
Ik haal 'm overigens niet Day One. Sony-consoles hebben een slechte launch line-up en zijn zwaar overpriced.
Net zoals de Ultra 64, Dolphin etc.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:12 schreef Pheno het volgende:
Orbis is gewoon de projectnaam geweest, hoe het ding in de winkel gaat heten weet Sony.
Zo het de volgende Xbox 'Durango' intern bij Microsoft, dat is dus de projectnaam. Zo zal ie vast niet in de winkels gaan liggen.
Ik weet de projectnaam van de Vita niet. Geen idee hoe ze dat intern genoemd hebben toen het zogenaamd een geheim moest zijn. Maar het is niet raar om codenamen te hebben. Orbis is dat voor de volgende PlayStation. Maar dat wil niet zeggen dat ie PlayStation Orbis gaat heten. Dat kan nog steeds gewoon PlayStation 4 zijn.quote:
PS3 was dramatischquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Kwatsch. De Vita en PSP wellicht, maar de PS2 en PS3 hadden echt wel dikke games bij launch.
Vita was Next Generation Portable (NGP).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet de projectnaam van de Vita niet.
Zeker mee vermaaktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS3 was dramatischPS2 weet ik niet meer.
Dat zijn geen launchtitels » https://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3_launchquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker mee vermaakt
30 PLAYSTATION 3 (PS3) Launch Titles
Gun 2 - BattleBorne Entertainment
Avalon - Climax Studios
Dark Sector - Digital Extreme
The Darkness - Starbreeze Studios
Devil May Cry 4 - Capcom
EA Sports Fight Night Round 3 - EA Chicago
Eyedentify - TBA
Fifth Phantom Saga - Sonic Team
Final Fantasy PS3 - Square Enix
Formula One PS3 - SCE Studios Liverpool
The Getaway PS3 - SCE Studios Soho
Heavenly Sword - Ninja Theory
I-8 - Insomniac Games
Infraworld - Quantic Dream
Killing Day - TBA
Killzone PS3 - Guerilla Games
Metal Gear Solid 4 - Kojima Productions
Mobile Suit Gundam - TBA
MotorStorm - Evolution Studios
Ni-Oh - KOEI
Omikron 2 - Quantic Dream
Possession - Blitz Games
Project Delta - Playlogic International
ShadowClan - Tiger Hill Entertainment
Tekken PS3 - Namco
Vision GT - Polyphony Digital
Warhawk PS3 - Incognito Entertainment
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker mee vermaakt
30 PLAYSTATION 3 (PS3) Launch Titles
Gun 2 - BattleBorne Entertainment
Avalon - Climax Studios
Dark Sector - Digital Extreme
The Darkness - Starbreeze Studios
Devil May Cry 4 - Capcom
EA Sports Fight Night Round 3 - EA Chicago
Eyedentify - TBA
Fifth Phantom Saga - Sonic Team
Final Fantasy PS3 - Square Enix
Formula One PS3 - SCE Studios Liverpool
The Getaway PS3 - SCE Studios Soho
Heavenly Sword - Ninja Theory
I-8 - Insomniac Games
Infraworld - Quantic Dream
Killing Day - TBA
Killzone PS3 - Guerilla Games
Metal Gear Solid 4 - Kojima Productions
Mobile Suit Gundam - TBA
MotorStorm - Evolution Studios
Ni-Oh - KOEI
Omikron 2 - Quantic Dream
Possession - Blitz Games
Project Delta - Playlogic International
ShadowClan - Tiger Hill Entertainment
Tekken PS3 - Namco
Vision GT - Polyphony Digital
Warhawk PS3 - Incognito Entertainment
Ik wou die zo graag hebben toenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk de terugkeer van de boomerang
[ afbeelding ]
Ergonomisch is de PS-controller niet en de analog sticks waren een latere toevoeging.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik wou die zo graag hebben toenAchteraf ook redelijk tevreden met de DS3 controller hoewel ze hem wel mogen aanpassen ( knoppen indeling niet, die vind ik beter dan de Xbox controller ).
Zag wel al wat renders tegenkomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon de vorm van die bovenste of middelste nemen en de triggers van die onderste ( wel hol ipv bol ) dan heb je i.m.o. een prima controller.
quote:Playstation 4 komt voor zomer op de markt'
TOKIO (AFN) -
Sony zal voor de start van de vakantieperiode van 2013 de nieuwe Playstation op de markt brengen. Dat melden Japanse media donderdag. Het apparaat krijgt waarschijnlijk de naam Playstation 4 en gaat rond de 320 euro kosten.
Het zal de eerste nieuwe Playstation zijn sinds de lancering van de Playstation 3, zeven jaar geleden. Het ontwerp van de console zou geheel nieuw zijn, verbinding kunnen maken met andere apparaten, een touchscreen bevatten en toegang tot sociale media hebben. Waarschijnlijk zal Sony de nieuwe spelcomputer op 20 februari presenteren, tijdens een evenement van het bedrijf.
De markt voor spelcomputers en games beleeft momenteel een moeilijke periode. Nintendo liet in januari weten dat de verkoop van diens in november uitgebrachte Wii U tegenvalt. Het was de eerste keer in zes jaar tijd dat het Japanse bedrijf met een nieuwe spelcomputer kwam.
Sony Computer Entertainment (SCE) maakt donderdag haar financiële resultaten van april tot en met december 2012 bekend. Het Japanse fiscale boekjaar loopt tot en met 31 maart. In de eerste twee kwartalen verloor het bedrijf 368 miljoen euro, zo'n 5,7 procent minder dan in dezelfde periode in 2011. Met het vierde opeenvolgende verlies op rij ondergaat Sony een herstructureringsplan om de neergang een halt toe te roepen.
Zou wel een concurrerende prijs zijn (WiiU) maar zomer lijkt me (voor Europa) wat optimistisch.quote:
Ik niet..quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zou de analoge sticks toch liever zo zien zoals bij de 360 controller....
WiiU is concurrentie van de PS3 en Xbox niet van de nieuwe gen consolesquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Zou wel een concurrerende prijs zijn (WiiU) maar zomer lijkt me (voor Europa) wat optimistisch.
De WiiU zal naast de PS4/XBOX3 bestaan en dus nextgen zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
WiiU is concurrentie van de PS3 en Xbox niet van de nieuwe gen consoles
Die zitten nu al aan hun limieten volgens de ontwikkelaars.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:08 schreef Godtje het volgende:
PS2 launchPS2 had heel wat launchgames,vergelijken met PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Controller mag wel ietsje groter zijn voor EU gamersquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik wou die zo graag hebben toenAchteraf ook redelijk tevreden met de DS3 controller hoewel ze hem wel mogen aanpassen ( knoppen indeling niet, die vind ik beter dan de Xbox controller ).
Zag wel al wat renders tegenkomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon de vorm van die bovenste of middelste nemen en de triggers van die onderste ( wel hol ipv bol ) dan heb je i.m.o. een prima controller.![]()
Voor fighters kun je dan beter zo'n speciale gamepad voor aanschaffen, zoals die voor SF4 en voor Streetfighter vs Tekken zijn uitgekomen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik niet..
Wanneer ik een keuze heb tussen d-pad besturing of stick besturing kies ik altijd voor de d-pad. Zeker bij fighters etc.
Mooi als het waar is, al blijft mijn beslissing om het aan te schaffen nog wel afhankelijk van zaken als 'always online' eisen, 'activation' eisen voor games, backwards compatibility, regio-locks, en natuurlijk gewoon de specs en de games die ervoor uitkomen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
PS4 Orbis gaat waarschijnlijk 40K yen/¤320/$430 kosten
Zo fanatiek ben ik niet met games. Ik ben juist blij met de DS3 controller omdat hij voor alle games prima inzetbaar is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor fighters kun je dan beter zo'n speciale gamepad voor aanschaffen, zoals die voor SF4 en voor Streetfighter vs Tekken zijn uitgekomen.
De d-pad bij de 360 controller is idd ruk. Maar voor racers en shooters vind ik de DS3 weer kut...quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo fanatiek ben ik niet met games. Ik ben juist blij met de DS3 controller omdat hij voor alle games prima inzetbaar is.
Ik bedoel, de xbox controller is misschien fijner bij shooters maar die d-pad is echt een verschrikking. Zowel de werking als de plaatsing.
Alleen BC/used games gebruiken en de specs+games is OK,de rest kan inderdaad stikkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mooi als het waar is, al blijft mijn beslissing om het aan te schaffen nog wel afhankelijk van zaken als 'always online' eisen, 'activation' eisen voor games, backwards compatibility, regio-locks, en natuurlijk gewoon de specs en de games die ervoor uitkomen.
Zal wel ¤ 430,- worden. Meestal word de dollar prijs ook de euro prijs. Maar laten we positief blijven ¤ 320,- is een mooie prijs!quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mooi als het waar is, al blijft mijn beslissing om het aan te schaffen nog wel afhankelijk van zaken als 'always online' eisen, 'activation' eisen voor games, backwards compatibility, regio-locks, en natuurlijk gewoon de specs en de games die ervoor uitkomen.
Dat laatste vooral.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welke genre's bedoel je met etc?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik niet..
Wanneer ik een keuze heb tussen d-pad besturing of stick besturing kies ik altijd voor de d-pad. Zeker bij fighters etc.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:24 schreef Aether het volgende:
[..]
De WiiU zal naast de PS4/XBOX3 bestaan en dus nextgen zijn.
Is ook erg goedkoop roy!quote:
De rest van Sony loopt voor geen meter dus ja misschien dat ze nu wel gaan knallen met die PS4quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:29 schreef Yi-Long het volgende:
Ach, Sony is de laatste jaren prima bezig qua games en PSN+, en Microsoft heeft me de laatste jaren alleen maar teleurgesteld, dus ik denk dat ik next-gen sowieso begin met de PS4, en misschien dat er dan in de toekomst nog een nieuwe Xbox bij komt, maar ik denk eerder een Steambox.
Als Sony het nu echt goed aanpakt, en dus meteen de PS4 met geweldige specs en voor een prima prijs op de markt brengen (i.t.t. de PS3), dan zie ik ze gewoon een ontzettend groot marktaandeel pakken, en dan halen ze dat verlies dat ze in eerste instantie maken op de PS4 er toch wel weer redelijk snel uit.
Vergeet niet dat bijvoorbeeld controllers in NL nog steeds voor belachelijke bedragen verkocht worden bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |