abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122827649
Nog een week wachten. :r
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:59:01 #252
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122827760
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:50 schreef Aether het volgende:

[..]

Het kan handig bij een backlog zijn dat je nog te spelen games op een nieuw kan spelen.
Mezelf kennende wil ik dat dan niet meer! Maar zeker in het begin komt er vaak nog niet veel tofs uit dus kan ik dan mooi die 360 games nog even wegspelen.

Toen in het begin van de Xbox360 te snel overgestapt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122827856
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:50 schreef Aether het volgende:

[..]

Het kan handig bij een backlog zijn dat je nog te spelen games op een nieuw kan spelen.
Je oude stopt er toch niet per direct mee?
pi_122828274
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 14:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je oude stopt er toch niet per direct mee?
Nee, maar genoeg die geen twee systemen tegelijk willen aansluiten of verkopen een oud systeem direct.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_122828399
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 14:11 schreef Aether het volgende:

[..]

Nee, maar genoeg die geen twee systemen tegelijk willen aansluiten of verkopen een oud systeem direct.
dan verkoop je het niet als je nog wil backloggen :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_122829401
quote:
3s.gif Op woensdag 13 februari 2013 14:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

dan verkoop je het niet als je nog wil backloggen :+
Mijn idee -- maar als je een backlog van een paar jaar hebt :+
  woensdag 13 februari 2013 @ 16:03:07 #257
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122833012
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:25 schreef emokid het volgende:

[..]

De gamesindustrie moet op Yi-Long zijn wensen afgestemd zijn, en Games mogen nooit duurder dan 30 euro zijn, anders "naaien ze ons"!
Onzin.
pi_122833054
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 14:42 schreef Aether het volgende:

[..]

Mijn idee -- maar als je een backlog van een paar jaar hebt :+
daarom heb ik nog een snes staan
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 13 februari 2013 @ 16:05:43 #259
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122833122
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar komt dat voor Yi?

Ik heb maar een enkele keer een oud spel nog eens willen spelen en vaak viel het dan ook nog tegen. Als de nieuwe Xbox/PS4 er is speel ik nog even de spellen die ik nog even op m'n lijstje heb staan en daarna stap ik over.

Wil wel ooit nog eens KoTOR 1 en 2 gaan spelen omdat die in m'n top 5 beste games ooit staan! En eventueel Morrowind maar moet Skyrim ook nog dus dan kun je beter die gaan spelen.
Mwah, het afgelopen jaar nog wel een paar keer (o.a.) SSX3, NBA Street v3 en Ninja Gaiden Black gespeeld op mijn 360. Toch wel fijn als dat gewoon kan zonder je oude Xbox uit de kast te moeten trekken die regelmatig disc-read problemen heeft....

Daarnaast zijn dat dan ook games die niet echt waardige vervolgen hebben gekregen deze generatie.

Als ik Rallisport Challenge 2 zou kunnen spelen op een 360 dan zou ik die ook nog heel vaak spelen.
pi_122842934
quote:
99s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als ik over 20 jaar nog een keer mijn geliefde klassieker Valkyria Chronicles wil spelen, of een Ni No Kuni, dan is het wel fijn als dat gewoon mogelijk is.

Kijk alleen maar naar al die klassieke games die nu opnieuw uitgebracht worden en waar je opnieuw voor mag gaan betalen. Dan heb ik liever gewoon backwards compatibility. Vooral wanneer ze zo'n remake op de een of andere manier weten te verneuken door vernieuwde gameplay-elementen of whatever.
Of je kunt ook je PS3 nog gewoon achter de hand houden :P
pi_122843137
quote:
99s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:05 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mwah, het afgelopen jaar nog wel een paar keer (o.a.) SSX3, NBA Street v3 en Ninja Gaiden Black gespeeld op mijn 360. Toch wel fijn als dat gewoon kan zonder je oude Xbox uit de kast te moeten trekken die regelmatig disc-read problemen heeft....

Daarnaast zijn dat dan ook games die niet echt waardige vervolgen hebben gekregen deze generatie.

Als ik Rallisport Challenge 2 zou kunnen spelen op een 360 dan zou ik die ook nog heel vaak spelen.
Het zou leuk zijn als je de disc erin kon doen, waarna wordt herkent dat het een PS3 game is en je die vervolgens via PSN zou kunnen downloaden o.i.d. Als port dan.
pi_122853973
NeoGAF: History of PS3.
pi_122865855
quote:
De PlayStation 4-controller zou inderdaad een touchpad hebben waar de start- en selectknoppen normaliter zijn. Dat heeft een anonieme bron tegenover VG247 bevestigd. Dat de nieuwe controller een touchpad zou hebben, vergelijkbaar met die aan de achterkant van de PlayStation Vita, was al eerder uitgelekt.

De bron van VG247 heeft echter ook nieuwe informatie. Zo zouden de start- en selectknoppen qua functionaliteit niet vervangen worden door de touchpad, ze zijn simpelweg verplaatst. De nieuwe controller heeft ongeveer dezelfde vorm als de Dualshock 3. De L2- en R2-triggers zijn herontworpen en zouden nu beter zijn.

Over precies 1 week weten we wat hier van klopt. Dan onthult Sony waarschijnlijk de PlayStation 4 in New York.
pi_122872345
pi_122872379
quote:
Posted by MoStWaNteD on Feb 10, 2013 in Gaming, Latest News, Playstation | Comments (0)
Sony’s next-gen console (PS4) could be bundled with ‘Dual Camera’ (PlayStation Eye), according to a new report.
The evolutionized HD Eyetoy instead of a Kinect device, uses a pair of wide-angle cameras with 1280 x 720 pixels (720p).

The ‘Dual Camera’ features a 4 microphone array working at 48 Khz. It is also capable of supporting video chat, and recognizing and signing users into PS4.
The device is also capable of tracking head and hand movements as well as game inputs, it’s unclear if it will support body tracking in the future as Kinect.
We’ll find out more at Sony’s Playstation meeting, recent rumors suggests that PS4 is expected to be unveiled at the event.
pi_122872822
quote:
De gevolgen van een gerucht
Door Jeroen van Trierum 12.02.2013
Op vrijdag 1 februari trilde de gamewereld even op zijn grondvesten. Sony Computer Entertainment maakte een mysterieus filmpje wereldkundig waarin op 20 februari een evenement werd aangekondigd. Voorzichtig doken de eerste berichten op dat dit nog wel eens de aankondiging zou kunnen zijn voor de PlayStation 4. Het nieuws werd zelfs opgenomen in de zakenkrant The Wall Street Journal. Het Amerikaanse dagblad ging nog verder en claimde bronnen te hebben waaruit blijkt dat de PS4 het later dit jaar gaat opnemen tegen de nieuwe console van Microsoft. Die zou volgens TWJ dit najaar verschijnen. Nee joh echt, moeten gamers gedacht hebben.

Deze berichtgeving was het startschot van een tsunami aan niet bevestigde aannames en roddels. Zo kopte de website van het Britse magazine Edge, een week later, exclusief nieuws te hebben over de nieuwe Xbox. De derde versie van de Microsoft-console zou constant online zijn, werken met 50GB Blu-ray Discs en een ingebouwde Kinect-sensor bevatten. Daarnaast zou de spelcomputer geen tweedehands games kunnen afspelen. Edge baseert zich op ‘sources with first-hand experience of Microsoft’s next generation console’. Het internet ‘ontplofte’.

Overal ter wereld vierden boze gamers hun frustratie bot op sociale netwerken. Geen tweedehands games meer kunnen spelen? WTF. Dit is het einde van Microsoft. Ik koop nooit meer een Xbox. Ik mag toch gewoon tweedehands games verkopen? Wat moet ik met games doen als ik deze uitgespeeld heb. Dit is niet eerlijk. Bovenstaand is een verzameling van de nog nette opmerkingen.

Speculeren over wat gaat komen is natuurlijk altijd leuk en interessant. Maar laat jezelf niet gek maken. Niemand weet nog wat de nieuwe Xbox uiteindelijk wel en niet kan. Het niet accepteren van tweedehands games lijkt mij een vergezochte maatregel. Uitgevers verdienen weliswaar niks aan een ingeleverde en doorverkochte game, maar de winkels weer wel. En die winkels heeft de uitgever de komende jaren nodig om consoles en fysieke spelletjes te verkopen.

Ondertussen dendert de geruchtenmachine lekker door. Zo las ik gisteren dat Sony de twintigste niet alleen de eerste details van de PS4 bekendmaakt, maar ook Killzone 4, nieuwe next-gen-delen van Gran Turismo, Uncharted, SingStar, Everybody’s Golf, WipEout, LittleBigPlanet, MotorStorm, Ratchet & Clank, Resistance en God Of War gaat aankondigen. Dit allemaal natuurlijk vanuit een betrouwbare maar immer anonieme bron
pi_122879321
quote:
:')
pi_122879596
quote:
Made by Vtech
pi_122880099
quote:
;)

pi_122880293
quote:
Dat kan ik ook als ik een middagje zit te klooien met SketchUp :') Oude controller, hoekig ontwerp en terug naar een dik apparaat vergelijkbaar met de oude PS3 'phat'.
pi_122881547
Die PS3 phat was ook heel mooi! Je mag hopen dat ze niet meteen met zon plastic klootding als die superslim aankomen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122882437
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:24 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat kan ik ook als ik een middagje zit te klooien met SketchUp :') Oude controller, hoekig ontwerp en terug naar een dik apparaat vergelijkbaar met de oude PS3 'phat'.
PS3 phat rules *O* :9
pi_122883106
Ja ik hoop ook op een zware, glimmende console die een beetje 'duur' aanvoelt.
pi_122883166
Ik heb de "pauper"slim, maar ik vind hem eigenlijk niet lelijk. Ook vind ik het wel prettig om fysiek blurays/dvd's er in te moeten doen in plaats van er in te laten glijden.

Wat mij betreft mag dat dus ook bij de PS4.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2013 19:27:20 ]
pi_122885182
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb de "pauper"slim, maar ik vind hem eigenlijk niet lelijk. Ook vind ik het wel prettig om fysiek blurays/dvd's er in te moeten doen in plaats van er in te laten glijden.

Wat mij betreft mag dat dus ook bij de PS4.
Doe maar phat versie van PS4,is lekker ruim >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')