abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122781224
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:31 schreef satecl het volgende:

[..]

Denk je dat mensen daar hun geld gaan voor uitgeven? Ik denk van niet.
Aan welke vernieuwing geef jij wel je geld uit?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 10:37:58 #227
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122781341
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:32 schreef Godtje het volgende:

[..]

Aan welke vernieuwing geef jij wel je geld uit?
Het is niet aan mij om dat te bedenken. Daarom: Ik ben erg benieuwd met wat ze gaan komen. 3D is denk ik niet de toekomst. Misschien gaan ze de gameplay wel helemaal omgooien.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_122781371
Ik denk dat het grootste gedeelte van de gamers zo’n nieuw apparaat toch echt vooral kopen om de grafische vooruitgang.

Ik iig wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122781390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:37 schreef satecl het volgende:
Misschien gaan ze de gameplay wel helemaal omgooien.
Ik hoop het niet. Dan koop ik hem dus niet.
pi_122787887
Ik kijk ook uit naar de presentatie! Heb deze generatie alleen op de Xbox gegamed, maar als je naar de exclusives kijkt mis ik toch wel de meer originele titels of Japanse zooi zoals die op de PS3 uitkomt. De zoveelste shooter of racegame boeit me niet zoveel meer. Grote kans dat de nieuwe PS hier dus in huis komt :)
pi_122800794
Een AMD quad core zou ik wat minder spectaculair vinden dan de Cell-processor van toentertijd. ;(
pi_122801079
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef robin007bond het volgende:
Een AMD quad core zou ik wat minder spectaculair vinden dan de Cell-processor van toentertijd. ;(
Maar er is wel veel makkelijker games voor te maken :). En omdat de nieuwe Xbox bijna dezelfde CPU zal krijgen dat er (bijna) geen verschil meer in multiplatform games zal zitten.
pi_122801181
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:53 schreef Geneziz het volgende:

[..]

Maar er is wel veel makkelijker games voor te maken :). En omdat de nieuwe Xbox bijna dezelfde CPU zal krijgen dat er (bijna) geen verschil meer in multiplatform games zal zitten.
Dat klopt. X86 is een veel makkelijkere architectuur, maar toen de Cell was aangekondigd was het echt: "Wow". Echt ook qua rekenkracht iets waar de computers toen niet aan konden tippen. :P
pi_122809979
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat klopt. X86 is een veel makkelijkere architectuur, maar toen de Cell was aangekondigd was het echt: "Wow". Echt ook qua rekenkracht iets waar de computers toen niet aan konden tippen. :P
Cell loopt wel wat achter qua CPU techniek :+
  dinsdag 12 februari 2013 @ 23:03:50 #235
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122811850
quote:
En wat te denken van de Emotion Engine van de PS2, eigenlijk is het ook toffer die speciaal gemaakte hardware maar niet meer haalbaar tegenwoordig lijkt me.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122812472
quote:
Octa-core ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_122812974
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 10:31 schreef satecl het volgende:

[..]

Denk je dat mensen daar hun geld gaan voor uitgeven? Ik denk van niet.
Wat anders? Besef je niet dat de huidige hardware inmiddels erg oud is? En de prestaties van games gewoon afremt?
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:07:38 #238
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122823799
Qua specs maak ik me weinig zorgen over next-gen. Over backwards compatibility wel.
pi_122823960
quote:
99s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:07 schreef Yi-Long het volgende:
Qua specs maak ik me weinig zorgen over next-gen. Over backwards compatibility wel.
Zou mijn koop niet af laten hangen van backwards compatibility
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:35:33 #240
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122824739
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Zou mijn koop niet af laten hangen van backwards compatibility
Als ik over 20 jaar nog een keer mijn geliefde klassieker Valkyria Chronicles wil spelen, of een Ni No Kuni, dan is het wel fijn als dat gewoon mogelijk is.

Kijk alleen maar naar al die klassieke games die nu opnieuw uitgebracht worden en waar je opnieuw voor mag gaan betalen. Dan heb ik liever gewoon backwards compatibility. Vooral wanneer ze zo'n remake op de een of andere manier weten te verneuken door vernieuwde gameplay-elementen of whatever.
pi_122825274
quote:
99s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als ik over 20 jaar nog een keer mijn geliefde klassieker Valkyria Chronicles wil spelen, of een Ni No Kuni, dan is het wel fijn als dat gewoon mogelijk is.

Kijk alleen maar naar al die klassieke games die nu opnieuw uitgebracht worden en waar je opnieuw voor mag gaan betalen. Dan heb ik liever gewoon backwards compatibility. Vooral wanneer ze zo'n remake op de een of andere manier weten te verneuken door vernieuwde gameplay-elementen of whatever.
Ik houd al mijn consoles gewoon, puur zoals jij al zegt, voor later
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  woensdag 13 februari 2013 @ 12:53:44 #242
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122825444
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Ik houd al mijn consoles gewoon, puur zoals jij al zegt, voor later
Ik ook. En soms gaan ze dan kapot, en dan kun je niet altijd meer een nieuwe kopen (en 2de hands koop ik liever niet, want dan is vaak de drive al verneukt of whatever).

Dan zou het dus wel fijn zijn wanneer de nieuwe console die dan al aangesloten is enonder de TV staat ook gewoon je oude games kan afspelen.

Anyway, ik overweeg dus sterk om bij de komende generatie gewoon 100% voor de Steambox te gaan. Dan trek ik mijn backlog wel voor een zachtprijsje uit de Steamsales, en dan kun je er in ieder geval redelijk van op aan dat dat wel gewoon de test der tijd zal doorstaan wat betreft backwards compatibility.
pi_122825565
quote:
Dat is nog nooit mogelijk geweest op geen enkele console van de laatste generatie?
En is zelfs op de PC beperkt houdbaar met OS en architectuur wisselingen
pi_122825662
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 12:57 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat is nog nooit mogelijk geweest op geen enkele console van de laatste generatie?
De 40GB PS3 kon het toch nog wel? (iig de eerste versie van de PS3)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_122826135
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
e 40GB PS3 kon het toch nog wel? (iig de eerste versie va
De 60Gb heel even ja. En met save games ook nog eens omslachtig.
Dan had je dit ding weer nodig

Ik heb hem lang gehad en eerlijk gezegd 1 keer een game er in geprakt om te kijken of het werkte
Daarna nooit meer gebruikt en dat zijn de meeste verhalen die ik hoor en meemaak in mijn omgeving.
pi_122826203
U vraagt en FOK! weet te leveren

quote:
'Oude games werken niet op nieuwe PlayStation'
Next Gen • Geplaatst door Ronald (SolidDS) op 13-02-2013 @ 11:34

Het is niet mogelijk om op de volgende generatie Xbox of PlayStation oudere games te spelen. Dat beweert financieel directeur Blake Jorgensen van game-uitgever Electronic Arts in een gesprek met investeerders. De PlayStation 3, Nintendo Wii, Nintendo 3DS en Wii U maken het wel mogelijk games van eerdere spelcomputers te spelen.

Jorgensen deed deze uitspraak toen investeerders vroegen naar een eventuele FIFA-game voor de nieuwe Playstation, mocht deze rond de kerst op de markt komen. "Gamers wachten niet en willen met hun vrienden spelen", zei de topman. Het is daarom niet waarschijnlijk dat sportspellen halverwege het seizoen nog een keer worden uitgegeven voor een nieuwe spelcomputer.

De nieuwste delen in bijvoorbeeld de Madden NFL- en de FIFA-reeks liggen in respectievelijk augustus en september in de winkel. Deze releases vallen veelal samen met de start van het nieuwe sportseizoen.
pi_122826284
quote:

[..]

fijn, maar onrealistisch
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_122826545
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

fijn, maar onrealistisch
De gamesindustrie moet op Yi-Long zijn wensen afgestemd zijn, en Games mogen nooit duurder dan 30 euro zijn, anders "naaien ze ons"!
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:44:31 #249
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122827257
quote:

[..]

Maar komt dat voor Yi?

Ik heb maar een enkele keer een oud spel nog eens willen spelen en vaak viel het dan ook nog tegen. Als de nieuwe Xbox/PS4 er is speel ik nog even de spellen die ik nog even op m'n lijstje heb staan en daarna stap ik over.

Wil wel ooit nog eens KoTOR 1 en 2 gaan spelen omdat die in m'n top 5 beste games ooit staan! En eventueel Morrowind maar moet Skyrim ook nog dus dan kun je beter die gaan spelen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122827482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar komt dat voor Yi?

Ik heb maar een enkele keer een oud spel nog eens willen spelen en vaak viel het dan ook nog tegen. Als de nieuwe Xbox/PS4 er is speel ik nog even de spellen die ik nog even op m'n lijstje heb staan en daarna stap ik over.

Wil wel ooit nog eens KoTOR 1 en 2 gaan spelen omdat die in m'n top 5 beste games ooit staan! En eventueel Morrowind maar moet Skyrim ook nog dus dan kun je beter die gaan spelen.
Het kan handig bij een backlog zijn dat je nog te spelen games op een nieuw kan spelen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')