Aan welke vernieuwing geef jij wel je geld uit?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Denk je dat mensen daar hun geld gaan voor uitgeven? Ik denk van niet.
Het is niet aan mij om dat te bedenken. Daarom: Ik ben erg benieuwd met wat ze gaan komen. 3D is denk ik niet de toekomst. Misschien gaan ze de gameplay wel helemaal omgooien.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan welke vernieuwing geef jij wel je geld uit?
Ik hoop het niet. Dan koop ik hem dus niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:37 schreef satecl het volgende:
Misschien gaan ze de gameplay wel helemaal omgooien.
Maar er is wel veel makkelijker games voor te makenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef robin007bond het volgende:
Een AMD quad core zou ik wat minder spectaculair vinden dan de Cell-processor van toentertijd.
Dat klopt. X86 is een veel makkelijkere architectuur, maar toen de Cell was aangekondigd was het echt: "Wow". Echt ook qua rekenkracht iets waar de computers toen niet aan konden tippen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:53 schreef Geneziz het volgende:
[..]
Maar er is wel veel makkelijker games voor te maken. En omdat de nieuwe Xbox bijna dezelfde CPU zal krijgen dat er (bijna) geen verschil meer in multiplatform games zal zitten.
Cell loopt wel wat achter qua CPU techniekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat klopt. X86 is een veel makkelijkere architectuur, maar toen de Cell was aangekondigd was het echt: "Wow". Echt ook qua rekenkracht iets waar de computers toen niet aan konden tippen.
En wat te denken van de Emotion Engine van de PS2, eigenlijk is het ook toffer die speciaal gemaakte hardware maar niet meer haalbaar tegenwoordig lijkt me.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef robin007bond het volgende:
Een AMD quad core zou ik wat minder spectaculair vinden dan de Cell-processor van toentertijd.
Octa-corequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:48 schreef robin007bond het volgende:
Wat anders? Besef je niet dat de huidige hardware inmiddels erg oud is? En de prestaties van games gewoon afremt?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Denk je dat mensen daar hun geld gaan voor uitgeven? Ik denk van niet.
Zou mijn koop niet af laten hangen van backwards compatibilityquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:07 schreef Yi-Long het volgende:
Qua specs maak ik me weinig zorgen over next-gen. Over backwards compatibility wel.
Als ik over 20 jaar nog een keer mijn geliefde klassieker Valkyria Chronicles wil spelen, of een Ni No Kuni, dan is het wel fijn als dat gewoon mogelijk is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou mijn koop niet af laten hangen van backwards compatibility
Ik houd al mijn consoles gewoon, puur zoals jij al zegt, voor laterquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ik over 20 jaar nog een keer mijn geliefde klassieker Valkyria Chronicles wil spelen, of een Ni No Kuni, dan is het wel fijn als dat gewoon mogelijk is.
Kijk alleen maar naar al die klassieke games die nu opnieuw uitgebracht worden en waar je opnieuw voor mag gaan betalen. Dan heb ik liever gewoon backwards compatibility. Vooral wanneer ze zo'n remake op de een of andere manier weten te verneuken door vernieuwde gameplay-elementen of whatever.
Ik ook. En soms gaan ze dan kapot, en dan kun je niet altijd meer een nieuwe kopen (en 2de hands koop ik liever niet, want dan is vaak de drive al verneukt of whatever).quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik houd al mijn consoles gewoon, puur zoals jij al zegt, voor later
Dat is nog nooit mogelijk geweest op geen enkele console van de laatste generatie?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Yi-Long het volgende:
Als ik over 20 jaar nog een keer mijn geliefde klassieker Valkyria Chronicles wil spelen, of een Ni No Kuni, dan is het wel fijn als dat gewoon mogelijk is.
De 40GB PS3 kon het toch nog wel? (iig de eerste versie van de PS3)quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is nog nooit mogelijk geweest op geen enkele console van de laatste generatie?
De 60Gb heel even ja. En met save games ook nog eens omslachtig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
e 40GB PS3 kon het toch nog wel? (iig de eerste versie va
quote:'Oude games werken niet op nieuwe PlayStation'
Next Gen • Geplaatst door Ronald (SolidDS) op 13-02-2013 @ 11:34
Het is niet mogelijk om op de volgende generatie Xbox of PlayStation oudere games te spelen. Dat beweert financieel directeur Blake Jorgensen van game-uitgever Electronic Arts in een gesprek met investeerders. De PlayStation 3, Nintendo Wii, Nintendo 3DS en Wii U maken het wel mogelijk games van eerdere spelcomputers te spelen.
Jorgensen deed deze uitspraak toen investeerders vroegen naar een eventuele FIFA-game voor de nieuwe Playstation, mocht deze rond de kerst op de markt komen. "Gamers wachten niet en willen met hun vrienden spelen", zei de topman. Het is daarom niet waarschijnlijk dat sportspellen halverwege het seizoen nog een keer worden uitgegeven voor een nieuwe spelcomputer.
De nieuwste delen in bijvoorbeeld de Madden NFL- en de FIFA-reeks liggen in respectievelijk augustus en september in de winkel. Deze releases vallen veelal samen met de start van het nieuwe sportseizoen.
fijn, maar onrealistischquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De gamesindustrie moet op Yi-Long zijn wensen afgestemd zijn, en Games mogen nooit duurder dan 30 euro zijn, anders "naaien ze ons"!quote:
Maar komt dat voor Yi?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kijk alleen maar naar al die klassieke games die nu opnieuw uitgebracht worden en waar je opnieuw voor mag gaan betalen. Dan heb ik liever gewoon backwards compatibility. Vooral wanneer ze zo'n remake op de een of andere manier weten te verneuken door vernieuwde gameplay-elementen of whatever.
Het kan handig bij een backlog zijn dat je nog te spelen games op een nieuw kan spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar komt dat voor Yi?
Ik heb maar een enkele keer een oud spel nog eens willen spelen en vaak viel het dan ook nog tegen. Als de nieuwe Xbox/PS4 er is speel ik nog even de spellen die ik nog even op m'n lijstje heb staan en daarna stap ik over.
Wil wel ooit nog eens KoTOR 1 en 2 gaan spelen omdat die in m'n top 5 beste games ooit staan! En eventueel Morrowind maar moet Skyrim ook nog dus dan kun je beter die gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |