Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die heb ik tot mijn spijt nooit gespeeld, destijds was mijn game perspectief gelimiteerd tot wat er in de intertoys boekjes stond en wat vrienden speelden, en die speelde games van nu. Ik heb ook nooit de snes, nes, genesis, playstation 1 en 2 zelf kunnen ervaren. Vind ik zelf nog steeds jammer, maar als ik er nu aan zou beginnen zou het tegenvallen omdat ik het jeugdsentiment niet heb.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:51 schreef Disorder het volgende:
Ze gaan dus gewoon weer terug naar de basis? De eerste delen nooit gespeeld zie ik. Die waren nog leuk.
Toen kwam die tuning crap..
Enige wat de PC nog in leven houdt is WoW en Total War. Hopelijk wordt Company of Heroes II goed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:55 schreef reinbertio het volgende:
Sowieso lijkt het alsof er de laatste tijden weinig goede games meer uitkomen voor mijn platform. Ik ben zelf een PC-gamer. PC-games zijn vrijwel helemaal verdrongen van de markt. Nieuwe games voor de pc zijn of slechte kloons van xbox/ps3 of van die uitgemolken zooi als bovenstaande.
Jammer!
Alles is anders. De games op mijn oude Xbox waren zo veel beter dan wat er tegenwoordig is. Ik game niet meer, maar wat ik nog heb liggen van de oude Xbox heeft gewoon al een nostalgische waarde gekregen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:55 schreef reinbertio het volgende:
Sowieso lijkt het alsof er de laatste tijden weinig goede games meer uitkomen voor mijn platform. Ik ben zelf een PC-gamer. PC-games zijn vrijwel helemaal verdrongen van de markt. Nieuwe games voor de pc zijn of slechte kloons van xbox/ps3 of van die uitgemolken zooi als bovenstaande.
Jammer!
Ga dan eens beginnen aan de indie markt, kijk wat rond op steam of kijk videos van Totalbiscuit, hij reviewt/let's plays games vanuit een neutraal standpunt en geeft een heel uitgebreide mening die vaak overeenkomt met de mijne.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:55 schreef reinbertio het volgende:
Jammer!
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:01 schreef Lemar het volgende:
Need for Speed Underground.![]()
Muziek in NFSU.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:01 schreef Lemar het volgende:
Need for Speed Underground.![]()
Muziek in NFSU.![]()
Haha goeie manquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De nieuwe Need for Speed is juist tof. Met mooie auto's door een tof landschap racen. Prima spel
Naam + pics?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De nieuwe Need for Speed is juist tof. Met mooie auto's door een tof landschap racen. Prima spel
eensgelijksquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Leuk, nog een user die ik aan m'n ignore lijst kan toevoegen.
Zo ben ik ook hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:03 schreef reinbertio het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik niet veel nieuwe games meer speel, het zijn bij mij ook veel oude games geworden. Iets dat via Windows 7 wel een deuk heeft gekregen. Een van de nieuwste spellen die ik nog speelde was L.A. Noire, helaas ook een port.
GTA 5 gaat nog een kans maken bij mij,
maar daarmee houdt het wel op denk ik. Het heeft er tevens mee te maken dat ik tegenwoordig veel minder tijd heb om te gamen en ik het daarom zonde vind om te investeren in een goede pc.
Damn dat nummer van T.I heb ik echt duizenden keer gedraaid man. Dat was mijn favoriete nummer van NFS Underground. Blijft trouwens nog wel een lekker beatquote:
Die heb ik ook grijs gespeeld hoor met mijn racestuur en gaspedalen, echter de muziek in de Underground NFS games waren wel de smaakmaker.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:14 schreef LethalNinja het volgende:
Al die kinderen die denken dat Underground de eerste en coolste NFS is, dit is juist een gare bs serie voor koters.
Need for speed 1,2,3 waren juist dé NFS games, NFS Hot Pursuit 2010 is btw de beste NFS ooit, gewoon omdat het de beste elementen uit de oude NFS games heeft gecombineerd met een burnout sausje
en dan niet dat gare paradise..
speel dan de muziek van Underground bij een andere NFSquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:15 schreef Lemar het volgende:
[..]
Die heb ik ook grijs gespeeld hoor met mijn racestuur en gaspedalen, echter de muziek in de Underground NFS games waren wel de smaakmaker.
Most Wanted 2012 is dan ook een spel zoals NFS Hot Pursuit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:14 schreef LethalNinja het volgende:
Al die kinderen die denken dat Underground de eerste en coolste NFS is, dit is juist een gare bs serie voor koters.
Need for speed 1,2,3 waren juist dé NFS games, NFS Hot Pursuit 2010 is btw de beste NFS ooit, gewoon omdat het de beste elementen uit de oude NFS games heeft gecombineerd met een burnout sausje
In hoeverre? Ik lees op andere fora juist dat het vooral veel Burnout Paradise invloeden heeft? En die vind ik niet zo leuk (understatement).quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Most Wanted 2012 is dan ook een spel zoals NFS Hot Pursuit.
Idd. TS is in 2004 geboren en heeft het over 'vroeger'quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:19 schreef Life2.0 het volgende:
je zei vroeger, ik dacht dat je dit bedoelde:
[ afbeelding ]
Nee most wanted 2012 is veel mainstreamer, makkelijker en "Moet je eens kijken hoe makkelijk en vet cool het wel niet is om je tijden te vergelijken met al je vrienden" ik heb niet eens vrienden die echt gamen (wel een paar maar die spelen dan weer geen need for speed), laat staan vrienden die games gaan kopen, laat staan vrienden die need for speed gaan kopen. Wat heb ik er dan aan, schijt EA met je verneukte denkwijze wat door die simpele amerikaanse maatschappij nog werkt ook. "kijk vette autos in een stad met politie en coole online stuff", IGN 9/10quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Most Wanted 2012 is dan ook een spel zoals NFS Hot Pursuit.
Most Wanted 2012 = Free roam rijden met exotische auto's en races winnen (die plaatsvinden in de stad o.a.) om kleine upgrades te krijgen (Zoals betere banden etc.). Het rijden is lekker arcade, je vliegt al snel met 150-250km/u door de stad en zo nu en dan krijg je wat politie achter je aan. Prima spel. Geen gezeik met saai tunen enzo, zo nu en dan wat upgrades als je races wint en voor de rest is het door de stad racen op zoek naar nieuwe auto's waar je in kan rijden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:18 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
In hoeverre? Ik lees op andere fora juist dat het vooral veel Burnout Paradise invloeden heeft? En die vind ik niet zo leuk (understatement).
Ik zal sowieso even aangeven wat voor mij NFS is:
- exotische tracks/ parcours
- exotische autos (lambos/ ferraris)
- arcade gameplay
= NFS zoals het hoort te zijn
Ik ben te laat geboren om de epische momenten in de gamehistorie zelf mee te makenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:20 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Idd. TS is in 2004 geboren en heeft het over 'vroeger'.
mainstream volkquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Most Wanted 2012 = Free roam rijden met exotische auto's en races winnen (die plaatsvinden in de stad o.a.) om kleine upgrades te krijgen (Zoals betere banden etc.). Het rijden is lekker arcade, je vliegt al snel met 150-250km/u door de stad en zo nu en dan krijg je wat politie achter je aan. Prima spel. Geen gezeik met saai tunen enzo, zo nu en dan wat upgrades als je races wint en voor de rest is het door de stad racen op zoek naar nieuwe auto's waar je in kan rijden.
Knul, je bent een 17 jarig opdondertje, wat weet jij nou wat mainstream is en niet. Je hebt waarschijnlijk niet eens haar op je ballen. Ga lekker aan je fles sabbelen nieuwflikker.quote:
Ik heb 2 jaar terug de cd weggegooid, download het gewoon..quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:21 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Ik ben te laat geboren om de epische momenten in de gamehistorie zelf mee te maken
dat is niet hetzelfde vrees ik, als ik nu a2 racer 2 ga spelen valt het ook enorm tegen vergeleken met toen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar terug de cd weggegooid, download het gewoon..
okquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Knul, je bent een 17 jarig opdondertje, wat weet jij nou wat mainstream is en niet. Je hebt waarschijnlijk niet eens haar op je ballen. Ga lekker aan je fles sabbelen nieuwflikker.
Ik wil dit soort locatiesquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Most Wanted 2012 = Free roam rijden met exotische auto's en races winnen (die plaatsvinden in de stad o.a.) om kleine upgrades te krijgen (Zoals betere banden etc.). Het rijden is lekker arcade, je vliegt al snel met 150-250km/u door de stad en zo nu en dan krijg je wat politie achter je aan. Prima spel. Geen gezeik met saai tunen enzo, zo nu en dan wat upgrades als je races wint en voor de rest is het door de stad racen op zoek naar nieuwe auto's waar je in kan rijden.
klopt, deel 2 was al kutquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:25 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
dat is niet hetzelfde vrees ik, als ik nu a2 racer 2 ga spelen valt het ook enorm tegen vergeleken met toen.
[..]
ok
Er zijn hier en daar wat kleine offroad plekjes maar die zijn niet zo heel groot. Er zijn wel hier en daar wegen waar je gewoon een tijdje 1 kant op kan racenquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik wil dit soort locaties
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik houd al niet van steden, in NFS 2010 genoot ik ook vooral van bv de rit door de bergen enzo
Die screenshots van hierboven, damn ik weet nog dat dat in die tijd echt WOW graphix waren, top notch, dat je dacht "dat zoiets moois mogelijk is"
Hopelijk komt er een demo, dan kan ik kijken wat ik van de setting/ sfeer vindquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er zijn hier en daar wat kleine offroad plekjes maar die zijn niet zo heel groot. Er zijn wel hier en daar wegen waar je gewoon een tijdje 1 kant op kan racen
Beste elementen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:14 schreef LethalNinja het volgende:
Dit is dus een misverstand, NFS heeft in de kern nooit gedraait om dat tunen. Voor dit soort zaken kan je kiezen voor games als Forza en Gran Turismo etc..quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Beste elementen?
Het spel miste juist het belangrijkste element, dat je er een eigen draai aan kan geven, bijvoorbeeld door voor een eigen auto te sparen of deze te tunen.
Daarnaast waren die achtervolgingen totaal verkracht met al die raketten die je af kon vuren.
Ook vind ik dat je als politie een verdachte stil moet zetten zoals in road challenge of hot pursuit, dat kapotbeuken slaat nergens op.
In de allereerste need for speeds kon je al upgrades kopen voor je auto's hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit is dus een misverstand, NFS heeft in de kern nooit gedraait om dat tunen. Voor dit soort zaken kan je kiezen voor games als Forza en Gran Turismo etc..
toruk hupeldepup hunter ofzo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alles is anders. De games op mijn oude Xbox waren zo veel beter dan wat er tegenwoordig is. Ik game niet meer, maar wat ik nog heb liggen van de oude Xbox heeft gewoon al een nostalgische waarde gekregen.
Dit is trouwens één van mijn favorieten. Met 4 man multiplayer doen op één tv'tje, beetje op dino's of elkaar schieten, damn.Mooie tijden waren dat. Props voor degene die weet welk spel dit is.
[ afbeelding ]
Ik heb: Need for Speed: High Stakes / Road Challenge (1999)quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:48 schreef Rodawa het volgende:
NFS: Underground was gewoon goud, puur goud.
Alles wat daarna komt is uitgemolken troep.
Kan ik mij niet herinneren, ik weet van NFS SE en NFS 3 HP dat ik de tracks die speelde in een Texas achtige omgeving erg vet vond. Ik heb de Lamborghini Diablo SV leren kennen, en dan was er nog een track bij een dolfijnen bassin.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:34 schreef I0_0I het volgende:
[..]
In de allereerste need for speeds kon je al upgrades kopen voor je auto's hoor.
Maar het gaat om het investeren en het bepalen van een eigen tactiek, niet een standaard setje auto's waar je voor kan kiezen voor elke race.
Forza en Gran Turismo en tunen? Ja de hele motor en ophanging en zulks, maar het echte over the top tunen van je auto zoals in de lelijke voorbeelden hieronder? echt niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit is dus een misverstand, NFS heeft in de kern nooit gedraait om dat tunen. Voor dit soort zaken kan je kiezen voor games als Forza en Gran Turismo etc..
Bij high stakes kon je in ieder geval al upgrade pakketten kopen, bij hot pursuit 1 volgens mij ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:36 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Kan ik mij niet herinneren, ik weet van NFS SE en NFS 3 HP dat ik de tracks die speelde in een Texas achtige omgeving erg vet vond. Ik heb de Lamborghini Diablo SV leren kennen, en dan was er nog een track bij een dolfijnen bassin.
Ik koos gewoon één van de supercars en racen maar, maar volgens jou kon je ze dus upgraden? Als het al kon was het mij niet opgevallen!
ik wil tunen godverdommequote:Op zaterdag 3 november 2012 01:44 schreef mschol het volgende:
de enige NFS die tof was was hot pursuit
en de nieuwe NFS Hot pursuit is nog steeds tof
tuning in spellen is voor kinderen die geen echt auto kunnen/willen betalen
Turok: Evolution inderdaad. Ik mis wel die tijden dat je met 3, 4 man voor één tv zat. Zo heb ik op mijn oude Xbox vaak Turok gedaan, maar op Project Gotham Racing etc.quote:
Fixedquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:48 schreef Rodawa het volgende:
NFS: Porsche Unleashed was gewoon goud, puur goud.
Alles wat daarna komt is uitgemolken troep.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:48 schreef reinbertio het volgende:
[..]
Dit.
Sowieso is de enige goede NFS die ik ooit heb gespeeld Hot Pursuit IISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
ik kan mij herinneren dat hij uit kwam, en dat ik em wilde spelen... maarja, helaas was er toen iets waardoor dat niet ging (of pc niet krachtig genoeg, of niet genoeg kennis van illegale zaken of te weinig geldquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Turok: Evolution inderdaad. Ik mis wel die tijden dat je met 3, 4 man voor één tv zat. Zo heb ik op mijn oude Xbox vaak Turok gedaan, maar op Project Gotham Racing etc.
Dit was pas een vette NFS inderdaad! Je had ook van die codes waardoor je met een boomstam of andere onzin kon racen, hilarisch.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik kijk nog met weemoed terug naar Need foor Speed 2 SE:( Ik heb dat spel echt kapot gespeeld, Onze favoriete gamemode was gewoon racen met verkeer aan, en dan proberen zo veel mogelijk auto's te kantelen. Klinkt simpel maar nfs2se had voor zijn tijd een vrij realistisch bost-systeem waardoor kantelende auto's echt schitterend doorrolden. Af en toe vonden we een bus of een vrachtwagen en dan moesten we echt samen tegelijk op de goede plekken botsen om hem om te krijgen, en de aanblik van een rollende schoolbus gaf echt voldoening.
Na nfs2se hebben alle games een ander zwaartekracht systeem gehad waarbij de auto's eigelijk aan de grond geplakt zitten en zelden kantelen.
De graphics waren destijds ook schitterend
Underground was perfect getimed zo na die F&F hype. Maar het spel was gewoon echt goed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:51 schreef Disorder het volgende:
Ze gaan dus gewoon weer terug naar de basis? De eerste delen nooit gespeeld zie ik. Die waren nog leuk.
Toen kwam die tuning crap..
Echt geweldige game. En dan vooral de cheats waarmee in je in andere voorwerpen kon rondrijden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik kijk nog met weemoed terug naar Need foor Speed 2 SE:( Ik heb dat spel echt kapot gespeeld, Onze favoriete gamemode was gewoon racen met verkeer aan, en dan proberen zo veel mogelijk auto's te kantelen. Klinkt simpel maar nfs2se had voor zijn tijd een vrij realistisch bost-systeem waardoor kantelende auto's echt schitterend doorrolden. Af en toe vonden we een bus of een vrachtwagen en dan moesten we echt samen tegelijk op de goede plekken botsen om hem om te krijgen, en de aanblik van een rollende schoolbus gaf echt voldoening.
Na nfs2se hebben alle games een ander zwaartekracht systeem gehad waarbij de auto's eigelijk aan de grond geplakt zitten en zelden kantelen.
De graphics waren destijds ook schitterend
Normaal is alles wat men durft te veranderen aan The Doors heiligschennis, maar ik heb nog steeds een zwak voor NFSU2, dus ook voor deze remix.quote:
Ik had vroeger ook NFSU2 op de pc met forcefeedback stuur en pedalen. Helemaal kapotdood gespeeld toen ik 14 was of zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:09 schreef Compliment het volgende:
Ik had Underground 2 op pc + stuur en pedalen.![]()
Wie wil mij aanraken?
Vooral met 300 door straten racen ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:02 schreef sinepedraap het volgende:
Need for Speed. Leuk tot je 16 bent in Amerika en 18 bent in Nederland.
Als je dat daarna nog speelt![]()
Ga gewoon zelf autorijden
Dat is wel een beetje extreem vindt je niet. Pak dan gewoon de snelweg of de autobahnquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooral met 300 door straten racen ja.
Niks mis met fifaquote:
NFS 3 HP, dat was pas echt NFS zoals het hoort! Heb het origineel nog liggen, ben destijds uren bezig geweest met nieuwe auto's downloaden en toevoegen. Sweet memoriesquote:Op zaterdag 3 november 2012 01:36 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Kan ik mij niet herinneren, ik weet van NFS SE en NFS 3 HP dat ik de tracks die speelde in een Texas achtige omgeving erg vet vond. Ik heb de Lamborghini Diablo SV leren kennen, en dan was er nog een track bij een dolfijnen bassin.
Ik koos gewoon één van de supercars en racen maar, maar volgens jou kon je ze dus upgraden? Als het al kon was het mij niet opgevallen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |