In de allereerste need for speeds kon je al upgrades kopen voor je auto's hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit is dus een misverstand, NFS heeft in de kern nooit gedraait om dat tunen. Voor dit soort zaken kan je kiezen voor games als Forza en Gran Turismo etc..
toruk hupeldepup hunter ofzo?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alles is anders. De games op mijn oude Xbox waren zo veel beter dan wat er tegenwoordig is. Ik game niet meer, maar wat ik nog heb liggen van de oude Xbox heeft gewoon al een nostalgische waarde gekregen.
Dit is trouwens één van mijn favorieten. Met 4 man multiplayer doen op één tv'tje, beetje op dino's of elkaar schieten, damn.Mooie tijden waren dat. Props voor degene die weet welk spel dit is.
[ afbeelding ]
Ik heb: Need for Speed: High Stakes / Road Challenge (1999)quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:48 schreef Rodawa het volgende:
NFS: Underground was gewoon goud, puur goud.
Alles wat daarna komt is uitgemolken troep.
Kan ik mij niet herinneren, ik weet van NFS SE en NFS 3 HP dat ik de tracks die speelde in een Texas achtige omgeving erg vet vond. Ik heb de Lamborghini Diablo SV leren kennen, en dan was er nog een track bij een dolfijnen bassin.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:34 schreef I0_0I het volgende:
[..]
In de allereerste need for speeds kon je al upgrades kopen voor je auto's hoor.
Maar het gaat om het investeren en het bepalen van een eigen tactiek, niet een standaard setje auto's waar je voor kan kiezen voor elke race.
Forza en Gran Turismo en tunen? Ja de hele motor en ophanging en zulks, maar het echte over the top tunen van je auto zoals in de lelijke voorbeelden hieronder? echt niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dit is dus een misverstand, NFS heeft in de kern nooit gedraait om dat tunen. Voor dit soort zaken kan je kiezen voor games als Forza en Gran Turismo etc..
Bij high stakes kon je in ieder geval al upgrade pakketten kopen, bij hot pursuit 1 volgens mij ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:36 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Kan ik mij niet herinneren, ik weet van NFS SE en NFS 3 HP dat ik de tracks die speelde in een Texas achtige omgeving erg vet vond. Ik heb de Lamborghini Diablo SV leren kennen, en dan was er nog een track bij een dolfijnen bassin.
Ik koos gewoon één van de supercars en racen maar, maar volgens jou kon je ze dus upgraden? Als het al kon was het mij niet opgevallen!
ik wil tunen godverdommequote:Op zaterdag 3 november 2012 01:44 schreef mschol het volgende:
de enige NFS die tof was was hot pursuit
en de nieuwe NFS Hot pursuit is nog steeds tof
tuning in spellen is voor kinderen die geen echt auto kunnen/willen betalen
Turok: Evolution inderdaad. Ik mis wel die tijden dat je met 3, 4 man voor één tv zat. Zo heb ik op mijn oude Xbox vaak Turok gedaan, maar op Project Gotham Racing etc.quote:
Fixedquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:48 schreef Rodawa het volgende:
NFS: Porsche Unleashed was gewoon goud, puur goud.
Alles wat daarna komt is uitgemolken troep.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:48 schreef reinbertio het volgende:
[..]
Dit.
Sowieso is de enige goede NFS die ik ooit heb gespeeld Hot Pursuit IISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
ik kan mij herinneren dat hij uit kwam, en dat ik em wilde spelen... maarja, helaas was er toen iets waardoor dat niet ging (of pc niet krachtig genoeg, of niet genoeg kennis van illegale zaken of te weinig geldquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Turok: Evolution inderdaad. Ik mis wel die tijden dat je met 3, 4 man voor één tv zat. Zo heb ik op mijn oude Xbox vaak Turok gedaan, maar op Project Gotham Racing etc.
Dit was pas een vette NFS inderdaad! Je had ook van die codes waardoor je met een boomstam of andere onzin kon racen, hilarisch.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik kijk nog met weemoed terug naar Need foor Speed 2 SE:( Ik heb dat spel echt kapot gespeeld, Onze favoriete gamemode was gewoon racen met verkeer aan, en dan proberen zo veel mogelijk auto's te kantelen. Klinkt simpel maar nfs2se had voor zijn tijd een vrij realistisch bost-systeem waardoor kantelende auto's echt schitterend doorrolden. Af en toe vonden we een bus of een vrachtwagen en dan moesten we echt samen tegelijk op de goede plekken botsen om hem om te krijgen, en de aanblik van een rollende schoolbus gaf echt voldoening.
Na nfs2se hebben alle games een ander zwaartekracht systeem gehad waarbij de auto's eigelijk aan de grond geplakt zitten en zelden kantelen.
De graphics waren destijds ook schitterend
Underground was perfect getimed zo na die F&F hype. Maar het spel was gewoon echt goed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:51 schreef Disorder het volgende:
Ze gaan dus gewoon weer terug naar de basis? De eerste delen nooit gespeeld zie ik. Die waren nog leuk.
Toen kwam die tuning crap..
Echt geweldige game. En dan vooral de cheats waarmee in je in andere voorwerpen kon rondrijden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:30 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik kijk nog met weemoed terug naar Need foor Speed 2 SE:( Ik heb dat spel echt kapot gespeeld, Onze favoriete gamemode was gewoon racen met verkeer aan, en dan proberen zo veel mogelijk auto's te kantelen. Klinkt simpel maar nfs2se had voor zijn tijd een vrij realistisch bost-systeem waardoor kantelende auto's echt schitterend doorrolden. Af en toe vonden we een bus of een vrachtwagen en dan moesten we echt samen tegelijk op de goede plekken botsen om hem om te krijgen, en de aanblik van een rollende schoolbus gaf echt voldoening.
Na nfs2se hebben alle games een ander zwaartekracht systeem gehad waarbij de auto's eigelijk aan de grond geplakt zitten en zelden kantelen.
De graphics waren destijds ook schitterend
Normaal is alles wat men durft te veranderen aan The Doors heiligschennis, maar ik heb nog steeds een zwak voor NFSU2, dus ook voor deze remix.quote:
Ik had vroeger ook NFSU2 op de pc met forcefeedback stuur en pedalen. Helemaal kapotdood gespeeld toen ik 14 was of zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:09 schreef Compliment het volgende:
Ik had Underground 2 op pc + stuur en pedalen.![]()
Wie wil mij aanraken?
Vooral met 300 door straten racen ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:02 schreef sinepedraap het volgende:
Need for Speed. Leuk tot je 16 bent in Amerika en 18 bent in Nederland.
Als je dat daarna nog speelt![]()
Ga gewoon zelf autorijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |