Nee, zijn probleem is dat hij het niet binnen de ring houdt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:28 schreef waxmask het volgende:
Vies eng mannetje is het...als je leeft om anderen pijn te doen en doodsbang heb je geen recht van leven....
Begrijp me niet verkeerd, een vechtsport kan op techniek super mooi zijn, maar als je het doet om iemand te slopen is het niet mooi meer, maar dat is dan ook mijn mening.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zijn probleem is dat hij het niet binnen de ring houdt.
Misschien moet hij zijn leed eens met Bram M gaan delen.quote:
Vriendelijke jongen met 12 baco in je mik.quote:
Ok, bedankt man.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:33 schreef gosschalks het volgende:
[ afbeelding ]
Petra is echt knap trouwens!
In tegenstelling tot Ingeborg..
[ afbeelding ]
Geweldige vergelijking.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:33 schreef gosschalks het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor de mededeling.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:33 schreef gosschalks het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit een poging tot woordgrap?quote:
De overheid zegt dus; minder eten. Als je moet schijten moet je schijten!quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
Ik heb crisis in de anus, binnenkort even naar de wc.
Mijn portie is al met de grondfax naar Griekenland...quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
Ik heb crisis in de anus, binnenkort even naar de wc.
Ze kunnen het ook verbieden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
De overheid zegt dus; minder eten. Als je moet schijten moet je schijten!
Dan wordt het een schijtzooi, hoe je het wendt of keert.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze kunnen het ook verbieden.
Kijken hoe dat uitpakt.
Het gaat over seks en kijk eens wie we daar hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:49 schreef Karina het volgende:
Die advertenties weet ik ook nog wel, die stonden zelfs in de Vrij Nederland
Ik keek voor Ad Visserquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Het gaat over seks en kijk eens wie we daar hebben.
Jij ook met je beschilderde boobies op Kralingen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:49 schreef Karina het volgende:
Die advertenties weet ik ook nog wel, die stonden zelfs in de Vrij Nederland
Hehe nee dat niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij ook met je beschilderde boobies op Kralingen?
Zeggen ze alleen om moslims te paaien.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:56 schreef xzaz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA Maar dat was ZOOOOOOOOOOOO erg en dit niet.. dit was "in de geest van de tijd"
Waxmask blijft nog op nummer 1, maar hij is een goede nummer 2 ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:58 schreef marcodej het volgende:
Ik vind xzaz een aanwinst voor dit topic.
Nee jij bent lekker.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:58 schreef marcodej het volgende:
Ik vind xzaz een aanwinst voor dit topic.
quote:Steven de Jongh
Oud-wielrenner gaf zijn dopinggebruik toe.
Thomas Erdbrink
Journalist over expositie Censorship Daily en werk bij The New York Times.
Had ik ook vandaag een keer.quote:
Dat kan ook niet bijster interessant wordenquote:
vroeg ik me ook al afquote:
Is dus gewoon zo'n islam dingetje.quote:'Censorship Daily' is een selectie van het oud papier van Thomas Erdbrink. Hij woont in Iran en heeft een abonnement op de 'islamitische editie' van NRC Handelsblad.
Als zijn krant in onberispelijke staat in Teheran op de deurmat ploft, blijkt hij niet de eerste lezer van de krant te zijn. De Iraanse autoriteiten hebben de inhoud al geïnspecteerd.
Zij speuren naar afbeeldingen die ongeschikt zijn voor de ogen van de inwoners van de Islamitische Republiek. Die verboden elementen worden vervolgens zorgvuldig bestreden met schaar, liniaal en blauw stickermateriaal.
De foto wordt zoveel mogelijk intact gelaten, alleen het uiterst noodzakelijke wordt afgeplakt. Het is authentiek knutselwerk met voor iedere plakambtenaar ruimte voor een persoonlijke benadering. Hoeveel van een bloot been mag worden gezien blijkt arbitrair en een verdwaald geslachtsdeel wordt over het hoofd gezien.
Sinds een jaar ontbreken ineens de blauwe stickers in de Nederlandse krant. Om onduidelijke redenen wordt er niet meer afgeplakt. Daarom als eerbetoon, de beste voorbeelden van het ambachtelijke censuurwerk van de Iraanse ambtenarij.
Ik dacht dat het een bestseller van hem was. Jammer.quote:Op maandag 5 november 2012 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af
[..]
Is dus gewoon zo'n islam dingetje.
Zeker.quote:Op maandag 5 november 2012 23:00 schreef Specularium het volgende:
Netjes dat ze hier even aandacht aan besteden.
Sinds dat Friso-stukje heb ik mijn twijfels bij hun goede bedoelingen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:00 schreef Specularium het volgende:
Netjes dat ze hier even aandacht aan besteden.
Friso stukje?quote:Op maandag 5 november 2012 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds dat Friso-stukje heb ik mijn twijfels bij hun goede bedoelingen.
Hij zal doelen op de inschattingsfout van het NRC indertijd.quote:
dat jaquote:Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef marcodej het volgende:
Mingelen die het wil relativeren omdat de NOS faalt.
De Koningin faalde...die had gewoon moeten wachten.quote:Op maandag 5 november 2012 23:07 schreef marcodej het volgende:
Mingelen die het wil relativeren omdat de NOS faalt.
Hij heeft een andere toupettenleverancier.quote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef OProg het volgende:
Ferry heeft trouwens wel eens een betere kleurspoeling gehad.
De knip-en-plak ambtenaren.quote:
Niet langer dan 3 maanden, want als hij langer van die vunzige plaatjes ziet raakt zijn geest verdorven.quote:Op maandag 5 november 2012 23:34 schreef themole het volgende:
[..]
Ik zie zo'n kerel al helemaal bezig.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch vreemd dat hij z'n grootste overwinningen na die periode heeft geboekt.
Toen werd de rest namelijk ook schoner.quote:Op maandag 5 november 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat is op zich netjes...dat NSB-gedrag van die ex-teamgenoten van Lance is misselijkmakend.quote:Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef OProg het volgende:
Hij durft de ploeggenoten en teamarts niet te verlinken dus.
Precies.quote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is op zich netjes...dat NSB-gedrag van die ex-teamgenoten van Lance is misselijkmakend.
Lance was daarentegen een lieverdje tegen zijn ploeggenoten en andere wielrenners.quote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is op zich netjes...dat NSB-gedrag van die ex-teamgenoten van Lance is misselijkmakend.
Dat was ook een kutlul.quote:Op maandag 5 november 2012 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Lance was daarentegen een lieverdje tegen zijn ploeggenoten en andere wielrenners.
idd ook op die vragen op wat het nou precies doet geeft ie vage antwoordenquote:Op maandag 5 november 2012 23:42 schreef marcodej het volgende:
Zodra hem specifiek gevraagd wordt over hoe en wanneer draait hij om de vragen heen. Je ziet hem bij die vragen ook kort nadenken voordat hij kort en algemeen antwoord geeft.
Typische net-niet bekentenis dit.
Wilde net zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:42 schreef marcodej het volgende:
Zodra hem specifiek gevraagd wordt over hoe en wanneer draait hij om de vragen heen. Je ziet hem bij die vragen ook kort nadenken voordat hij kort en algemeen antwoord geeft.
Ervan uitgaande dat hij na die periode inderdaad schoon was. Bij dit soort bekentenissen zeggen ze ook altijd dat ze hun overwinningen wel schoon behaald hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Precies. Ze hebben altijd maar 1 keer doping gebruikt. Museeuw is wat dat betreft de allerergste huichelaar.quote:Op maandag 5 november 2012 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat hij na die periode inderdaad schoon was. Bij dit soort bekentenissen zeggen ze ook altijd dat ze hun overwinningen wel schoon behaald hebben.
De Jongh wordt er niet geloofwaardiger op.
Leipheimer stopte er werd spontaan 3e in de tour en 2e in de Vuelta.quote:Op maandag 5 november 2012 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies. Ze hebben altijd maar 1 keer doping gebruikt. Museeuw is wat dat betreft de allerergste huichelaar.
Museeuw heeft laatst juist toegegeven zijn hele carriere doping te hebben gebruikt, als een van de weinigen uit dat tijdperk.quote:Op maandag 5 november 2012 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies. Ze hebben altijd maar 1 keer doping gebruikt. Museeuw is wat dat betreft de allerergste huichelaar.
Mja, de Jongh was er niet bij in de Tour natuurlijk.quote:Op maandag 5 november 2012 23:50 schreef marcodej het volgende:
Toch ook enige twijfel bij de vraag of Sky de Tour clean gewonnen heeft.
Pauw legde 'm ook wel de woorden in de mond. Was weer irritant bezig.quote:Op maandag 5 november 2012 23:42 schreef marcodej het volgende:
Ze zijn het geklaag over het aantal gasten zat en zetten er dus gewoon 11 neer?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:40 schreef golfer het volgende:
Met maar liefst twee tafels aan gasten!
Wat doet Erben erbij dan? Ik denk dat Frederique die daar al jaren werkt meer verstand heeft van Amerika dan hij.quote:
Erben had gewoon niks te doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Wat doet Erben erbij dan? Ik denk dat Frederique die daar al jaren werkt meer verstand heeft van Amerika dan hij.
Sorry, bedoelde: waarom gaat die Frederique zitten bellen voor Obama dan,,,quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Wat doet Erben erbij dan? Ik denk dat Frederique die daar al jaren werkt meer verstand heeft van Amerika dan hij.
Die renners wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Specularium het volgende:
Er zijn zoveel doden, niemand geeft een neuk om dat rennen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:11 schreef Specularium het volgende:
Parcourtje uitstippelen met lichamen.
ja ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef Specularium het volgende:
Er zijn zoveel doden, niemand geeft een neuk om dat rennen.
Doe jij dat even. Heb je ook wat.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frederique_van_der_Walquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:13 schreef Syntix het volgende:
Wie is die betweter (vrouw). 5 min. en ik heb nu al een hekel aan dr.
Viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
Wow, nietszeggende generaliserende clicheetjes van Frederique.
Kijk.quote:
Oke ik lette niet goed op!quote:
Tot 23:55 uurquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:18 schreef matthijst het volgende:
Wel mooi dit, hoe lang duurt die show?
Een VVDer over het teleurstellen van kiezers is nu ook wel weer grappig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef alors het volgende:
Hans hoopt het ook volgens mij, echte liberaal he
Ja de ironie hequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Een VVDer over het teleurstellen van kiezers is nu ook wel weer grappig.
Kai heeft de organisatie van Romney gezien, en die ik volgens zijn expertise zo goed, dat hij niet kàn verliezen....quote:
Ik denk dat het meer CDA vs SGP isquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Kai heeft de organisatie van Romney gezien, en die ik volgens zijn expertise zo goed, dat hij niet kàn verliezen....![]()
Trouwens is het wel weer een stukje popijopie-politiek van Van Baalen, Romney is de rechterzijde, en dus is Van Baalen pro. Een rechts kiest rechts-ding. Terwijl Obama waarschijnlijk veel dichter bij de VVD staat. En waarschijnlijk nog rechts van de VVD ook.
Verder had Romney de routine natuurlijk ook door de debatten die om de Republikeinse afvaardiging gingen. Maar die andere twee heeft Romney gewoon verloren. Volgens alle maatstaven die je kan hebben. Maar ik ben het wel eens met wat er aan tafel gezegd wordt dat Obama er alleen maar iets te verliezen had, en Romney iets te winnen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:33 schreef OProg het volgende:
Romney is waarschijnlijk een maand aan het voorbereiden geweest op het debat en Obama door drukte 3 uur.
Als je je een beetje bekend maakt met de standpunten rondom de sociale issues denk je daar wel anders over. Ondanks dat de Amerikanen erg religieus zijn heeft religie niet zo'n rol. Beiden zijn ze namelijk pro-religie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer CDA vs SGP is
De Republikeinen hebben dezelfde standpunten als de SGP hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:39 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als je je een beetje bekend maakt met de standpunten rondom de sociale issues denk je daar wel anders over.
ethisch ja, sociaal niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Republikeinen hebben dezelfde standpunten als de SGP hoor.
Ik noem een voorbeeld: gezondheidszorg. Denk je werkelijk dat ze daar hetzelfde in staan? Religie heeft niet zo'n grote rol, afgezien van een crazy-few die niet geloven dat Obama niet pro-God is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Republikeinen hebben dezelfde standpunten als de SGP hoor.
De gematigde republikein lijkt wel uitgestorven te zijn, idd. Iig onder de prominenten. Michael Steele misschien, maar die heeft geen invloed meer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
Alles wat Republikeins is is ook verschrikkelijk.
Dat niet, maar ook de SGP is voor een kleinere overheid en meer eigen verantwoordelijkheid. Ook op sociaaleconomisch terrein is de SGP misschien wel de meest rechtse partij van Nederland.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:42 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik noem een voorbeeld: gezondheidszorg. Denk je werkelijk dat ze daar hetzelfde in staan? Religie heeft niet zo'n grote rol, afgezien van een crazy-few die niet geloven dat Obama niet pro-God is.
Hij heeft wat dat betreft ook een dubieus verleden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Hans van Baalen.... ik zie hem op de een of andere manier altijd voor me als dikke vatsige mof in SS uniform.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft wat dat betreft ook een dubieus verleden.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Hans van Baalen.... ik zie hem op de een of andere manier altijd voor me als dikke vatsige mof in SS uniform.
Dat wist ik niet eens, maar het verbaast me niets.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft wat dat betreft ook een dubieus verleden.
"Bij de Tweede Kamerverkiezingen 1998 werd Van Baalen gekozen in de Tweede Kamer. Publicaties over rechts-extremistische en racistische sympathieën in zijn jeugd en zijn studententijd leidden er echter toe dat hij afzag van zijn zetel in het parlement. De druppel was de publicatie van een brief in het weekblad Vrij Nederland, die Van Baalen als 16-jarige jongen zou hebben geschreven aan Joop Glimmerveen, de leider van de Nederlandse Volks-Unie."
Wow, een duidelijke onthulling inderdaad.quote:
Overschat wijf die alles mee krijgt omdat ze zo leuk overkomt oid, maar feitelijk nooit een duidelijke hit gescoord heeft. Cultuursubsidie-/Auvibel-taks-zangeres.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wow, een duidelijke onthulling inderdaad.
[..]
Overschat wijf die alles mee krijgt omdat ze zo leuk overkomt oid, maar feitelijk nooit een duidelijke hit gescoord heeft.
Probeer jij haar maar eens in te huren. Die krijgt echt geen subsidie hoor, die verdient zelf genoeg.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Fixed. Cultuursubsidie-/Auvibel-taks-zangeres
World of Hurtquote:
Ditquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:55 schreef Paxcon het volgende:
Want alleen als je hits scoort ben je een goede artiestIk heb artiesten die ik geweldig vind maar die geen hits scoren omdat het grote kuddevolk alleen commerciele pop luistert.
Jepquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:56 schreef Paxcon het volgende:
is er een livetopic voor de verkiezingen?
Tuurlijk krijgt ze subsidie. Dat is bij alle Nederlandse artiesten zo. Net dat ze een extra bedrag krijgen uit de verkoop van harde schijven en andere data-dragers.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:55 schreef Roolio het volgende:
[..]
Probeer jij haar maar eens in te huren. Die krijgt echt geen subsidie hoor, die verdient zelf genoeg.
Ja hoor. Iedereen krijgt subsidie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:57 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgt ze subsidie. Dat is bij alle Nederlandse artiesten zo. Net dat ze een extra bedrag krijgen uit de verkoop van harde schijven en andere data-dragers.
Van wie krijgt ze dan subsidie?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:57 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgt ze subsidie. Dat is bij alle Nederlandse artiesten zo. Net dat ze een extra bedrag krijgen uit de verkoop van harde schijven en andere data-dragers.
Daar had je wel de nodige tijd voor nodig, nietwaar? Effe wezen googlen wellicht?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
World of Hurt
I'm Not So Tough
Puzzle Me
The Great Escape
blablabla zoveel meer, ik vind het allemaal kut hoor, behalve haar country werk.
Ga weg manquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:58 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Daar had je wel de nodige tijd voor nodig, nietwaar? Effe wezen googlen wellicht?
Niet als je van TMF generatie bent.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:58 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Daar had je wel de nodige tijd voor nodig, nietwaar? Effe wezen googlen wellicht?
Ze is me iets te opgewonden over haar scherm. Geef mij maar Herman de Schermman wat dat betreft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit lekker naar Astrid Kersseboom te kijken
Leuk, alleen moet je niet vergeten dat ze niet voor niets zo bekend is geworden. Ze is commercieel ontzettend gepushed. Als je een goede artiest bent met weinig airplay, ben je niet zo bekend.quote:
Ja, komt hij nog langs ergens vannacht? Geen verkiezingen zonder Herman natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze is me iets te opgewonden over haar scherm. Geef mij maar Herman de Schermman wat dat betreft.
Een Koekoekje zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze is me iets te opgewonden over haar scherm. Geef mij maar Herman de Schermman wat dat betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |