Hihi.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:45 schreef Renesite het volgende:
Ik maakte een met titel: "cava opent hem toch niet"
Moet je daar doen?quote:
Eng ? Nee toch? Juist leuk. Daten als je al iemand hebt, da's wel raar. Vooral als je met je date in het eetcafe zit, bij het raam, en je maatje komt toevallig voorbijgelopen en ziet jullie zitten...quote:
Och, is Nederland dan zo speciaal?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:00 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ben al ruim tien jaar uit Nederland en wil nooit meer terug.
Maar goed, zeg nooit nooit.
Dank je, thuis spraken we amper Nederlands, maar ik deed wel goed mijn best op school en heb het bijgehouden met correnspondentie mete en strenge tante. Maar je moet me niet horen praten...quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:00 schreef Peter het volgende:
Het Nederlands typen is toch prima op niveau.
Kan je de G wel zeGGen? Ggggroningen!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:01 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dank je, thuis spraken we amper Nederlands, maar ik deed wel goed mijn best op school en heb het bijgehouden met correnspondentie mete en strenge tante. Maar je moet me niet horen praten...
Grooningquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Grunn'n. Alleen een Groninger kan het zo uitspreken als bedoeld.
"Amerika" is het hele continent. Ik neem aan dat je de USA bedoeld. Er zijn mentaliteits verschillen hoor. Elke staat heeft wel z'n eigen gezicht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind Nederland best fijn. Ben wel in Amerika geweest (vakantie weliswaar maar toch...) en da's mij daar veel te individualistisch.
Bij nader inzien is het wel heel frappant, want het is net alsof ik respons had, terwijl we het niet van elkaar wisten....quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:45 schreef Renesite het volgende:
Ik maakte een met titel: "cava opent hem toch niet"
Vrijdagavond is bij mij de avond dat ik brak ben, onderuit zak en zo slaap.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:31 schreef Cavalinho het volgende:
Waar ben je zo moe van? Hard gewerkt vandaag?
Laten we het erop houden dat ik werk in de 'sociale zekerheid' en mensen bijsta in hun financiële puinhoopquote:
Rene is part-time conexxion bus chauffeurquote:
Wisselendquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:47 schreef Cavalinho het volgende:
Ojee. En zijn ze dan dankbaar of krijg je vaak boze mensen?
Klopt. Dat doe ik ernaast.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:47 schreef quer het volgende:
[..]
Rene is part-time conexxion bus chauffeur
Nou ja, als het dan maar een beetje in evenwicht is. Ook veel werk mee naar huis, of valt het mee?quote:
Lijkt me wel leuk.quote:
Voornamelijk gedachtes/denkwerk mee naar huis.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:48 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Nou ja, als het dan maar een beetje in evenwicht is. Ook veel werk mee naar huis, of valt het mee?
Is nie woarquote:
Op een eerste date naar de bioscoop gaan doe ik meestal alleen als ik vooraf al heel erg twijfels heb of ik de ander wel leuk ga vinden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef Ang3l het volgende:
Naar de bioscoop met ene date...
Lekker 2 uur langs niks zeggen en elkaar niet aankijken
Eens.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef Cavalinho het volgende:
Spaghetti staat op de lijst van dingen die je niet op een eerste date moet eten. Wegens lastigheidsgraad.
Ik zou me daar best ongemakkelijk bij voelen (helemaal op een eerste date...). Maar ik ben dan ook niet zo heel erg van openbare genegenheid.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:27 schreef Cavalinho het volgende:
Nee niet in de bios, thuis.
Maar een hand op je arm vind je al erg?
Dat eerste wist ik wel, dat laatste heb ik ook wel een antwoord op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:33 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een poos met een gast staan praten (nou ja, hij met mij vooral) die wel vijf keer vertelde dat ie een vrouw en kind had en dat zijn vrouw niet wist dat ie er een man op nahield. Schijnt vaker voor te komen hier, maar wel interessant in het licht van de discussie eerder vanavond.
Overigens was het eenflaming queen dus hoe hij het verborgen houdt, is me een raadsel
Het kunnen ook 3 mensen zijn die aan de chemo zitten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:13 schreef Ang3l het volgende:
En toch heb je dan ff schrik in een tunnel als je er alleen loopt en er drie van die kaalgeschoren koppen je tegemoet lopen. Mini erfenis van t rik incident.
Vriend van me is dit jaar in een tunnel in elkaar geslagen door drie man omdat ie hand in hand liep met z'n vriendje. Heeft super veel impact op hem. Maar ik merk nu ook wel wat bij mij.
Die boos kijken vanwege hun leed in de wereld! Shit. Had ze dus eigenlijk ff moeten knuffelen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het kunnen ook 3 mensen zijn die aan de chemo zitten.
Of iig sterkte wensen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die boos kijken vanwege hun leed in de wereld! Shit. Had ze dus eigenlijk ff moeten knuffelen?
Ligt er aan in welke filmquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:28 schreef Steve het volgende:
Er werd mij gister verteld dat ik op Jim Carrey lijk.
Of ik dat nou zo'n compliment vind....
Dus Amerikanen hebben dat zowaar door? Dat Cuba bijvoorbeeld one big mess is door Sandy?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:32 schreef Cavalinho het volgende:
Men is een beetje boos over het feit dat Sandy wel meer landen getroffen heeft en daar hoor je nauwelijks wat over, maar dat heeft ook wel te maken met het inwonersaantal dat getroffen is en de grootte van impact.
Jij bent echt waar homofoben bang voor zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:06 schreef Ang3l het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hetero:
Hey. Ik wil je wat belangrijks vertellen.....
Ik heb vanochtend tegen m'n ouders verteld dat ik op mannen val.
Oke. Next!
De Amerikanen zijn niet bezorgd om de "duivel".quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus Amerikanen hebben dat zowaar door? Dat Cuba bijvoorbeeld one big mess is door Sandy?
Buiten Amerika ligt niks, denken ze. Bekend verhaal.
Besmettelijk?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent echt waar homofoben bang voor zijn.
Sja, veel hetero's zullen het toch als belediging opvatten als je vraagt of ze homo zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:32 schreef Cavalinho het volgende:
De vraag "ben je homo?" wordt trouwens maar weinig gesteld. Even terugkomend op dat gebeuren van wonderer.
Ik gaf bv ook als antwoord in "is hij homo of niet?" -topics: "Vraag het hem!"
En dan blijkt dat bijna niemand dat echt wil doen. Bijna alsof het taboe is.
Want homo lijkt ook wel een heel beladen woord.
Dus ja, als er mensen zijn met vermoedens, maar niemand wat vraagt en de homo niks zegt, kan het lang verborgen gehouden worden.
Uit de kast komen gaat ook bijna altijd vanuit de persoon zelf en niet omdat anderen zeggen van "he, volgens mij ben je homo dus kom er maar voor uit."
Dus kun je ook in de kast blijven.
Sja, Obama heeft toch een redelijk middelmatig presidentschap gehad. Hoop wel dat hij wint, met Romney gaat Amerika alleen maar achteruit.quote:Iets heel anders, ik had gedacht en gehoopt dat Obama wel ruim voor zou staan in de polls, maar dat valt zwaar tegen. Het is nek aan nek.
Ik houd niet van dat soort spanning.
Die beslissing kwam wel heel erg laat ja... Ik ken mensen die er speciaal voor naar NY zijn gegaan, die waren er inmiddels wel speciaal voor naartoe gegaan...quote:New York Marathon gaat niet door. Op zich is er wel begrip, maar veel hebben zoiets van dat hadden ze eerder moeten beslissen, want nu moesten er evacuees uit de hotels vertrekken wegens de reserveringen van de runners.
Typisch.quote:Er worden benefiet dingen georganiseerd en er zijn fondsen waar op gestort kan worden.
Men is een beetje boos over het feit dat Sandy wel meer landen getroffen heeft en daar hoor je nauwelijks wat over, maar dat heeft ook wel te maken met het inwonersaantal dat getroffen is en de grootte van impact.
Ik heb het wel eens vaker gehoord (niet vaak maar toch), dus er zal wel iets van gelijkenis zijn.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:06 schreef Ang3l het volgende:
Hetero:
Oke. Next!
Maar ik ben al uit de kast.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie ook geen Jim in je.
Ik zie liever mij in je.
Dan ga je er straks weer terug in. Dat gebeurt er soms ook bij Ang3l.quote:
Wonderer noemt me niet voor niets vlinder.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:32 schreef Steve het volgende:
Je gaat er bij Ang3l in en komt er altijd weer anders uit dus?
Wat heb je dan in hemelsnaam met Wonderer uitgespooktquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wonderer noemt me niet voor niets vlinder.
Staat voor transformatie
Ik gok zo dat jij dat niet zou willenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bij Ang3l er in gaan, ik weet niet of ik dat wel zou willen..
Hij maakt van alles en iedereen een homoseksuele man denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb je dan in hemelsnaam met Wonderer uitgespookt!
Ik hou niet zo van HEMA worstquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Bij Ang3l er in gaan, ik weet niet of ik dat wel zou willen..
Nouja, ik vind het zelf net zoeits als vragen of blond wel de eigen haarkleur is als je vermoed dat het geblondeerd is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Sja, veel hetero's zullen het toch als belediging opvatten als je vraagt of ze homo zijn.
Ze zijn te scheiterig om er voor hun omgeving voor uit te komen (het is schandalig dat het zo'n issue is in de maatschappij dat mensen niet zichzelf kunnen zijn), maar als ze dan met homo's omgaan blijkt dat de wereld niet vergaat en dan is het plots anders voor ze.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Ze zijn echt allemaal geen hetero. Het zit er gewoon in, maar het moet er alleen nog even uit durven. Ik ben die push vaak. Tja.
OMGquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:06 schreef Ang3l het volgende:
Hetero:
Oke. Next!
Oeh ik heb dezelfde hoektanden als Chase Crawford. Ik lijk op Chase Crawfordquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:24 schreef Cavalinho het volgende:
Jim Carey heeft een nogal karakteristiek gebit... Is wel byzonder als een ander dan ook zo heeft.
Het was een geintjequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:12 schreef Cavalinho het volgende:
Niet op basis van het gebit alleen, maar als je kop lijkt en het typische gebit is er niet bij, lijk je gewoon niet, punt.
Dat is net zoiets als mensen die beweren dat Erik op weet ik het wie allemaal lijkt die maar een beetje bolle kop en zo'n baartje heeft.
Is het woord "lijken" alleen maar bedoeld als " vage gelijkenis"? Dan heb ik niks gezegd.
Ik had meer een spitting image in mijn hoofd als mensen het hebben over hij lijkt op die en die. Ook mijj fout natuurlijk om het zo uit te leggen.
Je wil niet weten hoe vaak dat gebeurtquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:12 schreef Cavalinho het volgende:
Dat is net zoiets als mensen die beweren dat Erik op weet ik het wie allemaal lijkt die maar een beetje bolle kop en zo'n baartje heeft.
Maar dat betekent dan automatisch dat het 'uit' is?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Hij sms'te om me te bedanken omdat ie dankzij mij die stap heeft durven zetten.
Uhm. Graag gedaan. Niet dat ik echt iets gedaan heb. Behalve seks. Maar ach.
Vind het wel een knappe stap van 'm
Ik heb het hier al een paar keer meegemaakt, dus ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak dat gebeurt.
Ja sorry, ik ga overal serieus op in.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het was een geintje
Daarom ook deals PI
Nooit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
@erik: wanneer ga je dat borsthaar eens weghalen? (fotoboek)
Lekker doorheen kroelen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je er maar niks van ziet als je je overhemd hebt dichtgeknoopt (dat er niks bovenuit komt krullen bedoel ik).
Tsja. 't is wat donker op die foto.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:39 schreef Steve het volgende:
Ik moet mijn vage foto ook maar eens vervangen met een andere vage foto.
Jawel, daarom eet ik ze ook nog nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Is dit niet meer het tijdstip voor een avondmaal?
*Schouderklopt.*quote:
Echte mannen doen pas een muts op als de ijsberen een trui aandoen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:49 schreef Cavalinho het volgende:
Hahaha. Nou best mooi gebied, daar niet van, als ik ooit naar Nederland zou moeten is dat wel een eerste keus om te verblijven denk ik, maar nu mij te koud.
Ga je nu over echte mannen beginnen in het homo-topic?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echte mannen doen pas een muts op als de ijsberen een trui aandoen.
Die zijn hier toch ook?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ga je nu over echte mannen beginnen in het homo-topic?
dan ben ik een echte man want ik draag nooit mutsen of truienquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echte mannen doen pas een muts op als de ijsberen een trui aandoen.
--->quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ben ik een echte man want ik draag nooit mutsen of truien
Ja, maar het is hier koud. Zelfs met verwarming.quote:
Nee, een gebreide wollen grijze muts.quote:
Ik moet nogsteeds de meneer van de kachel bellen. Maar ik ben eigenlijk nooit thuis tijdens 'kantooruren'.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hier 22.7.![]()
En buiten is het 6...
Is leuk hoor! Vooral Feyenoordquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voetbal. Ook al niet echt iets voor homo's....
De verwarming bijna aan hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:12 schreef Vlarp het volgende:
20 graden binnen. Heb voor het eerst vandaag de hele dag de verwarming wel bijna aan gehad.
Jawelquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De verwarming bijna aan hebben? Dus gewoon niet aan?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:21 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ben geen echte man. Hoewel men over het algemeen wel opkijkt van wat ik uit mijn broek haal.
Cadeau?quote:
Oh en dit zou op zich ook een discussie kunnen worden.quote:
Ja, da's waar, ik zie je punt, maar mannen die er (nog) geen hebben, laten zich er een aanmeten of hebben op z'n minst een packy voor de schijn, want het hoort er blijkbaar wel bij. Over het algemeen mag je toch stellen dat je bij een man een "trui"quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh en dit zou op zich ook een discussie kunnen worden.
Het verschil is dat ik over situaties een mening heb, en jij mij persoonlijk aanvalt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is geen ruzie. Ik geef gewoon mijn mening, en als iemand daar niet tegen kan dan is dat zijn probleem (beetje hetzelfde als Cavalinho doet bij alles en iedereen).
Dat is toch nergens meer voor nodig met de automatische updates.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef Waxxer het volgende:
Vogens mij drukt iemand aan de andere kant van de wereld momenteel héél vak op F5.
Oh ja, dat had ik uitgeschakeld als nieuwerwetse man...quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat is toch nergens meer voor nodig met de automatische updates.
Het is nooit aan geweestquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dat betekent dan automatisch dat het 'uit' is?
Nouja, eerst de seks,,, en nu de uit de kast naar zijn ouders.... Grootse gebeurtenissen bij hem dus...quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is nooit aan geweestIk mag hopen dat hij dat ook weet, want ik zit er niet echt op te wachten
Het past niet bij me.quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, jij valt noooooit iemand aan.
Great sentence dude.quote:Op zondag 4 november 2012 10:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik denk dat het een kwestie vinden van de gulden middenweg.
Bedankt K'ung-fu-tzu.quote:Op zondag 4 november 2012 10:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik denk dat het een kwestie vinden van de gulden middenweg.
Ik fake wel een huilbui voor mquote:
Denk je niet dat je beter eerst de film kan zien en dan het boek kan lezen omdat anders de film alleen maar tegen kan vallenquote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Ben Cloud Atlas aan t lezen. Echt een vreemd boek om te lezen met al die verschillende verhalen en genres ineen. Lukt me echt never nooit niet t uit te hebben voor de film in première gaat, maar goed. Erg benieuwd naar de film!
quote:
Ik zit altijd te twijfelen welke volgorde ik beter vind.quote:Op zondag 4 november 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk je niet dat je beter eerst de film kan zien en dan het boek kan lezen omdat anders de film alleen maar tegen kan vallen?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent echt waar homofoben bang voor zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
gewoon de lange lappen skippenquote:
Mijn nieuwste is nog zeker 50cm langerquote:
OMG. Wat bezielde je.quote:
Het was hard nodigquote:
En ál mijn kracht verliezen?! /samsoncomplexquote:En nu je borstharen nog ff...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik ook wel, houd er niet zo van als een baard de vorm van het gezicht te veel overneemt. Hij was nu ook alleen zo lang omdat ik lui was en het kabeltje voor m'n scheerapparaat moest zoekenquote:Op zondag 4 november 2012 14:51 schreef Cavalinho het volgende:
Ik vind het mooi als het niet zo woest is.Toegankelijker.
Dat.quote:Op zondag 4 november 2012 10:12 schreef Vlarp het volgende:
Discussiëren is wat dat betreft ook maar iets raars. Je wilt de ander overtuigen van jouw gelijk, en eigenlijk lukt dat maar zelden. Als je dan klaar bent dan heb je eigenlijk vooral vrede gevonden met elkaars standpunt.
Óf je gaat juist denken "wat een hoop bullshit om lelijke gordijnen te verklaren" en vindt ze dan nog lelijkerquote:Op zondag 4 november 2012 14:53 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat.
Persoonlijk discussieer ik niet om iemand te overtuigen van mijn gelijk, er is meestal geen absoluut gelijk. Het gaat om een visie die ik duidelijk maak door onderbouwing.
Als ik rode gordijnen lelijk vind en een ander vertelt het idee erachter en waarom het juist mooi is in die omgeving, kan ik die rode gordijnen daar best meer gaan waarderen.
Ik ben voor woest versus gecultiveerd. In vele dingen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook wel, houd er niet zo van als een baard de vorm van het gezicht te veel overneemt. Hij was nu ook alleen zo lang omdat ik lui was en het kabeltje voor m'n scheerapparaat moest zoeken.
Nou zo denk ik persoonlijk niet snel, omdat ik het echt kan gaan zien.quote:Op zondag 4 november 2012 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Óf je gaat juist denken "wat een hoop bullshit om lelijke gordijnen te verklaren" en vindt ze dan nog lelijker.
Dat heb ik bij kunst wel eens jaquote:Op zondag 4 november 2012 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Óf je gaat juist denken "wat een hoop bullshit om lelijke gordijnen te verklaren" en vindt ze dan nog lelijker.
Hihihi.quote:Op zondag 4 november 2012 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook wel, houd er niet zo van als een baard de vorm van het gezicht te veel overneemt. Hij was nu ook alleen zo lang omdat ik lui was en het kabeltje voor m'n scheerapparaat moest zoeken.
Toch is juist kunst gewoon een persoonlijke expressie. Als hij het zo voelt, dan is het zo, daar ga ik dan zelf weer niet over in discussie.quote:
Betekent niet dat je daar geen mening over mag hebben of het afschuwelijk mag vinden of de verklaring een hoop gebakken lucht mag vinden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Toch is juist kunst gewoon een persoonlijke expressie. Als hij het zo voelt, dan is het zo, daar ga ik dan zelf weer niet over in discussie.
Ted lijkt me wel leuk. De rest moet ik opzoeken, maar de titels trekken me niet.quote:
Uiteraard kun je daar een mening over hebben en de verklaring bullshit vinden, maar ga je dan werkelijk in discussie?quote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Betekent niet dat je daar geen mening over mag hebben of het afschuwelijk mag vinden of de verklaring een hoop gebakken lucht mag vinden.
A;s je de naam Skyfall op moet zoeken heb je onder een steen geleefd, me dunkt.quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ted lijkt me wel leuk. De rest moet ik opzoeken, maar de titels trekken me niet.
Ook. Het een sluit het ander niet uit...quote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef Ang3l het volgende:
Kunst is niet alleen een persoonlijk iets, het is ook dat wat de kunstenaar bedoelde.
Gaat een lange zit worden.quote:Op zondag 4 november 2012 15:00 schreef Ang3l het volgende:
Het is maar goed dat ik zometeen een 3-film-marathon heb met de man in mijn leven en even geen overloze zwam-discussies hoef te volgen daar ik alleen narcistisch teruglees en CTRTL-F op mijn naam
Ted
Frankenweenie
Skyfall
Ja, dat doet therapie wel een beetje met je, isoleren. De vrije tijd die ik heb besteed ik buiten. Ik Fok voor het ontbijt en tussen de middag, maar dan ga ik niet langs de filmrecenties ofzo.quote:Op zondag 4 november 2012 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A;s je de naam Skyfall op moet zoeken heb je onder een steen geleefd, me dunkt.
Neuh, verspilde moeite bij kunstenaarsquote:Op zondag 4 november 2012 15:02 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Uiteraard kun je daar een mening over hebben en de verklaring bullshit vinden, maar ga je dan werkelijk in discussie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Gij varken!quote:Op zondag 4 november 2012 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Het tandenpoetsen tijdens het plassen maakt dat ik weer blij ben dat TMM morgen komt poetsen
Zo cryptisch was het nietquote:Op zondag 4 november 2012 15:11 schreef Ang3l het volgende:
En dat Erik niet op mijn cryptische regina-uitspraak reageerde... tss. Moet toch eens de memo met zijn instructies gaan bijwerken.
Dat valt heel erg mee.quote:
Voor ons niet neequote:
Après moi, le délugequote:
Hoe oud is hij dan?quote:
Ouder dan jijquote:
Misschien moet je zaken niet uit hun context halen.quote:Op zondag 4 november 2012 15:26 schreef Cavalinho het volgende:
Ik dacht dat jullie leeftijdsverschillen van meer dan een paar jaar zo eng vonden?
Je trekt dingen uit z'n verband. Het was een meerderjarig minderjarig discussie. Niet een getallen kwestie.quote:Op zondag 4 november 2012 15:26 schreef Cavalinho het volgende:
O, dat is de grens? Alles dat ouder is dan mij is wel okee ? Ik dacht dat jullie leeftijdsverschillen van meer dan een paar jaar zo eng vonden?
Ik zit naast m nuquote:Op zondag 4 november 2012 15:33 schreef Cavalinho het volgende:
Nou, ik weet toevallig dat als iemand van 39 zegt dat hij een man van 20 leuk vindt, men hier steigert en hem een pedofiel noemt. Heeft hij me zelf vertelt. Nou jij weer.![]()
(Want ik heb het hier totaal niet over de tienerdiscussie.)
En hoe is het met ons Waxxer?quote:Op zondag 4 november 2012 15:41 schreef Waxxer het volgende:
Goed maar Ang3l heb je lekker gestapt en gezellig gehad?
En Tha_Erik hoe gaat het eigenlijk in U. en zit je er lekker op je plek?
Ja goed hoor, ben alleen op zoek naar de momentele funfactor hier en als er alleen maar discussies zijn over leeftijdverschil, seks in verpleegsterspakjes en de invulling van het liefdesleven..... Mja....quote:
De eerste reviews zijn erg goed.quote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Life of pi ben ik ook nog steeds heel benieuwd naar.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Terug in Nederland. Weekendje uitgaan en shoppen in glasgow. Ach altijd leuk ff naar de stad gaan voor wat vertier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |