Hihi.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:45 schreef Renesite het volgende:
Ik maakte een met titel: "cava opent hem toch niet"
Moet je daar doen?quote:
Eng ? Nee toch? Juist leuk. Daten als je al iemand hebt, da's wel raar. Vooral als je met je date in het eetcafe zit, bij het raam, en je maatje komt toevallig voorbijgelopen en ziet jullie zitten...quote:
Och, is Nederland dan zo speciaal?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:00 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ben al ruim tien jaar uit Nederland en wil nooit meer terug.
Maar goed, zeg nooit nooit.
Dank je, thuis spraken we amper Nederlands, maar ik deed wel goed mijn best op school en heb het bijgehouden met correnspondentie mete en strenge tante. Maar je moet me niet horen praten...quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:00 schreef Peter het volgende:
Het Nederlands typen is toch prima op niveau.
Kan je de G wel zeGGen? Ggggroningen!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:01 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dank je, thuis spraken we amper Nederlands, maar ik deed wel goed mijn best op school en heb het bijgehouden met correnspondentie mete en strenge tante. Maar je moet me niet horen praten...
Grooningquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Grunn'n. Alleen een Groninger kan het zo uitspreken als bedoeld.
"Amerika" is het hele continent. Ik neem aan dat je de USA bedoeld. Er zijn mentaliteits verschillen hoor. Elke staat heeft wel z'n eigen gezicht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind Nederland best fijn. Ben wel in Amerika geweest (vakantie weliswaar maar toch...) en da's mij daar veel te individualistisch.
Bij nader inzien is het wel heel frappant, want het is net alsof ik respons had, terwijl we het niet van elkaar wisten....quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:45 schreef Renesite het volgende:
Ik maakte een met titel: "cava opent hem toch niet"
Vrijdagavond is bij mij de avond dat ik brak ben, onderuit zak en zo slaap.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:31 schreef Cavalinho het volgende:
Waar ben je zo moe van? Hard gewerkt vandaag?
Laten we het erop houden dat ik werk in de 'sociale zekerheid' en mensen bijsta in hun financiële puinhoopquote:
Rene is part-time conexxion bus chauffeurquote:
Wisselendquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:47 schreef Cavalinho het volgende:
Ojee. En zijn ze dan dankbaar of krijg je vaak boze mensen?
Klopt. Dat doe ik ernaast.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:47 schreef quer het volgende:
[..]
Rene is part-time conexxion bus chauffeur
Nou ja, als het dan maar een beetje in evenwicht is. Ook veel werk mee naar huis, of valt het mee?quote:
Lijkt me wel leuk.quote:
Voornamelijk gedachtes/denkwerk mee naar huis.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:48 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Nou ja, als het dan maar een beetje in evenwicht is. Ook veel werk mee naar huis, of valt het mee?
Is nie woarquote:
Op een eerste date naar de bioscoop gaan doe ik meestal alleen als ik vooraf al heel erg twijfels heb of ik de ander wel leuk ga vinden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:11 schreef Ang3l het volgende:
Naar de bioscoop met ene date...
Lekker 2 uur langs niks zeggen en elkaar niet aankijken
Eens.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef Cavalinho het volgende:
Spaghetti staat op de lijst van dingen die je niet op een eerste date moet eten. Wegens lastigheidsgraad.
Ik zou me daar best ongemakkelijk bij voelen (helemaal op een eerste date...). Maar ik ben dan ook niet zo heel erg van openbare genegenheid.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:27 schreef Cavalinho het volgende:
Nee niet in de bios, thuis.
Maar een hand op je arm vind je al erg?
Dat eerste wist ik wel, dat laatste heb ik ook wel een antwoord op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:33 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een poos met een gast staan praten (nou ja, hij met mij vooral) die wel vijf keer vertelde dat ie een vrouw en kind had en dat zijn vrouw niet wist dat ie er een man op nahield. Schijnt vaker voor te komen hier, maar wel interessant in het licht van de discussie eerder vanavond.
Overigens was het eenflaming queen dus hoe hij het verborgen houdt, is me een raadsel
Het kunnen ook 3 mensen zijn die aan de chemo zitten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 03:13 schreef Ang3l het volgende:
En toch heb je dan ff schrik in een tunnel als je er alleen loopt en er drie van die kaalgeschoren koppen je tegemoet lopen. Mini erfenis van t rik incident.
Vriend van me is dit jaar in een tunnel in elkaar geslagen door drie man omdat ie hand in hand liep met z'n vriendje. Heeft super veel impact op hem. Maar ik merk nu ook wel wat bij mij.
Die boos kijken vanwege hun leed in de wereld! Shit. Had ze dus eigenlijk ff moeten knuffelen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het kunnen ook 3 mensen zijn die aan de chemo zitten.
Of iig sterkte wensen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die boos kijken vanwege hun leed in de wereld! Shit. Had ze dus eigenlijk ff moeten knuffelen?
Ligt er aan in welke filmquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:28 schreef Steve het volgende:
Er werd mij gister verteld dat ik op Jim Carrey lijk.
Of ik dat nou zo'n compliment vind....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |