abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:17:08 #1
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118755747

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemd heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht zal dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van de nacht. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:30 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek spion (modkill)
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Townie/lover
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek maffia
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek bomb
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek advocaat
7. Peter Profiel | History | Fotoboek
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek doctor
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek
17. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek townie
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek blacksmith
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek town elder
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek maffiahoer
23. lynda Profiel | History | Fotoboek Sniper
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 03-11-2012 21:29:05 ]
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:17:42 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118755782
Ben benieuwd naar de nachtpost, eens kijken of de maffia er weer zo'n zooitje van maakt _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:29:26 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118756355
Wat een rust opeens hier :o Stilte voor de storm? :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118756862
Nu heb ik zin in UT. :|W
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_118756865
Men is bang zich in de kijker te spelen gok ik :+
dag
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:43:06 #6
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118756935
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:40 schreef Soempie het volgende:
Oh je snapt 'm O+.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:44:22 #7
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118756981
quote:
Wat is UT?
pi_118757093
quote:
Unreal Tournament?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118757096
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat is UT?
Unreal Tournament.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_118757114
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat is UT?
Universiteit Twente?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118757135
*; *; *;
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:48:45 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118757158
Unreal Tournament.

Schatjes, even een mededeling van huishoudelijke aard. Het leven is kut, ik ben sip en ik ben komende tijd met mezelf bezig en niet met jullie, want ik heb kanker, dus dat gaat voor.

dus jullie zullen hoop ik wel begrijpen dat ik eventjes niet met jullie bezig ben, en al helemaal niet met het spel. Ik kom af en toe wel eens langs, maar speel niet actief mee.

Nee, je hoeft er verder geen vragen over te stellen, want dat gaat je geen reet aan en nee, verder word ik ook niet bovenmatig warm van binnen van overig contact, dus tracht je te beheersen.
Laffe huichelaar
pi_118757181
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Unreal Tournament.

Schatjes, even een mededeling van huishoudelijke aard. Het leven is kut, ik ben sip en ik ben komende tijd met mezelf bezig en niet met jullie, want ik heb kanker, dus dat gaat voor.

dus jullie zullen hoop ik wel begrijpen dat ik eventjes niet met jullie bezig ben, en al helemaal niet met het spel. Ik kom af en toe wel eens langs, maar speel niet actief mee.

Nee, je hoeft er verder geen vragen over te stellen, want dat gaat je geen reet aan en nee, verder word ik ook niet bovenmatig warm van binnen van overig contact, dus tracht je te beheersen.
wat:??! -O- -O-
pi_118757205
Jezus, Tim. :{
pi_118757225
Oei, dat is niet leuk -O-
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:50:45 #16
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118757244
Jezus tim, sterkte. Ofzo.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118757251
quote:
Unreal Tournament.

Sterkte met alles waar je in zit en wat er komt in ieder geval!
dag
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:51:31 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118757282
Tim :o -O- Vond je al erg rustig hier. Sterkte ermee :*
pi_118757298
Veel sterkte Tim...

Voor de rest weet ik niet echt wat ik kan zeggen...
pi_118757347
quote:
Unreal Tournament.

wow, sterkte iig
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:53:10 #21
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118757368
Overigens wie zijn nieuwsgierigheid echt niet bedwingen kan, vraag maar aan hara.
Laffe huichelaar
  One tough cookie vrijdag 2 november 2012 @ 21:56:12 #22
169210 liesje1979
pi_118757482
Ach jee Timmmmm. Ik weet niet goed wat ik zeggen moet.
  One tough cookie vrijdag 2 november 2012 @ 21:58:47 #23
169210 liesje1979
pi_118757589
En het voelt enorm ongepast om nu de nacht te posten.
pi_118757591
Jezus. Sterkte man! :/
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_118757607
tering tim.. ;( :*
pi_118757661
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Games zijn ook afleiding ;).
dag
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:00:41 #27
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118757668
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, ik denk dat we toch gewoon door moeten gaan :).
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:01:43 #28
45833 crew  Fogel
pi_118757709
Of het je warm of koud laat, sterkte wens ik je hoe dan ook, timmmm!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  One tough cookie vrijdag 2 november 2012 @ 22:04:54 #29
169210 liesje1979
pi_118757839

Na de gelukkige executie eerder die middag zat Gomi (advocaat) lekker op de bank naar de televisie te kijken. Hij zapte langs wat kanalen toen hij uiteindelijk op het nieuws bleef hangen. Er was een item over de moord die de vorige nacht had plaatsgevonden en de executie van de schuldig bevonden verdachte. Tevreden glimlachte Gomi en bedacht zich wat voor mooi werk hij samen met de rest gedaan had. Door alle spanning was hij vergeten genoeg te eten op de dorpsbarbecue dus hij ging de keuken in om voor zichzelf een gezonde sandwich te maken. Hij pakte wat sla, magere kaas, tomaatjes, komkommer en wat zout en peper, sneed zorgvuldig een Italiaanse bol door en werd helemaal gelukkig van de geur van het brood. Voorzichtig stapelde hij de ingrediënten bovenop elkaar en legde het broodje op een bord. Hij liep terug naar de koelkast om alles terug te leggen en toen hij deze weer sloot stond er, als ware het een echte horrorfilm, een figuur achter de deur. Gomi schrok zich wild en gooide van schrik het broodje op de grond. Hij ging er op staan en gleed uit, waarbij hij zijn hoofd stootte en knock-out ging. Toen hij weer bijkwam zat ie vastgebonden op een stoel. De figuur stond tegenover hem en begon te praten, al klonk de stem door zijn gesluierde gezicht wat vreemd. “Ik handel niet op gevoel. En daarom heb ik geen andere keuze dan je te killen.” Niet lang daarna voelde Gomi niks meer. De moordenaar liep traag om het lichaam van Gomi heen en keek naar het hoofd waar een duidelijke deuk in zat door de honkbalknuppel waarmee hij hem doodgemept had.

Met alle lampen aan stondt Cosmo2.0 (town elder) in de badkamerspiegel zichzelf te bewonderen. Hij bekeek zichzelf heel goed van dichtbij en zag dat ie een puist had op z’n neus. Helaas nog niet rijp genoeg om uit te knijpen. Niks aan te doen dacht hij, terwijl hij de kraan van de douche opendraaide. Het water werdt langzaam warm en toen het stomend heet was stapte hij eronder. Hij zeepte zichzelf helemaal in en toen hij net zeep in z’n ogen had voelde hij een koude stroom lucht en dat vertelde hem dat de badkamerdeur openging. “Wie is daar?!” Riep hij verschrikt. Er kwam geen antwoord. Met dichtgeknepen ogen stapte Cosmo de douche uit, met zijn armen voor zich uit voelent of hij iets tegenkwam. Opeens voelde hij een persoon en nog geen seconde later voelde hij ook een grote vuist tegen zijn gezicht, meteen daarna van de andere kant een andere vuist op z’n neus. De puist sprong open en daar moest Cosmo zelf een beetje om lachen, ondanks dat ie helemaal bont en blauw geslagen werdt. Na een knietje in z’n maag ging Cosmo naar de grond. De zeep was ondertussen uit zijn ogen gespoeld door de hoeveelheid tranen. Hij zag zijn aanvaller, maar herkende deze niet. Wel herkende hij de hakbijl die deze bij zich had. Vlijmscherp en hij kwam al met grote snelheid naar beneden. Het gevoel van een hakbijl in je buikholte vervreemde Cosmo een beetje. En toen hij met zijn handen opeens zijn bloederige darmen vasthield leek het allemaal wel een droom, of een nachtmerrie. De moordenaar was ondertussen verdwenen, nadat deze gezien had dat Cosmo het nooit zou overleven. Cosmo wist dat zelf ook en ging achterover liggen. “Vaarwel, het was prachtig” zei hij terwijl hij zijn oogjes sloot.

Etcetera had zich weer opgesloten in haar smederij. Ze hield van deze plek, hier kwam ze helemaal tot rust en laten we eerlijk wezen, die rust had ze hard nodig na alle gebeurtenissen van de afgelopen dagen. Zuchtend keek ze naar de stapel opdrachten die ze nog te doen had maar ze kon zich er niet toe zetten. Ze had andere prioriteiten. Bedreven in haar vak vormde ze vliegensvlug het ene na het andere vest, zolang er nog maffia rond leek te lopen in het dorp had ze geen tijd te verliezen. Toraal gefocused op het maken van vesten had ze niet opgemerkt dat ze niet alleen was. Vanachter een berg oud ijzer stond een duister persoon toe te kijken. Toen Etcetera zich over het aambeeld boog zag deze persoon zijn kans schoon en kwam tevoorschiijn.
Hij kuchte een paar keer om haar aandacht te trekken maar ze was zo druk bezig dat het haar ontging. “Wie niet horen wil moet maar voelen” mompelde het duistere figuur tewijl hij een hamer van de werkbank pakte. Met een soepele zwaai belande de hamer op het hoofd van Etcetera die daardoor gelijk nogal van slag was. “Huuhwatdoejenu?” kermde ze “ikhebjoutochnet…”. Ze klampte zich vast aan haar aanvaller en smeekte om te mogen blijven leven. “Ik moet nog zoveel vesten maken, ik wil het dorp beschermen!” Maar de aanvaller had geen medelijden en liet de hamer keer op keer op keer neerdalen op het steeds minder herkenbare hoofd van Etcetera (blacksmith) tot ze haar laatste adem uitblies. En er was niemand in de buurt om er nieuw leven in te blazen

Fogel kreeg maar weinig mee van het gedoe in het dorp, het boeide hem allemaal niet zoveel. Sowieso had hij niet veel binding met het gekke dorpje waar hij in woonde. Of misschien zelfs wel niet met mensen in zijn algemeenheid. Hij zat het liefste gewoon thuis, een beetje films kijken, een beetje muziek luisteren, lekker eten en dan vroeg naar bed.
En dit waren precies zijn plannen voor deze avond toen hij een zacht klopje op de deur hoorde. Hij twijfelde nog even of hij wel open zou doen maar zijn want hij had een hekel aan bezoek, Maar zijn nieuwsgierigheid won het van de twijfel en schoorvoetend liep hij naar de deur. Voor de deur stond een duister persoon maar dat leek iedereen met de minimale buitenverlichting die hij had. “Goedenavond, ik kom u iets aardigs brengen wat u niet kan weigeren”. Fogel keek de persoon vragend aan waarop die zachtjes begon te zingen. Geschrokken wilde hij het huis weer in rennen maar het gezang had iets verlammends en hij kon geen stap meer verzetten. Het duistere figuur begon steeds harder te zingen en het was oorverdovend vals. Er begonnen scheuren in de ruiten van Fogels huis te trekken en terwijl het gezang steeds harder en valser werd. De tranen sprongen Fogel in de ogen maar nog steeds kon hij zich niet bewegen. Het lied was bijna afgelopen maar bij de laatste uithaal sprongen Fogels trommelvliezen uit elkaar. Dit had hij nog kunnen overleven als er niet precies twee mussen van het dak vielen die met hun snavels zijn hersenpan binnendrongen.
Terwijl Fogel townie dood op zijn stoep achterbleef trok de duistere persoon zich grinnikend weer terug in de nacht, “It aint over till the fat lady sings” fluisterde hij over zijn schouder.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2012 @ 22:06:20 #30
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118757887
Zucht. Op mijn verjaardag, maffia? Echt he...
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:08:32 #31
45833 crew  Fogel
pi_118757960
Nou, in ieder geval een nacht langer levend gebleven :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:09:39 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118757986
Wat een slachtpartij :o En een paar belangrijke rollen minder -O- En hoeveel maffia is er in godsnaam :?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:10:16 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118758011
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Zucht. Op mijn verjaardag, maffia? Echt he...
Ik denk niet dat de maffia dat wist :*
pi_118758023
Enslaughtered that guy!

[/UT]
pi_118758077
oooooooh noooooooooooooooooooo -O-

dorp; wreek mij en de anderen
pi_118758092
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:09 schreef MaJo het volgende:
Wat een slachtpartij :o En een paar belangrijke rollen minder -O- En hoeveel maffia is er in godsnaam :?
Dit inderdaad, ik hoopte dat nu er een maffia dood was er ook een moord minder zou zijn. Maar in plaats daarvan is er een moord meer... -O-
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:13:03 #37
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118758095
M-m-m-m-m-m-monsterkill!!!!!
Hoogachtend,
Erik.
pi_118758106
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:12 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Dit inderdaad, ik hoopte dat nu er een maffia dood was er ook een moord minder zou zijn. Maar in plaats daarvan is er een moord meer... -O-
Maffia kan geen dubbele kill uitroepen toch? :@
dag
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:14:03 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118758127
Nachtwaker misschien? :')
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:14:17 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118758140
Wtf :').waarom deed vig niet tamashii, of busdriver weer aan het kutten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118758158
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ja inderdaad, ik snap er nu echt niks meer van :?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:17:02 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118758221
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:12 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Precies dat ja :D _O- Wie kan er naast de vigilante en de maffia nog meer killen, niemand toch?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:18:08 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118758260
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien omdat die denkt dat wij tamashii wel zouden lynchen? Maar niet echt logisch nee.
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:26:25 #44
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118758572
Succes met hints zoeken allemaal *O*.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:29:26 #45
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118758683
Nog eens de definitieve burgemeesterverkiezingen erbij gepakt:

Crutch (1) Hara
timmmmm (3) BoL, tdrone, DrNick
Harajuku. (12) timmmmm, Crutch, Majo, CaLeX, lynda, TheVulture, Peter, gomi, AlbinoBambi, Soempie, Rockfire, Etc.
DrNick (5) plopkweker, DuTank, fogel, chuck_n0rr1s, Tamashii
lynda (2) Bartjebart, cosmo
TheVulture (1) Roger_Epiales

Opvallend dat chuck_n0rr1s (maffia) en hoofdverdachte Tamashii beiden op DrNick stemmen. Ik vond het al vreemd maar dit bevestigd mijn vermoeden alleen maar meer. Ik denk dat we extra op DrNick, Plopkweker en DuTank moeten gaan letten :s)
pi_118758746
Succes met hints vinden dan, ik ben townie. :9
pi_118758772
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ludacris kill
Holyshit!!! (<--- tevens de hoogste combo :P )
pi_118758813
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:30 schreef DrNick het volgende:
Succes met hints vinden dan, ik ben townie. :9
Inderdaad...

Ach, kon ook bijna niet anders, kuddedieren :{w altijd de kleinste groep te grazen nemen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:33:14 #49
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118758846
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekeme hint naar mij, al die emmen?
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:33:34 #50
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118758861
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Stiekeme hint naar mij, al die emmen?
Kut, je hebt me door :'(.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')