abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:17:08 #1
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118755747

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemd heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht zal dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van de nacht. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lį "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beļnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:30 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek spion (modkill)
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Townie/lover
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek maffia
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek bomb
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek advocaat
7. Peter Profiel | History | Fotoboek
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek doctor
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek
17. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek townie
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek blacksmith
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek town elder
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek maffiahoer
23. lynda Profiel | History | Fotoboek Sniper
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 03-11-2012 21:29:05 ]
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:17:42 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118755782
Ben benieuwd naar de nachtpost, eens kijken of de maffia er weer zo'n zooitje van maakt _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:29:26 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118756355
Wat een rust opeens hier :o Stilte voor de storm? :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118756862
Nu heb ik zin in UT. :|W
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_118756865
Men is bang zich in de kijker te spelen gok ik :+
dag
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:43:06 #6
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118756935
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:40 schreef Soempie het volgende:
Oh je snapt 'm O+.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:44:22 #7
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118756981
quote:
Wat is UT?
pi_118757093
quote:
Unreal Tournament?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_118757096
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat is UT?
Unreal Tournament.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_118757114
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat is UT?
Universiteit Twente?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118757135
*; *; *;
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:48:45 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118757158
Unreal Tournament.

Schatjes, even een mededeling van huishoudelijke aard. Het leven is kut, ik ben sip en ik ben komende tijd met mezelf bezig en niet met jullie, want ik heb kanker, dus dat gaat voor.

dus jullie zullen hoop ik wel begrijpen dat ik eventjes niet met jullie bezig ben, en al helemaal niet met het spel. Ik kom af en toe wel eens langs, maar speel niet actief mee.

Nee, je hoeft er verder geen vragen over te stellen, want dat gaat je geen reet aan en nee, verder word ik ook niet bovenmatig warm van binnen van overig contact, dus tracht je te beheersen.
Laffe huichelaar
pi_118757181
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Unreal Tournament.

Schatjes, even een mededeling van huishoudelijke aard. Het leven is kut, ik ben sip en ik ben komende tijd met mezelf bezig en niet met jullie, want ik heb kanker, dus dat gaat voor.

dus jullie zullen hoop ik wel begrijpen dat ik eventjes niet met jullie bezig ben, en al helemaal niet met het spel. Ik kom af en toe wel eens langs, maar speel niet actief mee.

Nee, je hoeft er verder geen vragen over te stellen, want dat gaat je geen reet aan en nee, verder word ik ook niet bovenmatig warm van binnen van overig contact, dus tracht je te beheersen.
wat:??! -O- -O-
pi_118757205
Jezus, Tim. :{
pi_118757225
Oei, dat is niet leuk -O-
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:50:45 #16
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118757244
Jezus tim, sterkte. Ofzo.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118757251
quote:
Unreal Tournament.

Sterkte met alles waar je in zit en wat er komt in ieder geval!
dag
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 21:51:31 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118757282
Tim :o -O- Vond je al erg rustig hier. Sterkte ermee :*
pi_118757298
Veel sterkte Tim...

Voor de rest weet ik niet echt wat ik kan zeggen...
pi_118757347
quote:
Unreal Tournament.

wow, sterkte iig
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:53:10 #21
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118757368
Overigens wie zijn nieuwsgierigheid echt niet bedwingen kan, vraag maar aan hara.
Laffe huichelaar
  One tough cookie vrijdag 2 november 2012 @ 21:56:12 #22
169210 liesje1979
pi_118757482
Ach jee Timmmmm. Ik weet niet goed wat ik zeggen moet.
  One tough cookie vrijdag 2 november 2012 @ 21:58:47 #23
169210 liesje1979
pi_118757589
En het voelt enorm ongepast om nu de nacht te posten.
pi_118757591
Jezus. Sterkte man! :/
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_118757607
tering tim.. ;( :*
pi_118757661
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Games zijn ook afleiding ;).
dag
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:00:41 #27
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118757668
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, ik denk dat we toch gewoon door moeten gaan :).
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:01:43 #28
45833 crew  Fogel
pi_118757709
Of het je warm of koud laat, sterkte wens ik je hoe dan ook, timmmm!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  One tough cookie vrijdag 2 november 2012 @ 22:04:54 #29
169210 liesje1979
pi_118757839

Na de gelukkige executie eerder die middag zat Gomi (advocaat) lekker op de bank naar de televisie te kijken. Hij zapte langs wat kanalen toen hij uiteindelijk op het nieuws bleef hangen. Er was een item over de moord die de vorige nacht had plaatsgevonden en de executie van de schuldig bevonden verdachte. Tevreden glimlachte Gomi en bedacht zich wat voor mooi werk hij samen met de rest gedaan had. Door alle spanning was hij vergeten genoeg te eten op de dorpsbarbecue dus hij ging de keuken in om voor zichzelf een gezonde sandwich te maken. Hij pakte wat sla, magere kaas, tomaatjes, komkommer en wat zout en peper, sneed zorgvuldig een Italiaanse bol door en werd helemaal gelukkig van de geur van het brood. Voorzichtig stapelde hij de ingrediėnten bovenop elkaar en legde het broodje op een bord. Hij liep terug naar de koelkast om alles terug te leggen en toen hij deze weer sloot stond er, als ware het een echte horrorfilm, een figuur achter de deur. Gomi schrok zich wild en gooide van schrik het broodje op de grond. Hij ging er op staan en gleed uit, waarbij hij zijn hoofd stootte en knock-out ging. Toen hij weer bijkwam zat ie vastgebonden op een stoel. De figuur stond tegenover hem en begon te praten, al klonk de stem door zijn gesluierde gezicht wat vreemd. “Ik handel niet op gevoel. En daarom heb ik geen andere keuze dan je te killen.” Niet lang daarna voelde Gomi niks meer. De moordenaar liep traag om het lichaam van Gomi heen en keek naar het hoofd waar een duidelijke deuk in zat door de honkbalknuppel waarmee hij hem doodgemept had.

Met alle lampen aan stondt Cosmo2.0 (town elder) in de badkamerspiegel zichzelf te bewonderen. Hij bekeek zichzelf heel goed van dichtbij en zag dat ie een puist had op z’n neus. Helaas nog niet rijp genoeg om uit te knijpen. Niks aan te doen dacht hij, terwijl hij de kraan van de douche opendraaide. Het water werdt langzaam warm en toen het stomend heet was stapte hij eronder. Hij zeepte zichzelf helemaal in en toen hij net zeep in z’n ogen had voelde hij een koude stroom lucht en dat vertelde hem dat de badkamerdeur openging. “Wie is daar?!” Riep hij verschrikt. Er kwam geen antwoord. Met dichtgeknepen ogen stapte Cosmo de douche uit, met zijn armen voor zich uit voelent of hij iets tegenkwam. Opeens voelde hij een persoon en nog geen seconde later voelde hij ook een grote vuist tegen zijn gezicht, meteen daarna van de andere kant een andere vuist op z’n neus. De puist sprong open en daar moest Cosmo zelf een beetje om lachen, ondanks dat ie helemaal bont en blauw geslagen werdt. Na een knietje in z’n maag ging Cosmo naar de grond. De zeep was ondertussen uit zijn ogen gespoeld door de hoeveelheid tranen. Hij zag zijn aanvaller, maar herkende deze niet. Wel herkende hij de hakbijl die deze bij zich had. Vlijmscherp en hij kwam al met grote snelheid naar beneden. Het gevoel van een hakbijl in je buikholte vervreemde Cosmo een beetje. En toen hij met zijn handen opeens zijn bloederige darmen vasthield leek het allemaal wel een droom, of een nachtmerrie. De moordenaar was ondertussen verdwenen, nadat deze gezien had dat Cosmo het nooit zou overleven. Cosmo wist dat zelf ook en ging achterover liggen. “Vaarwel, het was prachtig” zei hij terwijl hij zijn oogjes sloot.

Etcetera had zich weer opgesloten in haar smederij. Ze hield van deze plek, hier kwam ze helemaal tot rust en laten we eerlijk wezen, die rust had ze hard nodig na alle gebeurtenissen van de afgelopen dagen. Zuchtend keek ze naar de stapel opdrachten die ze nog te doen had maar ze kon zich er niet toe zetten. Ze had andere prioriteiten. Bedreven in haar vak vormde ze vliegensvlug het ene na het andere vest, zolang er nog maffia rond leek te lopen in het dorp had ze geen tijd te verliezen. Toraal gefocused op het maken van vesten had ze niet opgemerkt dat ze niet alleen was. Vanachter een berg oud ijzer stond een duister persoon toe te kijken. Toen Etcetera zich over het aambeeld boog zag deze persoon zijn kans schoon en kwam tevoorschiijn.
Hij kuchte een paar keer om haar aandacht te trekken maar ze was zo druk bezig dat het haar ontging. “Wie niet horen wil moet maar voelen” mompelde het duistere figuur tewijl hij een hamer van de werkbank pakte. Met een soepele zwaai belande de hamer op het hoofd van Etcetera die daardoor gelijk nogal van slag was. “Huuhwatdoejenu?” kermde ze “ikhebjoutochnet…”. Ze klampte zich vast aan haar aanvaller en smeekte om te mogen blijven leven. “Ik moet nog zoveel vesten maken, ik wil het dorp beschermen!” Maar de aanvaller had geen medelijden en liet de hamer keer op keer op keer neerdalen op het steeds minder herkenbare hoofd van Etcetera (blacksmith) tot ze haar laatste adem uitblies. En er was niemand in de buurt om er nieuw leven in te blazen

Fogel kreeg maar weinig mee van het gedoe in het dorp, het boeide hem allemaal niet zoveel. Sowieso had hij niet veel binding met het gekke dorpje waar hij in woonde. Of misschien zelfs wel niet met mensen in zijn algemeenheid. Hij zat het liefste gewoon thuis, een beetje films kijken, een beetje muziek luisteren, lekker eten en dan vroeg naar bed.
En dit waren precies zijn plannen voor deze avond toen hij een zacht klopje op de deur hoorde. Hij twijfelde nog even of hij wel open zou doen maar zijn want hij had een hekel aan bezoek, Maar zijn nieuwsgierigheid won het van de twijfel en schoorvoetend liep hij naar de deur. Voor de deur stond een duister persoon maar dat leek iedereen met de minimale buitenverlichting die hij had. “Goedenavond, ik kom u iets aardigs brengen wat u niet kan weigeren”. Fogel keek de persoon vragend aan waarop die zachtjes begon te zingen. Geschrokken wilde hij het huis weer in rennen maar het gezang had iets verlammends en hij kon geen stap meer verzetten. Het duistere figuur begon steeds harder te zingen en het was oorverdovend vals. Er begonnen scheuren in de ruiten van Fogels huis te trekken en terwijl het gezang steeds harder en valser werd. De tranen sprongen Fogel in de ogen maar nog steeds kon hij zich niet bewegen. Het lied was bijna afgelopen maar bij de laatste uithaal sprongen Fogels trommelvliezen uit elkaar. Dit had hij nog kunnen overleven als er niet precies twee mussen van het dak vielen die met hun snavels zijn hersenpan binnendrongen.
Terwijl Fogel townie dood op zijn stoep achterbleef trok de duistere persoon zich grinnikend weer terug in de nacht, “It aint over till the fat lady sings” fluisterde hij over zijn schouder.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2012 @ 22:06:20 #30
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118757887
Zucht. Op mijn verjaardag, maffia? Echt he...
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:08:32 #31
45833 crew  Fogel
pi_118757960
Nou, in ieder geval een nacht langer levend gebleven :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:09:39 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118757986
Wat een slachtpartij :o En een paar belangrijke rollen minder -O- En hoeveel maffia is er in godsnaam :?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:10:16 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118758011
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Zucht. Op mijn verjaardag, maffia? Echt he...
Ik denk niet dat de maffia dat wist :*
pi_118758023
Enslaughtered that guy!

[/UT]
pi_118758077
oooooooh noooooooooooooooooooo -O-

dorp; wreek mij en de anderen
pi_118758092
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:09 schreef MaJo het volgende:
Wat een slachtpartij :o En een paar belangrijke rollen minder -O- En hoeveel maffia is er in godsnaam :?
Dit inderdaad, ik hoopte dat nu er een maffia dood was er ook een moord minder zou zijn. Maar in plaats daarvan is er een moord meer... -O-
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:13:03 #37
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118758095
M-m-m-m-m-m-monsterkill!!!!!
Hoogachtend,
Erik.
pi_118758106
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:12 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Dit inderdaad, ik hoopte dat nu er een maffia dood was er ook een moord minder zou zijn. Maar in plaats daarvan is er een moord meer... -O-
Maffia kan geen dubbele kill uitroepen toch? :@
dag
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:14:03 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118758127
Nachtwaker misschien? :')
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:14:17 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118758140
Wtf :').waarom deed vig niet tamashii, of busdriver weer aan het kutten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_118758158
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ja inderdaad, ik snap er nu echt niks meer van :?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:17:02 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118758221
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:12 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Precies dat ja :D _O- Wie kan er naast de vigilante en de maffia nog meer killen, niemand toch?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:18:08 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118758260
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien omdat die denkt dat wij tamashii wel zouden lynchen? Maar niet echt logisch nee.
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:26:25 #44
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118758572
Succes met hints zoeken allemaal *O*.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:29:26 #45
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118758683
Nog eens de definitieve burgemeesterverkiezingen erbij gepakt:

Crutch (1) Hara
timmmmm (3) BoL, tdrone, DrNick
Harajuku. (12) timmmmm, Crutch, Majo, CaLeX, lynda, TheVulture, Peter, gomi, AlbinoBambi, Soempie, Rockfire, Etc.
DrNick (5) plopkweker, DuTank, fogel, chuck_n0rr1s, Tamashii
lynda (2) Bartjebart, cosmo
TheVulture (1) Roger_Epiales

Opvallend dat chuck_n0rr1s (maffia) en hoofdverdachte Tamashii beiden op DrNick stemmen. Ik vond het al vreemd maar dit bevestigd mijn vermoeden alleen maar meer. Ik denk dat we extra op DrNick, Plopkweker en DuTank moeten gaan letten :s)
pi_118758746
Succes met hints vinden dan, ik ben townie. :9
pi_118758772
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ludacris kill
Holyshit!!! (<--- tevens de hoogste combo :P )
pi_118758813
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:30 schreef DrNick het volgende:
Inderdaad...

Ach, kon ook bijna niet anders, kuddedieren :{w altijd de kleinste groep te grazen nemen.
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:33:14 #49
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118758846
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekeme hint naar mij, al die emmen?
Laffe huichelaar
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:33:34 #50
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118758861
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Stiekeme hint naar mij, al die emmen?
Kut, je hebt me door :'(.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:42:23 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118759240
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:30 schreef DrNick het volgende:
Oh echt :o Nee dan geloof ik je _O- :')

quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:32 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Inderdaad...

Ach, kon ook bijna niet anders, kuddedieren :{w altijd de kleinste groep te grazen nemen.
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:32 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Inderdaad...

Dat heeft niks met kuddegedrag te maken maar juist met het feit dat jullie zonder goede reden uit het niets allemaal op nick gingen stemmen :?
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:45:08 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118759378
Majo schreeuwt qua gedrag al mafia sinds dag 1 voor mij.

Ik ga terug naar mijn eerste ingeving, maat kijk morgeb nig wel naar de hints, hoor.

Rocjfire (2) hara
pi_118759522
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:45 schreef Harajuku. het volgende:

Ik ga terug naar mijn eerste ingeving, maat kijk morgeb nig wel naar de hints, hoor.

Rocjfire (2) hara
Wtf? Op basis waarvan, heb ik iets gemist? :o
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:51:52 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118759632
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:45 schreef Harajuku. het volgende:

Rocjfire (2) hara
Hierdoor verdenk ik jou juist VAB maffia zijn :o hoezo schreeuw ik qua gedrag maffia? Omdat ik bepaalde verdenkingen uit? Tot nu toe klopt het wel :D
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:52:26 #55
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118759660
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:48 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Wtf? Op basis waarvan, heb ik iets gemist? :o
de hints van kill twee. Ik ben pro tamashii en anti rockfire.
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 22:54:40 #56
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118759738
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

de hints van kill twee. Ik ben pro tamashii en anti rockfire.
Huh dit snap ik even niet, de hints naar tamashii vind ik juist heel sterk. Niet dat ik daarmee rockfire uitsluit maar hoezo opeens pro tamashii? Ik dacht dit keer dorp burgemeester te hebben maar de laatste 5 minuten heb je mijn mening wel veranderd :o
pi_118759844
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oh echt :o Nee dan geloof ik je _O- :')

[..]

[..]

Dat heeft niks met kuddegedrag te maken maar juist met het feit dat jullie zonder goede reden uit het niets allemaal op nick gingen stemmen :?
Dat was gewoon om ook eens iemand anders een kans te geven, tenminste, dat was voor mij zo. ;)
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:04:02 #58
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118760059
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Huh dit snap ik even niet, de hints naar tamashii vind ik juist heel sterk. Niet dat ik daarmee rockfire uitsluit maar hoezo opeens pro tamashii? Ik dacht dit keer dorp burgemeester te hebben maar de laatste 5 minuten heb je mijn mening wel veranderd :o
lol. Tuitelig, nadat ik zeg dat jij dut spel zo mafia like bent. Eerste ingeving chuck was goed, ik vermoed rockfire ook. Tanashii gedraagt zich niet mafia achtig en cuba che was best vergezocht.
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:07:44 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118760217
Doe een dubbele lynch dan. Rockfire en MaJo, mijn stem heb je
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 23:09:49 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118760303
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

lol. Tuitelig, nadat ik zeg dat jij dut spel zo mafia like bent. Eerste ingeving chuck was goed, ik vermoed rockfire ook. Tanashii gedraagt zich niet mafia achtig en cuba che was best vergezocht.
Wat is tuitelig? :D Ik reageer meer uit verbazing omdat het opeens zo uit het niets komt, ik doe volgens mij niet anders dan anders :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:10:32 #61
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118760326
En daarbij, waarom ben ik ineens mafia als ik rockfire al als eerste had met de hints? Waar is de logica?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 23:10:58 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118760353
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:07 schreef timmmmm het volgende:
Doe een dubbele lynch dan. Rockfire en MaJo, mijn stem heb je
Dubbele lynch moet je doen als je echte goede redenen hebt en niet op basis van gevoel. Er zijn nauwelijks hints tegen mij :?
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 23:12:26 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118760406
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
En daarbij, waarom ben ik ineens mafia als ik rockfire al als eerste had met de hints? Waar is de logica?
Nee niet omdat je die als eerste had, dat wist ik niet eens meer :') Omdat ik zelf de hints naar Tamashii sterker vind maar Rockfire staat zeker ook op mijn verdachtenlijstje :Y Alleen niet bovenaan ;)

En ik verdacht je eigenlijk helemaal niet van maffia zijn maar je doet opeens zo raar dus dat vond ik nogal opvallend :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:15:12 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118760518
Anyway #tamashi

Een mod heeft echt wel meer tijd actief te zijn, die is er heus wel meer, maar ze komt wel op het laatste moment aankakken. Verder hints.

En nu ben ik er wel weer klaar mee
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 2 november 2012 @ 23:18:17 #65
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118760630
Lijstje:

Rockfire (2) hara
Tamashii (1) Timmmm

Ik wacht nog even met stemmen tot er meer hints bekend zijn :) Morgen zoeken, nu eerst :z :W
  vrijdag 2 november 2012 @ 23:19:10 #66
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_118760663
Jezus, 4 good guys uitgeschakeld.
Slechte nacht, maar wel mooi geschreven. :{
SPOILER
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_118760688
#vote tamashii

Rockfire (2) hara
Tamashii (2) timmmm, Rockfire
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_118761701
#vote tamashii

Rockfire (2) hara
Tamashii (3) timmmm, Rockfire, DrNick
pi_118762347
Ik ga morgen nog even de hints zoeken/doornemen, maar voorlopig stem ik op Tamashii.

Rockfire (2) hara
Tamashii (4) timmmm, Rockfire, DrNick, Peter
dag
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:06:53 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118762617
Neee nee nee. Ik ben je bm, ik had chuvk goed, vertrouw me deze keert ook met rickfire
pi_118763125
Deze mindfucks. :')
Ik weet niet wie ik moet geloven. Het is niet in het voordeel van MaJo doordat die mij beschuldigd word.

Hopelijk heb ik morgen nog ff tijd om te zoeken/kijken naar hints.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_118763157
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:06 schreef Harajuku. het volgende:
Neee nee nee. Ik ben je bm, ik had chuvk goed, vertrouw me deze keert ook met rickfire
Vorig potje was je maffia en riep je ook ju te vertrouwen :{w
dag
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:24:55 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118763183
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:24 schreef Peter het volgende:

[..]

Vorig potje was je maffia en riep je ook ju te vertrouwen :{w
laat die post maar eens zien, want dat heb ik niet gedaan.
pi_118763478
Dubbele lynch BM?
pi_118763568
Oh dood boh -O-
Don't be a drag, just be a queen!
  zaterdag 3 november 2012 @ 00:39:16 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118763690
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 00:33 schreef DrNick het volgende:
Dubbele lynch BM?
nee, ze gaan voor dezelfde hints en e zijn al zoveel dorpelingen gestorven zojuist
pi_118764469
quote:
Unreal Tournament.

Jezus Timmmmm heel veel sterkte en dikke knuffel O+

Verder net thuis, ik snap er geen reet van al die kills

Ik stem op basis van gisteren op
Tamashii, raar dat dw Vigilante die niet heeft gekilled
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_118764489
Kan iemand stem toevoegen, zit mobiel
pi_118764805
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
Nog eens de definitieve burgemeesterverkiezingen erbij gepakt:

Crutch (1) Hara
timmmmm (3) BoL, tdrone, DrNick
Harajuku. (12) timmmmm, Crutch, Majo, CaLeX, lynda, TheVulture, Peter, gomi, AlbinoBambi, Soempie, Rockfire, Etc.
DrNick (5) plopkweker, DuTank, fogel, chuck_n0rr1s, Tamashii
lynda (2) Bartjebart, cosmo
TheVulture (1) Roger_Epiales

Opvallend dat chuck_n0rr1s (maffia) en hoofdverdachte Tamashii beiden op DrNick stemmen. Ik vond het al vreemd maar dit bevestigd mijn vermoeden alleen maar meer. Ik denk dat we extra op DrNick, Plopkweker en DuTank moeten gaan letten :s)
Juist slim, zij zien: heeey er heeft alleen maar dorp gestemd en als wij er bij gaan zitten is de rest meteen ook verdacht.

Ik heb flink terug zitten lezen en ga voor Tamashii.

Ik vind die hints wel sterk namelijk.

Het kan best wel tactiek zijn geweest om Chuck gelijk te lappen, door te zeggen dat the watcher met info kwam. TV. I'm still watching you.
pi_118764828
Rockfire (2) hara
Tamashii (6) timmmm, Rockfire, DrNick, Peter, TV, DuTank

Ik zit trouwens ook mobiel. Het kan dus wel gewoon he ;)
pi_118764879
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 01:21 schreef DuTank het volgende:

Ik zit trouwens ook mobiel. Het kan dus wel gewoon he ;)
Dat, ik snap ook echt niet waarom mensen altijd roepen dat het niet gaat. Luiheid, ik zeg het je!

Timmmmm, want onbeschrijfelijk kut. Ik heb van heel dichtbij meegemaakt hoe afschuwelijk deze ziekte is, sterkte. :*
pi_118765085
Ik ga challas papi's
Ciao later en hou het rustig
pi_118765230
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:15 schreef timmmmm het volgende:
Anyway #tamashi

Een mod heeft echt wel meer tijd actief te zijn, die is er heus wel meer, maar ze komt wel op het laatste moment aankakken. Verder hints.

En nu ben ik er wel weer klaar mee
Wat een domme reactie. Elke mod heeft altijd tijd om op het forum te zitten? :')

Ik heb gewerkt en ben ziek dus nee geen tijd teveel of over. Goede hints deze keer ja op mij. :')
pi_118767047
Ik zou het wel belachelijk vinden als er begonnen is met 6 maffia + spion

Oh en ik hoop dat de rechercheur gevraagd heeft of er maffia op me heeft gestemd bij de lynch
  zaterdag 3 november 2012 @ 09:28:19 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118767199
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 01:44 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Wat een domme reactie. Elke mod heeft altijd tijd om op het forum te zitten? :')

Ik heb gewerkt en ben ziek dus nee geen tijd teveel of over. Goede hints deze keer ja op mij. :')
Goede hints inderdaad tegen je. Daarbij vind ik het verdacht dat je er niet bent, terwijl je normaal wel veel op FOK! bent. Blijkbaar is de rest het daar ook mee eens.

Ontkennen is allemaal leuk en aardig, maar dat kennen we nu wel, jij bent mafia. Anders mogen jullie mij er morgen uitstemmen
Laffe huichelaar
pi_118767581
Dubbele lynch?
pi_118767855
Waarom stemt iedereen toch altijd zo snel al. :{ Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanmorgen UT heb gespeeld. :') :@ Nog geen hints gezocht dus, maar denk dat ik dat vanmiddag nog wel ga doen.
pi_118767857
Ik snap niet waarom de vigilante niet voo Tamashii is gegaan
  zaterdag 3 november 2012 @ 10:25:30 #89
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118767912
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:01 schreef plopkweker het volgende:
Dubbele lynch?
Vraag je dat nou serieus de mķnuut dat dat niet meer kan?
Laffe huichelaar
pi_118768061
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het wel belachelijk vinden als er begonnen is met 6 maffia + spion

Oh en ik hoop dat de rechercheur gevraagd heeft of er maffia op me heeft gestemd bij de lynch
Nee hoor, ik ben geen maffia :)
Hoe fucking dom zou dat zijn van mij? :')
pi_118768079
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:20 schreef TheVulture het volgende:
busdriver? En dat daardoor per ongeluk iemand anders is gegaan?
pi_118768248
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:39 schreef DuTank het volgende:

[..]

busdriver? En dat daardoor per ongeluk iemand anders is gegaan?
Dan hebben we dus ook niet een hele slimme busdriver :')
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:13:11 #93
345170 Roger_Epiales
pi_118768574
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Idd, iedereen gaat ervanuit dat Tamashii maffia is en gedood gaat worden.
Haar dan busdriven zou gelijk staan met het redden van een potentieel maffialid. :N
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 3 november 2012 @ 11:18:01 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118768655
## Vote Tamashii omdat ik de hints sterk vind en ze inderdaad zich erg op de achtergrond houdt

Rockfire (2) hara
Tamashii (7) timmmm, Rockfire, DrNick, Peter, TV, DuTank, MaJo

Als er betere hints gevonden worden sta ik daarvoor open :)
pi_118768813
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Of die ruilt een dorp voor een maffia en nam een gok dat als de dorpeling werd vermoord, eigenlijk dus Tamashii vermoord zou worden.
En misschien is onze busdriver wel een noob inderdaad
pi_118768966
ik haat zwijgen :(
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:54:18 #97
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118769375
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:34 schreef lynda het volgende:
ik haat zwijgen :(
Ik ook ;(.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118769410
Jij heb Liesje nog om mee te kunnen lachen omdat jullie alles weten.. Ik moet nog een heel dood dorp/maffia afwachten _O-
pi_118770133
Even bijgelezen.
Toch al 7 stemmen voor Tamashii :? Misschien heeft de vigilante wel een goede reden om haar te beschermen??
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:28:41 #100
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118770192
OP geüpdatet.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:32:10 #101
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118770278
Etcetera had zich weer opgesloten in haar smederij. Ze hield van deze plek, hier kwam ze helemaal tot rust en laten we eerlijk wezen, die rust had ze hard nodig na alle gebeurtenissen van de afgelopen dagen. Zuchtend keek ze naar de stapel opdrachten die ze nog te doen had maar ze kon zich er niet toe zetten. Ze had andere prioriteiten. Bedreven in haar vak vormde ze vliegensvlug het ene na het andere vest, zolang er nog maffia rond leek te lopen in het dorp had ze geen tijd te verliezen. Toraal gefocused op het maken van vesten had ze niet opgemerkt dat ze niet alleen was. Vanachter een berg oud ijzer stond een duister persoon toe te kijken. Toen Etcetera zich over het aambeeld boog zag deze persoon zijn kans schoon en kwam tevoorschiijn.
Hij kuchte een paar keer om haar aandacht te trekken maar ze was zo druk bezig dat het haar ontging. “Wie niet horen wil moet maar voelen” mompelde het duistere figuur tewijl hij een hamer van de werkbank pakte. Met een soepele zwaai belande de hamer op het hoofd van Etcetera die daardoor gelijk nogal van slag was. “Huuhwatdoejenu?” kermde ze “ikhebjoutochnet…”. Ze klampte zich vast aan haar aanvaller en smeekte om te mogen blijven leven. “Ik moet nog zoveel vesten maken, ik wil het dorp beschermen!” Maar de aanvaller had geen medelijden en liet de hamer keer op keer op keer neerdalen op het steeds minder herkenbare hoofd van Etcetera (blacksmith) tot ze haar laatste adem uitblies. En er was niemand in de buurt om er nieuw leven in te blazen

Rockfire: haar vak: informatica.
Bedreven in haar vak: senior
Soepele zwaai en van slag: zie de foto in FoBo: hockey-slag

## Rockfire

Rockfire (3) hara, BoL
Tamashii (7) timmmm, Rockfire, DrNick, Peter, TV, DuTank, MaJo
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:49:38 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118770760
Wie niet horen wil, aambeeld en hamer is overigens Rockfires oor.
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:52:34 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118770842
Verder heb ik nog helemaal niet gekeken, maar dat doe ik later wanneer jullie town hebben opgehangen ok grgr
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:59:27 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118771035
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:26 schreef Bartjebart het volgende:
Even bijgelezen.
Toch al 7 stemmen voor Tamashii :? Misschien heeft de vigilante wel een goede reden om haar te beschermen??
Dus stem rockfire.
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:00:13 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118771068
Vulture, je stelt me teleur.
  Moderator zaterdag 3 november 2012 @ 13:02:26 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118771149
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
Wie niet horen wil, aambeeld en hamer is overigens Rockfires oor.
Deze opmerking snap ik niet maar ik vind de hints richting Rockfire nu toch wel erg sterk worden :Y

##Unvote Tamashii
##Vote Rockfire

Rockfire (4) hara, BoL, MaJo
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:05:04 #107
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118771236
Ik weet wel wie er straks bovenaan mijn verdachtenlijstje staan. Jullie zullen het zo zien bij de dagpost. Ik ben er 100% zeker van dat tamashii mafia is, en ik snap echt niet waarom jullie haar willen redden :')
Laffe huichelaar
  Moderator zaterdag 3 november 2012 @ 13:08:10 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118771322
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet wel wie er straks bovenaan mijn verdachtenlijstje staan. Jullie zullen het zo zien bij de dagpost. Ik ben er 100% zeker van dat tamashii mafia is, en ik snap echt niet waarom jullie haar willen redden :')
Ik heb dat sterke vermoeden ook maar ik vind de hints naar Rockfire nog beter :Y Dan pakken we Tamashii morgen gewoon :s)
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:09:06 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118771348
Zullen we een 1 smiley per post limiet instellen?
Laffe huichelaar
  Moderator zaterdag 3 november 2012 @ 13:11:14 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118771404
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:09 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we een 1 smiley per post limiet instellen?
:') Ik ben gewoon nogal van de smileys :@
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:16:30 #111
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118771561
Waar zijn al die mensen die zeiden in het weekend tijd te hebben om hints te zoeken :P?
Hoogachtend,
Erik.
pi_118771807
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
Vulture, je stelt me teleur.
Ik vind die hints van gisteren te goed om te negeren
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:28:50 #113
345170 Roger_Epiales
pi_118771916
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar zijn al die mensen die zeiden in het weekend tijd te hebben om hints te zoeken :P?
Die hebben een kater. :|W
:')
Feel free to insult me.
pi_118772335
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:05 schreef timmmmm het volgende:
dat vind ik echt raar dan. Misschien is er meer in het spel dan maffia of town?
pi_118772369
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Ja. Heel gek ja. :')
pi_118772427
De Cult kan ook proberen tegenstanders te lynchen, naast het omturnen tot cult..
dag
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:55:43 #117
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118772643
quote:
bij mij is het net andersom :')

doordeweek heb ik veel meer tijd om hints te zoeken
Wat doe ik hier?
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:06:06 #118
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118772943
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die hebben een kater. :|W
:')
Dat is perfect om hints te zoeken. Kopje koffie, gebakken eitje, en dan alle profielen doorspitten :7.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118773007
quote:
Ja hoi. Maar ik ben druk met Medal of Honor Warfighter spelen c_/, gister binnengekregen (8>
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:15:18 #120
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118773155
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:08 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Ja hoi. Maar ik ben druk met Medal of Honor Warfighter spelen c_/, gister binnengekregen (8>
Modkill :{w.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:30:14 #121
345170 Roger_Epiales
pi_118773515
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat is perfect om hints te zoeken. Kopje koffie, gebakken eitje, en dan alle profielen doorspitten :7.
Ben wel bezig hoor, eitje is al weg, hele pot koffie ook. :')
Koppijn nog niet, maakt het denkproces wat trager.
Feel free to insult me.
pi_118773567
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ben wel bezig hoor, eitje is al weg, hele pot koffie ook. :')
Koppijn nog niet, maakt het denkproces wat trager.
Inclusief de pot? :o
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_118773666
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Modkill :{w.
*)
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:39:27 #124
345170 Roger_Epiales
pi_118773751
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Inclusief de pot? :o
Ja, natuurlijk. :{
Feel free to insult me.
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:11:31 #125
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118774506
Al die hints hier O+. Echt leuk dat er zo intensief naar de stukjes gekeken wordt O+.

Oh wacht -O-.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:11:40 #126
30252 Soempie
Procreating
pi_118774507
Ik heb alleen nog maar naar de eerste moord gekeken op Gomi. Waren daar al hints naar? Ik zie zo snel niks?
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:16:18 #127
345170 Roger_Epiales
pi_118774651
Ik moet zeggen dat ik DuTank toch wel mooi ga vinden voor kill 2.

Met alle lampen aan stondt Cosmo2.0 (town elder) in de badkamerspiegel zichzelf te bewonderen. Hij bekeek zichzelf heel goed van dichtbij en zag dat ie een puist had op z’n neus. Helaas nog niet rijp genoeg om uit te knijpen. Niks aan te doen dacht hij, terwijl hij de kraan van de douche opendraaide. Het water werdt langzaam warm en toen het stomend heet was stapte hij eronder. Hij zeepte zichzelf helemaal in en toen hij net zeep in z’n ogen had voelde hij een koude stroom lucht en dat vertelde hem dat de badkamerdeur openging. “Wie is daar?!” Riep hij verschrikt. Er kwam geen antwoord. Met dichtgeknepen ogen stapte Cosmo de douche uit, met zijn armen voor zich uit voelent of hij iets tegenkwam. Opeens voelde hij een persoon en nog geen seconde later voelde hij ook een grote vuist tegen zijn gezicht, meteen daarna van de andere kant een andere vuist op z’n neus. De puist sprong open en daar moest Cosmo zelf een beetje om lachen, ondanks dat ie helemaal bont en blauw geslagen werdt. Na een knietje in z’n maag ging Cosmo naar de grond. De zeep was ondertussen uit zijn ogen gespoeld door de hoeveelheid tranen. Hij zag zijn aanvaller, maar herkende deze niet. Wel herkende hij de hakbijl die deze bij zich had. Vlijmscherp en hij kwam al met grote snelheid naar beneden. Het gevoel van een hakbijl in je buikholte vervreemde Cosmo een beetje. En toen hij met zijn handen opeens zijn bloederige darmen vasthield leek het allemaal wel een droom, of een nachtmerrie. De moordenaar was ondertussen verdwenen, nadat deze gezien had dat Cosmo het nooit zou overleven. Cosmo wist dat zelf ook en ging achterover liggen. “Vaarwel, het was prachtig” zei hij terwijl hij zijn oogjes sloot.

DuTank:
Vuisten + bont en blauw geslagen. --> Sport: kickboksen en voetbal. (In fobo onder spuisels)

Lachen ondanks vermoord worden + "vaarwel, het was prachtig" --> "As a well-spent day brings happy sleep, so a life well spent brings a happy death." (life well spent kan als extra passend worden gezien omdat Cosmo dorpsoudste was. Uit Fobo Favoriete quotes.)

Vlijmscherpe hakbijl --> "Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the axe." (Fobo, favoriete quotes)
Feel free to insult me.
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:18:38 #128
30252 Soempie
Procreating
pi_118774723
Na de gelukkige executie eerder die middag zat Gomi (advocaat) lekker op de bank naar de televisie te kijken. Hij zapte langs wat kanalen toen hij uiteindelijk op het nieuws bleef hangen. Er was een item over de moord die de vorige nacht had plaatsgevonden en de executie van de schuldig bevonden verdachte. Tevreden glimlachte Gomi en bedacht zich wat voor mooi werk hij samen met de rest gedaan had. Door alle spanning was hij vergeten genoeg te eten op de dorpsbarbecue dus hij ging de keuken in om voor zichzelf een gezonde sandwich te maken. Hij pakte wat sla, magere kaas, tomaatjes, komkommer en wat zout en peper, sneed zorgvuldig een Italiaanse bol door en werd helemaal gelukkig van de geur van het brood. Voorzichtig stapelde hij de ingrediėnten bovenop elkaar en legde het broodje op een bord. Hij liep terug naar de koelkast om alles terug te leggen en toen hij deze weer sloot stond er, als ware het een echte horrorfilm, een figuur achter de deur. Gomi schrok zich wild en gooide van schrik het broodje op de grond. Hij ging er op staan en gleed uit, waarbij hij zijn hoofd stootte en knock-out ging. Toen hij weer bijkwam zat ie vastgebonden op een stoel. De figuur stond tegenover hem en begon te praten, al klonk de stem door zijn gesluierde gezicht wat vreemd. “Ik handel niet op gevoel. En daarom heb ik geen andere keuze dan je te killen.” Niet lang daarna voelde Gomi niks meer. De moordenaar liep traag om het lichaam van Gomi heen en keek naar het hoofd waar een duidelijke deuk in zat door de honkbalknuppel waarmee hij hem doodgemept had.

Bartjebart
Keuken: topic over een Duitse keuken
Topics in CUL
vastgebonden op een stoel: topic Tuig op die tafel, stoffeer een stoel, behang je bank! #2
Italiaanse bol: italiaanse kleuren in UI, groen wit en rood
TV topic

Verder moest ik aan CaLeX denken, door de knock-out en de honkbalknuppel, omdat CaLeX heel sportief is.

En bij het zinnetje: Ik handel niet op gevoel moet ik denken aan dat statistiektopic van hier. :D Vraag m.b.t. kansrekening en daar posten verschillende spelers hier in. Maar verder kan ik dan weer geen hints aan ze koppelen zo snel.

't Is niet veel. -O-
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:19:28 #129
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118774753
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik moet zeggen dat ik DuTank toch wel mooi ga vinden voor kill 2.

DuTank:
Vuisten + bont en blauw geslagen. --> Sport: kickboksen en voetbal. (In fobo onder spuisels)

Lachen ondanks vermoord worden + "vaarwel, het was prachtig" --> "As a well-spent day brings happy sleep, so a life well spent brings a happy death." (life well spent kan als extra passend worden gezien omdat Cosmo dorpsoudste was. Uit Fobo Favoriete quotes.)

Vlijmscherpe hakbijl --> "Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the axe." (Fobo, favoriete quotes)
Wat een kuthints
Laffe huichelaar
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:23:10 #130
30252 Soempie
Procreating
pi_118774873
Oh kickboksen van DuTank kan dan ook bij de knock-out bij de moord op Gomi. En hij heeft volgens mij gepost in het kansreken topic? Nevermind.
pi_118775153
Etcetera had zich weer opgesloten in haar smederij. Ze hield van deze plek, hier kwam ze helemaal tot rust en laten we eerlijk wezen, die rust had ze hard nodig na alle gebeurtenissen van de afgelopen dagen. Zuchtend keek ze naar de stapel opdrachten die ze nog te doen had maar ze kon zich er niet toe zetten. Ze had andere prioriteiten. Bedreven in haar vak vormde ze vliegensvlug het ene na het andere vest, zolang er nog maffia rond leek te lopen in het dorp had ze geen tijd te verliezen. Totaal gefocused op het maken van vesten had ze niet opgemerkt dat ze niet alleen was. Vanachter een berg oud ijzer stond een duister persoon toe te kijken. Toen Etcetera zich over het aambeeld boog zag deze persoon zijn kans schoon en kwam tevoorschiijn.
Hij kuchte een paar keer om haar aandacht te trekken maar ze was zo druk bezig dat het haar ontging. “Wie niet horen wil moet maar voelen” mompelde het duistere figuur tewijl hij een hamer van de werkbank pakte. Met een soepele zwaai belande de hamer op het hoofd van Etcetera die daardoor gelijk nogal van slag was. “Huuhwatdoejenu?” kermde ze “ikhebjoutochnet…”. Ze klampte zich vast aan haar aanvaller en smeekte om te mogen blijven leven. “Ik moet nog zoveel vesten maken, ik wil het dorp beschermen!” Maar de aanvaller had geen medelijden en liet de hamer keer op keer op keer neerdalen op het steeds minder herkenbare hoofd van Etcetera (blacksmith) tot ze haar laatste adem uitblies. En er was niemand in de buurt om er nieuw leven in te blazen.

ETC is vermoord door iemand die net van haar een vest heeft gekregen? :?

Soempie:
Smederij > goud smederij > verlovingsring
Tot rust komen na de afgelopen dagen > post in topic over bevallen.
Ze had geen medelijden: Let go of all the pointless drama (sig)
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:36:24 #132
345170 Roger_Epiales
pi_118775349
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:31 schreef Bartjebart het volgende:

ETC is vermoord door iemand die net van haar een vest heeft gekregen? :?

Zat ik ook net te denken, eerste gedachte gaat naar Plopkweker, vanwege nacht 1.
Maar daar heb ik verder dan weer geen hints naar gevonden. :')
Feel free to insult me.
pi_118775468
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zat ik ook net te denken, eerste gedachte gaat naar Plopkweker, vanwege nacht 1.
Maar daar heb ik verder dan weer geen hints naar gevonden. :')
Nouja de enige die weet of en aan wie Etc vesten uitgedeeld heeft is Etc :')
Oh ja en de SL's en de ontvanger natuurlijk :')
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:40:07 #134
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118775498
Ik weet het ook.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118775512
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het ook.
Dat staat er toch ook? ;)
Maar wie is het dan Erik? :D
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:40:58 #136
345170 Roger_Epiales
pi_118775531
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het ook.
Ja, hebben wij lekker veel aan. :{w
Feel free to insult me.
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:44:13 #137
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118775653
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat staat er toch ook? ;)
Maar wie is het dan Erik? :D
Ja dat stond er eerst nog niet :(.

En ik mag helaas niks zeggen :'). Dat vind ik soms echt lastig ook :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118775690
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja dat stond er eerst nog niet :(.

En ik mag helaas niks zeggen :'). Dat vind ik soms echt lastig ook :D.
Van mij mag het wel hoor! :D Ik zou het je niet kwalijk nemen :D
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:47:33 #139
345170 Roger_Epiales
pi_118775750
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Van mij mag het ook! :P

SPOILER
Feel free to insult me.
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:47:40 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118775753
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan wie is wat vertel :P, ik wissel steeds tussen de kampen wie ik wil dat er wint :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_118775820
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk aan wie is wat vertel :P, ik wissel steeds tussen de kampen wie ik wil dat er wint :D.
Oh dus eigenlijk wil je hier nu zeggen dat je pro-maffia bent? :o
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:49:57 #142
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_118775830
Soms :s).
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:52:26 #143
345170 Roger_Epiales
pi_118775922
Partijdige SL? :o
Feel free to insult me.
  Redactie Frontpage zaterdag 3 november 2012 @ 15:53:05 #144
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_118775938
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nouja de enige die weet of en aan wie Etc vesten uitgedeeld heeft is Etc :')
Oh ja en de SL's en de ontvanger natuurlijk :')
Ik mag zeker niks zeggen he :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_118775984
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:53 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik mag zeker niks zeggen he :')
Nee helaas niet :(
  zaterdag 3 november 2012 @ 16:05:11 #146
345170 Roger_Epiales
pi_118776318

MaJo:
Gelukkige executie + Het mooie werk wat ze hadden gedaan --> AKQ SC #1378 Eind goed al goed in het vorige topic

Gezonde sandwich + ingredienten o.a. magere kaas --> MaJo post regelmatig in "Gezond Slank"
Feel free to insult me.
  zaterdag 3 november 2012 @ 16:08:53 #147
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_118776410
MaJo staat indd ook op mijn verdachtenlijst. Tamashii is zo overduidelijk mafia dat het pijn doet. Dan switchen als het lijkt of ze nog een kans heeft om te overleven?
Laffe huichelaar
pi_118776930
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat een kuthints
Inderdaad, thanks timmmmm dat je zo'n vertrouwen in me hebt :)
  zaterdag 3 november 2012 @ 16:31:00 #149
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_118777059
Jullie lynchen dooorrpp
pi_118777140
##Vote Rockfire

Rockfire (5) hara, BoL, MaJo, Bartjebart
pi_118778269
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef timmmmm het volgende:
MaJo staat indd ook op mijn verdachtenlijst. Tamashii is zo overduidelijk mafia dat het pijn doet. Dan switchen als het lijkt of ze nog een kans heeft om te overleven?
DIt zeg je continu, dat maakt je echt blind voor feiten. Je post nergens argumenten of onderbouwing alleen maar blablabla.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')