SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. Crutch Profiel | History | Fotoboek spion (modkill)
2. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Townie/lover
3. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek maffia
4. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
5.TheVulture Profiel I History I Fotoboek bomb
6. Gomi Profiel | History | Fotoboek advocaat
7. Peter Profiel | History | Fotoboek
8. DuTank Profiel | History | Fotoboek
9. DrNick Profiel | History | Fotoboek doctor
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
12. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
13. plopkweker Profiel | History | Fotoboek
14. MaJo Profiel | History | Fotoboek
15. tdrone Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek
17. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
18. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
19. Fogel Profiel | History | Fotoboek townie
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek blacksmith
21. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek town elder
22. Rockfire Profiel | History | Fotoboek maffiahoer
23. lynda Profiel | History | Fotoboek Sniper
24. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 03-11-2012 21:29:05 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Oh je snapt 'mquote:
Unreal Tournament?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Unreal Tournament.quote:
wat:??!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Unreal Tournament.
Schatjes, even een mededeling van huishoudelijke aard. Het leven is kut, ik ben sip en ik ben komende tijd met mezelf bezig en niet met jullie, want ik heb kanker, dus dat gaat voor.
dus jullie zullen hoop ik wel begrijpen dat ik eventjes niet met jullie bezig ben, en al helemaal niet met het spel. Ik kom af en toe wel eens langs, maar speel niet actief mee.
Nee, je hoeft er verder geen vragen over te stellen, want dat gaat je geen reet aan en nee, verder word ik ook niet bovenmatig warm van binnen van overig contact, dus tracht je te beheersen.
Sterkte met alles waar je in zit en wat er komt in ieder geval!quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Unreal Tournament.
Schatjes, even een mededeling van huishoudelijke aard. Het leven is kut, ik ben sip en ik ben komende tijd met mezelf bezig en niet met jullie, want ik heb kanker, dus dat gaat voor.
dus jullie zullen hoop ik wel begrijpen dat ik eventjes niet met jullie bezig ben, en al helemaal niet met het spel. Ik kom af en toe wel eens langs, maar speel niet actief mee.
Nee, je hoeft er verder geen vragen over te stellen, want dat gaat je geen reet aan en nee, verder word ik ook niet bovenmatig warm van binnen van overig contact, dus tracht je te beheersen.
wow, sterkte iigquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Unreal Tournament.
Games zijn ook afleidingquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
En het voelt enorm ongepast om nu de nacht te posten.
Mja, ik denk dat we toch gewoon door moeten gaanquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
En het voelt enorm ongepast om nu de nacht te posten.
Ik denk niet dat de maffia dat wistquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Zucht. Op mijn verjaardag, maffia? Echt he...
Dit inderdaad, ik hoopte dat nu er een maffia dood was er ook een moord minder zou zijn. Maar in plaats daarvan is er een moord meer...quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:09 schreef MaJo het volgende:
Wat een slachtpartijEn een paar belangrijke rollen minder
En hoeveel maffia is er in godsnaam
Maffia kan geen dubbele kill uitroepen toch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:12 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik hoopte dat nu er een maffia dood was er ook een moord minder zou zijn. Maar in plaats daarvan is er een moord meer...
Ja inderdaad, ik snap er nu echt niks meer vanquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf.waarom deed vig niet tamashii, of busdriver weer aan het kutten
Precies dat jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:12 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik hoopte dat nu er een maffia dood was er ook een moord minder zou zijn. Maar in plaats daarvan is er een moord meer...
Misschien omdat die denkt dat wij tamashii wel zouden lynchen? Maar niet echt logisch nee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:14 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf.waarom deed vig niet tamashii, of busdriver weer aan het kutten
Ludacris killquote:
Inderdaad...quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:30 schreef DrNick het volgende:
Succes met hints vinden dan, ik ben townie.
Kut, je hebt me doorquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stiekeme hint naar mij, al die emmen?
Oh echtquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:30 schreef DrNick het volgende:
Succes met hints vinden dan, ik ben townie.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:32 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Inderdaad...
Ach, kon ook bijna niet anders, kuddedierenaltijd de kleinste groep te grazen nemen.
Dat heeft niks met kuddegedrag te maken maar juist met het feit dat jullie zonder goede reden uit het niets allemaal op nick gingen stemmenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:32 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Inderdaad...
Ach, kon ook bijna niet anders, kuddedierenaltijd de kleinste groep te grazen nemen.
Wtf? Op basis waarvan, heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
Majo schreeuwt qua gedrag al mafia sinds dag 1 voor mij.
Ik ga terug naar mijn eerste ingeving, maat kijk morgeb nig wel naar de hints, hoor.
Rocjfire (2) hara
Hierdoor verdenk ik jou juist VAB maffia zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
Majo schreeuwt qua gedrag al mafia sinds dag 1 voor mij.
Ik ga terug naar mijn eerste ingeving, maat kijk morgeb nig wel naar de hints, hoor.
Rocjfire (2) hara
de hints van kill twee. Ik ben pro tamashii en anti rockfire.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:48 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Wtf? Op basis waarvan, heb ik iets gemist?
Huh dit snap ik even niet, de hints naar tamashii vind ik juist heel sterk. Niet dat ik daarmee rockfire uitsluit maar hoezo opeens pro tamashii? Ik dacht dit keer dorp burgemeester te hebben maar de laatste 5 minuten heb je mijn mening wel veranderdquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
de hints van kill twee. Ik ben pro tamashii en anti rockfire.
Dat was gewoon om ook eens iemand anders een kans te geven, tenminste, dat was voor mij zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echtNee dan geloof ik je
![]()
[..]
[..]
Dat heeft niks met kuddegedrag te maken maar juist met het feit dat jullie zonder goede reden uit het niets allemaal op nick gingen stemmen
lol. Tuitelig, nadat ik zeg dat jij dut spel zo mafia like bent. Eerste ingeving chuck was goed, ik vermoed rockfire ook. Tanashii gedraagt zich niet mafia achtig en cuba che was best vergezocht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Huh dit snap ik even niet, de hints naar tamashii vind ik juist heel sterk. Niet dat ik daarmee rockfire uitsluit maar hoezo opeens pro tamashii? Ik dacht dit keer dorp burgemeester te hebben maar de laatste 5 minuten heb je mijn mening wel veranderd
Wat is tuitelig?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
lol. Tuitelig, nadat ik zeg dat jij dut spel zo mafia like bent. Eerste ingeving chuck was goed, ik vermoed rockfire ook. Tanashii gedraagt zich niet mafia achtig en cuba che was best vergezocht.
Dubbele lynch moet je doen als je echte goede redenen hebt en niet op basis van gevoel. Er zijn nauwelijks hints tegen mijquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:07 schreef timmmmm het volgende:
Doe een dubbele lynch dan. Rockfire en MaJo, mijn stem heb je
Nee niet omdat je die als eerste had, dat wist ik niet eens meerquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
En daarbij, waarom ben ik ineens mafia als ik rockfire al als eerste had met de hints? Waar is de logica?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Vorig potje was je maffia en riep je ook ju te vertrouwenquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:06 schreef Harajuku. het volgende:
Neee nee nee. Ik ben je bm, ik had chuvk goed, vertrouw me deze keert ook met rickfire
laat die post maar eens zien, want dat heb ik niet gedaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Vorig potje was je maffia en riep je ook ju te vertrouwen
nee, ze gaan voor dezelfde hints en e zijn al zoveel dorpelingen gestorven zojuistquote:
Jezus Timmmmm heel veel sterkte en dikke knuffelquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Unreal Tournament.
Juist slim, zij zien: heeey er heeft alleen maar dorp gestemd en als wij er bij gaan zitten is de rest meteen ook verdacht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
Nog eens de definitieve burgemeesterverkiezingen erbij gepakt:
Crutch (1) Hara
timmmmm (3) BoL, tdrone, DrNick
Harajuku. (12) timmmmm, Crutch, Majo, CaLeX, lynda, TheVulture, Peter, gomi, AlbinoBambi, Soempie, Rockfire, Etc.
DrNick (5) plopkweker, DuTank, fogel, chuck_n0rr1s, Tamashii
lynda (2) Bartjebart, cosmo
TheVulture (1) Roger_Epiales
Opvallend dat chuck_n0rr1s (maffia) en hoofdverdachte Tamashii beiden op DrNick stemmen. Ik vond het al vreemd maar dit bevestigd mijn vermoeden alleen maar meer. Ik denk dat we extra op DrNick, Plopkweker en DuTank moeten gaan letten
Dat, ik snap ook echt niet waarom mensen altijd roepen dat het niet gaat. Luiheid, ik zeg het je!quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:21 schreef DuTank het volgende:
Ik zit trouwens ook mobiel. Het kan dus wel gewoon he
Wat een domme reactie. Elke mod heeft altijd tijd om op het forum te zitten?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:15 schreef timmmmm het volgende:
Anyway #tamashi
Een mod heeft echt wel meer tijd actief te zijn, die is er heus wel meer, maar ze komt wel op het laatste moment aankakken. Verder hints.
En nu ben ik er wel weer klaar mee
Goede hints inderdaad tegen je. Daarbij vind ik het verdacht dat je er niet bent, terwijl je normaal wel veel op FOK! bent. Blijkbaar is de rest het daar ook mee eens.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een domme reactie. Elke mod heeft altijd tijd om op het forum te zitten?
Ik heb gewerkt en ben ziek dus nee geen tijd teveel of over. Goede hints deze keer ja op mij.
Nee hoor, ik ben geen maffiaquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het wel belachelijk vinden als er begonnen is met 6 maffia + spion
Oh en ik hoop dat de rechercheur gevraagd heeft of er maffia op me heeft gestemd bij de lynch
busdriver? En dat daardoor per ongeluk iemand anders is gegaan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet waarom de vigilante niet voo Tamashii is gegaan
Dan hebben we dus ook niet een hele slimme busdriverquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
busdriver? En dat daardoor per ongeluk iemand anders is gegaan?
Idd, iedereen gaat ervanuit dat Tamashii maffia is en gedood gaat worden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan hebben we dus ook niet een hele slimme busdriver
Of die ruilt een dorp voor een maffia en nam een gok dat als de dorpeling werd vermoord, eigenlijk dus Tamashii vermoord zou worden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan hebben we dus ook niet een hele slimme busdriver
Dus stem rockfire.quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:26 schreef Bartjebart het volgende:
Even bijgelezen.
Toch al 7 stemmen voor TamashiiMisschien heeft de vigilante wel een goede reden om haar te beschermen??
Deze opmerking snap ik niet maar ik vind de hints richting Rockfire nu toch wel erg sterk wordenquote:Op zaterdag 3 november 2012 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
Wie niet horen wil, aambeeld en hamer is overigens Rockfires oor.
Ik heb dat sterke vermoeden ook maar ik vind de hints naar Rockfire nog beterquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet wel wie er straks bovenaan mijn verdachtenlijstje staan. Jullie zullen het zo zien bij de dagpost. Ik ben er 100% zeker van dat tamashii mafia is, en ik snap echt niet waarom jullie haar willen redden
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:09 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we een 1 smiley per post limiet instellen?
Ik vind die hints van gisteren te goed om te negerenquote:
Die hebben een kater.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar zijn al die mensen die zeiden in het weekend tijd te hebben om hints te zoeken?
dat vind ik echt raar dan. Misschien is er meer in het spel dan maffia of town?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet wel wie er straks bovenaan mijn verdachtenlijstje staan. Jullie zullen het zo zien bij de dagpost. Ik ben er 100% zeker van dat tamashii mafia is, en ik snap echt niet waarom jullie haar willen redden
Ja. Heel gek ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet waarom de vigilante niet voo Tamashii is gegaan
bij mij is het net andersomquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar zijn al die mensen die zeiden in het weekend tijd te hebben om hints te zoeken?
Dat is perfect om hints te zoeken. Kopje koffie, gebakken eitje, en dan alle profielen doorspittenquote:
Ja hoi. Maar ik ben druk met Medal of Honor Warfighter spelenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Modkillquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:08 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ja hoi. Maar ik ben druk met Medal of Honor Warfighter spelen, gister binnengekregen
Ben wel bezig hoor, eitje is al weg, hele pot koffie ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is perfect om hints te zoeken. Kopje koffie, gebakken eitje, en dan alle profielen doorspitten.
Inclusief de pot?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben wel bezig hoor, eitje is al weg, hele pot koffie ook.![]()
Koppijn nog niet, maakt het denkproces wat trager.
quote:
Ja, natuurlijk.quote:
Wat een kuthintsquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik moet zeggen dat ik DuTank toch wel mooi ga vinden voor kill 2.
Met alle lampen aan stondt Cosmo2.0 (town elder) in de badkamerspiegel zichzelf te bewonderen. Hij bekeek zichzelf heel goed van dichtbij en zag dat ie een puist had op z’n neus. Helaas nog niet rijp genoeg om uit te knijpen. Niks aan te doen dacht hij, terwijl hij de kraan van de douche opendraaide. Het water werdt langzaam warm en toen het stomend heet was stapte hij eronder. Hij zeepte zichzelf helemaal in en toen hij net zeep in z’n ogen had voelde hij een koude stroom lucht en dat vertelde hem dat de badkamerdeur openging. “Wie is daar?!” Riep hij verschrikt. Er kwam geen antwoord. Met dichtgeknepen ogen stapte Cosmo de douche uit, met zijn armen voor zich uit voelent of hij iets tegenkwam. Opeens voelde hij een persoon en nog geen seconde later voelde hij ook een grote vuist tegen zijn gezicht, meteen daarna van de andere kant een andere vuist op z’n neus. De puist sprong open en daar moest Cosmo zelf een beetje om lachen, ondanks dat ie helemaal bont en blauw geslagen werdt. Na een knietje in z’n maag ging Cosmo naar de grond. De zeep was ondertussen uit zijn ogen gespoeld door de hoeveelheid tranen. Hij zag zijn aanvaller, maar herkende deze niet. Wel herkende hij de hakbijl die deze bij zich had. Vlijmscherp en hij kwam al met grote snelheid naar beneden. Het gevoel van een hakbijl in je buikholte vervreemde Cosmo een beetje. En toen hij met zijn handen opeens zijn bloederige darmen vasthield leek het allemaal wel een droom, of een nachtmerrie. De moordenaar was ondertussen verdwenen, nadat deze gezien had dat Cosmo het nooit zou overleven. Cosmo wist dat zelf ook en ging achterover liggen. “Vaarwel, het was prachtig” zei hij terwijl hij zijn oogjes sloot.
DuTank:
Vuisten + bont en blauw geslagen. --> Sport: kickboksen en voetbal. (In fobo onder spuisels)
Lachen ondanks vermoord worden + "vaarwel, het was prachtig" --> "As a well-spent day brings happy sleep, so a life well spent brings a happy death." (life well spent kan als extra passend worden gezien omdat Cosmo dorpsoudste was. Uit Fobo Favoriete quotes.)
Vlijmscherpe hakbijl --> "Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the axe." (Fobo, favoriete quotes)
Zat ik ook net te denken, eerste gedachte gaat naar Plopkweker, vanwege nacht 1.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:31 schreef Bartjebart het volgende:
ETC is vermoord door iemand die net van haar een vest heeft gekregen?
Nouja de enige die weet of en aan wie Etc vesten uitgedeeld heeft is Etcquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zat ik ook net te denken, eerste gedachte gaat naar Plopkweker, vanwege nacht 1.
Maar daar heb ik verder dan weer geen hints naar gevonden.
Dat staat er toch ook?quote:
Ja, hebben wij lekker veel aan.quote:
Ja dat stond er eerst nog nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook?
Maar wie is het dan Erik?
Van mij mag het wel hoor!quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat stond er eerst nog niet.
En ik mag helaas niks zeggen. Dat vind ik soms echt lastig ook
.
Van mij mag het ook!quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Van mij mag het wel hoor!Ik zou het je niet kwalijk nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ligt er natuurlijk aan wie is wat vertelquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Van mij mag het wel hoor!Ik zou het je niet kwalijk nemen
Oh dus eigenlijk wil je hier nu zeggen dat je pro-maffia bent?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wie is wat vertel, ik wissel steeds tussen de kampen wie ik wil dat er wint
.
Ik mag zeker niks zeggen hequote:Op zaterdag 3 november 2012 15:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nouja de enige die weet of en aan wie Etc vesten uitgedeeld heeft is Etc
Oh ja en de SL's en de ontvanger natuurlijk
Nee helaas nietquote:
Inderdaad, thanks timmmmm dat je zo'n vertrouwen in me hebtquote:
DIt zeg je continu, dat maakt je echt blind voor feiten. Je post nergens argumenten of onderbouwing alleen maar blablabla.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef timmmmm het volgende:
MaJo staat indd ook op mijn verdachtenlijst. Tamashii is zo overduidelijk mafia dat het pijn doet. Dan switchen als het lijkt of ze nog een kans heeft om te overleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |