quote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb die leeftij dook gehad, ik herinner me alleen dingen die ik op mijn hand heb gekerfd.
Casual als de tering, weinig vernieuwing, "dumbed down", ieder jaar een nieuw deel.quote:
quote:
dat interesseert EA niet, zolang mensen maar kopen. En mensen denken wel FIFA en NFS nauwelijks veranderen, maar dat is ook niet echt waar. Bij FIFA zijn er elke jaargang herkenbare veranderingen en bij NFS is het elk jaar een compleet ander spelquote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Casual als de tering, weinig vernieuwing, "dumbed down", ieder jaar een nieuw deel.
Zou niet meer dan 20-30 mogen kosten, voor wat je krijgt.
quote:Op maandag 5 november 2012 11:50 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij heeft ne inderdaad wat gekost, maar hij is 6 jaar oud, en hij zal GTA 5 maxed out kunnen spelen.
quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef Arn0 het volgende:
The highly anticipated 2nd trailer for Grand Theft Auto V will debut worldwide next week on Wednesday, November 14th
Hoop dat het niet zo'n 2e GTA-4 trailer wordt, waar je ook niet veel wijzer van werd.quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef Arn0 het volgende:
The highly anticipated 2nd trailer for Grand Theft Auto V will debut worldwide next week on Wednesday, November 14th
[ afbeelding ]
Wat wil je dan?quote:Op maandag 5 november 2012 22:48 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hoop dat het niet zo'n 2e GTA-4 trailer wordt, waar je ook niet veel wijzer van werd.
Dat we in de 2e trailer iets onverwachts of zo te zien gaan krijgen, bijvoorbeeld dat je inderdaad meerdere personages kunt zijn. of een stukje van de map zou ook wel leuk zijn. Of dat je een indruk krijgt van de grote van de speelwereld.quote:
Wil je dat niet liever zelf gaan ontdekken?quote:Op maandag 5 november 2012 22:52 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat we in de 2e trailer iets onverwachts of zo te zien gaan krijgen, bijvoorbeeld dat je inderdaad meerdere personages kunt zijn. of een stukje van de map zou ook wel leuk zijn. Of dat je een indruk krijgt van de grote van de speelwereld.
Zit ook wat in.quote:Op maandag 5 november 2012 22:53 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wil je dat niet liever zelf gaan ontdekken?
Ik snap verder heel goed waar je op doelt hoor, met RDR en LA Noire hadden ze van die 'trailer series' zoals deze:quote:Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Zit ook wat in.
Kan in ieder geval niet wachten tot trailer 2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt niet voor je PC. Is dat even jammer.quote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan niet wachten om hem te gaan spelen. Vorige week een goeie high-end PC gehaald. Is het geld echt dubbel en dwars waard geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trolololquote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan niet wachten om hem te gaan spelen. Vorige week een goeie high-end PC gehaald. Is het geld echt dubbel en dwars waard geweest.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:09 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hij komt niet voor je PC. Is dat even jammer.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:09 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hij komt niet voor je PC. Is dat even jammer.weer een slechte port met leuke graphic glitchesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef Vijf_voor het volgende:
14 november
http://www.rockstargames.com/newswiresorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij een IF Messi?quote:Op maandag 5 november 2012 23:17 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
IF messi zou het goed kunnen maken
Ik zie zoiets net liever niet. Vind het altijd leuk als de hele gameplay etc. een verrassing is.quote:Op maandag 5 november 2012 23:00 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik snap verder heel goed waar je op doelt hoor, met RDR en LA Noire hadden ze van die 'trailer series' zoals deze:
Hoop dat ze ook zoiets gaan doen met GTA V. Een beetje een idee hebben wat je kan verwachten zonder maar al teveel te spoilen..
Daar heb je ook een punt..quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik zie zoiets net liever niet. Vind het altijd leuk als de hele gameplay etc. een verrassing is.
Vind het wel moeilijk om -als zo een trailer uitkomt voor een game waar ik naar vooruitkijk- niet te kijken.
Ik heb liever gameplay in mijn trailers, maar van GTA weet je inmiddels wel wat je kan doen. Als ze voor de extra dingen die ze bijvoegen het ook nog laten zien zou het perfect zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik zie zoiets net liever niet. Vind het altijd leuk als de hele gameplay etc. een verrassing is.
Vind het wel moeilijk om -als zo een trailer uitkomt voor een game waar ik naar vooruitkijk- niet te kijken.
Blijft leuk dat andere mensen die totaal niets met gamesjournalistiek hebben het altijd beter denken te wetenquote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk het wel. En he, kijk eens, ik zit bij een gamewebsite. En he, verrek. Ross heeft dat ook gedaan. Hij weet.
Blijft leuk dat bepaalde personen zich interessant voelen omdat ze reviews schrijven voor fok gamesquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blijft leuk dat andere mensen die totaal niets met gamesjournalistiek hebben het altijd beter denken te weten
Xbox is beter.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:48 schreef sinepedraap het volgende:
Voordat je reageert
Er is geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
Wtf is dit? Helemaal niet of alleen later zoals altijd?
Consoles zuigen kont en maken games kapot. Maar ja blijkbaar verdienen ze meer aan kleine kinderen op hun playstation en xdoos dan aan echte gamers op een pc. Anyhow, zal wel weer 2014 worden dan eer ik dit kan spelen.quote:
Ik merk enige frustratie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Consoles zuigen kont en maken games kapot. Maar ja blijkbaar verdienen ze meer aan kleine kinderen op hun playstation en xdoos dan aan echte gamers op een pc. Anyhow, zal wel weer 2014 worden dan eer ik dit kan spelen.
Die komt er wel, PC is bij ELK deel later uitgekomen. Mods kunnen niet denken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:48 schreef sinepedraap het volgende:
Voordat je reageert
Wtf is dit? Helemaal niet of alleen later zoals altijd?
Natuurlijk is toch logischquote:
Dat dacht ik dus al ja. Was met alle GTA's zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die komt er wel, PC is bij ELK deel later uitgekomen. Mods kunnen niet denken.
fixedquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voordat je reageert
Er is nu nog geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
Jij begint door te zeggen dat xbox beter isquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voordat je reageert
Zegt diegene die meteen de discussie weer begint als een pc-fapper zijnde.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij begint door te zeggen dat xbox beter isheb je hersenschade opgelopen?
Ik zeg niets, enkel dat je opmerking nergens op slaat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zegt diegene die meteen de discussie weer begint als een pc-fapper zijnde.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Consoles zuigen kont en maken games kapot. Maar ja blijkbaar verdienen ze meer aan kleine kinderen op hun playstation en xdoos dan aan echte gamers op een pc. Anyhow, zal wel weer 2014 worden dan eer ik dit kan spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben benieuwd hoe groot het "countryside" gedeelte wordt. Ik wil over landweggetjes cruisen met K-Rose op.
Flesje bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |