quote:Op maandag 5 november 2012 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb die leeftij dook gehad, ik herinner me alleen dingen die ik op mijn hand heb gekerfd.
Casual als de tering, weinig vernieuwing, "dumbed down", ieder jaar een nieuw deel.quote:
quote:
dat interesseert EA niet, zolang mensen maar kopen. En mensen denken wel FIFA en NFS nauwelijks veranderen, maar dat is ook niet echt waar. Bij FIFA zijn er elke jaargang herkenbare veranderingen en bij NFS is het elk jaar een compleet ander spelquote:Op maandag 5 november 2012 19:45 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Casual als de tering, weinig vernieuwing, "dumbed down", ieder jaar een nieuw deel.
Zou niet meer dan 20-30 mogen kosten, voor wat je krijgt.
quote:Op maandag 5 november 2012 11:50 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij heeft ne inderdaad wat gekost, maar hij is 6 jaar oud, en hij zal GTA 5 maxed out kunnen spelen.
quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef Arn0 het volgende:
The highly anticipated 2nd trailer for Grand Theft Auto V will debut worldwide next week on Wednesday, November 14th
Hoop dat het niet zo'n 2e GTA-4 trailer wordt, waar je ook niet veel wijzer van werd.quote:Op maandag 5 november 2012 22:43 schreef Arn0 het volgende:
The highly anticipated 2nd trailer for Grand Theft Auto V will debut worldwide next week on Wednesday, November 14th
[ afbeelding ]
Wat wil je dan?quote:Op maandag 5 november 2012 22:48 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hoop dat het niet zo'n 2e GTA-4 trailer wordt, waar je ook niet veel wijzer van werd.
Dat we in de 2e trailer iets onverwachts of zo te zien gaan krijgen, bijvoorbeeld dat je inderdaad meerdere personages kunt zijn. of een stukje van de map zou ook wel leuk zijn. Of dat je een indruk krijgt van de grote van de speelwereld.quote:
Wil je dat niet liever zelf gaan ontdekken?quote:Op maandag 5 november 2012 22:52 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat we in de 2e trailer iets onverwachts of zo te zien gaan krijgen, bijvoorbeeld dat je inderdaad meerdere personages kunt zijn. of een stukje van de map zou ook wel leuk zijn. Of dat je een indruk krijgt van de grote van de speelwereld.
Zit ook wat in.quote:Op maandag 5 november 2012 22:53 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wil je dat niet liever zelf gaan ontdekken?
Ik snap verder heel goed waar je op doelt hoor, met RDR en LA Noire hadden ze van die 'trailer series' zoals deze:quote:Op maandag 5 november 2012 22:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Zit ook wat in.
Kan in ieder geval niet wachten tot trailer 2!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij komt niet voor je PC. Is dat even jammer.quote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan niet wachten om hem te gaan spelen. Vorige week een goeie high-end PC gehaald. Is het geld echt dubbel en dwars waard geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trolololquote:Op maandag 5 november 2012 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan niet wachten om hem te gaan spelen. Vorige week een goeie high-end PC gehaald. Is het geld echt dubbel en dwars waard geweest.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:09 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hij komt niet voor je PC. Is dat even jammer.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:09 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hij komt niet voor je PC. Is dat even jammer.weer een slechte port met leuke graphic glitchesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef Vijf_voor het volgende:
14 november
http://www.rockstargames.com/newswiresorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hij een IF Messi?quote:Op maandag 5 november 2012 23:17 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
IF messi zou het goed kunnen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |