Joh, echt .....quote:Op zondag 4 november 2012 10:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Die al lang geleden opgekocht is door... KPN.
Exact, my dearquote:Op zondag 4 november 2012 12:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Sinds 1998 om precies te zijn. Maar gelukkig zijn ze wel zo snugger geweest om Xs4all als zelfstandige dochteronderneming te laten voortbestaan en niet volledig te doen integreren in de KPN-moloch, in tegenstelling tot Planet Internet. De service en helpdesk van XS zijn nog altijd als vanouds.
En Oop staat bekend als zeer onpartijdig, dat u het weetquote:Op zondag 4 november 2012 16:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is zeer ontevreden over de arbitrage bij het betaald voetbal en met name het meten met twee maten.
Als ik zie waar Ajax allemaal pinalties tegen voor krijg, en bij andere clubs ken alles maar..
[ afbeelding ]
Toevallig heeft Oop daar een vormpje voor, maar dan nog is het een hoop werk natuurlijkquote:Op zondag 4 november 2012 18:27 schreef Coos het volgende:
[..]
En ook knap hoe hij ze zelf gesneden heeft. Al die kronkeltjes er in zal een hels karwei geweest zijn.
Hij heeft er mayonaise bijquote:Op zondag 4 november 2012 18:47 schreef beequeen het volgende:
Maar echt, alleen patat? Geen hamburgertje of salade to join?
Ah, dat scheelt. Was dit eik voor of na zijn pillentijd?quote:
En een lekker glaasje colaquote:
Salade???? Jij durftquote:Op zondag 4 november 2012 18:47 schreef beequeen het volgende:
Maar echt, alleen patat? Geen hamburgertje of salade to join?
Dat is groente, gekkiequote:
Niet zo best voor zn diabetesquote:Op zondag 4 november 2012 21:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop zit lekker aan een biertje
[ afbeelding ]
Please release me .. let me goquote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen zwijmelt Oop weg bij een cd van Englebert Humperdinck
[ afbeelding ]
Is dat huis zo groot dat Oop het niet gewoon kan vragen aan Oma?quote:Op zondag 4 november 2012 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
En Oma heeft alweer een nieuwe gebracht
[ afbeelding ]
Of het gewoon zelf haalt wellichtquote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat huis zo groot dat Oop het niet gewoon kan vragen aan Oma?
Oop is een man van weinig woordenquote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat huis zo groot dat Oop het niet gewoon kan vragen aan Oma?
En weinig daden maar hij is dan ook niet voor feyenoordquote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is een man van weinig woorden
Oh? Ik dacht juist dat hij een rijke vocabulaire had.quote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is een man van weinig woorden
Hahahaquote:Op zondag 4 november 2012 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
En weinig daden maar hij is dan ook niet voor feyenoord
Begin me zorgen te makenquote:Op zondag 4 november 2012 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
En hij is weer leeg........
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |