Dat is groente, gekkiequote:
Niet zo best voor zn diabetesquote:Op zondag 4 november 2012 21:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop zit lekker aan een biertje
[ afbeelding ]
Please release me .. let me goquote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen zwijmelt Oop weg bij een cd van Englebert Humperdinck
[ afbeelding ]
Is dat huis zo groot dat Oop het niet gewoon kan vragen aan Oma?quote:Op zondag 4 november 2012 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
En Oma heeft alweer een nieuwe gebracht
[ afbeelding ]
Of het gewoon zelf haalt wellichtquote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat huis zo groot dat Oop het niet gewoon kan vragen aan Oma?
Oop is een man van weinig woordenquote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat huis zo groot dat Oop het niet gewoon kan vragen aan Oma?
En weinig daden maar hij is dan ook niet voor feyenoordquote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is een man van weinig woorden
Oh? Ik dacht juist dat hij een rijke vocabulaire had.quote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is een man van weinig woorden
Hahahaquote:Op zondag 4 november 2012 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
En weinig daden maar hij is dan ook niet voor feyenoord
Begin me zorgen te makenquote:Op zondag 4 november 2012 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
En hij is weer leeg........
[ afbeelding ]
Nergens voor nodig. Oma heeft jonge benenquote:
Ja oke...maar Oma kreeg laatst op haar kop omdat het eten te laat was ivm zijn diabetes......quote:Op zondag 4 november 2012 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, er gaan altijd een paar kratten per week doorheen.
Heul gezond enzulks.
Ik zeg toch ook niet dat de beste man spoort.quote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef pos het volgende:
[..]
Ja oke...maar Oma kreeg laatst op haar kop omdat het eten te laat was ivm zijn diabetes......
quote:Op zondag 4 november 2012 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat de beste man spoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |