Dat is groente, gekkiequote:
Niet zo best voor zn diabetesquote:Op zondag 4 november 2012 21:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop zit lekker aan een biertje
[ afbeelding ]
Please release me .. let me goquote:Op zondag 4 november 2012 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen zwijmelt Oop weg bij een cd van Englebert Humperdinck
[ afbeelding ]
Is dat huis zo groot dat Oop het niet gewoon kan vragen aan Oma?quote:Op zondag 4 november 2012 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
En Oma heeft alweer een nieuwe gebracht
[ afbeelding ]
Of het gewoon zelf haalt wellichtquote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat huis zo groot dat Oop het niet gewoon kan vragen aan Oma?
Oop is een man van weinig woordenquote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat huis zo groot dat Oop het niet gewoon kan vragen aan Oma?
En weinig daden maar hij is dan ook niet voor feyenoordquote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is een man van weinig woorden
Oh? Ik dacht juist dat hij een rijke vocabulaire had.quote:Op zondag 4 november 2012 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is een man van weinig woorden
Hahahaquote:Op zondag 4 november 2012 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
En weinig daden maar hij is dan ook niet voor feyenoord
Begin me zorgen te makenquote:Op zondag 4 november 2012 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
En hij is weer leeg........
[ afbeelding ]
Nergens voor nodig. Oma heeft jonge benenquote:
Ja oke...maar Oma kreeg laatst op haar kop omdat het eten te laat was ivm zijn diabetes......quote:Op zondag 4 november 2012 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, er gaan altijd een paar kratten per week doorheen.
Heul gezond enzulks.
Ik zeg toch ook niet dat de beste man spoort.quote:Op zondag 4 november 2012 22:41 schreef pos het volgende:
[..]
Ja oke...maar Oma kreeg laatst op haar kop omdat het eten te laat was ivm zijn diabetes......
quote:Op zondag 4 november 2012 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat de beste man spoort.
Zolang hij ze zelf niet hoeft te tillen is er niks aan de hand. Gelukkig heeft hij daar z'n mensen voor.quote:Op zondag 4 november 2012 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Heul gezond enzulks.
Ok maar dan moet Oop ook niet zeiken over zn diabetes als Oma 15 min te laat is met het dineequote:Op zondag 4 november 2012 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Heul gezond enzulks.
Die ziektes spelen alleen maar op als het hem uitkomt.quote:Op zondag 4 november 2012 22:50 schreef pos het volgende:
[..]
Ok maar dan moet Oop ook niet zeiken over zn diabetes als Oma 15 min te laat is met het dinee
Uhuhquote:Op zondag 4 november 2012 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Die ziektes spelen alleen maar op als het hem uitkomt.
Ja, lekker makkelijk!... en Oma maar denken dat de te hoge suikers aan haar ligtquote:Op zondag 4 november 2012 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Die ziektes spelen alleen maar op als het hem uitkomt.
Heb gewoon medelijden met Oma....quote:Op zondag 4 november 2012 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Iemand die z'n hele leven al ziek is misgun je toch niet z'n twee kratjes per week?
Oop is een vrij dominant type, weet je.....quote:Op zondag 4 november 2012 22:55 schreef mootie het volgende:
Als oma er last van had was ze al jaren geleden vertrokken... toch?
Hij zal 50 shades of grey wel gelezen hebben.quote:Op zondag 4 november 2012 22:58 schreef pos het volgende:
[..]
Oop is een vrij dominant type, weet je.....
Bij opa weggaan is heul makkelijk, hij is veel te lui om achter haar aan te lopen...... Zit dan vruchteloos met dat belletje te rinkelen, hopend dat ze terugkomt, want geen bier.quote:Op zondag 4 november 2012 22:58 schreef pos het volgende:
[..]
Oop is een vrij dominant type, weet je.....
Ze zullen in de rij staan voor hem nu hij een BN-er is.quote:Op zondag 4 november 2012 23:04 schreef mootie het volgende:
Dan gaat hij gewoon op zoek naar een andere werkster/verpleegster!
En er is vast wel een potje met subsidiegeld voor eenzame, zieke mannen.quote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zullen in de rij staan voor hem nu hij een BN-er is.
O dat wil ik ook wel, gratis geld.quote:Op zondag 4 november 2012 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
En er is vast wel een potje met subsidiegeld voor eenzame, zieke mannen.
Nevermind, opa is toch mordicus tegen handophouders?quote:Op zondag 4 november 2012 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O dat wil ik ook wel, gratis geld.
Meer geld voor mijquote:Op zondag 4 november 2012 23:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nevermind, opa is toch mordicus tegen handophouders?
Heb je toestemming om te chatten? Als je dat niet hebt ben je bij voorbaat kansloos.quote:Op zondag 4 november 2012 23:11 schreef pos het volgende:
Was zooo blij..het was gelukt !!! Krijg ik nu dit...???You've been kicked for sending too many messages per minute
Als het zo moet wil ik niet eens meerquote:Op zondag 4 november 2012 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je toestemming om te chatten? Als je dat niet hebt ben je bij voorbaat kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |