bahh...quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen kwestie van voeren hoor. hij had sowieso; al net gegeten... Vis.
En Scrut kan dat voor je oplossen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:20 schreef pos het volgende:
Scruttttttt, verveel me...............................
Ben ik zo vervelend?quote:Op zaterdag 3 november 2012 02:20 schreef pos het volgende:
Scruttttttt, verveel me...............................
Ben je nog wakker, lolquote:Op zaterdag 3 november 2012 02:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Scrut kan dat voor je oplossen?
Ik weet anders ook heel goed hoe ik moet omgaan met buitendienstmeisjes die zich vervelen hoor.......
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Je doet 't erom hè, eerst vertellen dat Opie doodgaat voordat ik de aflevering heb gezien en nu mijn verrassing bederven door te gaan het vertellen dat al bekend is wat Oop vandaag eet. Met het eerste kon ik nog omgaan, maar het laatste...... Verdomme daar gaat m'n weekend
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Reallifesoaps waren vaak nog het leukst vanwege het randgebeuren.
Herinneren we ons Sly nog, onze eigen RLS-plofkop???
en hier meer van dat, met dank aan Kitek.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:48 schreef Poezewoes het volgende:
Jagen jullie opa niet op onkosten met die pikante foto's![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:48 schreef Poezewoes het volgende:
Jagen jullie opa niet op onkosten met die pikante foto's![]()
[ afbeelding ]
Hij wilde de wedstrijd niet missen en nu zit de familie bij de Chinees op hem te wachten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Het programma voor vandaag is iets gewijzigd, in die zin dat Oop en Oom niet bij de Chinees gaan eten maar het Chinese eten thuis nuttigen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Huishoudelijke mededeling: de fotosessie van het wekelijkse haringhappen op zaterdag komt deze week te vervallen, aangezien Oop een etentje in familiekring heeft.
Rijsttafel eten in je luie stoel. Opa kan het.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan de hoofdmoot: Chinese rijsttafel met nasi , alsmede ossenhaas met bami en veel champignons .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We worden gewoon belazerd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:35 schreef pos het volgende:
Had hij net zo goed haring kunnen happen !
Ik ben hier echt niet blij meequote:
Maar hij is wel goed bezig een nieuw record te vestigen, dit shirt heeft hij inmiddels 6 dagen aan.quote:
Dat klopt welwaarschijnlijk , ik meende daarnet al dat ik het wat verdacht zag bewegen en dacht nog....dat kan opa toch nooit zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hij is wel goed bezig een nieuw record te vestigen, dit shirt heeft hij inmiddels 6 dagen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |