quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:04 schreef pos het volgende:
Godsamme...wat doe ik nu weer fout?... Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:,,,,,,
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:04 schreef pos het volgende:
Godsamme...wat doe ik nu weer fout?... Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:,,,,,,
Ja, klonk goed he?quote:
Eens. Toch was er op FOK! nog nooit zó veel gekankerd op een RLS als op The Bunker. Maar toen... kwam Secret Story.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, klonk goed he?
Gos wat was dat toch leuk . Met zo weinig middelen zoiets leuks neerzetten
Dat kennen we. Het is met RLS's net als met je schooltijd. In de periode zelf is het saai en langdradig, maar o, wat was het eigenlijk leuk als je er later op terugkijkt..quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Toch was er op FOK! nog nooit zó veel gekankerd op een RLS als op The Bunker. Maar toen... kwam Secret Story.
Secret Story, wat een tegenvaller was dat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Toch was er op FOK! nog nooit zó veel gekankerd op een RLS als op The Bunker. Maar toen... kwam Secret Story.
Cant't Buy Me Love. Had leuk kunnen zijn als er live streams geweest zouden zijn. Maar dat kon waarschijnlijk niet omdat het een veel goedkopere productie was dan DGK en de acteurs de dag hard nodig hadden om hun script te leren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Secret Story, wat een tegenvaller was dat.
Kan me alleen Gerard nog herinneren, maar ja, die vond ik ook bijzonder sympathiek enzo.
Vond wel altijd de Uitzendingen-topics van SST erg leuk, heb me gek gelachen om de commentaren.
In welk programma zat Fiona ook alweer, ben het even kwijt. Vond ik ook zo@n toffe meid.
Ik kan me alleen die hond nog herinneren eigenlijk, Segredo of zoiets, wat was dat slecht zeg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan me alleen Gerard nog herinneren, maar ja, die vond ik ook bijzonder sympathiek enzo.
Vond wel altijd de Uitzendingen-topics van SST erg leuk, heb me gek gelachen om de commentaren.
In welk programma zat Fiona ook alweer, ben het even kwijt. Vond ik ook zo@n toffe meid.
En dat was om te........quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Bladiblaquote:
Ik moest ff zoeken naar dezequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel ook met een deken er overheen dan graag!quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:57 schreef Coos het volgende:
Ik zit al een week te wachten om zulke caps van Oop te maken.![]()
[ afbeelding ]
En het licht uit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel ook met een deken er overheen dan graag!
Sorry Posje, we gaan snel weer on-topicquote:
Da fuckquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond eens eventjes naar de stream van die ouwe gekeken. Toch leuk dat opa foto's van FOK!kers toegespeeld krijgt. Copycat vindt het vast heel leuk dat haar tieten door die ouwe op de stream besproken worden.
Ooquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond eens eventjes naar de stream van die ouwe gekeken. Toch leuk dat opa foto's van FOK!kers toegespeeld krijgt. Copycat vindt het vast heel leuk dat haar tieten door die ouwe op de stream besproken worden.
?????quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
was heel leuk de Bunker, jammer dat er geen Bunker 2 komt, maar Bram was toch ergens mee bezig 2 jaar terug, nooit meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, klonk goed he?
Gos wat was dat toch leuk . Met zo weinig middelen zoiets leuks neerzetten
Wat stond er in post 760, en was het op dat Huubweblog??? wordt nieuwschierigquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Reallifesoaps waren vaak nog het leukst vanwege het randgebeuren.
Herinneren we ons Sly nog, onze eigen RLS-plofkop???
Aan dat stukje hebben we niet inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat stond er in post 760, en was het op dat Huubweblog??? wordt nieuwschierig
nee wil wel weten welke post er bedoelt wordt, weet nog wel die zuster van Huub iets met kinderbescherming??? of een ex die haar de tent door sloeg maar het heeft iets met Huub te maken maar watquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan dat stukje hebben we niet inderdaad
nee aten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:30 schreef pullup het volgende:
Anders mail je Sly evenik denk dat hij nu wel voldoende is afgekoeld.
Nee, dat is wel jammer, had wel graag nog een Bunker mee willen maken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was heel leuk de Bunker, jammer dat er geen Bunker 2 komt, maar Bram was toch ergens mee bezig 2 jaar terug, nooit meer wat van gehoord
Het was gewoon een foto die hier op FOK! staat, vanuit de Bunker.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Klinkt wel een beetje sneu hoor, om daar die ouwe mee te voeren. Maar verboden is het niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was gewoon een foto die hier op FOK! staat, vanuit de Bunker.
Geen idee wat er in die posting stond. Ook niet echt van belang. Alleen de reactie van Sly is al pricelessquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat stond er in post 760, en was het op dat Huubweblog??? wordt nieuwschierig
Geen kwestie van voeren hoor. hij had sowieso al net gegeten... Vis.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje sneu hoor, om daar die ouwe mee te voeren. Maar verboden is het niet natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |