SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:57 schreef Bendoe het volgende:
AAAAAAH WAT IS ZE SCHATTIG![]()
Ben traine xd
Was de bedoelingquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:06 schreef Ro-ald het volgende:
Ik krijg zin in bier door die foto in de OP
Jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt je nooit schijtziek van dat eeuwige schattig dit dat omdat je er zo jong uit ziet?
gezien, cutiequote:
install firstquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Let's go to warfare! Missle ready.
http://xwis.net/forums/index.php/topic/171448-read-me-first/quote:
Ok ff kijkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://xwis.net/forums/index.php/topic/171448-read-me-first/
Hier is de howto om een online account te maken. XWIS heeft het over genomen.
We zien wel, ik zal het eerst allemaal ff instellen en shit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
Maar vannacht wss pas tijd FL ga film kijken bij me broer
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We zien wel, ik zal het eerst allemaal ff instellen en shit.
Tonnoquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja meestal gewoon iets makkelijks als het weekend begint.
Wat voor pizza had je?
Lekkerquote:
Wel gezellig en best wat biertjes op maar er waren veel mensen die niet op zijn komen dagenquote:
McChicken Sensationquote:
Je hebt nog getraind netquote:
Valt opzich wel mee, vind de smaak van de saus niet echt lekker.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die moet ik een keer geen nemen, lijkt me lekker
Oh dan is het goed jaquote:
DVquote:
Ok dat kanquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee, vind de smaak van de saus niet echt lekker.
Wil je mij tekenen?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
doe ik volgende week wel ofzo
Awwquote:
Eet smakelijkquote:
quote:
Ik ken die hele gozer nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:35 schreef leeell het volgende:
Dave grohl
Kut casualiet
Live ook een faggot
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:35 schreef leeell het volgende:
Dave grohl
Kut casualiet
Live ook een faggot
kan niets anders dan er mee eens zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:35 schreef leeell het volgende:
Dave grohl
Kut casualiet
Live ook een faggot
jij bent live ook een faggotquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:35 schreef leeell het volgende:
Dave grohl
Kut casualiet
Live ook een faggot
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij bent live ook een faggot
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan niets anders dan er mee eens zijn
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
met de föhn onder de deken gaan en je koude voetjes verwarmen asdfghjkl
Nee durf ik nietquote:
Ik geef je geen ongelijk, koude voeten zijn kut en dan heb je daarna de hele nacht koud daardoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je moet creatief zijn in barre tijden
Daarom krijg ik dus geen stijve van jequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij bent live ook een faggot
inderdaad! en als ik pantoffels aan heb krijg k wel lichtje zweetvoetjes maar mn voeten worden niet warmquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk, koude voeten zijn kut en dan heb je daarna de hele nacht koud daardoor.
Ik moet nog eens pantoffels kopen
ja geef mij maar de schuldquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:49 schreef leeell het volgende:
[..]
Daarom krijg ik dus geen stijve van je
Jaquote:
Ik mis de liefdevolle emoticons.quote:
?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
om te flappen moet ik 250 km verderop zijn
hijs wanhopigquote:
niet gaanquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef Ro-ald het volgende:
Iemand vraagt om uit te gaan,maar ik houd niet zoveel van die muziek moeilijk moeilijk
Wel oprecht dit hoor.quote:
Okequote:Op vrijdag 2 november 2012 19:53 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ok we gaan ze morgen djoeken om 4 uur achter het station
Alles goed?quote:
beach autostienquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:54 schreef Beach het volgende:
Ro-ald ga maar doe oordopjes in zodat je de muziek niet hoort.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:54 schreef Beach het volgende:
Ro-ald ga maar doe oordopjes in zodat je de muziek niet hoort.
niet gaanquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Die muziek gaat sowieso keihard man het is deathcore en metal shit.
Ook ookquote:
Niks mis mee af en toe.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Die muziek gaat sowieso keihard man het is deathcore en metal shit.
16 nov anders kkklappenquote:
Zo te lezen heb ik weinig keus, want ik heb geen zin in kkklappen.quote:
Awwwwwquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mooi zo, voor mij is het morgen pas weekend
50 dan zijn ze zowat dement, maak gewoon een mooie tekeningquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik weet niet of ik kan de 16de mijn moeder word 50,15 november en dan moet ik wel een cadeau kunnen geven natuurlijk
Ja, maar als je niet gaat zit je veilig thuis achter je beeldschermpje tochquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo te lezen heb ik weinig keus, want ik heb geen zin in kkklappen.
Haha Beachquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:59 schreef Beach het volgende:
[..]
50 dan zijn ze zowat dement, maak gewoon een mooie tekening
volgende dag zijn ze je cadeau toch vergeten
mijn mams is bijna 60 geloof ikquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ervoor zie ik meer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet gaat zit je veilig thuis achter je beeldschermpje toch
Ik vind mezelf ook heel zielig enzo, ik heb medelijden met me wederhelftquote:
geen probleem gwn komenquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik weet niet of ik kan de 16de mijn moeder word 50,15 november en dan moet ik wel een cadeau kunnen geven natuurlijk
kom m morgen kkklappen gevenquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar als je niet gaat zit je veilig thuis achter je beeldschermpje toch
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:59 schreef Beach het volgende:
[..]
ja maar dat moet je niet je aanwzheid op laten afhangenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Treinkaartje kan ik gewoon betalen,maar wil natuurlijk wel wat bier meenemen en zo.
nee misbegrepenquote:
jij bent gewoon te domquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet zo gek als het van jou komt
jij bent 1 vage plan verteller
Ik denk dat ik ook gewoon ga hoor,maar houd mijzelf nog even op misschien.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ja maar dat moet je niet je aanwzheid op laten afhangen
niemand daarom vraag ik het Over wir ging het danquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over hem had
misschien ligt de fout gewoon niet bij mijquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geef andere mensen maar de schuld, nooit jezelf..
je gaat teveel met lel om
en misschien ligt de fout gewoon niet bij mijquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
misschien ligt de fout gewoon niet bij mij
kan daar niets slechts aan zien
misschien zijn anderen de foutquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en misschien ligt de fout gewoon niet bij mij
Sorry ik ben mezelf niet de laatste tijd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn sarcasme niet herkennenbeach dit had ik niet van je verwacht
terechte emo.gifquote:
wie wel, iedereen doet alsof die jezus is, maar ze doen werkelijk judas na..quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry ik ben mezelf niet de laatste tijd.
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
geeftniet je bent ook zo weinig op fokquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Damn itquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen die niet limonade klappen, plebs
Danonetje powerrrrrrrquote:
DA-NOONTJUHHH POUWWWWURRRRRRquote:
Grafenwalder bier heb ikquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Eens met deze man, na mijn docuhebeurt trek ik er ook weer eentje open.
haha ik zie je woordspelingquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef Dientje12 het volgende:
Wees maar gerust, we hoeven maar 1 leven te lijden
Ik geloof in leven na de doodquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef Dientje12 het volgende:
Wees maar gerust, we hoeven maar 1 leven te lijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh of was het leiden?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
haha ik zie je woordspeling
of was ie niet bewust
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik geloof in leven na de dood
Ik weet niet, wij zijn maar organismen. Alle andere objecten doen er toe zoals planeten en zulks fascinerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dishonoredquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef Beach het volgende:
Dientje wanneer Dishonored coop doen op Steam?
ohquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dishonored
Dat spel kan je zonder kills te maken uit spelen
Het is vrijdag, op zondag moet je lerenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga maar eens leren xoxoxoxoxo gr gr
Als je je verveelt maak dan tekening in je schrift xdquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga maar eens leren xoxoxoxoxo gr gr
Raar dan dat je bij het begin als de Empress vermoord wordt toch twee aanvallers doodt.quote:
Ik heb het spel niet eens maar heb het filmpje gezien die walkthroughquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Raar dan dat je bij het begin als de Empress vermoord wordt toch twee aanvallers doodt.
ohquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet eens maar heb het filmpje gezien die walkthrough
jajaquote:
wat is iets?quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Stil hier als de NB open is
Fuck toetsweek, ik ga iets leuks doen
Doeii(als er iemand hier is)
Veel plezier A-Jquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Stil hier als de NB open is
Fuck toetsweek, ik ga iets leuks doen
Doeii(als er iemand hier is)
Ik ben thuis tv kijkenquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks
Wat doe jij?
[..]
Iemand geeft een feest in een villa@nederhorst
Comedy Centralquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat kijk je dan?
Oké ik ga fietsen() Doeg
saaier dan mumford & sons?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:46 schreef Amoeba het volgende:
Trolslet, net Fairport Convention - Babbacombe Lee geluisterd. Saaie folk is dat.
lol nog waar ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef Trollscience het volgende:
you think about the girl
and never ever think of counting sheeeeeeeeeeeeeeeep
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Roro
Sorry voor mijn wa berichten btw
Ja ik begreep er niets vanquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mooi
Volgens mij wou ik het over vliegen hebben toen.
Ze komen naar NLquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
1D heeft eeen nieuw nummerwel gecoverd maar /care
Hèhèquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik begreep er niets van![]()
En toen ging ik maar slapen
Heel gezellig, alleen gingen veel mensen al weg omdat ze volgende dag nog willen leren ofzoquote:
Ga je dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
i know, eindeljkwas al teleurgesteld dat ze nl oversloegen bij hun laatste tour
als er iemand met mij mee wil, dan welquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heel gezellig, alleen gingen veel mensen al weg omdat ze volgende dag nog willen leren ofzo
[..]
Ga je dan?
Ik vind hun muziek niks, maar Harry, omg
Oke mooiquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heel gezellig, alleen gingen veel mensen al weg omdat ze volgende dag nog willen leren ofzo
[..]
Ga je dan?
Ik vind hun muziek niks, maar Harry, omg
Zijn jouw vriendinnen geen fan dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als er iemand met mij mee wil, dan welik ga niet alleen
neequote:Op zaterdag 3 november 2012 11:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zijn jouw vriendinnen geen fan dan?
De meeste dronken ook niet, echt hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke mooiAlsof ze vroeg op moeten staan als ze moeten gaan leren
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
KAARTVERKOOP IS VANDAAG BEGONNEN, EEN UUR GELEDENasdgfhj
Ik zag ergens dat het al uitverkocht is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh dat is wel beterquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
De meeste dronken ook niet, echt hoor
Maar daarna bleven er nog 30 man over ofzo, en die waren gewoon tof
Ohquote:
undirection ofwatquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
kijk dan wat een cutie asdfghjk
we want scott disick backquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
kijk dan wat een cutie asdfghjk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |