jij bent gewoon te domquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet zo gek als het van jou komt
jij bent 1 vage plan verteller
Ik denk dat ik ook gewoon ga hoor,maar houd mijzelf nog even op misschien.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ja maar dat moet je niet je aanwzheid op laten afhangen
niemand daarom vraag ik het Over wir ging het danquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over hem had
misschien ligt de fout gewoon niet bij mijquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geef andere mensen maar de schuld, nooit jezelf..
je gaat teveel met lel om
en misschien ligt de fout gewoon niet bij mijquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
misschien ligt de fout gewoon niet bij mij
kan daar niets slechts aan zien
misschien zijn anderen de foutquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en misschien ligt de fout gewoon niet bij mij
Sorry ik ben mezelf niet de laatste tijd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn sarcasme niet herkennenbeach dit had ik niet van je verwacht
terechte emo.gifquote:
wie wel, iedereen doet alsof die jezus is, maar ze doen werkelijk judas na..quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry ik ben mezelf niet de laatste tijd.
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
geeftniet je bent ook zo weinig op fokquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Damn itquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |