Comedy Centralquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat kijk je dan?
Oké ik ga fietsen() Doeg
saaier dan mumford & sons?quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:46 schreef Amoeba het volgende:
Trolslet, net Fairport Convention - Babbacombe Lee geluisterd. Saaie folk is dat.
lol nog waar ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:42 schreef Trollscience het volgende:
you think about the girl
and never ever think of counting sheeeeeeeeeeeeeeeep
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Roro
Sorry voor mijn wa berichten btw
Ja ik begreep er niets vanquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mooi
Volgens mij wou ik het over vliegen hebben toen.
Ze komen naar NLquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
1D heeft eeen nieuw nummerwel gecoverd maar /care
Hèhèquote:Op zaterdag 3 november 2012 10:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik begreep er niets van![]()
En toen ging ik maar slapen
Heel gezellig, alleen gingen veel mensen al weg omdat ze volgende dag nog willen leren ofzoquote:
Ga je dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
i know, eindeljkwas al teleurgesteld dat ze nl oversloegen bij hun laatste tour
als er iemand met mij mee wil, dan welquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heel gezellig, alleen gingen veel mensen al weg omdat ze volgende dag nog willen leren ofzo
[..]
Ga je dan?
Ik vind hun muziek niks, maar Harry, omg
Oke mooiquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heel gezellig, alleen gingen veel mensen al weg omdat ze volgende dag nog willen leren ofzo
[..]
Ga je dan?
Ik vind hun muziek niks, maar Harry, omg
Zijn jouw vriendinnen geen fan dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als er iemand met mij mee wil, dan welik ga niet alleen
neequote:Op zaterdag 3 november 2012 11:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zijn jouw vriendinnen geen fan dan?
De meeste dronken ook niet, echt hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oke mooiAlsof ze vroeg op moeten staan als ze moeten gaan leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |