Goeie paint manquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:21 schreef bertb5 het volgende:
ga zitten jongen je heb amsterdam ook naar de klote geholpen. ja en nu gaan we voor het hele land ,he mark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had wat moeite met de PNG en heb even een nieuwe gemaakt...Die png is wel iets netter. Heb 'm in de OP erbij gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om de één of andere reden kon ik jouw PNG alleen als JPG saven en die kon PS daarna niet openen. Dus maar een nieuwe gemaakt en meteen de randjes een beetje bijgewerkt...quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die png is wel iets netter. Heb 'm in de OP erbij gezet.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had wat moeite met de PNG en heb even een nieuwe gemaakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging stuk
-XOXO-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Leuk gedaan!quote:Op zondag 4 november 2012 12:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand een image uploader die wel werkt en gifjes groter dan 2mb accepteert?
Ja maar daar moet je voor betalenquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 12:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi kijk eens, van Diederik geleerd.tinypic.com tot 100 MB bestanden maar dat is dan met fiompjes, met plaatjes of gif heb ik nog niet uitgetestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Daar krijg ik altijd een error bij het uploadenquote:Op zondag 4 november 2012 14:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
tinypic.com tot 100 MB bestanden maar dat is dan met fiompjes, met plaatjes of gif heb ik nog niet uitgetest
Hahahaquote:
quote:Op maandag 5 november 2012 10:11 schreef Yveske het volgende:
Rutte onder vuur om zorgpremie
[ afbeelding ]
Naakt, foei!quote:Op zondag 4 november 2012 14:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Dat niemand het nog gedaan heeft, iets met een megasnikkel..
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 00:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hopeloos verdwaald...![]()
[ afbeelding ]
Wat hij nodig heeft is een MarkMark...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |