Beste kans dat ik dan in vervolg op zondag, dinsdag en donderdag ga stappen...quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Kunnen we dat niet met een CAO regelen?
Extra bijkomdagen voor nog stappende oudere "jeugd"?
Als ik ergens in een druk café sta dan hoor ik eigenlijk alleen geroezemoes, ik maak er niets van. Alsof er kortsluiting ontstaat. Dus ik zoek het niet op.quote:
Dat heb ik vaak op mijn werk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:59 schreef Pheno het volgende:
ergens in een druk café sta dan hoor ik eigenlijk alleen geroezemoes, ik maak er niets van. Alsof er kortsluiting ontstaat. Dus ik zoek het niet
Een kantoortuin is bv ook een hel voor me. Als opeens iedereen gaat kleppen en zo dan doe ik liever een koptelefoon op.quote:
Gewoon minder tabjes open hebben.quote:
Ken ik, ik kan ook geen gesprek voeren in plaatsen waar de muziek hard staat. Ik hoor het geluid wel maar mijn hersenen kunnen de ruis niet meer van het gesprek onderscheiden dan. Of je moet recht in mijn oor praten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik ergens in een druk café sta dan hoor ik eigenlijk alleen geroezemoes, ik maak er niets van. Alsof er kortsluiting ontstaat. Dus ik zoek het niet op.
Precies.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ken ik, ik kan ook geen gesprek voeren in plaatsen waar de muziek hard staat. Ik hoor het geluid wel maar mijn hersenen kunnen de ruis niet meer van het gesprek onderscheiden dan. Of je moet recht in mijn oor praten.
Ik heb dat dus ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik ergens in een druk café sta dan hoor ik eigenlijk alleen geroezemoes, ik maak er niets van. Alsof er kortsluiting ontstaat. Dus ik zoek het niet op.
Wel irritant ja. ik heb dat in sommige kroegen. of als er bandjes spelen, dan houdt het ook snel op.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ken ik, ik kan ook geen gesprek voeren in plaatsen waar de muziek hard staat. Ik hoor het geluid wel maar mijn hersenen kunnen de ruis niet meer van het gesprek onderscheiden dan. Of je moet recht in mijn oor praten.
Dat zijn we allemaal op FOK!. En de crew is het ergst.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:06 schreef stbabylon het volgende:
Ha ha, jullie zijn allemaal autisten
Ik snap meteen waarom de jeugd tegenwoordig constant op hun smartphone kijktquote:
Dat wordt inderdaad wel vaker gezegd. Maar dat wat jullie zeggen, over doordraaien in de kroeg vanwege teveel impulsen, is wel een heel typisch autisme trekjequote:Op vrijdag 2 november 2012 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal op FOK!. En de crew is het ergst.
Jaaaaaaaaaaaaloersquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
Oooh ik heb net heerlijk, zomaar midden op de dag, bijna een uur in bad gelegen
Het zal me echt worst wezen. Dat roepen dat iemand autist is, of ADH of dyslexie heeft of weet ik wat meer wordt te vaak gedaan. Leuk die hokjes. Beperkt de mensen die erin denken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad wel vaker gezegd. Maar dat wat jullie zeggen, over doordraaien in de kroeg vanwege teveel impulsen, is wel een heel typisch autisme trekje
quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een uur in IBM-troep gezeten. En _A_ zit ik geloof zo rond deze tijd een presolli-gesprek te hebben. Want een solli is niet meer genoeg, tegenwoordig moet er al een soort talentenshow vooraf worden gedaan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben wel flink jaloers op die mensen die het wél kunnen. Staan in een volle kroeg gewoon een groepsgesprek te houden met een man of 4 en ik sta er dom bij te kijken en stil te zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:06 schreef stbabylon het volgende:
Ha ha, jullie zijn allemaal autisten
ik hol al de kamer uit als ik gebeld word. maar dat heeft misschien ook te maken dat het dan meestal over games gaat en niet werkgerelateerdquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:16 schreef Ripley het volgende:
Ik zone vrij gemakkelijk uit, moet wel omdat het hier vrijwel altijd druk is met bellende mensen en muziek. Dus ik hoor het niet echt meer.
Epic vaak idd!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
Ik luister graag mensen af in het openbaar
dus ik kan me niet zo goed afsluiten omdat ik te graag wil horen hoe en wat
Serieus de dingen die je op kunt pikken in een trein bijvoorbeeld.. bijna bizar
Soms wil je dat echt niet hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
Een treingesprek lult me meestal wel, maar dan is de ruis blijkbaar minder of zo? Geen idee, nooit in verdieptquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
Telefoongesprekken zijn nog erger. Zodra het 'buiten' is heb ik er al moeite mee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik hol al de kamer uit als ik gebeld word. maar dat heeft misschien ook te maken dat het dan meestal over games gaat en niet werkgerelateerd
Gelukkig zijn de beurzen weer voorbij, want dat is wel de ergste periode.
Dat is juist hilarisch!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Soms wil je dat echt niet hoor.
Als Henk en Ingrid schuin tegenover je zitten te bespreken wat ze op hun volgende swingersparty gaan doen
Dat zou ik juist graag horen, hilarisch toch?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Soms wil je dat echt niet hoor.
Als Henk en Ingrid schuin tegenover je zitten te bespreken wat ze op hun volgende swingersparty gaan doen
Zo één ben ik. En dan kan ik ook nog eens horen dat mijn naam aan de andere kant van de kroeg wordt genoemdquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben wel flink jaloers op die mensen die het wél kunnen. Staan in een volle kroeg gewoon een groepsgesprek te houden met een man of 4 en ik sta er dom bij te kijken en stil te zijn
ja precies!quote:
Hoe a-sexier hoe beterquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet als je de mensen erbij zag.
Ik kan best wat hebben. Maar dit waren mensen waarvan ik echt zou willen ontkennen dat die uberhaupt ooit geen kleren aan zouden hebben.quote:
Precies!quote:
En nu kan je er weer om lachenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan best wat hebben. Maar dit waren mensen waarvan ik echt zou willen ontkennen dat die uberhaupt ooit geen kleren aan zouden hebben.
He, 3 jaar geleden en nu moet ik er weer aan denken
Ik hoop dat het deze waren:quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kan best wat hebben. Maar dit waren mensen waarvan ik echt zou willen ontkennen dat die uberhaupt ooit geen kleren aan zouden hebben.
He, 3 jaar geleden en nu moet ik er weer aan denken
Niet precies, maar ongeveer wel ja.quote:
Enig!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet precies, maar ongeveer wel ja.
Die man, wat een jaloers wezen XDquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet precies, maar ongeveer wel ja.
quote:
Geen tieten?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beetje jammer, censored version.
Wel tieten, ook bovenstukjes. Anders dan de uncensored version, waar de bovenstukjes zijn verdwenen.quote:
quote:
Ik wilde net zeggen, niet alle vrouwenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zouden verboden moeten worden! Alle vrouwen (die ik uitkies) topless!
*proest. Mafferdquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga ook niet topless hoor!
Dan struikel ik de hele tijd
Gelukkig hoor ik er niet al te veel vanquote:De gewoonste zaak van de wereld is een wonder #zwangerschap
Je wil meer verhalen ja?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik er niet al te veel van
Weet ik veel dat ze een trigger op deze SC hebben gebouwd.. dat als het woord zwanger komt dat ze gelijk een bericht krijgenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez cue waarom lok jij die zwangere steeds?
Cue de zwangerenvanger van hamelen of nee fok
Elk verhaal wat te maken heeft met zwangerschap is al duizenden keren verteld. Dan ga ik liever nog een keer Star Wars IV of Pulp Fiction kijken.quote:
http://www.buzzfeed.com/m(...)ually-the-worst-6z51quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik doe wel een paar van die spreuken
Zoals hermelien als ze de tent beschermt
maar dan om het topic te beschermen
kinderen brrr
keukenkastjes vol met bleek zonder kinderslot
Laag zittende onbeschermde stopcontacten
kaas, alcohol, koffie!
Rontgenstralen
Whut?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik doe wel een paar van die spreuken
Zoals hermelien als ze de tent beschermt
maar dan om het topic te beschermen
kinderen brrr
keukenkastjes vol met bleek zonder kinderslot
Laag zittende onbeschermde stopcontacten
kaas, alcohol, koffie!
Rontgenstralen
quote:
Ahquote:
Laat mij lekker Cue_ stalken jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez cue waarom lok jij die zwangere steeds?
Cue de zwangerenvanger van hamelen of nee fok
Post-natale abortiequote:Op vrijdag 2 november 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stop je daar wel mee als dat kind eruit is. want heb geen zin in een ministalker
Dat kind heeft dan wel wat beters te doen jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stop je daar wel mee als dat kind eruit is. want heb geen zin in een ministalker
De eerste maanden is dat eten en poepen. Meer kan het niet. Lekker nutteloos zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kind heeft dan wel wat beters te doen ja
Jou stalken?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kind heeft dan wel wat beters te doen ja
Ik bedoel maar. Wat zou jij kiezen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De eerste maanden is dat eten en poepen. Meer kan het niet. Lekker nutteloos zijn.
Dat gaat er sowieso aan door een kind.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jou stalken?
Daar gaat je eigen leven
Cue_ stalken, duh!quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Wat zou jij kiezen?
Eerst je leven, dan je identiteitquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat er sowieso aan door een kind.
Baby's niet. Kinderen niet. En dat impliceer ik niet, dat zeg ik gewoon ronduit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Impliceer je daarmee nou dat vrouwen niet nuttig zijn??
Jij bent ook ooit baby en kind geweestquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Baby's niet. Kinderen niet. En dat impliceer ik niet, dat zeg ik gewoon ronduit.
Je punt is?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent ook ooit baby en kind geweest
... hoop ik voor je moeder
Je praat onzin. Dat heeft helemaal geen fuck te maken of baby's dan wel kinderen wel of niet nuttig zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat het me behoorlijk pijnlijk lijkt om een volwassen man te baren.
Oh sorry, ik wist niet dat we die discussie aan het voeren warenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je praat onzin. Dat heeft helemaal geen fuck te maken of baby's dan wel kinderen wel of niet nuttig zijn.
Zeer zeker niet heel FOK!, en nog steeds niet duidelijk genoeg, anders was men zo langzamerhand wel eens opgehouden met die ongein.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat we die discussie aan het voeren waren![]()
Uberhaupt is die nutteloos omdat heel fok jouw standpunt over kinderen inmiddels weet
Goeie, verplegingshuis. Daar is tegen die tijd toch helemaal geen geld meer voor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Baby's zijn later nuttig zodat ze later m'n kont kunnen vegen in het verplegingshuis
En je pensioen betalenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Baby's zijn later nuttig zodat ze later m'n kont kunnen vegen in het verplegingshuis
Relax eens gast.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeer zeker niet heel FOK!, en nog steeds niet duidelijk genoeg, anders was men zo langzamerhand wel eens opgehouden met die ongein.
Betekent nog niet dat we ze zelf moeten willen, daar hebben we mensen als Spirit82 voor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Dan doen ze het maar gewoon onder de brug. Gelijk stromend water erbij.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goeie, verplegingshuis. Daar is tegen die tijd toch helemaal geen geld meer voor.
Bruggen, goeiequote:Op vrijdag 2 november 2012 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan doen ze het maar gewoon onder de brug. Gelijk stromend water erbij.
Zinloos dit. Ik kwam Cue_ even hoi zeggen, maar die is er blijkbaar alweer vandoor. Kook jij lekker in je sop gaar verderquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn toekomst wordt verkloot door jullie en ik moet relaxen? Omgekeerde wereld
Jij succes met je grondstofverslinder.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zinloos dit. Ik kwam Cue_ even hoi zeggen, maar die is er blijkbaar alweer vandoor. Kook jij lekker in je sop gaar verder
Inderdaad, de generatie van de toekomst verkloot de toekomst van de generatie van de toekomstquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn toekomst wordt verkloot door jullie en ik moet relaxen? Omgekeerde wereld
"Het regent, zet de oudjes even buiten, ze wilden een douche...."quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan doen ze het maar gewoon onder de brug. Gelijk stromend water erbij.
Ow jawel!quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Niemand zit er op te wachten dat ik elk level in borderlands dat ik speel als een idioot onder ga kwijlen, gewoon omdat het niemand ene reet boeit, en terecht.
Ik ben er nog steeds hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zinloos dit. Ik kwam Cue_ even hoi zeggen, maar die is er blijkbaar alweer vandoor. Kook jij lekker in je sop gaar verder
Ja, nu durf je wel onder je KEI uit te komen, hè Cue?quote:
Zie signaturequote:Op vrijdag 2 november 2012 15:03 schreef MNR het volgende:
Ow en for the record, ik weet Babs standpunt on babies niet en dat vind ik ook prima. Ik vind mensen die zich alleen nog maar als vader of moeder zien een beetje... dweep, laat ik het dan zo maar omschrijven.
Ik las 'uit KEL te komen'quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, nu durf je wel onder je KEI uit te komen, hè Cue?
Iets met werkquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:03 schreef MNR het volgende:
[..]Ja, nu durf je wel onder je KEI uit te komen, hè Cue?
1 keer, misschien, 2 keer, twijfelachtig, na 3 keer wordt het irritantquote:
Ik ben misschien wat traag van begrip maareh: whut?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Niemand zit er op te wachten dat ik elk level in borderlands dat ik speel als een idioot onder ga kwijlen, gewoon omdat het niemand ene reet boeit, en terecht.
Eerst Nederland naar 10 miljoen inwoners.quote:
Mooi beginquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst Nederland naar 10 miljoen inwoners.
Auslander rausquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst Nederland naar 10 miljoen inwoners.
Neuh, gewoon minder fokken.quote:
naziquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JA, WIHRRR SOHLEN JETZT SOFORRRT NURRR MIT UBERRRMENSCHEN IN NIEDERRRLAND LEBEN!
En toch hoor ik nog voldoende mensen roepen dat we nu bij moeten gaan fokken om de vergrijzing tegen te gaanquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:14 schreef MNR het volgende:
Ja, dat vermoeden heb ik ook. We zitten nu met het probleem vergrijzing, dus over x aantal jaar... krijg je een mooie daling verwacht ik. Tenzij ik iets over het hoofd zie.
De vergrijzing nu is het gevolg van verminderde groei. Maar aangezien er daling verwacht wordt zal die "vergrijzing" nog wel even aanhouden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:14 schreef MNR het volgende:
Ja, dat vermoeden heb ik ook. We zitten nu met het probleem vergrijzing, dus over x aantal jaar... krijg je een mooie daling verwacht ik. Tenzij ik iets over het hoofd zie.
Vergeet de autobahn en de kever nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, niet echt. Het enige toffe aan de nazi's waren de uniforms en petten.
En de vliegende schotels, de maanbasis, zombies en het tijdreizen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gejat en van een Italiaan...quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vergeet de autobahn en de kever niet
Ja, dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En de vliegende schotels, de maanbasis, zombies en het tijdreizen natuurlijk.
Onder onze Grrrrrrrrote Leider!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JA, WIHRRR SOHLEN JETZT SOFORRRT NURRR MIT UBERRRMENSCHEN IN NIEDERRRLAND LEBEN!
Die toespraken van Hitler heb ik ook altijd erg tof gevonden. Werkelijk fantastische volksmenner. Kan Wilders nog wat van leren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaoh, dat deed hij best goed. Maar ik ben vooral onder de indruk van het Duitse leger toenertijd. Die hebben echt heel veel nieuwe dingen gedaan/voort gebracht.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die toespraken van Hitler heb ik ook altijd erg tof gevonden. Werkelijk fantastische volksmenner. Kan Wilders nog wat van leren.
Prachtige taal om te schreeuwen EN om lief te praten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En Duits is gewoon een prachtige taal voor dat soort ophitserij.
rum en naakte wijven!quote:
Ja, ik ga morgen ook voor het eerst in 100 jaar weer met de trein, ook 3x zo lang onderweg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik moet ook weer eens met de trein, rijdt ie niet
Wat een dik mormel, gatverdamme.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
Wat vinden jullie van dit prachtige plussize model
sorry moest mijn gemopper even delen!
[ afbeelding ]
oeh roze staat je denk ik kei tof!quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:12 schreef Tegan het volgende:
Ik wil eigenlijk een zwarte, en halflang ofzo, tot de knie. Maar felle kleur past beter bij wat date aandoet. Felroze, teal of taupe dacht ik aan. Heb opzich nog een paar weken...
Die van de V&D heb ik gezien, maar ik vind zo'n glimmend stofje te fancy/trashy voor de gelegenheid.
ik ben geen bon prix fanquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:14 schreef Tegan het volgende:
http://www.bonprix.nl/product/jurk-taupe-956379/
Zwart! Date gaat voorbij, jurkjes die blijven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:12 schreef Tegan het volgende:
Ik wil eigenlijk een zwarte, en halflang ofzo, tot de knie. Maar felle kleur past beter bij wat date aandoet. Felroze, teal of taupe dacht ik aan. Heb opzich nog een paar weken...
Die van de V&D heb ik gezien, maar ik vind zo'n glimmend stofje te fancy/trashy voor de gelegenheid.
Mja, true. Maar als ik voor zwart ging heb ik al een halve kast jurken waar ik uit kan kiezenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwart! Date gaat voorbij, jurkjes die blijven.
nee man! dat kun jij echt hebben!quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:22 schreef Tegan het volgende:
Ja rhu, het is allemaal leuk, maar veel te kort. Moet ik de hele tijd mijn jurk naar beneden trekken en constant aangestaard worden.
Zegt mij niks, dus je had 'm vast niet aan op dat moment.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:22 schreef Tegan het volgende:
Mja, true. Maar als ik voor zwart ging heb ik al een halve kast jurken waar ik uit kan kiezen.
Ik heb nog wel dat teal jurkje dat ik ooit heb gepost...
Heul wel! En hakken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt mij niks, dus je had 'm vast niet aan op dat moment.
Mja, vind het toch fijner als je niet mijn billen ziet als ik wil gaan zittenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee man! dat kun jij echt hebben!
gewoon zo'n kort broekje er onder?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, vind het toch fijner als je niet mijn billen ziet als ik wil gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Dan heb ik 'm gewoon gemist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n lengte zoek ik dus weer.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:35 schreef Tegan het volgende:
Da's een stukje langer dan rhu laat zien ja. Al deel ik haar mening dat je iets korter prima kan hebben met jouw figuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n lengte zoek ik dus weer.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
DM is onderweg.quote:
Daar zit nu alleen die ene foto in. Meer heb je niet gedeeld.quote:
Je bent de andere pics ookal vergeten. Nicequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zit nu alleen die ene foto in. Meer heb je niet gedeeld.
Nee, wat ik zie, sla ik op. En van jou heb ik niks, dus....quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:44 schreef Tegan het volgende:
Je bent de andere pics ookal vergeten. Nice.
Dan vond ik ze gewoon niet sexy genoeg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:45 schreef Tegan het volgende:
Ik heb zo vaak pics gepost terwijl jij er was.
Ook een DM hebben?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
oh verdorie gemist
maar goed, nelly en asos moeten wel wat hebben toch?
Ah, dat verklaart allesquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan vond ik ze gewoon niet sexy genoeg.
Thanks voor de tipsquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
oh verdorie gemist
maar goed, nelly en asos moeten wel wat hebben toch?
En waar blijft de mijne?quote:
Bijzonder, want zij was vlak bij mij, zag ik.quote:
Ik woon daar.quote:
Maar je komt nooit langs als je in Den Haag bent.quote:
Snel weer terugkomen dan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er al vet lang niet geweest
En ik deed er drie uur over om thuis te komen
Klinkt goed!quote:
O. Nou ja. Ik was iig in CL-town, met dank aan de NS voor de werkzaamheden en NS-bussen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijzonder, want zij was vlak bij mij, zag ik.
Het was feest. Kostte mij anderhalf uur om in Arnhem te komen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Werkzaamheden tussen Ede en Zeist en toen weer tussen Utrecht en Den Haag
amateur.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was feest. Kostte mij anderhalf uur om in Arnhem te komen.
Klinkt echt om te kotsenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Dit is zo lekker
Binnenkort zelf maar eens maken.
http://www.ze.nl/p/113943/rocky_road
Dat ja!quote:
quote:
geen idee, we kregen het tijdens een High tea en toen heb ik het opgezocht omdat het zo lekker was.quote:Op zondag 4 november 2012 09:35 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh die ga ik volgend weeken maken voor een meiden avond! Tnx CL!
Moet dat kwartier in de vriezer perse?
kwartiertje op het balkon 's avondsquote:Op zondag 4 november 2012 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
Oh dan ga ik het gewoon zonder vriezer proberen!
ja hequote:
Hoeft niet eens. Het vriest toch binnen bij jou!quote:Op zondag 4 november 2012 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
Oh dan ga ik het gewoon zonder vriezer proberen!
Ietsjes maar?quote:Op zondag 4 november 2012 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
ja he
Hoewel jij iets opener bent over viezigheid
Er is altijd een goede en een slechte tweelingzus hèquote:Op zondag 4 november 2012 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja he
Hoewel jij iets opener bent over viezigheid
ja! maar alleen in de nachtquote:Op zondag 4 november 2012 12:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. Het vriest toch binnen bij jou!
ja maar jij bent liever dan ik geloof ikquote:Op zondag 4 november 2012 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is altijd een goede en een slechte tweelingzus hè
Jeuj!quote:Op zondag 4 november 2012 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
oooh people ik zie er zooo cute uit!
ik heb wat nieuwe accessoires gekocht deze week en nu zijn al mijn outfits weer tof in plaats van saai en al 1000 keer gedragen
oh wat riempjes en een sjaaltjequote:Op zondag 4 november 2012 13:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Jeuj!
Ben ik alleen wel nieuwsgierig geworden naar je accessoires hoor
Oew, dat is echt gaaf. Ik heb een beetje een beeld. Wel geniet ervan, prinsesquote:Op zondag 4 november 2012 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh wat riempjes en een sjaaltje
vandaag heb ik een azuurblauw riempje op een zwart jurkje
quote:Op zondag 4 november 2012 16:16 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Heb net zelf tomatensoep gemaakt. From scratch.
Inclusief of exclusief het heelal?quote:Op zondag 4 november 2012 16:16 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Heb net zelf tomatensoep gemaakt. From scratch.
Wel zelf de tomatenplanten gekweekt of dat ook niet?quote:
Ik ook toen ik het las. Wij.quote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef Tegan het volgende:
Moest er wel aan denken toen ik dat typte.
Nope, en ook niet de ui zelf gegroeid. En ook niet zelf de kruiden gedroogd. En ook niet de broodjes en roomboter zelf gemaakt. Bad chefquote:Op zondag 4 november 2012 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel zelf de tomatenplanten gekweekt of dat ook niet?
Enige ruimte voor verbetering is er blijkbaar wel ja.quote:Op zondag 4 november 2012 16:21 schreef Tegan het volgende:
Nope, en ook niet de ui zelf gegroeid. En ook niet zelf de kruiden gedroogd. En ook niet de broodjes zelf gemaakt. Bad chef.
Ik ben in een toegeeflijke bui, dat meel mag je kant en klaar kopen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:23 schreef Tegan het volgende:
Wordt wel een duur grapje. Even een molen kopen voor dat meel enzo.
Jijquote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben in een toegeeflijke bui, dat meel mag je kant en klaar kopen.
Het valt mij mee dat je niet om tien dingen meer vraagt. Dat is namelijk weer typisch jij.quote:
Al dat gehuil, gezeik en gemuts voor niks.quote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
Fuck fuck fuck fuck fuuuuuck!!
ik heb dat gedrocht van een tentamen laatst gehaald!!!!
fucking hell
nou serieus, het ding was een gedrochtquote:Op zondag 4 november 2012 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al dat gehuil, gezeik en gemuts voor niks.![]()
Gefeliciteerd!
yay mequote:
Zit je MAX TV te kijken?quote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
een mevrouw in de tv heeft mijn nieuwe mooie sjaal!
trut nou gaat iedereen mijn sjaal kopen
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
Fuck fuck fuck fuck fuuuuuck!!
ik heb dat gedrocht van een tentamen laatst gehaald!!!!
fucking hell
tientje bij de blokkerquote:Op zondag 4 november 2012 16:23 schreef Tegan het volgende:
Wordt wel een duur grapje. Even een molen kopen voor dat meel enzo.
Zo'n grote met van die wieken en molenstenen enzo?quote:
ja die. alleen dan met een slingertje ipv wieken. En kleiner.quote:Op zondag 4 november 2012 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n grote met van die wieken en molenstenen enzo?
Klopt, morgen iPad 4 en iPad mini ophalen, woensdag en donderdag werken en vrijdag vrijquote:
Ik wil ook iPad 4 en Mini.quote:Op maandag 5 november 2012 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, morgen iPad 4 en iPad mini ophalen, woensdag en donderdag werken en vrijdag vrij
Ik geef ze toch weer weg.quote:
Vet handig zo een mini. Je moert hem toch bedienen met twee handen maar wel minder kijk oppervlak.quote:
Door het kleinere oppervlakte zie je niet zo goed dat er net zo'n kut-scherm in zit als op de iPad 2.quote:Op maandag 5 november 2012 08:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vet handig zo een mini. Je moert hem toch bedienen met twee handen maar wel minder kijk oppervlak.
Heel vet! Maar er staat wel een apple op!
Slim bedacht van ze!quote:Op maandag 5 november 2012 08:16 schreef Q. het volgende:
het kleinere oppervlakte zie je niet zo goed dat
Ik hoef ook geen gratis broodje poep. Maar dat kan aan mij liggen. Misschien niet Nederlands genoeg.quote:
Steve was toch toffer.quote:Op maandag 5 november 2012 08:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij zal je hypnotiseren!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |