En de geschil-bemiddeling-functie kan handig van pas komen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Zspirit het volgende:
paypal is ook gewoon best wel een naaiend bedrijf als je naar die wisselkoersen kijkt alleen al
Maarja het is wel de makkelijkste optie als je geen creditcard hebt
Waarom blokkeren ze?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef monkeybrain het volgende:
Potverdikkie, heeft Paypal even mijn saldo bevroren![]()
Ik krijg een terugbetaling omdat iemand mij troep heeft gestuurd, 30 oktober afgeschreven.... maar Paypal blokkeert totdat de betaling is bijgeschreven.
Wat een debielen zeg
Ah, daarover gesproken, hopelijk in 4 dagen m'n Claimpad-geld terug.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En de geschil-bemiddeling-functie kan handig van pas komen.
Dat is wel een groot voordeel van Paypal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, daarover gesproken, hopelijk in 4 dagen m'n Claimpad-geld terug.
Verkoper moet voor die datum een openingsstatement maken, anders ruled de jury in mijn favor.
Dit hoort niet te gebeuren, ik heb 1 tot 3 terug betalingen per maand (koop een boel)quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef monkeybrain het volgende:
Potverdikkie, heeft Paypal even mijn saldo bevroren![]()
Ik krijg een terugbetaling omdat iemand mij troep heeft gestuurd, 30 oktober afgeschreven.... maar Paypal blokkeert totdat de betaling is bijgeschreven.
Wat een debielen zeg
Onzin!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Skippy_ball het volgende:
En het is besteld!
Deze eens even namaken:
Bestellijst:
- Dubbelpolige tuimelschakelaar
- Batterij houders
- Servo motoren
- Microswitches (welke ik nog liggen heb)
Ik koop wel meer dan 1/3 dingen per maand. Op Ebay moet ik nog 30 feedbacks gevenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dit hoort niet te gebeuren, ik heb 1 tot 3 terug betalingen per maand (koop een boel)
Maar dit is nog niet eerder voorgekomen.
Hier is denk ik iets anders aan de hand
Nee ik heb 1 tot 3 claims die ik open omdat ik iets niet gekregen heb, of niet in orde was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik koop wel meer dan 1/3 dingen per maand. Op Ebay moet ik nog 30 feedbacks geven![]()
Een aankoop van 90 euro is wel iets meer dan gemiddeld, slaat hun systeem op tilt ofzo
Op die manier, lezen na 22:00 is niet mijn sterkste puntquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee ik heb 1 tot 3 claims die ik open omdat ik iets niet gekregen heb, of niet in orde was.
Je leest wel vaker dat paypal ineens een account bevriest, vandaar ik er twee heb.
Gewoon even bij bestellen nu nog? heb je hem vast rond de zelfde tijd welquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef SuperChips het volgende:
Heb een pipp s2 gekocht bij bang good maar ben vergeten om te vragen naar een eu adapter zouden ze die erbij geven?
Ik zag hem gister nog voor minder staan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:54 schreef Holy_Goat het volgende:
De v911 staat nu op bangood voor boven de 50 USD. Zoek je echter via Chinaprices, dan issie voor 36 nog steeds te bestellen op bg incluis rc en alles. Hoe zit dat nou?
25quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef namemotion het volgende:
Beetje off topic maar ben toch eens benieuwd. Wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd van wat hier aan mensen rondspookt? Ik ben namelijk 16 en ben ik nou jong, gemiddeld of oud?
En trouwens mijn sticky pad ontvangen ($1.25) van eBay. Wat een geweldig dingetje! Getest in de auto van mijn moeder en houdt mijn mobiel, muntjes en sleutels goed vast!!! Levertijd was 8 dagen
http://payments.mobileweb(...)e&trxId=972925214002
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |