quote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Suikertante het volgende:
Bedoel je nu bij de vk of vind je dat ik het iets te uitgebreid over de kleur heb?
Ik heb Logi's zin echt op allerlei verschillende manieren proberen te lezen, maar dat haalde ik er niet uitquote:Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Suikertante het volgende:
...of vind je dat ik het iets te uitgebreid over de kleur heb?
Oh nee, dat hoeft volgens mij echt nog niet! Voelt nog laaaang niet heftig genoeg of regelmatig genoeg. Of überhaupt weeërig genoegquote:
Ik zie het welquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:19 schreef Suikertante het volgende:
Spannend Coco..! Hoop je dat het zover is of zie je het wel?
SPOILER: lange uitleg :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat ik niet de enige ben die zo denkt. Niet fijn voor jou, though. Het is niet echt chill verder. En het stomme is, bij anderen -zoals bij jou- verwacht ik geen moment dat er iets mis zou kunnen zijn/gaan, maar ga ik uit van super awesome perfecte baby's!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef Logician78 het volgende:
coco n.a.v. spoiler: dat is zo enorm herkenbaar dat het bijna eng is
Oh, ja, maar ik snáp dat het kan enzo. En dat het sowieso nutteloos is om je daar druk over te maken. Maar ja. Gevoel en verstand zitten niet altijd even goed op één lijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef Suikertante het volgende:
En die angsten kan ik me wel voorstellen.. Dat je bijna niet kan geloven dat alles maar goed gaat! Maar het kan écht
Oh ja, we hebben ook een heel handige klusvriend, die ook nog eens maar een paar huizen verderop woont. Dus wat dat betreft maak ik me geen zorgenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef papillion het volgende:
Coco, mijn eerste bevalling moet nog komen, maar wat je schrijft klinkt wel als een enorm logische angst. Morgen nog maar gewoon lekker aanrommelen in je huis en je lichaam rustig alles laten voorbereiden. En tsja mocht het dan toch te snel zo ver zijn, dan is het een goede reden voor je man om alles in record tempo af te maken.
Oh, maar het is niet alsof die gedachten overheersen ofzo, no worriesquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:53 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik verwachtte jouw angst in ernstige mate te hebben maar mijn gevoel blijft nog zo rustig en ik vertrouw overal op. Ik probeer ook niet te denken aan mijn gemoedsrust over vijf maanden, ik denk wel aan de bevalling enzo maar als ik me nu al druk ga maken over angsten die terugkomen komen ze zéker terug.
Ik hoop eigenlijk gewoon dat je een kerngezonde vrolijke baby krijgt en dat die gedachtes dan een beetje wegebben!
Oh waar zit dat?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh, in Zoetermeer gaat t kraampunt verhuizen en de voedingsbh's met 40% korting, ook grote maten.
En dat was het voor mij ook! Ik ben best wel een controlfreak en heb daar de laatste weken zó mee in m'n hoofd gezeten, maar ik realiseer me nu ik jouw verhaal lees, dat die 'zorgen' na de bevalling compleet verdwenen zijn en ik er totaal niet meer over nagedacht heb. Is dat een geruststelling?!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef Logician78 het volgende:
coco n.a.v. spoiler: dat is zo enorm herkenbaar dat het bijna eng is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |