abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118787162
Hehe suikertante, dat valt onder de categorie help wat voel ik allemaal in mijn buik gevolgd door gewoon een gezonde toilet beurt.
  zaterdag 3 november 2012 @ 21:45:59 #252
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118787535
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Suikertante het volgende:
Bedoel je nu bij de vk of vind je dat ik het iets te uitgebreid over de kleur heb? :@
:D ik doelde vk, ken nl geen gele afscheiding. Maar qua vragen en details geen scrupules hier hoor :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118788753
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:33 schreef Suikertante het volgende:
...of vind je dat ik het iets te uitgebreid over de kleur heb? :@
Ik heb Logi's zin echt op allerlei verschillende manieren proberen te lezen, maar dat haalde ik er niet uit :D

Wezen eten bij vrienden en daarna film gekeken. Nu lekker thuis beetje series kijken en wat was vouwen :)
Geloof dat het voorwerk een beetje is begonnen, heb redelijk vaak harde buiken en wat krampen onderin mijn onderbuik. Maar goed. Eerst eens rustig afwachten of het doorzet, kan net zo goed morgen weer weg zijn natuurlijk :)
pi_118788769
LB: porretjes O+
  zaterdag 3 november 2012 @ 22:19:27 #255
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118788937
Coco ik vind het zo spannend! :@
pi_118788944
Oke oke, ik zal ongenuanceerd mijn vaginale prutjes blijven omschrijven :)

Spannend Coco..! Hoop je dat het zover is of zie je het wel?
pi_118789392
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:19 schreef Logician78 het volgende:
Coco ik vind het zo spannend! :@
Oh nee, dat hoeft volgens mij echt nog niet! Voelt nog laaaang niet heftig genoeg of regelmatig genoeg. Of überhaupt weeërig genoeg :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:19 schreef Suikertante het volgende:
Spannend Coco..! Hoop je dat het zover is of zie je het wel?
Ik zie het wel :Y En vanuit praktisch oogpunt zou het fijn zijn als het nog een paar dagen langer duurt. Vandaag deur in grondverf gezet en die wilde ik morgen of overmorgen goed verven.

Daarnaast moeten we eigenlijk nog een nieuwe lichtknop op de babykamer plaatsen, de babyfoon plaatsen, wil ik daar nog een borduursel van schoonmoeder ophangen, heb ik voor (één van) de box(en) nog een boxkleed nodig, en wilde ik nog wat aan troep opruimen, en en en...

Daarnaast vind ik de bevalling eng. Nou ja, niet de bevalling zelf. Maar gewoon.
SPOILER: lange uitleg :P
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118789427
Ohh Coco, spannend!! Ik ben zo benieuwd naar je kindje O+ Lijken me ook logische angsten toch. Denk dat dat ook nooit helemaal over zal gaan eigenlijk. Er is altijd wel iets om je zorgen over te maken.

LB, porretjes O+ Leuk en gek gevoel he!
  zaterdag 3 november 2012 @ 22:34:30 #259
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118789613
coco n.a.v. spoiler: dat is zo enorm herkenbaar dat het bijna eng is :*
pi_118789707
Onee, dat lichtknopje. Ik duim ervoor dat het nog even duurt! ;)
Ik kan me voorstellen dat er altijd dingetjes overblijven!
En die angsten kan ik me wel voorstellen.. Dat je bijna niet kan geloven dat alles maar goed gaat! Maar het kan écht :)
pi_118789734
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef Logician78 het volgende:
Fijn dat ik niet de enige ben die zo denkt. Niet fijn voor jou, though. Het is niet echt chill verder. En het stomme is, bij anderen -zoals bij jou- verwacht ik geen moment dat er iets mis zou kunnen zijn/gaan, maar ga ik uit van super awesome perfecte baby's! O+

Maar voor mezelf kan ik dat dan niet zo goed :+
pi_118789791
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef Suikertante het volgende:
En die angsten kan ik me wel voorstellen.. Dat je bijna niet kan geloven dat alles maar goed gaat! Maar het kan écht :)
Oh, ja, maar ik snáp dat het kan enzo. En dat het sowieso nutteloos is om je daar druk over te maken. Maar ja. Gevoel en verstand zitten niet altijd even goed op één lijn :+

Thx though :)
pi_118789911
Coco, mijn eerste bevalling moet nog komen, maar wat je schrijft klinkt wel als een enorm logische angst. Morgen nog maar gewoon lekker aanrommelen in je huis en je lichaam rustig alles laten voorbereiden. En tsja mocht het dan toch te snel zo ver zijn, dan is het een goede reden voor je man om alles in record tempo af te maken.
pi_118790016
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef papillion het volgende:
Coco, mijn eerste bevalling moet nog komen, maar wat je schrijft klinkt wel als een enorm logische angst. Morgen nog maar gewoon lekker aanrommelen in je huis en je lichaam rustig alles laten voorbereiden. En tsja mocht het dan toch te snel zo ver zijn, dan is het een goede reden voor je man om alles in record tempo af te maken.
Oh ja, we hebben ook een heel handige klusvriend, die ook nog eens maar een paar huizen verderop woont. Dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen :P

Lekker rustig aanrommelen ga ik zeker O+
pi_118790435
Ik moet eerlijk bekennen dat ik verwachtte jouw angst in ernstige mate te hebben maar mijn gevoel blijft nog zo rustig en ik vertrouw overal op. Ik probeer ook niet te denken aan mijn gemoedsrust over vijf maanden, ik denk wel aan de bevalling enzo maar als ik me nu al druk ga maken over angsten die terugkomen komen ze zéker terug.

Ik hoop eigenlijk gewoon dat je een kerngezonde vrolijke baby krijgt en dat die gedachtes dan een beetje wegebben!
pi_118790723
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:53 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik verwachtte jouw angst in ernstige mate te hebben maar mijn gevoel blijft nog zo rustig en ik vertrouw overal op. Ik probeer ook niet te denken aan mijn gemoedsrust over vijf maanden, ik denk wel aan de bevalling enzo maar als ik me nu al druk ga maken over angsten die terugkomen komen ze zéker terug.

Ik hoop eigenlijk gewoon dat je een kerngezonde vrolijke baby krijgt en dat die gedachtes dan een beetje wegebben!
Oh, maar het is niet alsof die gedachten overheersen ofzo, no worries :)

Tis meer dat ik me nergens druk om heb gemaakt tot nu toe, behalve dan soms daarover. En dan nog kan ik ze (die zorgen) goed wegstoppen. Ik voel het alleen vaker naarmate de bevalling dichterbij komt. En dat maakt me dan tijdelijk onrustig. En ik ben normaal niet onrustig, dus dat irriteert me weer :')

Weet ook zeker dat ik me er niet druk om zal maken als de bevalling start, denk dat dan instincten overnemen :Y Maar nu, de laatste dagen/weken voordat het zover is, vind ik het soms wel wat 'eng' dat mijn beeb weg gaat moeten uit zijn (of haar) veilige huisje. Het komt gewoon zo hard dichterbij ineens!
pi_118790937
Ja eigenlijk heb je gewoon wat alle bijna-moeders hebben :)
Supergezond dus O+
  zaterdag 3 november 2012 @ 23:15:31 #268
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118791228
Het zijn idd van die vlagen.
Maar gaat vast goedkomen als het zo ver is! :*
pi_118791265
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh, in Zoetermeer gaat t kraampunt verhuizen en de voedingsbh's met 40% korting, ook grote maten.
Oh waar zit dat?
In die.kleurenbuurt? (geen idee hoe het daar heet, maar als je vanuit pijnacker richting zoetermeer over de n470 gaat zeg maar?)
Daar heb ik mn klossen enzo gehaald :)
pi_118791310
Thx jullie :) O+ Het zal ook vast niet raar zijn om soms zo'n gevoelens te hebben, en idd, het zal ook vast allemaal goed komen. Hoe dan ook :)

Nu naar bed, slaap lekker! :*
  zaterdag 3 november 2012 @ 23:18:21 #271
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118791343
Hier ook poging tot slapen, weltrusten iedereen :*
pi_118793381
Coco zo herkenbaar die gevoelens.. Ik had ze ook :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118794902
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef Logician78 het volgende:
En dat was het voor mij ook! Ik ben best wel een controlfreak en heb daar de laatste weken zó mee in m'n hoofd gezeten, maar ik realiseer me nu ik jouw verhaal lees, dat die 'zorgen' na de bevalling compleet verdwenen zijn en ik er totaal niet meer over nagedacht heb. Is dat een geruststelling?!

Over (de verzorging etc van) kind heb ik die twijfel trouwens niet en ook niet gehad. Hij geeft me het vertrouwen dat het hem niet uitmaakt als ik het misschien niet allemaal in een keer goed doe. Gek eigenlijk, had gedacht dat die enorme verantwoordelijkheid icm controlfreak me juist heel onzeker zou maken, maar integendeel.
pi_118798002
Skoap & mineola, thx ook :* Toch heel herkenbare gevoelens blijkbaar, ben ik tenminste niet raar ;)
pi_118798004
Voorwerk! Verlies net de slijmprop. Klinkt spannender dan het is, maar moest voordezoveelstekeer plassen en bij het afvegen had ik slijm-met-bloed. Ziekenhuis gebeld (dat moest van de folder), en de mevrouw noemde het 'inderdaad een heel klein beginnetje' :+

Ik zei ook al tegen haar dat ik dacht dat het nog niet heel spannend is, want heb verder alleen vage onderrugpijn en soms krampjes. Dat voorwerk dat gisteren overdag een beetje begon dus :s)

Dus mag gewoon weer lekker mn bed in, en als er een nieuw symptoom van het folderlijstje bijkomt weer bellen.

Verwacht zelf dat het nog wel even duurt overigens. Maar wel leuk dat ik officieel wat voorwerk heb :) :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 04-11-2012 04:47:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')