Ik geef je geen ongelijk. Zeker als je er naderhand last van gaat krijgen (nek- en schouderklachten).quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:51 schreef Logician78 het volgende:
Mandy die gaat er bij mij 100% komen na de bv.
Ja terecht ?quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:00 schreef Ticootje het volgende:
J vindt het helemaal geweldig, hoe groter hoe beter.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en tegenwicht voor het minpuntje: ik voel best regelmatig een porretje in mn buik![]()
Oohwquote:Op zaterdag 3 november 2012 20:21 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en tegenwicht voor het minpuntje: ik voel best regelmatig een porretje in mn buik![]()
Volgens de verloskundige is het pas "officieel" een harde buik als ook de buik onderin mee aanspant. Is het enkel boven dan is het de kleine die zichzelf te lomp afzet / te veel trappelt oid. Het is dan vooral de baarmoeder zelf die je voelt. Al kan het minstens zo irritant zijn natuurlijk, daarnaast kan het ook zeker 'n teken zijn dat je teveel hebt gedaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:37 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Oohw![]()
![]()
Een harde buik, is dan de hele buik hard eigenlijk? Ik had net zo'n naar gevoel in mijn buik. Maar alleen de bovenste helft was keihard. Daar waar z'n kont ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |