Onder een betonplaat van meer dan 100 meter lang door inderdaad.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:30 schreef okiokinl het volgende:
kennelijk gaan we nou wel weer met bootjes er onderdoor kunnen varen...
wel mooi filmpje.
ja, met een raampje erin.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Onder een betonplaat van meer dan 100 meter lang door inderdaad.
Dat boeit me toch echt niet zo...quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Onder een betonplaat van meer dan 100 meter lang door inderdaad.
Mooi zo. Zelfs als we de Nederlandse kandidaat waren geworden, hadden we toch nooit gewonnen van Valetta. Scheelt een hoop belastinggeld.quote:Utrecht verliest race om Culturele Hoofdstad 2018
UTRECHT - Utrecht is uitgeschakeld in de wedloop om de titel Culturele Hoofdstad 2018. De presentatie van enkele ambassadeurs van de stad en de regio vrijdagmorgen blijkt niet voldoende om door te gaan naar de volgende ronde.
Fantastisch dat ze het stadskantoor maar in de steigers hebben laten staan in de achtergrond van de trein die vertrekt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:56 schreef Q. het volgende:
Nieuw filmpje over hoe Hoog Catharijne gaat worden. Negeer de vreselijke voice over maar even.
Die komt toch nooit meer af.quote:Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Fantastisch dat ze het stadskantoor maar in de steigers hebben laten staan in de achtergrond van de trein die vertrekt.
ze dachten, we gooien een kunstwerk in hoog catherijne en we hebben hem binnen. lol.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mooi zo. Zelfs als we de Nederlandse kandidaat waren geworden, hadden we toch nooit gewonnen van Valetta. Scheelt een hoop belastinggeld.
bron
Heel Hoog Catharijne is toch een kunstwerk?quote:Op maandag 3 december 2012 16:01 schreef okiokinl het volgende:
[..]
ze dachten, we gooien een kunstwerk in hoog catherijne en we hebben hem binnen. lol.
echt een zielige poging was dat.
Het ligt aan de kant, de vakjes-kant vind ik niets maar de kant die je vanaf het Vredenburg ziet is best okay.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:40 schreef speknek het volgende:
Het wekt wel emoties op...
Overigens moet ik wel zeggen, overdag vind ik het muziekpaleis een beetje een gedrocht, maar die gekleurde facade is 's nachts best wel vetjes.
Eens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:40 schreef speknek het volgende:
Het wekt wel emoties op...
Overigens moet ik wel zeggen, overdag vind ik het muziekpaleis een beetje een gedrocht, maar die gekleurde facade is 's nachts best wel vetjes.
vakjes kant? Bedoel je straatkant of mediamarkt kan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Het ligt aan de kant, de vakjes-kant vind ik niets maar de kant die je vanaf het Vredenburg ziet is best okay.
De spoorkant.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:56 schreef speknek het volgende:
[..]
vakjes kant? Bedoel je straatkant of mediamarkt kan?
Volgens mij is dat een goed ding voor een gebouw. Als je het nu mooi vindt betekend dat dat het over 10 jaar niet meer mooi is. Op zich zou dat wel beter bij HC passen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:01 schreef Nielsch het volgende:
ik ben ook nog steeds in dubio over het muziekpaleis.... eigenlijk wel raar... kan gewoon geen mening vormen of ik het nou mooi of lelijk vind en dat is op zich al een prestatie voor een gebouw...
Neh, het oorspronkelijke muziektheater riep ook gemixte gevoelens op. Terwijl De Vredenburg, die vind ik nu best mooi, en ik denk over tien jaar ook nog wel, omdat die tijdsloze schoonheidsidealen verwerkt heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een goed ding voor een gebouw. Als je het nu mooi vindt betekend dat dat het over 10 jaar niet meer mooi is. Op zich zou dat wel beter bij HC passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |