of niksquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:50 schreef Tchock het volgende:
Ik kom trouwens veel te laat, trein was stuk alles.
15 minuten, valt goed te doen. Probeer maar op een andere manier naar de poort te komen, dan mag je met 15 minuten in je handjes knijpenquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:53 schreef Tchock het volgende:
Bijna bij CS terwijl deze trein :41 daar had moeten zijn. NS
LAAT effe weten hoe die wg gaat. weet ik ook wat ik kan verwachtenquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:53 schreef Tchock het volgende:
Bijna bij CS terwijl deze trein :41 daar had moeten zijn. NS
Dan volg ik het extensief, ik doe het 50/50 aangezien ambtenarenrecht ook opgenomen wordt.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Succes!
Tot volgende week?
Jij was gewoon die autist en nu ben je bang om die colleges te volgenquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan volg ik het extensief, ik doe het 50/50 aangezien ambtenarenrecht ook opgenomen wordt.
Update: saaiquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
LAAT effe weten hoe die wg gaat. weet ik ook wat ik kan verwachten
Oké, betrapt. Ik zal de rest van mijn dagen nu moeten slijten in mijn keldertje, ver weg van de grote boze buitenwereld.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij was gewoon die autist en nu ben je bang om die colleges te volgen
Gek genoeg volg ik nog een ander vak waarbij ook opnames worden gemaakt, een werkgroep wel te verstaan. Het moet niet gekker worden!quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oké, betrapt. Ik zal de rest van mijn dagen nu moeten slijten in mijn keldertje, ver weg van de grote boze buitenwereld.
Maar.. ik volg Ar gelijktijdig met een ander vak. Beetje onhandig rooster, maar klaarblijkelijk speelt Ar daar op in door de colleges ook op blackboard aan te bieden. Dat mogen wel meer vakken doen.
Gewoon als een eckte baas toch gaan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Drana,, echt geen zin en moeilijk brakkig.
denk dat ik gewoon weer eens lekker de motor pak. nog amper gedaan dit jaar ten slote.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gewoon als een eckte baas toch gaan.
Dus je gaat welquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
denk dat ik gewoon weer eens lekker de motor pak. nog amper gedaan dit jaar ten slote.
1:kijken wat er in ro 3.3 staat.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:42 schreef Duderd het volgende:
Iemand misschien een voorbeeld van een correcte arrest analyse?
Als je écht een analyse van een arrest wilt maken/schrijven zul je gewoon het hele arrest incl.procesverloop moeten lezen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
1:kijken wat er in ro 3.3 staat.
2:Staat daar niks, 3.4
3: Nog niks, dan alles van de hr lezen.
prutser, je moet sowieso een nieuwe kopen elk jaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:49 schreef Tchock het volgende:
Veel wijzigingen in burg. Rv, dat wordt toch een nieuwe Kluwer
Tips voor een dingetje enkel burgerlijk wetboek + rv? Zoiets is wel lekker handzaamquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:51 schreef Actaeon het volgende:
Je moet gewoon een brugerlijk bundel kopen.
Gewoon even handmatig de ¤5000 in ¤25000 veranderen mbt de competentie van de kantonrechter en klaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:49 schreef Tchock het volgende:
Veel wijzigingen in burg. Rv, dat wordt toch een nieuwe Kluwer
Uhm de Kluwer heeft er een. Ars Aequi heeft er een. SDU vast ook wel maar die ken ik niet. Heb zelf een tijdje die van de Kluwer gehad. Wel fijn ding. Ook op normaal papier dus niet zoals de wettenbundels. Heb nu zo'n gratis ding van LoLo. Ook prima.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tips voor een dingetje enkel burgerlijk wetboek + rv? Zoiets is wel lekker handzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |