Dat valt me wel vies tegen.quote:
Dat zou nogal een domper zijn..quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij valt meer op aseksuele saaie mensen?
Ik denk dat het door jouw posts komt... Misschien moet je eens iets ondeugends posten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:12 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Dat zou nogal een domper zijn..
Maar nee, ik bedoelde dat ik hier weinig geils lees.. Maar misschien kom ik gewoon op de verkeerde tijdstippen..
Haha dat kan ook. Maar misschien ben ik dan niet ontdeugend genoegquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het door jouw posts komt... Misschien moet je eens iets ondeugends posten.
Ik durf niet te oordelen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:14 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Haha dat kan ook. Maar misschien ben ik dan niet ontdeugend genoeg
Inb4 Fascinationquote:
Dat had ik niet verwachtquote:
Ohnee die heeft geen sex...dan mag je hier niet posten.quote:
Oja jij hebt een vriendje geregeld ergensquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ohnee die heeft geen sex...dan mag je hier niet posten.
O wacht
Dat jij wel een ongezouten oordeel over me had.. Daar is dit fok voor toch?quote:
Soms, dat ligt aan mijn stemmingquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:29 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Dat jij wel een ongezouten oordeel over me had.. Daar is dit fok voor toch?
Welke stemming ben je nu?quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms, dat ligt aan mijn stemming
Bedoelde het niet eens zo gastquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oja jij hebt een vriendje geregeld ergensTrots dat je seks hebt ja?
Ik ''ken'' je langer dan vandaag, heeft misschien ook daarmee te maken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bedoelde het niet eens zo gast
Jij bent echt onmogelijk men
Beterschap dan. Wat heb je?quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kon niet slapen, ben half ziek, luister wat muziek...
Rustige stemming denk ik.
Half he..quote:
Trustenquote:
Misschien helpt het als je niet steeds op fok blijft turen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 03:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme, waarom kan ik niet slapen
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 03:40 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je niet steeds op fok blijft turen?
Dan weet ik het ook niet, maar ik ga ook eens een poging doen. Trusten alvast!quote:
Confronterende shit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ''ken'' je langer dan vandaag, heeft misschien ook daarmee te maken.
Ik heb je niet bepaald hoog zitten dus, dat zou je wel moeten snappen ook.
Wel redelijk. Nu in de bus, al paar keer bijna in slaap gevallen. Maar dat heb ik altijd in de bus.quote:
Busboks.quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel redelijk. Nu in de bus, al paar keer bijna in slaap gevallen. Maar dat heb ik altijd in de bus.
Hoe is het bij jou?
Ik ben op weg naar Nijmegen CS, jij?quote:
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh Fera![]()
@ Vin... Sja slechte nachten doen niet goed ben ik bang.
Vannacht onweer gehad dus kinderen weer wakker.
Dat is vlug. Ik ben nog 10 min onderweg ofzo. Maar de trein vertrekt pas een kwartier later. Super relaxed.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van Apeldoorn naar Arnhem en van Arnhem naar Heteren.
Ik zit alweer op m'n werk.
Morning Lola.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh Fera![]()
@ Vin... Sja slechte nachten doen niet goed ben ik bang.
Vannacht onweer gehad dus kinderen weer wakker.
Dat krijg je er vanquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet.
Oh dat is wel minder, ik heb gelukkig nergens last van gehad.
Had wel geluk vanmorgen dat ik 1 extra wekker had gezet, was weer in slaap geflikkerd
06.56 vertrekt de bus van de halte, 7.30 in Arnhem. 7.34 bus naar Heteren en die kom om 7.50 aan ofzo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is vlug. Ik ben nog 10 min onderweg ofzo. Maar de trein vertrekt pas een kwartier later. Super relaxed.
Ik zou jou eens....quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat krijg je er van
Fera alvast veel plezier bij Skyfall, ik ben jaloers
Dank je. Ik heb er zin in.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat krijg je er van
Fera alvast veel plezier bij Skyfall, ik ben jaloers
Ik haat wachten, dan kun je helemaal niets. Behalve eten halen en mobiel fokken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
06.56 vertrekt de bus van de halte, 7.30 in Arnhem. 7.34 bus naar Heteren en die kom om 7.50 aan ofzo.
Terug weg is erger, dan moet ik 25 minuten wachten.
Preciesquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik haat wachten, dan kun je helemaal niets. Behalve eten halen en mobiel fokken.
Zal wel lukken, zelfs als de film ruk is.quote:
Hehequote:Op vrijdag 2 november 2012 08:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal wel lukken, zelfs als de film ruk is.Maar dat zal wel niet, want Daniel Craig.
Ow snap.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ohnee die heeft geen sex...dan mag je hier niet posten.
O wacht
Beetje jammer ditquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laat dat maar aan je verbeelding over
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
[..]
De rukbunker in?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Goedemorgen vanuit de mooiste oudste stad van Nederland![]()
Nijmegenquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:43 schreef Fera het volgende:
Ik heb mn betoog bijna af, nog even n korte inleiding en een conclusie, bronvermelding op orde maken en het is af. Maar ik zit zeker over de 1000 woorden heen, dus mag al schrappen.
Overigens weer n klasgenoot die zich verslaapt en niet op afgesproken tijd aanwezig is.Waarom moet mij dit altijd gebeuren?
Och, toen ik hier vanochtend binnenkwam had ik nergens stroomquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:43 schreef Fera het volgende:
Ik heb mn betoog bijna af, nog even n korte inleiding en een conclusie, bronvermelding op orde maken en het is af. Maar ik zit zeker over de 1000 woorden heen, dus mag al schrappen.
Overigens weer n klasgenoot die zich verslaapt en niet op afgesproken tijd aanwezig is.Waarom moet mij dit altijd gebeuren?
Goed heur, nja.. Eerst niet, maar daarna welquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goed heur, nja.. Eerst niet, maar daarna wel
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:43 schreef Fera het volgende:
quote:
Liever schrappen dan erbij te moeten verzinnen. Er kunnen wel wat citaten uit wetsartikelen eruit gehaald worden. Een verwijzing zal wel volstaan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Schrappen heb ik altijd een hekel aan
![]()
Oh, fijnAltijd wel iemand die het verneuqt
Het is geen vent.quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Liever schrappen dan erbij te moeten verzinnen. Er kunnen wel wat citaten uit wetsartikelen eruit gehaald worden. Een verwijzing zal wel volstaan.
Ja, wel balen want daardoor mis ik n stukje vrije tijd met Gitaar.
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 01-11-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 356 Vinniiee
02 287 Fera
03 207 Jofunu-kun
04 134 LovelyLady
05 119 muhahaha
06 116 JijHebtGeenRokje
07 103 AldoTheApache
08 096 DevilsWhore
09 093 tijnbrein
10 091 Raene
11 088 -_Guitarist_-
12 054 Kaneelstokje
13 049 Faxie
14 047 kingtoppie
15 041 Koen66
16 040 Samzz
17 027 Topiek
18 026 TheGirlNextDoor
18 026 heloef
20 024 twi
21 022 Lokasenna
22 021 DaMook
22 021 MissExpert
24 018 Murdera
25 015 goldfinger1963
26 014 magnetronkoffie
26 014 Flippiee
28 010 Tamashii
28 010 Evie
30 009 Giertje
30 009 SiIk
32 007 FL_Freak
33 006 Garisson72
33 006 Royco1
35 004 sararaats
36 003 grashapper
36 003 remlof
38 002 Nixx-
38 002 JaleesaJoia
40 001 Tchock
40 001 Joysa
40 001 MohMi
40 001 Watertornado
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Beetje vaart achter het bespreken zetten, dan kan ik om 11.15 hopelijk weg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waar. Erbij verzinnen is nog erger
Oja, dat is niet chill
vinniequote:
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 2 november 2012 09:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje vaart achter het bespreken zetten, dan kan ik om 11.15 hopelijk weg.
Eetsequote:
Lol, ik zie dat ook echt voor me.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
En de 2e keer dat de klok naar beneden flikkert, doordat de deur te hard dicht gegooid wordt
Nope. Eerste keer ging alleen het glas kapot. Nu liggen alle onderdelen losquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol, ik zie dat ook echt voor me.Doet 'ie t nog?
Ze gingen de hort op gisterenavondquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
12de met slechts 54 posts. Rustig dagje?
Brak, slecht geslapen. Nu koffie en zo even douchen, dan komt het helemaal goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oh dat is minderquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Brak, slecht geslapen. Nu koffie en zo even douchen, dan komt het helemaal goed
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn leven in 1 gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn leven in 1 gifje.HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mja. Inderdaad, lekker warmquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is minder
Douchen, lekker warmWees gerust, ik hoef niet mee
Mijn leven in 1 gifje.Doe je het beter dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo heet mogelijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja. Inderdaad, lekker warm
Hoe is 't met jou?
Goed hoor. Wel goed geslapen. Alleen wel goed dat ik een extra wekker had gezetquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja. Inderdaad, lekker warm
Hoe is 't met jou?
Mijn leven in 1 gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mijn kat is niet eens een vrouw meer dus.. ZO!!!
En nu ga ik gauw douchen, ik treuzel verdomme![]()
Nee, je hebt een piemol.quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DouchseIk zal wel niet mee mogen?
Ja ik ging naaktquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Bond
Nog wat boeiends gebeurt op TC toen ik weg ging?
oh ja hehe. heb er al een dag opzitten joh. het lijkt al middagquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen is het nog
[..]
BalenZo slecht geslapen?
Nah, paar weer wakker geworden en het lucide dromen ging vannacht niet zo goedquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen is het nog
[..]
BalenZo slecht geslapen?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
oh ja hehe. heb er al een dag opzitten joh. het lijkt al middag
Oh dat is wel minderquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, paar weer wakker geworden en het lucide dromen ging vannacht niet zo goed. Maar net lekker gedoucht en daar knapt een mens toch altijd van op
.
Ja, moet zo weg. En dan rond een uur of vijf naar Arnhem, hequote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het
[..]
Oh dat is wel minder
Douchen, heerlijk is hetIk wil ook douchen, maar vooral omdat ik het koud heb
Nog wat op de planning voor vanmiddag?
I knowquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, moet zo weg. En dan rond een uur of vijf naar Arnhem, he.
Ja, om vijf uur in Arnhem, har har. Ik kan me alleen niet tot aankleden zetten, ik zit nog in m'n badjasquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know![]()
Naar Arnhem of in Arnhem zijn?
Ok zie je straks :$quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef Fera het volgende:
Yeaaaah, eventjes klaar met dat kutbetoog. Op weg naar CS en de trein naar Zwolle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Je hebt je borstjes ontdekt?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik voel me een vrouw.. Vreemde gewaarwording
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok zie je straks :$Je zei "kom".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
lekkerquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt je borstjes ontdekt?
[..]
Je zei "kom".
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok zie je straks :$Ik denk niet dat we elkaar treffen, lief Rokje. :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je zei "kom".
Is dit een verkapte "Haha rokje heeft kleine borstjes" post?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je zei "kom".
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, om vijf uur in Arnhem, har har. Ik kan me alleen niet tot aankleden zetten, ik zit nog in m'n badjas.
Wat is daar vreemd aan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik voel me een vrouw.. Vreemde gewaarwording
Pijnlijk moment, dit.. Ff in de foetushouding, momentquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we elkaar treffen, lief Rokje. :$
Arnhem, vanaf 5 uur vanavond.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
lekker
ik wil ook een keer naar meet
ik voel je meidquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pijnlijk moment, dit.. Ff in de foetushouding, moment
De "wat moet ik aan" factor.. Heel ernstig O.o..Meestal heb ik daar niet zo'n moeite meequote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Succes
[..]
Wat is daar vreemd aan?
Dat vindt hij heul niet erg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "Haha rokje heeft kleine borstjes" post?
/vrouwenreactie
Blijf eens van m'n meid af danquote:
Nou ik wil anders best een cuppeke Cquote:
hihihiquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Blijf eens van m'n meid af dan
Nee grapje.. Voorspelbare reactie van me
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pijnlijk moment, dit.. Ff in de foetushouding, moment
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
De "wat moet ik aan" factor.. Heel ernstig O.o..Meestal heb ik daar niet zo'n moeite mee
Dan zal het lastig worden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:36 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik moet altijd werken he. tot s nachts
is ook niet allesch.. rugpijn en shitquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou ik wil anders best een cuppeke C
kleur van je kleding is?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm.... Schoenendilemma. Zwart, rood of turquoise?
Ik zeg groenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
Ligt aan de restquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
Je hebt een prachtige maat borstjes.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "Haha rokje heeft kleine borstjes" post?
/vrouwenreactie
ja huilen nuquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet nee
Ik had er niet zoveel moeite mee, jijweetz
[..]
Dan zal het lastig worden.
Met een C al? Ik heb soms wel C, afhankelijk van waar ik m'n bh's koop.. Maar nog geen last van m'n rug iigquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:37 schreef MissExpert het volgende:
[..]
is ook niet allesch.. rugpijn en shit
Ik wil n piemel, maar t leven is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nou ik wil anders best een cuppeke C
*Stil is en bloost*quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een prachtige maat borstjes.
IK HEB GEEN GROENquote:
quote:
Dan kan je kaneel in zijn billetjes nemen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil n piemel, maar t leven is niet eerlijk.
Samen maar een afspraak maken dan? Jij een pener, ik een cupje meerquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil n piemel, maar t leven is niet eerlijk.
Dan zeg ik zwartquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
IK HEB GEEN GROEN!!!
M'n kleding is trouwens een zwart colbertjasje met daaronder een auberginepaarse top op een rokje in alle kleuren van de regenboog, dus ook turquoise, zwart en iets dat op rood lijkt.
Mind = blown.. Ja nu weet ik het ook niet meer hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
IK HEB GEEN GROEN!!!
M'n kleding is trouwens een zwart colbertjasje met daaronder een auberginepaarse top op een rokje in alle kleuren van de regenboog, dus ook turquoise, zwart en iets dat op rood lijkt.
soms als je een hele dag moet staan of zitten.. misschien zijn die van mij nog in de groei weet ik veelquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Met een C al? Ik heb soms wel C, afhankelijk van waar ik m'n bh's koop.. Maar nog geen last van m'n rug iig
Meh, m'n kousen zijn ook al zwart... Daarom twijfel ik. Turquoise is ook wel erg gaafquote:
Ach so ja.. Ik snapquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:40 schreef MissExpert het volgende:
[..]
soms als je een hele dag moet staan of zitten.. misschien zijn die van mij nog in de groei weet ik veel
ik zeg zwart, want dat past overal bij.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
IK HEB GEEN GROEN!!!
Oh, dan turquoise of rood inderdaadquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, m'n kousen zijn ook al zwart... Daarom twijfel ik. Turquoise is ook wel erg gaaf.
Kopuh jonge!quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik moet eigenlijk nog een vestje, maar ik heb heul geen goeie vestjes meerWHOAHHHHH
bij deze turquoise jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, m'n kousen zijn ook al zwart... Daarom twijfel ik. Turquoise is ook wel erg gaaf.
Kan nu nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan turquoise of rood inderdaad
[..]
Kopuh jonge!
snuggiequote:Op vrijdag 2 november 2012 11:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kan nu nietmaar ik zoek wel wat.. Anders trek ik m'n snuggie wel aan
wat voor shoes zijn het? ;laarsjes, sneakers pumps?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
Turquoise it is. Maar goed ook, het zijn echt gave schoenen ik heb ze alleen niet zo vaak aan.
Is goedquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kan nu nietmaar ik zoek wel wat.. Anders trek ik m'n snuggie wel aan
quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
Turquoise it is. Maar goed ook, het zijn echt gave schoenen ik heb ze alleen niet zo vaak aan.
Ja,zulks een lilleke dekentruiietsding.. Maar wel lekker warmquote:
gewoon een sweater"?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja,zulks een lilleke dekentruiietsding.. Maar wel lekker warm
Heb je geen mooi korset?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja,zulks een lilleke dekentruiietsding.. Maar wel lekker warm
Gamezequote:Op vrijdag 2 november 2012 11:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maar ik ga nog even bijkomen met een spelletje, dan eten,dan nog ff stressen omdat ik wsl alles ga vergeten en dan zie ik jullie vanmiddag drolletjes![]()
Nein.. Google is your friendquote:
Niet meer neequote:
Deal.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Samen maar een afspraak maken dan? Jij een pener, ik een cupje meer
Iets persoonlijks.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:46 schreef MissExpert het volgende:
mensen wat moet ik in een persoonlijke introductie zetten?
Ik denk het. Waar is het voor ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:49 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ja duh.
maar hobbis/ interesses enz dus?
Heloef en stil?quote:
Ah, goed bezigquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:55 schreef MissExpert het volgende:
[..]
school... heb al een half a4tje
Doe maar niet. Kusje op je verveling.quote:
Zijn verveling van 40 cm?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe maar niet. Kusje op je verveling.
Ik las dat je naar Zwolle komt, ben je dichter bij mequote:Op vrijdag 2 november 2012 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed voor jou.quote:
Dat waardeer ik.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:53 schreef MissExpert het volgende:
[..]
he loefje
vin en ik houden je wel gezeldschap
Dat is ook weer zo.quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
quote:
Kunnen we elkaar bijna aanraken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las dat je naar Zwolle komt, ben je dichter bij me![]()
Ik had er al te lang (hehehe, snap je hem?) geen grap over gemaakt.quote:
Oud nieuws.quote:
Die woordspelingquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal haar een belletje doen.
Kijken of ze vanavond nog een gaatje heeft.
Dat gevuld moet wordenquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal haar een belletje doen.
Kijken of ze vanavond nog een gaatje heeft.
Morgen pas.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoelaat ga je weer terug?
Ik rij toch via Zwolle
Pijnlijke herkenningquote:
Naar de film enz. Komt niet uit met terugreizen, dus blijf slapen.quote:
Leukquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Naar de film enz. Komt niet uit met terugreizen, dus blijf slapen.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leuk. Ga je naar de nieuwe Bond film?
Ga je eindelijk aan de bril?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga morgen misschien ook naar Zwolle. Ik moet een opticien zoeken
Weten jullie een die goedkoop is?
Have fun.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
Woei, aangekleed en klaargemaakt! Zo maar eens op weg.
Sweet, misschien ga ik daar vanavond heenquote:
Volgens mij zijn ze allemaal stervensduur.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
Goeie reisquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
Woei, aangekleed en klaargemaakt! Zo maar eens op weg.
Je kan er beter 1 hebben die goed is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
Moggequote:
Cool. Met wie?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Have fun.
[..]
Sweet, misschien ga ik daar vanavond heen. Ligt er een beetje aan hoe brak ik van de rit ben
.
Ja, anders mag ik geen rij-examen doen. Ik denk niet dat ik hem vaak ga dragen, dus eigenlijk zoek ik zo goedkoop mogelijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je eindelijk aan de bril?
Ben benieuwd of het je staat.
Zo een bril koop je eens in de 10 jaar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, anders mag ik geen rij-examen doen. Ik denk niet dat ik hem vaak ga dragen, dus eigenlijk zoek ik zo goedkoop mogelijk
Hij is alleen voor autorijden eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan er beter 1 hebben die goed is.
Neem lenzen, kun je na het meten bij de kruidvat oid kopen. Tenzij je een cilinder hebt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, anders mag ik geen rij-examen doen. Ik denk niet dat ik hem vaak ga dragen, dus eigenlijk zoek ik zo goedkoop mogelijk
mag je niet declareren via ziektekostenverzekering?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ze vroeg om een goedkope opticienquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:17 schreef muhahaha het volgende:
Of laat je ogen laseren, ben je meteen klaar.
Ik word er een beetje duizelig van als ik eraan denk iets in mijn ogen te moeten doen eigenlijkquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neem lenzen, kun je na het meten bij de kruidvat oid kopen. Tenzij je een cilinder hebt.
Moeite met lezen van nummerborden op 25 meter?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar waarom zou je je bril anders niet op zetten?quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word er een beetje duizelig van als ik eraan denk iets in mijn ogen te moeten doen eigenlijk
Hier ook. Fera heeft gisteren het zonnetje meegebracht uit het westenquote:
Lijkt het wel op jaquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar waarom zou je je bril anders niet op zetten?
[..]
Hier ook. Fera heeft gisteren het zonnetje meegebracht uit het westen
Ja, ik heb geen zin om een examen aan te vragen en dan te falen met het lezen van een nummerbord, de meeste zie ik nog wel, maar het is wel erg discutabelquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeite met lezen van nummerborden op 25 meter?
Brillen hoeven niet zo duur te zijn. Zijn ook vaak acties met gratis montuur of zonnebril op sterkte gratis ofzo.
quote:Basisverzekering
U krijgt geen vergoeding voor een bril vanuit de basisverzekering. Er is alleen vergoeding vanuit de basisverzekering voor contactlenzen met medische noodzaak.
Feitelijk is laseren goedkoper, op de lange termijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze vroeg om een goedkope opticien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |