Dat valt me wel vies tegen.quote:
Dat zou nogal een domper zijn..quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij valt meer op aseksuele saaie mensen?
Ik denk dat het door jouw posts komt... Misschien moet je eens iets ondeugends posten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:12 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Dat zou nogal een domper zijn..
Maar nee, ik bedoelde dat ik hier weinig geils lees.. Maar misschien kom ik gewoon op de verkeerde tijdstippen..
Haha dat kan ook. Maar misschien ben ik dan niet ontdeugend genoegquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het door jouw posts komt... Misschien moet je eens iets ondeugends posten.
Ik durf niet te oordelen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:14 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Haha dat kan ook. Maar misschien ben ik dan niet ontdeugend genoeg
Inb4 Fascinationquote:
Dat had ik niet verwachtquote:
Ohnee die heeft geen sex...dan mag je hier niet posten.quote:
Oja jij hebt een vriendje geregeld ergensquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ohnee die heeft geen sex...dan mag je hier niet posten.
O wacht
Dat jij wel een ongezouten oordeel over me had.. Daar is dit fok voor toch?quote:
Soms, dat ligt aan mijn stemmingquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:29 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Dat jij wel een ongezouten oordeel over me had.. Daar is dit fok voor toch?
Welke stemming ben je nu?quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms, dat ligt aan mijn stemming
Bedoelde het niet eens zo gastquote:Op vrijdag 2 november 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oja jij hebt een vriendje geregeld ergensTrots dat je seks hebt ja?
Ik ''ken'' je langer dan vandaag, heeft misschien ook daarmee te maken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bedoelde het niet eens zo gast
Jij bent echt onmogelijk men
Beterschap dan. Wat heb je?quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kon niet slapen, ben half ziek, luister wat muziek...
Rustige stemming denk ik.
Half he..quote:
Trustenquote:
Misschien helpt het als je niet steeds op fok blijft turen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 03:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme, waarom kan ik niet slapen
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 03:40 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je niet steeds op fok blijft turen?
Dan weet ik het ook niet, maar ik ga ook eens een poging doen. Trusten alvast!quote:
Confronterende shit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ''ken'' je langer dan vandaag, heeft misschien ook daarmee te maken.
Ik heb je niet bepaald hoog zitten dus, dat zou je wel moeten snappen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |