Damn, bomsquad al gebeld ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja was niet helemaal de bedoeling maar m'n moeder is vastbesloten een weekend op voet van oorlog te leven, dus ik zit zestig uur in de gevangenis met een bom
Mijn hemelquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
Nieuw rooster voor volgend blok:
7 fakking tussenuren op maandag. 5 op woensdag.
Maandag, dinsdag en donderdag tot half 7, woensdag tot 10 voor 5 en vrijdag tot 4 uur
Sterf kutrooster!
Damn, 7 tussenurenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
Maandag, dinsdag en donderdag tot half 7, woensdag tot 10 voor 5 en vrijdag tot 4 uur
Sterf kutrooster!
Who you gonna Call !quote:
Tot het eind van dit jaarquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn hemelEn dat is weer voor tien weken?
Achter elkaar. 's morgens vroeg een hoorcollege, laat in de middag nog lesquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Damn, 7 tussenuren
Achterelkaar of zeker ook nog elke keer 1 lesuur ertussen ?
damn, tussentijd lekker naar huis ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Achter elkaar. 's morgens vroeg een hoorcollege, laat in de middag nog les
Dat of huiswerk of Artis(ligt 2 straten verderop en is op vertoon van je studentenpas 2 euro) zal het wel wordenquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
damn, tussentijd lekker naar huis ?
ja maar om daar elke dag rond te hangen is ook geen pretjequote:Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat of huiswerk of Artis(ligt 2 straten verderop en is op vertoon van je studentenpas 2 euro) zal het wel worden
Goed puntquote:Op vrijdag 2 november 2012 20:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar om daar elke dag rond te hangen is ook geen pretje
Gewoon normaal rooster.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
Sterf kutrooster!
Gewoon dit.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Achter elkaar. 's morgens vroeg een hoorcollege, laat in de middag nog les
quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny beantwoord mijn DM eens poepje
TSSSSSSSSquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj.
Ik heb het helemaal niemand nog verteld
Forum Opties | |
---|---|