SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Ja zeker, ik kan schaatsen zeer waarderen, dat draait tenminste nog om individuele prestaties, niet welk team de meeste centjes bijelkaar kan bedelen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:25 schreef Mender het volgende:
Zijn er sporten waar je wel van houdtt Loon?
I lol'dquote:Op donderdag 1 november 2012 22:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Nou misschien dat jullie daar dan kunnen gaan geilen op 22 zwetende mannen die graag met ballen spelen
Het is mij altijd een genoegen een lach op uw gezicht te toveren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het is mij altijd een genoegen een lach op uw gezicht te toveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ghehe
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
6 uur ben je gek, ik blijf minstens tot 12 uur liggenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:15 schreef Lorrelies het volgende:
Joh, morgenochtend om 6 uur doe je even de achterdeur open, gooit de hond naar buiten, roept 'm na 2 minuten weer naar binnen en je gaat terug naar bed
Ja ik ben kritischquote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, als je op details wilt focussen dan laat ik hem inderdaad niet s;ochtends uit.
Ik ook, zie ondertitel.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:20 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja ik ben kritisch
Maar goed
Ik ga nog wat aan school doen en dan lekker naar bed
Nog meer permanent marker erover heen, dat werkt elkaar tegen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:05 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe haal je permanent marker dinges van een bureau?
Alcoholquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:05 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe haal je permanent marker dinges van een bureau?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:15 schreef MineraalWater het volgende:
Moggel gister was et garpig op TS
Ik heb mijn winterjas al aanquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:02 schreef Mender het volgende:
@Bobbernaut
Gewoon volgas jong BAM lekker warm worden van het fietsen. Geen winterkleding, geen zorgen. Lekker leventje.
Als je weer thuiskomt een lekkere warme chocomel. Dit is het leven!
lalala hoi
aanpassen in wat voor zin?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:36 schreef drumstickNL het volgende:
Zo; text-only en plaatjes uitgezet, fok is nog nooit zo sfw geweest.
Overigens, ik zal eens op tweakers vragen of zij weten hoe we de map kunnen aanpassen.
Kan je ergens instellen dat FOK! Alleen plaatjes laat zien als je erop klikt (op t plaatje dus)?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:36 schreef drumstickNL het volgende:
Zo; text-only en plaatjes uitgezet, fok is nog nooit zo sfw geweest.
Overigens, ik zal eens op tweakers vragen of zij weten hoe we de map kunnen aanpassen.
opera installeren.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kan je ergens instellen dat FOK! Alleen plaatjes laat zien als je erop klikt (op t plaatje dus)?
Scheelt 3G enzo en is sneller
nee. Een nieuwe 1.4 map. De echte freaks pulken er zo een paar leuke seeds uit. Daarna opleuken met wat voxelsniper. Of bedoelde jij wat anders?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ben jij van plan die 2fort seed te gebruiken dan?
Ik ben niet eens uitgenodigtquote:
bewerken ja. Kijk maar eens op yt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:45 schreef drumstickNL het volgende:
Ohnee, klinkt goed.
Kun je daar ook biomes mee bewerken?
egt wel gquote:Op vrijdag 2 november 2012 07:15 schreef MineraalWater het volgende:
Moggel gister was et garpig op TS
Oh klinkt goed; ik ben voor haha.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
bewerken ja. Kijk maar eens op yt.
Ja hou jij je muil maar..quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
bobbernaut op het witte doek, omg
Ja kankert op met die slechte grappen..quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
sorry, ik wist niet dat je boos zou worden
Ja die gozer is fucking irritantquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:04 schreef drumstickNL het volgende:
bob toch; niet zulk taalgebruik in de mond nemen jongeman.
Sosua; ik moet me wel even inlezen in dat voxelshizzle wil ik je kunnen helpen. (neem aan dat je niet alles alleen wil doen)
Hoe maak je zo'n piratepad aan? Was wel handig toen.
ochtendhumeur?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja die gozer is fucking irritant
Nee, hij is al een tijdje irritant en dit was de druppelquote:
Hier kan ik altijd zo boos om worden hequote:Op vrijdag 2 november 2012 10:18 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)twet-van-kracht.html
Rusland
Maar dat is ook zoquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:43 schreef drumstickNL het volgende:
Hij moet meer mensen op Minecraft zetten, naar mijn werken werkt alleen Jeb eraan met een paar man.
belangrijkste punt vergeet je:quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:12 schreef Mender het volgende:
Zet gewoon een team op Minecraft 2.
En dan:
- dat je ALLES kunt aanpassen, dus geen kutbiomes. Evt dat je biomes aan/uit kan zetten.
- geen hoogte of diepte limiet! Waarom is dit zo moeilijk? Bij starforge kan het ook. Ligt het aan java?
- meer content etc.
true idd. Vergat ik maar idd belangrijk puntquote:Op vrijdag 2 november 2012 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
belangrijkste punt vergeet je:
- stap af van java
Moeten ze ook af van de java developers.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
belangrijkste punt vergeet je:
- stap af van java
wellicht dacht hij er bij zijn ex-vrouw ook zo over.quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:21 schreef Ame_thyst het volgende:
Overigens sowieso apart om zonder duidelijk concept maar gewoon een engine te gaan bouwen, op die manier werken is niet bepaald handig imho
quote:Good Work
I just noticed one of your videos on YouTube, I'm impressed!
As incredible as your videos are, I was a bit perplexed that more people were not watching them. It almost makes me upset that videos this good do not receive the views they deserve.
Thank you so much for uploading something I actually enjoyed, it's so hard to find that on YouTube sometimes.
I just wanted to make you aware that my friend used to have the same problem until she found a website called,
becomeviral dot C O M
5 girls 8 cups?quote:
De levenquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:56 schreef TJV het volgende:
Een of andere mongool mist een stoplicht en scheert zo'n 10cm achter mij langs tegen een andere auto aan. 2e engeltje dit jaar.
Ah nice, ook al een gevalletje gehad dit jaar. nog moeten helpen ofzo dan?quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:56 schreef TJV het volgende:
Een of andere mongool mist een stoplicht en scheert zo'n 10cm achter mij langs tegen een andere auto aan. 2e engeltje dit jaar.
GOD ZAG DAT JIJ NOG EEN BASE VS BASE MATCH TE VERVULLEN HADquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:56 schreef TJV het volgende:
Ik houd het op een automaat die lekker snel optrekt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
GOD ZAG DAT JIJ NOG EEN BASE VS BASE MATCH TE VERVULLEN HAD
voor glorie enzulks
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef Mender het volgende:
Mensen die meer dan 1000 posts hebben in deze reeks
[ afbeelding ]
wattanquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Doe is een lijst geven met alle regelmatige users dan.
Mijn aantal posts: 4020 (gemiddeld 2 per dag)quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Top 100 voor reeks "Minecraft SC" van 19-04-2012 t/m 02-11-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 7635 AlDieWillenteKaaprenVaren
02 5060 bobbernaut
03 4082 MineraalWater
04 3442 Lorrelies
05 2967 -Datdus-
06 2481 vogelkooi
07 2450 drumstickNL
08 2424 Ame_thyst
09 2196 TJV
10 2057 Mender
11 1832 Timwonnacott
12 1485 maurisioo
13 1247 tuut-chips
14 1206 SosuaCafe
15 0970 Flodder450
Dit zijn ze mensen.
De 1ste prijs fokbasic voor 28 maandenquote:
En dan nog haten op de SC ookquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:28 schreef Mender het volgende:
[..]
Mijn aantal posts: 4020 (gemiddeld 2 per dag)
De helft daarvan is dus hier gepost
?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En dan nog haten op de SC ook
ftfyquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De 1ste prijs fokbasic voor 28 dagen
De 2de prijs gesigneerd paint portret
De 3de prijs leuk gifje per DM.
Staat alleen niet bij voor wanneer de inzendingen binnen moeten zijn he.
Ja wij zijn jou praat van als ik 1000 posts heb ben ik weg, en de mensen met 1000 posts in dit topicquote:
grapje mangquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja wij zijn jou praat van als ik 1000 posts heb ben ik weg, en de mensen met 1000 posts in dit topicnog niet vergeten!
Ja hij was in Indonesie geweest om onderzoek te doen voor zn scriptie en had daarbij allerlei versteende schelpen of iets dergelijks gevonden. Waaronder een nest met versteende dino eieren waarvan die er 1 had meegenomen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:38 schreef drumstickNL het volgende:
dino ei?
Overigens, mijn broodje beenham is koud. fak my life
Ik wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:47 schreef Mender het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat je me altijd serieus neemt
quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:55 schreef MineraalWater het volgende:
Microsoft Surface een van de beste tablets die er tot nu toe is.
Inderdaad de school waar ik stage liep wilde niet eens denken aan een android tablet ipv apple voor de leerlingen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:01 schreef drumstickNL het volgende:
irritant hoe iedereen maar direct naar de apple tablets grijpt zonder te kijken naar android tablets.
naar mijn mening bieden android tablets een veel betere gebruikerservaring.
Ja. Maar de nexus 10 heeft betere specs.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je hem uberhaupt wel geprobeerd/gezien?
Terwijl android tabs vooral voor scholen veel geschikter zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad de school waar ik stage liep wilde niet eens denken aan een android tablet ipv apple voor de leerlingen.Wut.
Dus? Surface is gewoon beter over na gedacht al ben ik android fanboy.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja. Maar de nexus 10 heeft betere specs.
Nee maar serieus. Hoe kan je mijn post waarin ik zeg dat ik met 1000 posts stop, waarna ik zeg "mensen met meer dan 1000 posts in deze reeksquote:
Ik moet toegeven dat ik bij die post serieus gekeken heb en om eens even goed over de post na te denken een ferme sip van mijn dampende koffie heb genomen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Hoe kan je mijn post waarin ik zeg dat ik met 1000 posts stop, waarna ik zeg "mensen met meer dan 1000 posts in deze reeks" niet als grapje opvatten?! HOE?
Lol, waarom ga je erover door man. Ik nam het niet eens serieus en heb dat ook nergens gezegd. Je bent hier toch dus hoe kan ik het dan serieus opvattenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:29 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Hoe kan je mijn post waarin ik zeg dat ik met 1000 posts stop, waarna ik zeg "mensen met meer dan 1000 posts in deze reeks" niet als grapje opvatten? HOE?
ja dit gaat een minecraft duel worden! morgen 7 uurquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lol, waarom ga je erover door man. Ik nam het niet eens serieus en heb dat ook nergens gezegd. Je bent hier toch dus hoe kan ik het dan serieus opvatten
HOU ME TEGEN, IK MAAK HEM KAPOT, HOU ME TEGEN MAN.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ja dit gaat een minecraft duel worden! morgen 7 uur
Hey de emo.gif .jpg of whatever staat tussen de aanhalingstekens he.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lol, waarom ga je erover door man. Ik nam het niet eens serieus en heb dat ook nergens gezegd. Je bent hier toch dus hoe kan ik het dan serieus opvatten
Even de widget weghalen en dan opnieuw plaatsen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Voor de mensen met een galaxy s3: mijn tijd rechtsboven staat goed. Die van de accuweather niet. Een uurtje verkeerd. Hoe pas ik dit aan?
OMG JIJ GAAT ER ECHT AAN HE OMG!quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
HOU ME TEGEN, IK MAAK HEM KAPOT, HOU ME TEGEN MAN.
In base vs base ga ik je klappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe haal je die weg?quote:Op vrijdag 2 november 2012 15:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Even de widget weghalen en dan opnieuw plaatsen.
OK NIKS MINECRAFT 8 UUR ACHTER HET STATION IK DOE OOK MEEquote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:16 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee, zijn gewoon allemaal saaie ICT'ers in de lijst, daar kan je toch niets bij bedenken.
ligt er beetje aan wat je onder zakelijk gebruik verstaat, over het algemeen is dat minder intensief (mail checken) t.o.v. normaal consumenten gebruik (whatsapp, mail, dik internetten e.d.)quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan zijn er 4 binnen het bedrijf met een beroerde accu. Zijn niet zo geschikt voor zakelijk gebruik.
2e hand lpg is doorgaans niet zo'n succes. Veel kosten qua reparaties. Koop gewoon een 1.2 1.4 clio oid benzine.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:10 schreef drumstickNL het volgende:
Morgen lpg auto kijken, mooi cheap rijden als t wat is.
bellen. Mail. En rdp.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt er beetje aan wat je onder zakelijk gebruik verstaat, over het algemeen is dat minder intensief (mail checken) t.o.v. normaal consumenten gebruik (whatsapp, mail, dik internetten e.d.)
ik val er net buitenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Top 100 voor reeks "Minecraft SC" van 19-04-2012 t/m 02-11-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 7635 AlDieWillenteKaaprenVaren
02 5060 bobbernaut
03 4082 MineraalWater
04 3442 Lorrelies
05 2967 -Datdus-
06 2481 vogelkooi
07 2450 drumstickNL
08 2424 Ame_thyst
09 2196 TJV
10 2057 Mender
11 1832 Timwonnacott
12 1485 maurisioo
13 1247 tuut-chips
14 1206 SosuaCafe
15 0970 Flodder450
Dit zijn ze mensen.
of treinenquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:02 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, jammer was dat anders had je flink wat met kerken kunnen doen
Tja, pijnlijk toch geen regelmatige poster zijnquote:Op vrijdag 2 november 2012 18:22 schreef Flodder450 het volgende:
Beste Aldie, zou ik dan ook mee mogen doen met de contest?
Inderdaad ;_;quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tja, pijnlijk toch geen regelmatige poster zijn
Aldie zeker?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Knap dat iemand die meer dan anderhalve maand gebanned is geweest toch zoveel posts heeft
in zn eentje goed voor ruim 25 topics.quote:
de fuck O.oquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
in zn eentje goed voor ruim 25 topics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:59 schreef TJV het volgende:
De credits van AC3 duren langer dan het spel zelf. Weet niet of dat wat over de credits zegt of over het spel.Waren deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sequences wel leuk?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:59 schreef TJV het volgende:
De credits van AC3 duren langer dan het spel zelf. Weet niet of dat wat over de credits zegt of over het spel.Het waren altijd 12 sequences. Alleen ACII had er 14 maar 12 en 13 waren dlc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerst westmalle. Dan nr 2. Morgen rond een uur of 5 die leffe. Niet echt een avond bier.quote:
whehe.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:55 schreef vogelkooi het volgende:
Zit je in mijn hoofd te loeren, had geen zin meer in het wachten en ben dus al begonnen aan de westmalle.
aldie zit denk ik achter de kippen aan. Ik kan niets doen zo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:21 schreef TJV het volgende:
Schiet eens op met die base vs base, luie donders.
Ja, is echt zo snel. Vriend van me heeft ook een GSIII, toen ik hem een film van 2gb stuurde duurde dat echt maar een paar minuten met s beamquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:47 schreef shaderon het volgende:
Zou dat echt zo snel gaan.. een filmpje delen, lijkt me sterk
goedzo.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:58 schreef Mender het volgende:
Windows 8 geinstalleerd.
Werkt echt super
*hipster mode aanquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:58 schreef Mender het volgende:
Windows 8 geinstalleerd.
Werkt echt super
deze week een tijdje mee gewerkt. Maar ben nog niet "om". Scherm is mooi, maar dat is alles. Batterijduur valt tegen. Tikketje onoverzichtelijk qua software. Misschien duurt het wat langer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:53 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja, is echt zo snel. Vriend van me heeft ook een GSIII, toen ik hem een film van 2gb stuurde duurde dat echt maar een paar minuten met s beam
YT heeft kort geleden idd zijn layout veranderd. Hoop video's laden hier ook niet meer omdat flashplayer moeilijk doet. Zegt niet geïnstalleerd te zijn, bij sommige videos. De andere werken weer wel.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:02 schreef Mender het volgende:
Snap alleen niet waarom YouTube nu anders is. Kan zijn omdat ik eerst chrome gebruikte en nu op Internet Explorer zit, of maybe door Windows 8? Of heeft YouTube vandaag zijn layout weer veranderd?
Wilde hem net kopen, maar werkt alleen met Paypal en creditcard.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:58 schreef Mender het volgende:
Windows 8 geinstalleerd.
Werkt echt super
Ik heb hem ook gewoon gekochtquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wilde hem net kopen, maar werkt alleen met Paypal en creditcard.
En ja, kopenwil geen gezeur met dat het niet goed werkt enz
de afgelopen 30 jaar zijn er 6000 mensen voor de trein gesprongequote:Op vrijdag 2 november 2012 23:22 schreef shaderon het volgende:
Zie hoe vaak![]()
http://www.elsevier.nl/we(...)nd-voor-de-trein.htm
Ja lekker het slachtoffer de schuld geven.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:56 schreef bobbernaut het volgende:
Treinspringers :/
Ze moeten dan nog leven en lekker lang creperen..
Fucking egoistisch om voor een trein te springen...
heel misschien dat ik een upgrade voor m'n media center aanschaf, maar dat is ook echt het enige systeem waar het opkomt..quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wilde hem net kopen, maar werkt alleen met Paypal en creditcard.
En ja, kopenwil geen gezeur met dat het niet goed werkt enz
De nabestaande die je achterlaat, de mensen die later op hun werk komen, de trauma van de machinist enz enz. Je kan toch ook gewoon ---------------------------- ga je ook dood minus al die rotzooi er om heen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja lekker het slachtoffer de schuld geven.
Iedereen krijgt fucking trauma's man..quote:Op zaterdag 3 november 2012 01:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja lekker het slachtoffer de schuld geven.
klasgenootje van de basisschool heeft haar vader gevonden op de zolder op die manierquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Iedereen krijgt fucking trauma's man..
Gewoon een overdosis nemen of t touw
koop m gewoon bij de mediamarkt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:45 schreef maurisioo het volgende:
Is het mogelijk dat iemand anders betaald voor windows 8 en dat je het dan op je eigen pc kan zetten?
Ex klasgenoot vond zn pa ook zo aan de trapquote:Op zaterdag 3 november 2012 09:57 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
klasgenootje van de basisschool heeft haar vader gevonden op de zolder op die manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 12:25 schreef TJV het volgende:
kekke nigger vond mijn fiets wel heel mooi vannacht.K9'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Prima vooralsnog.quote:
15 euroquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:08 schreef TJV het volgende:
En heb je hem voor die 15 dollar of 'gewoon' gekocht?
züpah.quote:
dude, vertel mij eens wat "niet" werkt?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:14 schreef MineraalWater het volgende:
Ik nog niet heur, Ik wacht wel tot alles een beetje werkt.
Simbrowserquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dude, vertel mij eens wat "niet" werkt?
Laat maar, is al niet meer nodig. Laptop viel paar uur geleden ineens uit. Proberen opnieuw op te starten maar viel daarna gewoon weer uit na een paar sec. Ben er net mee naar een winkel geweest om na te laten kijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
koop m gewoon bij de mediamarkt.
wat ik los installeerde:quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:39 schreef Mender het volgende:
Tot nu toe werkt alles hier ook. Alle drivers waren ook al geinstalleerd, moest alleen zelf even de video drivers installeren ofc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
nieuwe laptop!quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:47 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Laat maar, is al niet meer nodig. Laptop viel paar uur geleden ineens uit. Proberen opnieuw op te starten maar viel daarna gewoon weer uit na een paar sec. Ben er net mee naar een winkel geweest om na te laten kijken.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:50 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat ik los installeerde:Ja heb ook een aantal programma's geinstalleerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles werkt goed
mijn laptop is bijna 3 jaar oud, en behalve dat ie soms errug heet word, is hij nog steeds tiptopquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:52 schreef maurisioo het volgende:
Maar 2,5 jaar oud. En het kostte me 700 euro.
Ik vraag me af of er nog mensen zijn die hun Wii uberhaupt gebruiken... Die dingen zien meer stof dan een dyson.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Mijn laptop is een half jaar oud en ligt stof te vergaren naast de wii en ps3.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:16 schreef tuut-chips het volgende:
Vanaf nu gebruik ik een signature.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ afbeelding ]
ikquote:
Wat staat er allemaal op danquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:23 schreef -Datdus- het volgende:
ben nu alle crapware er aan het afhalen.
Asusquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Van
Asus Home picture edit supersonic
tot
Asus ... music maker deluxe 5000
jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:37 schreef -Datdus- het volgende:
weten jullie mijn steam accountnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |