SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Ja zeker, ik kan schaatsen zeer waarderen, dat draait tenminste nog om individuele prestaties, niet welk team de meeste centjes bijelkaar kan bedelen.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:25 schreef Mender het volgende:
Zijn er sporten waar je wel van houdtt Loon?
I lol'dquote:Op donderdag 1 november 2012 22:20 schreef Timwonnacott het volgende:
Nou misschien dat jullie daar dan kunnen gaan geilen op 22 zwetende mannen die graag met ballen spelen
Het is mij altijd een genoegen een lach op uw gezicht te toveren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het is mij altijd een genoegen een lach op uw gezicht te toveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ghehe
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
6 uur ben je gek, ik blijf minstens tot 12 uur liggenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:15 schreef Lorrelies het volgende:
Joh, morgenochtend om 6 uur doe je even de achterdeur open, gooit de hond naar buiten, roept 'm na 2 minuten weer naar binnen en je gaat terug naar bed
Ja ik ben kritischquote:Op donderdag 1 november 2012 23:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, als je op details wilt focussen dan laat ik hem inderdaad niet s;ochtends uit.
Ik ook, zie ondertitel.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:20 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja ik ben kritisch
Maar goed
Ik ga nog wat aan school doen en dan lekker naar bed
Nog meer permanent marker erover heen, dat werkt elkaar tegen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:05 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe haal je permanent marker dinges van een bureau?
Alcoholquote:Op vrijdag 2 november 2012 00:05 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe haal je permanent marker dinges van een bureau?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 07:15 schreef MineraalWater het volgende:
Moggel gister was et garpig op TS
Ik heb mijn winterjas al aanquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:02 schreef Mender het volgende:
@Bobbernaut
Gewoon volgas jong BAM lekker warm worden van het fietsen. Geen winterkleding, geen zorgen. Lekker leventje.
Als je weer thuiskomt een lekkere warme chocomel. Dit is het leven!
lalala hoi
aanpassen in wat voor zin?quote:Op vrijdag 2 november 2012 08:36 schreef drumstickNL het volgende:
Zo; text-only en plaatjes uitgezet, fok is nog nooit zo sfw geweest.
Overigens, ik zal eens op tweakers vragen of zij weten hoe we de map kunnen aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |