JONGE IK KAN TOCH OOK ELKE WEEK HAKKEN OP DE WEBCAM BIJ MIJN MOOIE RADIOSHOW JONGEquote:Op donderdag 1 november 2012 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof jij dat uit kon voeren, met je immense omvang.
GMTAquote:
Huehuehue gangnam stylequote:Op donderdag 1 november 2012 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haten op PSY____!
Gangnam style
Die hype is allang overquote:Op donderdag 1 november 2012 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haten op PSY____!
Gangnam style
Als je een beetje leefde in 2007 2008 had je melbourne shuffle maar Gangnam style is commerciele bagger wat gewoon zou moeten worden verbrand.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Is er nu een dans in de mode? NAAST GANGNAM STYLE
quote:Op donderdag 1 november 2012 22:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Is er nu een dans in de mode? NAAST GANGNAM STYLE
In Belgi wonen alleen maar bazen, ik zeg het je.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:27 schreef luckass het volgende:
In Belgi () zijn nog steeds wekelijks feesten in dat genre.
Belgi is wel ok. Maar die wegenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:33 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
In Belgi wonen alleen maar bazen, ik zeg het je.
Mee eens, rij nog liever 100 km om door Duitsland dan over die Belgische wegen te stuiteren.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef luckass het volgende:
[..]
Belgi is wel ok. Maar die wegen. En ze kunnen niks organiseren.
Die kerel was helemaal met de grond gelijk gemaakt in Nederland.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef -niemand- het volgende:
jumpstyle![]()
was toen al slecht... en nu is het nog slechter
wat is er trouwens van patrick jumpen geworden?
En dat is nu weer kut.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:52 schreef spierbal het volgende:
Ghehe ik de tijden dat je je mp3 spelertje op je boxen aansloot en met je teamgenoten in de kleedkamer stond te jumpen_!x
Maar toen kwamen er zelfs jumpstyle nummers van kinderliederen, en kinders begonnen te jumpen. Enja toen werd jumpstyle geassocieerd met kinderen.
En dat wilden de stoere boys niet. En toen kwam hardstyle_!
Die ken ik ook nog ja.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:32 schreef luckass het volgende:
[..]
deze man
Dark-E was resident DJ in zon tent in mijn buurt, djampeng tot in de late uurtjes.
Tekquote:Op donderdag 1 november 2012 22:54 schreef spierbal het volgende:
[..]
Idd, toen kwam dubstep.
En nu is het einde zoek.
Die is niet van Outblast & Korsakoffquote:Op donderdag 1 november 2012 22:55 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Die ken ik ook nog ja.Wat te denken van deez:
Dat klopt. Ik herinner me alleen de titel nog. Die klopt wel. Ik had er nog een paar gezocht, maar die staan niet op YouTube. Suprise.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Die is niet van Outblast & Korsakoff![]()
. Maar het blijft een gouden tijd
.
oja die tanktops over je shirt heenquote:Op donderdag 1 november 2012 23:01 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
1jumper voor jouw topic
WTF Is dat? De intro geeft me hoofdpijn.quote:
MWAK is een heldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |