ja joh die kan zelf niet nadenkenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:05 schreef Redefine het volgende:
Peggy is zo naïef dat ze lekker makkelijk kan worden uitgebuit.
Niet slim idd.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:05 schreef Redefine het volgende:
Peggy is zo naïef dat ze lekker makkelijk kan worden uitgebuit.
Jawel hoorquote:
Dat zou episch zijnquote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die opeens heel goed Nederlands kan verstaan.
Geen idee. Ik verwacht wel dat hij een munt gaat inzetten. En de rest stemt waarschijnlijk op Peggy.quote:
Het is af en toe wel irritant ja, maar Paul heeft wel een positieve invloed op de expeditie vind ik dan weer.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gvd praten ze weer Engels!!!!
Word er ook schijtziek van. Nederlands programma, 3 Nederlands sprekenden en dan ga je Engels praten.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gvd praten ze weer Engels!!!!
Dit is minder erg dan dat die knatels van die engelse oneliners erin gooienquote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Word er ook schijtziek van. Nederlands programma, 3 Nederlands sprekenden en dan ga je Engels praten.
Ja doen ze elke keerquote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Redefine het volgende:
Jezus wat flauw van de productie om zo de boel te manipuleren
Ja ik ben er ook niet blij mee. Volgens mij hebben ze bij dat 'love in the wild' programma het zwaarderquote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf doet de regie ?
De regie verkut het spel hiermee geeft die galbakken kansen.
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef Redefine het volgende:
Dit slaat nergens op. De ban is juist net verbroken. Nu is er juist niet een verwachte lijn van mensen die worden weggestemd en dan gaan ze dit soort trucs doen.
Waarbij het extra belachelijk is dat het pokerteam nu alweer gematst wordt
Waar kunnen we klachten insturen, heb dat ook een keer gedaan over het intro muziekje en dat is nu ook weer terug naar de normalequote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef Redefine het volgende:
Dit slaat nergens op. De ban is juist net verbroken. Nu is er juist niet een verwachte lijn van mensen die worden weggestemd en dan gaan ze dit soort trucs doen.
Waarbij het extra belachelijk is dat het pokerteam nu alweer gematst wordt
Dat dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf doet de regie ?
De regie verkut het spel hiermee geeft die galbakken kansen.
Helaas wel ja. Maar ik vind de timing nu wel heel vreemd. Normaal gesproken wordt het gedaan als het allemaal te voorspelbaar wordt en niet iedereen een eerlijke kans heeft.quote:
Ik had mijn vijftien punten lijstje van vorig jaar blijkbaar beter kunnen insturen, misschien hadden ze er nog wat mee gedaan. Want nu blijven de klachten van vorig jaar staanquote:Op donderdag 8 november 2012 21:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waar kunnen we klachten insturen, heb dat ook een keer gedaan over het intro muziekje en dat is nu ook weer terug naar de normale
Volgens mij hebben de makers een poultje lopen wie de winnaar wordt, waarbij Fatima of Chris gekozen isquote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Al die tijd hadden Kut en Co de touwtjes in handen, nu eindelijk eens niet en hop, schuif ze maar weer iets toe.
Wel grappig want voor zover ik weet hebben ze alleen Lodewijk en Tess er uit gewerkt, terwijl het team Gene & Joke veel meer op hun geweten hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Al die tijd hadden Kut en Co de touwtjes in handen, nu eindelijk eens niet en hop, schuif ze maar weer iets toe.
Moest ik ook gelijk aan denken, alleen kregen ze bij DGK nog geld toegestopt om bepaalde dingen te doen. Gevechten uitlokken etc.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:13 schreef Kinga het volgende:
Krijg echt een DGK flashback, daar werd ook echt alles gestuurd en in scene gezet... wtf.. EPH zou hier niet blij mee zijn.
Dit was in de tijd van EPH ook al hoor. Ik kan me onder andere nog herinneren dat Judge opeens gered werd doordat zijn maatje een positieve stem won bij de Robinson proef, terwijl hij er anders uit was gestemd.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:13 schreef Kinga het volgende:
Krijg echt een DGK flashback, daar werd ook echt alles gestuurd en in scene gezet... wtf.. EPH zou hier niet blij mee zijn.
Ernst-Paul Hasselbach. R.I.P.quote:
Maar dan is die stem wel eerlijk gewonnen, en hadden de andere ook de mogelijkheid deze te winnen toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was in de tijd van EPH ook al hoor. Ik kan me onder andere nog herinneren dat Judge opeens gered werd doordat zijn maatje een positieve stem won bij de Robinson proef, terwijl hij er anders uit was gestemd.
Dat is altijd al irritant geweest, maar zorgde dan wel voor verrassingen. Maar nu vind ik het heel lame, omdat er niet zoveel aan de hand is. En het weer in het voordeel van Faat en Chris is.
Omdat ze zich arrogant gedragen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef Stranger het volgende:
Ik snap sowieso niet dat iedereen zo'n hekel heeft aan het pokertrio. Tot nu toe is elke stemming dit seizoen afgesproken/tactisch geweest. Alleen maar omdat zij het wél voor de camera toegeven?
quote:
Oh wist niet dat daar voort een afkorting voor wasquote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ernst-Paul Hasselbach. R.I.P.De vroegere presentator.
Deels wel, maar dit werd pas gezegd toen de proef al was gespeeld. Maar het was wel heel bewust gestuurd door de makers. En het is meer als voorbeeld bedoeld, dat het toen ook al werd gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar dan is die stem wel eerlijk gewonnen, en hadden de andere ook de mogelijkheid deze te winnen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |