Het is af en toe wel irritant ja, maar Paul heeft wel een positieve invloed op de expeditie vind ik dan weer.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gvd praten ze weer Engels!!!!
Word er ook schijtziek van. Nederlands programma, 3 Nederlands sprekenden en dan ga je Engels praten.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gvd praten ze weer Engels!!!!
Dit is minder erg dan dat die knatels van die engelse oneliners erin gooienquote:Op donderdag 8 november 2012 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Word er ook schijtziek van. Nederlands programma, 3 Nederlands sprekenden en dan ga je Engels praten.
Ja doen ze elke keerquote:Op donderdag 8 november 2012 21:09 schreef Redefine het volgende:
Jezus wat flauw van de productie om zo de boel te manipuleren
Ja ik ben er ook niet blij mee. Volgens mij hebben ze bij dat 'love in the wild' programma het zwaarderquote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf doet de regie ?
De regie verkut het spel hiermee geeft die galbakken kansen.
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef Redefine het volgende:
Dit slaat nergens op. De ban is juist net verbroken. Nu is er juist niet een verwachte lijn van mensen die worden weggestemd en dan gaan ze dit soort trucs doen.
Waarbij het extra belachelijk is dat het pokerteam nu alweer gematst wordt
Waar kunnen we klachten insturen, heb dat ook een keer gedaan over het intro muziekje en dat is nu ook weer terug naar de normalequote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef Redefine het volgende:
Dit slaat nergens op. De ban is juist net verbroken. Nu is er juist niet een verwachte lijn van mensen die worden weggestemd en dan gaan ze dit soort trucs doen.
Waarbij het extra belachelijk is dat het pokerteam nu alweer gematst wordt
Dat dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf doet de regie ?
De regie verkut het spel hiermee geeft die galbakken kansen.
Helaas wel ja. Maar ik vind de timing nu wel heel vreemd. Normaal gesproken wordt het gedaan als het allemaal te voorspelbaar wordt en niet iedereen een eerlijke kans heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |